Někdo, kdo chce kupovat přítelkyni X5 z přelomu dekády jí místo toho nekoupí E65...Prostě svět se nějak točí, ačkoliv se to fandům a lidem, co "ví", může zdát směšný.
To nic nemění na tom, že v provozu X5 nebo X3 je litr nafty tak směšnej náklad, že bych ho vůbec neřešil...
creck: kdybych měl desetikorunu pokaždý, když mi někdo řekne, že nechápe pořízení auta za dvě mega naftě, tak bych jezdil pořád na naftu, ale auto měl za mega tři
Michal595 píše:Ano ano na LPG sa ludia stale pozeraju cez prsty aj ked o tom nevdia nic, nemaju s tym skusenost, a jedine co sa viezli v aute s lpg ak sa teda viezli bola nejak 20 rocny kram so starym lpg co s tym dnesnym uz moc nema spolocneho...jak ked som siel s kamaratom a on ze a to sa nebojis ze ked do das na lpg ze to bude take lenive a nebude ti to takto uz jazdit ze to zabijes....tak som mu vysvetlil ze uz to mam spravene a celu cestu co ho veziem ideme na lpg...
Tak já to znám trochu jinak. Nebojíš se, že to vybuchne?, nemůžeš s tím do podzemky (u nás na dědině ), tankuješ potupně za benzinkou a musíš čekat na obsluhu, za 10 let musíš vyměnit nádrž apod.
Michal595 píše:Ano ano na LPG sa ludia stale pozeraju cez prsty aj ked o tom nevdia nic, nemaju s tym skusenost, a jedine co sa viezli v aute s lpg ak sa teda viezli bola nejak 20 rocny kram so starym lpg co s tym dnesnym uz moc nema spolocneho...jak ked som siel s kamaratom a on ze a to sa nebojis ze ked do das na lpg ze to bude take lenive a nebude ti to takto uz jazdit ze to zabijes....tak som mu vysvetlil ze uz to mam spravene a celu cestu co ho veziem ideme na lpg...
Tak já to znám trochu jinak. Nebojíš se, že to vybuchne?, nemůžeš s tím do podzemky (u nás na dědině ), tankuješ potupně za benzinkou a musíš čekat na obsluhu, za 10 let musíš vyměnit nádrž apod.
Ano ano laik presne aj s tymto sa stretavam:)))do garazi bezne chodim...ale psst:) jedine co ma sere, ze ja mam aj redukciu pri tankovani tak to montovat demontovat, ale hlvane to ze kym natankujem jednu nadrz stihol by som natankovt tak 2-3 normalne benzinom:))to kym vy tie vase 100l nadrze natankujete tak stihnete aj na kavu behnut:)
U lpg me stve jen to, ze pri tankovani musim drzet tlacitko jak trubka. Nektere stanice mivaji (spise mivaly) otocnou paku nebo otocny vypinac, ale je jich cim dal min. Nutno rict ze to ma asi nejaky bezpecnostni duvod, protoze tlacitka jsou na vsech modernich stojanech.
A v Cesku me mrzi ze LPG je vzdycky v nejake odrbane budce bokem. V zahranici je lpg bezne mezi ostatnimi stojany. V Cesku jsem lpg takto zazil jen na jedne moderni Benzine.
Ano aj u nas je to vzdy mimo stojanov niekde na boku alebo vzadu..je to take no....ale to co pises s tlacitkom to nemame u nas, aspon tam kde tankujem je normalne paka ktoru tocis a hotovoka...keby este musim mat stlaceny gombik to by som asi viac pindal kym to natankuje:)
než tam natlačím 88 litrů, tak trne prst, protože tlačím hodně silou, aby se to nevyplo. Pak jedině zaplatit, dát kávu a repete.
Ideál obsluha v budce.
Jeden dotaz k LPG. Jakou lepící sadu ideálně? Na kola myslím
Jsou za 800 i za 3.000, na malé, střední, velká, na SUV atd.
V zimě jezdím 4x 235/17, léto 255,285/19.
Nevím, co je ještě k něčemu dobré a co už je marketing.
Ď
Ty jo, jako myslíš kompresor s pěnou, ten mám, jinak nevím co myslíš lepící páskou, jako že sundáš gumu, přebrousíš, jak u kola nadáš gumu dofoukáš a jedeš
No to by ma tiez vcelku zaujimalo ze co pouzivate a mate skusenost aky kompresur a aku sadu na zalepenie, myslim tu penu alebo co to...nemam nic v aute, mam tam runflat pneu, ale rozmyslal som dalsie kupit nie runflat aby to bolo makksie, len uz vidim ze akurat vtedy chytim defekt to je viac jak iste...vozit rezervu v kufri jak niekto nosi ked ma lpg sa mi priznam sa nechce...
Runflat u 20" to je strašný, jsme ty gumy nemohli ani sundat. Auto jsme přezouvali 3H to jsem ještě nezažil. Raději normál pneu a do kastlíku kompresor s pěnou, místo rezervy. Na druhou stranu nikdy jsem to nezkoušel, mám to halvně jako povinnou výbavu.
Když by píchla žena, tak co asi udělá, už vidím jak vytahuje hever a tlačí tam rezervu, nebo ten komrpesor na zvedáku, taková blbsot, to kolo váží víc než ona, to jen narážím na tu povinou.
Zavolá žlutýho anděla (pojistka) a ten to udělá, neb si jinka neuvědomuju co by dělala.
Hej ej to s tym o dost tvrdsie, len je to take ze ked niekde chytim klinec tak dojdem kam potrbeujem, aj ked na predoslom aute tiez som mal runflat, sak som chytil na dialnici defekt to som dosiel do pneuservisu opravili defkt a ok, druhy krat ked som chytil tak servis bol az doma, a sice som dosiel guma vydrzala ale na boku sa spravila bublina takze som kupoval novu pneu...
ja sa pytam ci s tym ma niekto skusenost, lebo napr ist niekde mimo SR na dovolenku a dostat defekt niekde v riti je asi celkom na hovno ked nemas rezervu a koho am kde budem nahanat aby dosiel riesit koleso vies...
Kdyz jsem jel do itosky, dal jsem dojezdovku normalne do kufru, prostoru na batožinu tam bylo dost. Tak to řesím mimo v ČR. V ČR řeším kompreosrem...anstesti jsem nemusel pouzit.
Hmm a víš, že máš pravdu, v E70 žádnej hever není, asi právě kvůli runlfatům. V E53 mám to úzký dojezdový do 80km/h takže to se v kufru už opravdu ztratí.
No já narážel na to, že nemám asi pěnu na SUV, jen teď nevím co, bo je X5 u doktora
A na druhou X5 bych raději vzal tu na SUV po ČR, jestli je to nutné nebo jen ten marketing. Ať nemám dvě k hovnu.
Pokudi je tam jen výkonnější kompresor, tak počkám o minutu dýl, ale jestli to nemá jinou pevnost????
Objem asi není podmínkou, jsou i větší kola - 7er apod.
Mě zarazilo to rozdělení kromě na malá, střední a velká kola, což bych pochopil , a na kola na SUV