nedávno jsem pořídil e34 540iA 1993, hodlám ji zachránit a vrátit ji zašlou slávu

1) Nějaké rady na co si dát pozor u M60? Co rozvody? Řetězům věřím, ale co vodítka a napínáky? Co preventivně udělat, kromě klasiky samozřejmě, náplně, filtry, svíčky... Olejové čerpadlo jsem utáhl, téměř všechny šrouby byly povolený

2) Převodka řízení má vůli (jako snad všechny e34 co jsem četl, 250k km přiznaných, kdo ví kolik reálných…), vše co mělo i minimální vůli na podvozku jsem vyměnil, ale stále má vůli v řízení cca 4cm na volantu. Dost mě to vytáčí

Někde jsem četl, že i jen kvůli utažení se musí rozebrat půl auta a vyheverovat motor. Pro vyndání prý musí motor ven. Tomu bych ale rád předešel

3) Při rozjezdu je slyšet na první dva stupně jakoby bzučení do přeřazení, po ohřátí se bzučení zmírní, ale je tam i tak. Ozývá se jakoby z palubky. Možní hloupá otázka, ale tohle je moje první zkušenost s hydr. automatem, tak se ptám. Jinak řadí celkem hladce a většinu času o ní ani nevím. Údajně měla být dělaná u p. Savky někdy v průběhu minulých dvou let.
4) Spotřeba, dle BC je dlouhodobá skorem 16 l/100km, jezdím vesměs okresky, 30% město. Moc ji nehoním, tak mi přijde dost vysoká. Tady po fóru jsem četl, že většina jezdíte s M60 kolem 10-12l, tak mi přijde 16l dost. Ani mi nejde o to, že jezdí za hodně, s tím jsem počítal, spíš jestli to neznačí jinej problém. Motor jde klidně, teplý i studený.
Díky za odpovědi,
Vali
https://valihrach.rajce.idnes.cz/e34_540i/