E39 525i a 530i s manuálem jsou v Německu celkem běžně v nabídce. Sám jsem ale vybíral půl roku, než se objevil kus s interiérem a výbavou přesně jaký jsem chtěl a zároveň bez kousku rezi i pod zvedacíma kostkama.
I přes perfektní stav a téměř všechny dily ještě origo z výroby, většinu těsnění motoru jsem musel vyměnit. Oni ty těsnění vyrobili z gumy, která nesnáší chemii v oleji, který tam předepsali. Pokud ta těsnění už někdo neměnil, musí být dávno tvrdá a křehká doslova jako porcelán.
Rád bych si pořídil ještě jednu E39, tentokrát 540i s manuálem. To je teprve jako kupovat jednorožce. Vždy je v prodeji maximálně 1 kus, vždy s divným tuningem a pochybném stavu. K tomu ještě za trojnásobek ceny stejného auta s automatem.
Teď jsem tady zrovna nějakou 540i v inzerci viděl.. ale jo E39 to už je vzácný zboží, ani ne tak na motor jak na stáří/stav vs. rezavej zub času. Jinak souhlas intec je tady asi ten nej (ve sportu a 16:9).
ten automat si od někoho půjč, v autě (BMW), co má pěkně přes 200k, v klidu bych se projel, všechny druhy cest, město, zácpy, kolony a rychle sednout do něčeho s manuálem... a máme splněn bod 1
Zdravim,tak mám koupeno...520i
Těsnění víka ventilu bylo vyměněno v ceně.
Dál jsem dostal slevu na alternátor...vydává stejný zvuk jako na videu níže,ne takto v kuse,ale v menší frekvenci cca 2x za min.Teda jestli na tom videu jde ten zvuk opravdu z alternátoru
Edit:je nutny odvzdusnit chladici system pri vymene expanzni nadoby,asi bude praskla...v hadicich neni skoro zadny tlak, po jízdě jsou přiměřeně natlakovaný,kdyz otevru kapotu tak je slyšet jak to někde kolem nádobky funí a o pod nadobkou je videt mensi unik,pod pravym kolem se dělá mensi louže.
Díky.
No teda koupit auto s takovým erorem, nevím..to muselo být levné. Podle popisu zní dost opotřebovaně, to je E39 ?
Každopádně to bude lenivý s dvoulitrem, to už radši možná diesel na krouťák a spotřebu. Ale ať slouží!
Já bych ty dvoulitry v BMW zakázal Neumím si to v E60 moc dobře představit, musí to být líné jak veš a zajímala by mě spotřeba.
Jinak automat je dobrej až v sedmě, v nižších řadách je to spíš otrava a bez pádel bych ho nechtěl. Několikrát jsem jel v 530i automat i manual ... no asi bych moc nerozmyslel a radeji si radil sam.
Automat je dobrej i v 5er a 6er, ale musíš si k němu koupit i motor. Jízda s 530i v automatu je nuda, ale za to nemůže převodovka. Zajímavé je, že tenhle názor "chci si řadit sám" má spousta lidí, co znám. Na druhou stranu nikdo, komu sem půjčil svoji 645ku, tohle už znovu nezmínil.
tak tak, i 530i je dost nuda, ale 545i už je jiný kafe.
ale 520i je fakt hnus, i s 320i si nedovedu představit denně jezdit, natož s 520i, ale jestli stála tak 40tkč tak se to dá přetrpět.
Je nutny odvzdusnit chladici system pri vymene expanzni nadoby,asi bude praskla...v hadicich neni skoro zadny tlak, po jízdě jsou přiměřeně natlakovaný,kdyz otevru kapotu tak je slyšet jak to někde kolem nádobky funí a o pod nadobkou je videt mensi unik kapaliny....
V nádobce neni ukazatel hladiny nebo je,ale je tam nejak skripnutej...
Diky za odpovedi.
Diky TANN3R.Mám objednanou od Helly tak doufam,ze to nebude uplne spatne.Je u tohodle motoru provozni teplota i tlak v chladícím systemu vetsi nez u npř. 2.5i.Nekde jsem se docet,ze je udajne vic jak 100C.
Koupil jsem tu 520i v orient blau, s tim svetlim interierem...pro nekoho holota...me to staci...
laik píše:No jo, v bmw musí být 6 válů a víc. To už je takový mýtus.
Hlavně abys to dal do kupy a měl z toho trochu radost.
Radost mam...az udelam tu expanzku tak budu klidnejsi,doufam,ze parskla jen starim a ne extremnim tlakem od toho jak fouka tesneni pod hlavou
Ty seš dobrý střelec. Fouklý těsnění pod hlavou? To by muselo být takřka "zadax" , aby jsi neprodělal.
Už jsem jedno bafo viděl, bez víčka to protočil a gejzír vody. Byla to tuším 524TD okolo r.v. 87, tehdy jako desetiletá, strašně jsem ji chtěl po piánu 300D. Prodávající byl natolik solidní, a řekl až to opraví. 3 měsíce se s tím sral......a pak mě známý přesvědčil do golfa II
Tak držím palečky