Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E65 vs. F01 vs. W221

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#261 Příspěvek od TANN3R »

Jasně, někdo chce M5 a ty mu poradíš, ať si koupí 550i, že je to skoro to samy, za míň peněz :lol: Tyhke dvě auta nemají jízdou nic společného, a 550i je pořád jen civilní auto na každodenní ježdění, jen se silnějším motorem. Ale jako hračku na blbnutí na víkendy bych to nikomu nedoporučil ani náhodou.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#262 Příspěvek od tommee »

M je M. Když chce někdo M5, nechce 550i. M není jen o motoru a konkrétně M5 e60 je od sériový e60 tak moc rozdílná, že to je vlastně úplně jiný auto..
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#263 Příspěvek od Filozof »

Jako uplně na blbnutí není ani M5 ale spíše M3 to je klasika přeci....dneska už i M2 kdo zná projev tak super.

NA blbnutí je lehké auto ne 2tunové.

Mě se na 550i líbí že 400koní za pár korun což je super. A svezení je a parametry defakto starší e39 M5.

Samo že M5 bude jinde ale taky to stojí Xkrát tolik nákladů na vše včetně pořízení.
Kdo má 6kil bokem a další 2-3kila na servis bokem proč ne at si jde pro Mko...

550ka muže jezdit denně do práce ale i umí udělat radost pokud je nastavená sportovně s Mpaketem a manuálem tak je to pecka auto. Srovnávat to nechci jen říci pro běžné lidi super auto. M5 je pro bohatší klientelu co má na to lepit desítky tisíc za uplně běžný servis.

Uplně to stáčíte někam o čem se vůbec nemluvilo ...na víkendy je Mko pro majetné ale pro běžné lidi i 550i je super za třetinu všeho ... fakt někteří z vás si jen domýšlí a píšou blbosti ...nikdo nepsal že to má bejt na víkend !!!

Ikdyž pro běžného človíčka by 550i i tak na víkend stačila... Ale prostě surové auto pokud má bejt tak jasně Mka ale jejich provoz je kurvarvoucí ...pro hodně bohaté lidi nebo bezdětné lidi se slušným příjmem.
Pokud to není jen projížďka krajinou a zpět do garáže ...
Protože M5 je 5-10tis za víkend pro radost ... plus servis kdo si jej chce trochu užít...
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#264 Příspěvek od TANN3R »

Tak nemá to být na víkend, ale chceš z toho dolovat výkon výfukem a kravinama, co prostě u civilního auta typu 550i je totální kravina. Tím pádem nechápu z tvého povídání vůbec nic.
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#265 Příspěvek od kawaman »

Filozofa se ani nesnaž pochopit, nejde to..
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#266 Příspěvek od JaraX »

to asi nikdo :)
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#267 Příspěvek od Jaris330D »

Ja ho tak nejak chapu, co tim chtel rict.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#268 Příspěvek od Filozof »

Aspoň jaris si umí oddělovat odstavce. Je tam několik myšlenek odstupnovanych od náročnosti různých lidí.

Na blbnutí byli vždy M3ky.
Naopak.pro mladé kluky nemajetne 330i či 325i.Ktere taky poskytnou radost z jízdy.

Pokud se budem držet tematu a toho že někdo zde řekl že m5 je mimo finanční možnosti, chtěl jsem neškodně říci že i 550i umí hodně radosti za málo peněz oproti M5.
A pokud by chtěl tak i motory 4.8i v8 umí upravovat pripadne a 400koni v lehčí 5er je taky fajn. Pro běžného smrtelníky 5s na stovku a 290km/ h je super. Vždyť to jsou hodnoty supersportu před pár lety.... po úpravě za pár to umí za 4.6 a 305km/h... ano m5 jede 330 já to beru ale na rovinu koho to tak tíží??? A kdo tak jezdí?

Mě by 550i udělala velkou radost pokud bych neřešil 7er.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#269 Příspěvek od JaraX »

ty seš fakt filozof, řešíš jen parametry, ale podle mě jsi tu M5 nikdy neřidil.
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#270 Příspěvek od laik »

No, kdo až tady řídil M :D Většina můžem tady akorát prndat.
Pro mne je M nějaký specifický zásah do seriovky, tak jako Alpina, AGM, Brabus, Cooper aj.
Prostě seriovku nějaký umělec očesal a nacpal tam/naladil hlavně, kde co. Laicky řečeno.
550i si myslím je stejný jak 520i, akorát s větším a přifouklým motorem.
Ale to taky filozofuju, takový auta vidím tak max v televizi :D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#271 Příspěvek od Filozof »

550i e60 má kámoš sice s LPG ale pecka zvuk uplně jinej jak serie 7er ta má tichej.
Jarax ty motory zná a ví jak to cvičí se 7er natož v 5er.

Jinak po běžného člověka je 550i e60 auto z říše snů ,,, to vy nemužete asi pochopit.

za málo peněz hodně muziky ... je 550i e60
u M5 je to za hodně peněz ...nejvíc muziky...

A už držím hubu ...vidím že se M5 dají koupit kolem 4-450k takže padli taky na ceně ...jen člověk furt neví co se skrývá ... mít ty prachy jistě M5 je volba srdcaře ... je to BEST to je jasný.
550ka spíše chudšího srdcaře co se chce taky povozit velice pěkně... :D
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#272 Příspěvek od Stepan1 »

chlape, vyser se na to. Ze 728i e38 jenom těžko budeš chápat, jak se kupujou auta jako je M5. Ikdyž ty lidi znáš a oni ti sem tam něco řeknou, tak ten přístup, kdy to chceš, máš, a rozmýšlíš, jestli do toho pustit, se najednou hrozně změní. To je to, co rozděluje fanoušky z internetu a reálný majitele. Ono když ten 3/4-4/4 mega máš (což je přesně to, co bude ta M5 E60 ve stavu stát až se vysere všechno, co se na ní obvykle vysere), tak si sakra rozmyslíš, jestli ho pustíš do M5 a budeš se modlit, ať to funguje, nebo bereš zánovní trojku/koncern a pět let si pískáš. Jasně, když těch mega máš 10, máš v píči, stejně jako máš v píči, když seš fanda, co bude klidně žrát rohlíky, jenom aby měl na servis. Ale takových moc není ;)

A to nemyslím nijak špatně. Pozoruju tě i na 7er a je mi ohrozně sympatické, že i jako fanda do aut jsi ochotnej vzít hypo, poslat děcka na dobrý školy a sám se uskromnit, když už teda prachy nejsou. Plná podpora, ne každej by na tohle měl ;)

Fanda, co by chtěl a má na M, do 50i nepůjde. Protože má rozum a ví, že to za rok prodává a nutně shání M :D Bohužel, 550i stojí nesmysl. V manuálu a továrním packetu by se mi to líbilo, mám ten design rád a vůbec neřeším, že jsou za to dvě sedmičky nebo 3 e53 4.4i. Jenže za ty prachy to líže už i nějakou hezky zajetou odpočtovou 335i F30...Já vím, já vím, není to atmosféra, není to V8, ale taky to není 10+ let starý auto. ;)

Až jsem z tebe otevřel mobile.de:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 94e56cfeea

Není to zlý, ikdyby do toho člověk zahučel půl nákupky...


Recht máš v tom, že 550i je, co se týče výkonu a schopnosti se pohybovat po silnici, nad úrovní 99% místních střelců. Většina lidí by nedokázala podrtit ani 530i jinde než na dálnici, nedejbože kdyby u toho museli i kvaltovat, ale to je jiná pohádka. Chtít něco, ikdyž pro to nemám racionální využití, ale prostě to chci, je zcela přirozené a v pořádku.

Nicméně M5 je M5. Vždyť i Alois zmiňoval, že ji chtěl (teda M6, ale pořád Ečko) a vysral se na to, protože by to stálo moc peněz. A šel do nového 640d. A to má v garáži i R8. Je to úplně jinej svět co se týká nákladů, a samozřejmě i co se týká zvuku a svezení. Tu N62 tady má každej druhej ve svojí 7er. Ale S85 točí nesmysl, strašlivě řve...Je to fakt porno. A to říkám jako člověk, co si její nákup pravděpodobně nikdy nebude schopen obhájit, viz pár stran zpět. Nemám koule a asi ani cash, je tam moc neznámých. Když si uvědomím, co se dá zažít místo toho... :(
Uživatelský avatar
fishmaker Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 3327
Registrován: sob 15.07.2006 00:00
Bydliště: kousek za Prahou

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#273 Příspěvek od fishmaker Moderátor »

já měl možnost řídit e60 M5 :oops: to ještě býval AuTec...měli takovej ten den pro zvaný...venku asi 30 aut na půjčení...a díky jednomu prodejci jsem se pak moh svézt předváděčkou co tam měli...od salonu řídil prodejce...a pak na starý Ruzyni jsme se vyměnili :) moooc pěkný svezení :P
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#274 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

Stepan1 píše: chlape, vyser se na to...
...
...
Nemám koule a asi ani cash, je tam moc neznámých. Když si uvědomím, co se dá zažít místo toho... :(
pod tohle se podepíšu, komplet celý, do písmene... (tj. i včetně toho co jsem necitoval, kdyby to někdo nepochopil ;) )

mimochodem, je to už totálně OT, ale spíš bych sháněl místo 550i radši 650i, klidně i 645Ci (pokud to okolnosti/(ne)rodina dovolí)... řekl bych, že jich je víc, jsou líp vybavený a nabídnou lepší sportovní svezení, možná i za míň peněz
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#275 Příspěvek od JaraX »

ono to zas není tak zlý s tou M5, mám několik zákazníku s M5 a M6 V10 a ani jeden nedělal ani motor ani převodovku. proč? protože s tím nejezdí. mají to jako druhé,třetí,čtvrté,páté auto s kterým najedou cca 5k ročně, a situace je u všech stejná, sere se tam elektrika, přes zimu se to auto celý zblázní jak stojí, utrhnou se přirezlé brzdové destičky, na jaře se to celý překalibruje, vyměni destičky, olej, a na podzím se to zas schová. kdyby to měli na denní ježdění tak jim jistě umře motor, ale takle to auto funguje. a pokud koupíš M5 za 500k a k tomu E65 za 200k na denní ježdění tak seš na 700k a furt máš dokonalý komfort i dokonalý svezení a vícemně za cenu té poladěné 550i která neumí nic dobře.
Uživatelský avatar
zddan01 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2160
Registrován: stř 05.10.2016 17:57

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#276 Příspěvek od zddan01 Člen Klubu »

asi jo, hlavně abys tu za těch 500 našel takovou, aby byla ve stavu, že tě nic moc nečeká... když to někdo koupil jako nové, je to absolutně jinde
mě by se na ten V10 ale líbil jinej obal - E64, tam jsou jednak ceny výš, ale hlavně bych nedokázal úplně žít v tom strachu, že se tam něco posere...
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#277 Příspěvek od Filozof »

Stepan1: Díky snažím se nejprve dopřát rodině co by měla mít a dětem školy a pak teprve koníček.
Jinak bych jezdil dávno v 750iL nebo 550i.

Je pravda že 650i by taky dávala smysl. Tam je škoda té váhy. Na vyblbnutí ale už nejeden fanda co protáhl i M3 tak i M5 řekl že M3 je do běžného života normálního člověka ale M5 přijde o dost nákladnější.

Takže M3 a46 bych si dokázal představit jako auto pro radost pro někoho vedle 7er... je to sice už retro ale stojí to za to. Případně nástupce M3 v další generaci s V8 ale už jsme někde jinde.
Arnie_one Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2324
Registrován: ned 14.09.2014 00:00
Bydliště: Vysočina

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#278 Příspěvek od Arnie_one Člen Klubu »

To se to téma blbě stočilo z E65 vs W221 :) S pohodlných houpavých gajučů ke střelbě v M na pokraji sebevraždy :)
Toto mě každopádně pobavilo ......výkonu a schopnosti se pohybovat po silnici, nad úrovní 99% místních střelců ......
Ty jo já jezdím max do 100 zatáčky nesekám, DTC jsem nevidel blikat ani v zime :), EDC se u mě nepřetrhne 99% na komfort, koukám jak mám 12 průmer, řídím jednou rukou, druhou už volant nechytnu protože bych nemohl ležet v sedačce. Otravujeme mě i páčka, kteoru musím řadit D, už by taky něco mohli vymyslet na mrknutí, abych na to šahat nemusel, A na stěračích už bych chtěl mít zapnutý napořád o světla na A se starat už nemusím, manuál už nechci v životě vidět. Tlačítka na volantu jsou k hov... jsem to akorát vzykoušel a nikdy na tom neujel ani 2 km. Takže využití 735 je tak na urovni predjeti 2 kamionun naraz :)
Tak se me libi jak nekdo uvazuje, malou vahu auta, kratkej manual, V10 vytocenej na max a perem to tam.......já už se fakt hodím jen pro tu w221 kurevtore mel si pravdu
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#279 Příspěvek od Stepan1 »

Seš pohodlnej a máš 7er. Super, cg. Kdyby sis na takový ježdění koupil jedničku nebo na vymetání okresek W221, bylo by to na hospitalizaci :lol: To se ovšem vůbec nevylučuje s tím, že většina lidí, co hrotí vole turba, chipy, píčoviny kolotoče, by nedokázali vytřískat plnej potenciál ani něčeho, kolikrát i násobně slabšího, a je to do určité míry jenom masírka. A ani proti té nic nenamítám.

JaraX: Tak to zase nééé. Kdybych se do toho někdy nahecoval, tak to bude daily. Co taky dělat s pětidveřovým sedanem, co měří k pěti metrům a váží kolik, 1,75t+? Proto mi ty náklady vychází daleko větší než tobě (30kkm ročně a víc) Ono je potřeba to vzít správnýma měřítkama a zeptat se, co tě na amortizaci bude stát Gčková 550i. A až tyhle náklady porovnat oproti M5 E60 :D

Na víkend si v garáži dokážu představit něco daleko zajímavějšího, dokonce levnějc než M5...

a ten krátkej manuál a vytočená V10->Patří to k věku. Ten můj začíná pořád dvojkou 8-)
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: E65 vs. F01 vs. W221

#280 Příspěvek od laik »

Ale Arnie :D To mi neříkej, že mu sem tam nevytneš. Držet těch 12 je historie, to mě fascinovalo prvního půl roku, teď už su na 13 - 14 litrech, bo jedu normálně a někdy se tam těch 5000 rpm mihne ;)
Odpovědět