Hadru do taxálu? Klimatizovaný jo, výhřev v kůži nutný a masáže pro turistyTotic píše:Nejsi magor. Jen možná měříš 2,3m tak je pak všechno malý. Nejlíp S-klada v longu na rozvoz po městě a nedejbože někdy ohnout kolena.
No.. bavíme se tady 250km / denně ! po Praze - 60tis. ročně s často plným autem, po kostkách kopcovatým, historickým centrem. Já jsem taky manualovej, ale kvedlat fofrklackem to bych tady nechtěl.
Podvozek - další namáhaná soustava co si vyžádá echt investice. Takže hmotnost a extra výbava V8 na nějaký privat Taxi pro turisty či co bych z toho důvodu vynechal.
Zvol prostě E61 530ia LPG, 50l toroid stačí, pro tyto účely klidně poslouží i ta 170kW verze. Výbava třeba i v látce (anatomy masáže jsou lepší), výhřevy sicen na zimu, odvětraný perforo na léto, komfortní podvozek, elektrický dovírání 5.dveří, panorama na památky, PDC a aktiv steering na parking, eventuelně head up (navigace) by do města měly být tak OK.
 To už je házení perel sviním.
  To už je házení perel sviním.  
Po kostkách asi min. EDC nutnost. Větší komfort a víc vydrží


 
  
 
