Tak, koupit auto na půl s přítelkyní je už špatnej začátek.

Jinak všechno záleží na tom kolik km ročně najedeš, kde a co od toho očekáváš a jak dlouho ho chceš vlastnit.
Já ti nejdřív řeknu pravdu o tom jak to je s BMW v ČR, tak si zapni pás.
Když chceš BMW budeš si muset dělat skoro všechno sám protože servisy tě budou brát na hůl.

Taky se budeš muset začít učit anglicky a německy protože když budeš chtít nějaký použitý náhradní díly, česká republika není to místo kde je kupovat, protože tě zase budou brát na hůl a chtít ti prodat nějakej 15 let starej šmejd kterej přivezli z Anglie nebo Německa někdy i za víc než stojí nový.

No a časem už budeš tak unavenej od toho jak tě berou na hůl že napíšeš inzerát na bazoš, "prodám nebo vyměním, už jsem z toho unavenej a nemám sílu do toho víc investovat".
Většina těch aut i za 200,000 kč už jsou totálně odjetý, mají za tu cenu najeto strašně moc, přirozeně na údržbu, čistění interiéru, údržbu kůže atd... každej kašlal tak že to bude na tobě, většina těch aut jsou dovezený z Německa kde to tůroval nějakej Bosánec před tím než to dotáhli sem. No a tady to dodělaji naše silnice a budeš muset měnit ještě podvozek.
Tak že pokud nemáš chuť se s tím sr*t sám, zmačkni X, už se sem nikdy nevracej a kup si nějakou Toyotu. Zrovna nedávo jsem videl Hyundai Sonata, 2005, 2.3l, najeto 40,000km za 100,000.

A pokud jsi trošku švihlej jako my, já bych ti zase naopak doporučil 320d nebo 330d. E90 320d dostal cenu "nejlepší auto do opravdického světa".

Naftový motory dlouho vydrží, nepotřebujou tolik údržby, jsou úsporný, a to že jsou drahý na údržbu není pravda, to byla pravda dřív když se porovnávali benziny s karburátorem a naftový motory. Nový motory jsou tak složitý že tam skoro žádnej rozdíl není.
Na co si dát pozor při koupi? Absolutně na všechno protože i roztrhlá sedačka tě bude stát tisíce, i popraskaná guma na krytě stěračů tě bude stát tisíce.

Dej si pozor aby jsi nekoupil motor na kterým praská řetěz protože to bude stát deseti tisíce.
A až si to koupíš, nikdy nic nehledej na vrakovišti v ČR protože to bude strašně drahý, a nikdy nejezdi do inveltu potože tě to bude stát tisíce, nebo do nějakých speciálních BMW servisů protože tam stejně prdlajs umí a mají ceny skoro jako v inveltu.

Já jezdím k Bosch když občas potřebuju odbornou pomoc, protože v obyčejných servisech ti moc s bavorákem nepomůžou, do složitějších věcí se nebudou chtít pustit.
Jo a moc za to neplať, nedávej nikomu 200,000 za sráč kterej má najeto 200,000km. BMW není žádnej příklad spolehlivosti aby to mělo takovou cenu, je to jenom past na lidi kteří sní o moro bílý značce.
