BudVlad píše:... Někdo říka že jednohmota je hlučná, někdo zase že není ...
Jednohmota jako taková hlučná není, nemá co hlučet, když je to jeden kus obrobeného ingotu
Hlučná je převodovka s jednohmotou NA VOLNOBĚH, "cinká". V běžných provozních otáčkách už rázy u R6 nejsou, kola v převodovce jsou v zátahu, ložiska zatížená, hluk není.
Na e90 foru někdo říká že je to hlučné na volnoběh a někdo že jen při akceleraci. Většinu života jsem jezdil s jednohmotou a nikdy se mi nezdálo že by to bylo hlučný. Uvidim jestli se to u E90 chová jiínak.
BudVlad píše:Dost lidí mění dvouhmotu za jednohmotu, například od Valeo. Na e90post je dost napsáno o problémech s dvohmotou. Někdo říka že jednohmota je hlučná, někdo zase že není. Brzo to poznám, kopupil jsem hlinikový setrvák od SPEC který je o polovinu lehčí. Potřebuji lehčí strvák aby šel motor líp do otáček. Můj max výkon je nad 7000 RPM.
Často jednohmota cuká při rozjezdech tj. po městě otrava, ale na lítačku okruh jednoznačně přínos.
BudVlad píše:
BTW: Na vstřikách mám najeto přes 100K km bez problému. Zajímavé ale je, že mi je v Německu měnili zdarma i když jsem problém neměl. Tady o žádné výměně vstřiků zdarma nevím. Koupil jsem auto v Budějovicích a tady o žádné výměně vstřiků nevěděli. (do Německa jsem jezdil na sevis poté co jsem měl problém s HPFP a tady si stím nevěděli rady)
No s tou ochotou k výměně na svolávačkách u nás je to vůbec napováženou, informovanost marná třeba v Renocaru naposled s airbagama k ničemu se nemají jakoby to museli platit ze svýho.
pavproch píše:Bramborovo vyhřezlé vřitnosti
No tak to vyloupli komplit Co z toho se bude dávat z5? Koukám podvozeček, stabíky, brzdy, gearbox..
Musím se Renocaru zastat, o svolávačce bagu jsem se dozvěděl tady a udělali bez připomínek. Dokonce půl roku po akci mi přišel zvací dopis na výměnu.
Nepamatuji se, kdo dopis posílal, ale někdo mě musel zradit a kde zjistili, že jsem koupil v Rakousku 15ti letý auto? Ale čuměl jsem.
Asi Renocar upozornili z Rakouska. Já jsem koupil nové auto v ACR auto a jediné svolávání bylo na výměnu vadného vzuchového filtru a na přehrání novéhp SW. Měl jem pět let servis zdarma, tak jsem tam byl několikrát na výměnu oleje. V Německu mi zdarma měnili vstřiky a cívky. Tady mi o takovém svolávání nic neřekli.
Je svolávačka a svolávačka. Ty airbagy jsou vcelku vyjímečný, jedná se o bezpečnost, dohledávají se majitelé v registru a přijde to víceméně každému, koho se to týká. Vstřiky, HPFP a podobný věci co já vím z autorizáku, záleží většinou na lenosti technika co to má na starosti a přijde to např pouze těm, co auto koupili nové a v daném servisu servisují. Po změně majitele už mnohdy ne. Dalším případem je (a stalo se mi to osobně, i když u jiný automobilky), že přijdete do servisu s nějakým problémem a oni řeknou: "počkejte, mrknem jestli na to nebyla nějaká svolávačka", nebo jinak krásně řečeno "metodický pokyn", ale jinak by nepřišlo lautr nic.
Nebo si to svou naléhavostí musíš "vydupat" sám.... 3er mi od novoty při delší jízdě v dešti bez použití brzd silně táhnul doleva při prvním následném brždění... po mém opakovaném naléhání na autorizák z nich nakonec vypadlo, že na to byla svolávačka a udělali tam zdarma nějaké dodatečné náfuky a úpravu SW
Příčinou je enormní opotřebení ložisek na klice a velké opotřebení pistnich kroužků. Olej ve spalovacím prostoru pak zakarbonoval ventily.
Ložiska na klice se i protocila.
No podle všeho prostě uchcávaly vstřikovače, klasickej problém N53/54 ... A to že jsou zasraný sací ventily je prostě nemoc přímovstřikových motorů - seriové PCV funguje jak bolavá noha a bere si z odvětrání i když nemá a pak jsou na ventilech krápniky jak prase - a pokud to každých 200tis km vyčistíš, ničemu neuškodíš ...
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
ref rozborka : jo, původně měl, ale nejde, ta byl rozebrán. Z bloku si udělám konferák.
ref vtřikovače: nemyslím si, protože tam za 1/4 mio byla už třetí sada vstřiků (ale je fakt, že jsem fyzicky nekontroloval, ze které byly série)
Dyž to shrnu: sem ráth, že ten motor dal 1/4mio km a vzhledem k tomu, že neska díky Bruseli (dle vzoru prdel) si už žádné "rozumné" nové auto koupit nemůžu, tak mi vlastně drahá GO výměnným způsobem nevadí. Zadělávám na dalších 10+ let provozu....
já mám 161tis a třetí sadu vstřiků v motoru + třetí HPFP...
Dokud tam nebudu mít index 12, tak taky nebudu mít klidný spaní
Podle toho kolik jsi na nich měl najeto to byly index 7 nebo 9 - ty jsou dneska na bazoši občas v prodeji za dobrý peníze ale vydrží tak 50tis km
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Tak bude i nová nápravnice - stávající je dost zkorodovaná (puchýře, zřejmě hloubková koroze , asi od soli) a dyž už sa měnilo gufero na předním diffu, tak do něj šly i nová ložiska.
Jedna chyba, ktoru som mal 29f2 dme: vysokotlaky palivovy system-tlak paliva.
Dnes vymenene hpfp, bez zmeny jedine co tak ked prechadza do reduced power modu tak,to s autom necukne. Tlak paliva je rovnaky 5,8bar pred hpfp aj za nim na railu.
Co z toho plynie ?
Co,poradite?
Hpfp bolo na kok... a treba dalsie?