Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E65 vs. F01 vs. W221
Re: E65 vs. F01 vs. W221
tak W221 je furt lepší jak F01
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Než w221, to radši zůstanu u svojí sedmy. Stejně mi to nenabídne nic víc, než mám teď, krom toho, že by to bylo novější a třeba méně kilometrů. Výbavy mám v autě požehnaně, takže tohle není krok správným směrem. Ta M6 V10 nabídne aspoň skvělé svezení..
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: E65 vs. F01 vs. W221
W221 nabídne o hodně víc než E65, bohužel o taky v mnoha věcech nabídně míň
výhody
- víc výkonu, tzn možnost S65AMG V LPG
- modernější technika, více ruzných vychytávek, např udržování v pruzích, distronic plus, a vlastně spousta dalšího
- lepší masáže a navíc i vzadu
nevýhody už se tu řešili,
E65 je furt mnohem lepší auto než W221 za mín peněz, ale do smrti s tím jezdit asi nebudem.
výhody
- víc výkonu, tzn možnost S65AMG V LPG
- modernější technika, více ruzných vychytávek, např udržování v pruzích, distronic plus, a vlastně spousta dalšího
- lepší masáže a navíc i vzadu
nevýhody už se tu řešili,
E65 je furt mnohem lepší auto než W221 za mín peněz, ale do smrti s tím jezdit asi nebudem.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Nevím, zda bych se dokázal sžít s interiérem w221, ten se mi fakt nelíbí, spíš je to hnus. Když už, tak w222, ten vypada moc hezky. Jen je cenou úplně mimo
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Určitě, ale volba z rozumu to úplně neníkawaman píše:... Ta M6 V10 nabídne aspoň skvělé svezení..

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: E65 vs. F01 vs. W221
To ne
Takové auto je jen na víkend a zábavu. Nehledě na to, že to stojí kotel. Sedma je auto na denní ježdění, takže jsou to zase jabka a hrušky. Je to jen takova moje úvaha 


Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: E65 vs. F01 vs. W221
taky bych chtěl jednou S85, to je pro mě nej ///M.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
w221 vypada novejsi, ale neprijde mi, ze by si majitel E65 nejak extremne polepsil. Ty budiky v merglu bych asi nekousnul, je to fakt hnusny. Navic ti to prida 10-20 let na veku, kdyz te v tom nekdo vidikawaman píše:Než w221, to radši zůstanu u svojí sedmy. Stejně mi to nenabídne nic víc, než mám teď, krom toho, že by to bylo novější a třeba méně kilometrů. Výbavy mám v autě požehnaně, takže tohle není krok správným směrem. Ta M6 V10 nabídne aspoň skvělé svezení..

co se tyce M6, to je dost divna nahrada za E65. To uz by podle me zvitezil trosku pragmatictejsi pohled a sel bys do ty w222...
mne osobne se F01 libi, ale kdyz slysim, jak to proste nikdo nema bez problemu tak me to totalne odrazuje.
hezky a vystizne napsanozddan01 píše:pojďme si přiznat,že soucasny nový auta jsou už jen pro prvního majitele...
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Kurevtore, neházej nás všechny do jendoho pytle, já bych si práve s w221 5,5 polepšil třeba v paketu AMG
. To, že mi to přidá 20 let je jasný, Mergl vždycky byl dědečkův gajuč.

Re: E65 vs. F01 vs. W221
dneska jsem potkal M5 E60. To je zvuk
asi nikdy na ní nebudu mít koule a schopnost ospravedlnit si brutální provozní náklady

Re: E65 vs. F01 vs. W221
tak se v ní někdy svez, ona ti to ospravedlní sama 

Re: E65 vs. F01 vs. W221
vsak pane vy byste si polepsil i beznou sedum styry petkou v cesko-nemeckym voll-fullu neboli v urovni "max. vybava" s tim zakladem: komforty, logic, EDC+DD a par picovin vokoloArnie_one píše:Kurevtore, neházej nás všechny do jendoho pytle, já bych si práve s w221 5,5 polepšil třeba v paketu AMG. To, že mi to přidá 20 let je jasný, Mergl vždycky byl dědečkův gajuč.


Re: E65 vs. F01 vs. W221
550i e60 má 270kw myslím si že dobra pila. Parametry stejné jak M5 e39 jen s nižšími náklady.
E60 M5 je kasička s x-krát dražším provozem.
Kdo chce tedy něco na blbnutí tak ideálně upravená 550i co má komplet laděný výfuk a upravenou jednotku pak se dostane 30koní výfukem a dalších 25-35koní laděním jednotky na cca 430-440hp což bohatě stačí. Ono i váha dělá dost a oproti M5 je taky o 150-200kg lehčí takže ve výsledku to nebude potom tak špatné s mnohem nižšími náklady na provoz. A hlavně motor se neoddělá.
Ideální je ještě termostat na 80-88C cca aby motor netrpel a nepřehříval se jako klasické V8 pak odpadají časté problémy s trubkou atd...nebo se aspoň znásobí životnost dílů na motoru.
E60 M5 je kasička s x-krát dražším provozem.
Kdo chce tedy něco na blbnutí tak ideálně upravená 550i co má komplet laděný výfuk a upravenou jednotku pak se dostane 30koní výfukem a dalších 25-35koní laděním jednotky na cca 430-440hp což bohatě stačí. Ono i váha dělá dost a oproti M5 je taky o 150-200kg lehčí takže ve výsledku to nebude potom tak špatné s mnohem nižšími náklady na provoz. A hlavně motor se neoddělá.
Ideální je ještě termostat na 80-88C cca aby motor netrpel a nepřehříval se jako klasické V8 pak odpadají časté problémy s trubkou atd...nebo se aspoň znásobí životnost dílů na motoru.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
550i o 200kg lehčí jak M5? spíš tak 20kg.
a doporučuju se první s těma autama svíst než budeš hodnotit, porovnávat M5 a 550i je jako porovnávat fabii htp a fabii RS,
M5 je prostě uplně jiná liga jak seriova E60, je to uplně cely lip naladěny, navíc máš EDC podvozek jako u 7er, který je krásně pohodlný na nejmekčí režim a pevný jako skála na nejtvrdší režim, a těch vychytávek je víc, třeba elektronický samosvor, nebo MDM, ta fantastická převodovka.
prostě 550i je fajn, ale nejde to sronávat s M5 ani trošku.
a doporučuju se první s těma autama svíst než budeš hodnotit, porovnávat M5 a 550i je jako porovnávat fabii htp a fabii RS,
M5 je prostě uplně jiná liga jak seriova E60, je to uplně cely lip naladěny, navíc máš EDC podvozek jako u 7er, který je krásně pohodlný na nejmekčí režim a pevný jako skála na nejtvrdší režim, a těch vychytávek je víc, třeba elektronický samosvor, nebo MDM, ta fantastická převodovka.
prostě 550i je fajn, ale nejde to sronávat s M5 ani trošku.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
kurevtor: to byl záměr koupit pětatřicítku, abych se mohl těšit na něco lepšího, ty jsi v pasti a už nemáš co koupit, vlastně i ostatní jste v pasti a ani ta W221 Vám není po chuti a W222 už je diametrálně cenově jinde a za ty prachy nenabízí to co E66 v poměru cena/výkon.
Filozof: 550i jde stále na LPG, což je pozitivní, ale M5 je V10 což bude asi kulervoucí, že by výfuk přidal 35 koní si tedy nemyslím.
Filozof: 550i jde stále na LPG, což je pozitivní, ale M5 je V10 což bude asi kulervoucí, že by výfuk přidal 35 koní si tedy nemyslím.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
M5 jde taky zaplynovat.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Ano ručně kompletní výfuk přidá při 370koních bezproblému cca 30-35koní.
Borec co tu má dílnu dělal na porsche a taky jen výfukem udělali kolem 33koní plus potom ladění jednotky několik dní udělalo dalších pár desítek ps a to mělo výkon cca jak 550i spíše méně.
Ano M5 je dál má 506koní a má nastavování podvozku atd. Ale ten motor prostě odchází to ví každej co se o M5 zajímá.
A serie 550i je na urovni E39 M5 což je luxus.
I 550i Má slušný projev motoru a váhu 1750-1850kg... M5 mám pocit kolem 1,9-2tuny...
o to nejde spíše že i 550i s performance kitem a upravou dokáže se k 420-440hp dostat v pohodě a pak i takové auto dělá radost ...nějakej DIFF na 50procentech či více se dá doladit. EDC ok.
Stále to bude lepší na udržbu jak M5. A stát polovinu.
i tady by něco uměli https://www.racechip.de/chiptuning/racechip-gts.html
Borec co tu má dílnu dělal na porsche a taky jen výfukem udělali kolem 33koní plus potom ladění jednotky několik dní udělalo dalších pár desítek ps a to mělo výkon cca jak 550i spíše méně.
Ano M5 je dál má 506koní a má nastavování podvozku atd. Ale ten motor prostě odchází to ví každej co se o M5 zajímá.
A serie 550i je na urovni E39 M5 což je luxus.
I 550i Má slušný projev motoru a váhu 1750-1850kg... M5 mám pocit kolem 1,9-2tuny...
o to nejde spíše že i 550i s performance kitem a upravou dokáže se k 420-440hp dostat v pohodě a pak i takové auto dělá radost ...nějakej DIFF na 50procentech či více se dá doladit. EDC ok.
Stále to bude lepší na udržbu jak M5. A stát polovinu.
i tady by něco uměli https://www.racechip.de/chiptuning/racechip-gts.html
Naposledy upravil(a) Filozof dne úte 27.03.2018 08:42, celkem upraveno 1 x.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
je to kravina, budeš z toho auta dělat něco co není, pak přijede M5 a ty budeš stejně brečet, a mechanickej svor není elektronickej, ten je jinde, V10 je jinde, SMG v M5 je jinde, atd.
ale to bych se opakoval. prostě 550i M5ce nebude nikdy ani podobna.
btw kdes přišel na ty váhy? a co by tam jako vážilo těch 200k navíc? ty dva válce? nebo drátky z tlumičů?
https://www.auto-data.net/en/bmw-5er-e6 ... atic-21201
https://www.auto-data.net/en/bmw-m5-e60 ... matic-9871
ale to bych se opakoval. prostě 550i M5ce nebude nikdy ani podobna.
btw kdes přišel na ty váhy? a co by tam jako vážilo těch 200k navíc? ty dva válce? nebo drátky z tlumičů?
https://www.auto-data.net/en/bmw-5er-e6 ... atic-21201
https://www.auto-data.net/en/bmw-m5-e60 ... matic-9871
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Pruměrně je M5 těžší jak 550i ale to je fuk neřešme blbosti zda i sto nebo stopadesát... já to auto nekupuji jen se mí líbí 550i jako dobrej základ na to mít auto pro radost za pár korun s V8... ono přes 400koní z toho dostaneš odladěním auta a to bohatě stačí každému. A při pruměrné výbavě to bude mít kolem 1800-1950kg plus posádka.
M5 je na provoz drahá jak svin pokud se ji dává vše co potřebuje a pořizovačka je taky 3x vyšší.
Takže volba je jasná. pro někoho kdo by chtěl.
Ale zase jsme zpátky u toho ře řekneš žebys raději e36 jak tě znám.
A ano e36 M3 by byla taky jistě fajn jen to je jaksi už starší kus a za dost peněz dle mě.
To už pak raději E46 M3 ale dostáváme se někam uplně jinam....
M5 je na provoz drahá jak svin pokud se ji dává vše co potřebuje a pořizovačka je taky 3x vyšší.
Takže volba je jasná. pro někoho kdo by chtěl.
Ale zase jsme zpátky u toho ře řekneš žebys raději e36 jak tě znám.
A ano e36 M3 by byla taky jistě fajn jen to je jaksi už starší kus a za dost peněz dle mě.
To už pak raději E46 M3 ale dostáváme se někam uplně jinam....

Re: E65 vs. F01 vs. W221
Filozofe, 550i nebude špatné auto, ale srovnávat ji s M5, to chce odvahu. Měl by sis nejdřív v nějaké M5 povozit prdel, abys upustil od těchle bludů. Ano, pro někoho, kdo nemá na eMko prachy, může být 550 dostačující a za menší provozní náklady, o tom nepochybuju (stejně ale bude mít mokré sny o M5)
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual