Snejk píše:Ja nevim ze to tak prozivate, chce pruziny at si da pruziny, kdyby chtel vzduch spravi si vzduch. Je to normalni varianta toho auta zadny bastleni. Neorigo pruziny na to poslouzi uplne perfektne delal jsem to mockrat. Ehc v. 53 je supernespolehlivej srot kterej se podelal snad kazdymu mymu zakaznikovi ze to chteli podpalit, jeden dokonce mel uplnej zachvat vzteku at to okamzite tahne dohajzlu . Preci jen je to stary a ty mechy uz praskaj, kompresory jdou srat, jednotky i prohnivajici zasobniky....
Kdo v tom vozi sudy piva at si to spravuje ale tohle tady je fakt uz moc.
Jediny ehc co ma smysl drzet pri zivote je celovzduch, je to sice nespolehlivy peklo ale aspon se s tim autem da jezdit trochu normalne pohodlne a ne jak na zetoru.
Tak to jsou dobrý storky Jardo, to by fakt člověk nevěřil kdo všechno si dnes může zařídit rádoby autoservis.
Jinak ano, dokonalost máme každý někde jinde, já jsem od mlada zvyklý lítat při zemi na něčem tvrdším, prostě jsem na "sportovní" podvozky zvyklý, najedu za rok nula nula nic, takže komfort nevyhledávám, těch cca.7k km přežiju asi v čemkoliv co má ve znaku vrtuli.
Lino, tak Snejk ti to posvětil tak hurá do toho, ty po tom stejně toužíš a jenom sonduješ co na to okolí, věřím a jsem si jist, že by ti to stejně nikdo nevymluvil, tak měchy prohoď za pera a máš vyřešeno , netřeba to asi více rozebírat.
JaraX píše:- dogeatdog, to je furt houby, já tu měl pána s E53is, celovzduch, no a pan říkal že to je v prdeli, všechny měchy novy, kompresor novej, všechny čidla novy, jednotka nova a furt je to v prdeli, auto si dělá co chce, no a všechny 4 čidla namontovany opačně
To mas tezky, ty ty auta znas zvrchu dolu a clovek neznalej treba ty cidla otoci aniz by mu doslo ze jsou blbe. Dost mechaniku by i chtelo, ale bez know-how jsou proste v prdeli. A to know-how je neco co bezny mechos proste nema ani omylem.
Paradox je, ze servisovani tebou a snejkem sice trva skrz to jak to mate natriskany, ale porad je to min casu nez kolik pak clovek travi po opakovanych servisech, kde auto sice vezmou hned ale udelaji ho naprd a co te ve finale vyjde draz, protoze menis vsechno jak debil a pricina zustava (viz treba "BMW specialista" ktery mi menil vsechny civky a vymlatil katy kdyz byly misfires a on byl rozhozeny valvetronic, coz snejk poznal asi dvacet vterin po pripojeni k autu).
Sweden píše:Tak to jsou dobrý storky Jardo, to by fakt člověk nevěřil kdo všechno si dnes může zařídit rádoby autoservis.
Jinak ano, dokonalost máme každý někde jinde, já jsem od mlada zvyklý lítat při zemi na něčem tvrdším, prostě jsem na "sportovní" podvozky zvyklý, najedu za rok nula nula nic, takže komfort nevyhledávám, těch cca.7k km přežiju asi v čemkoliv co má ve znaku vrtuli.
Lino, tak Snejk ti to posvětil tak hurá do toho, ty po tom stejně toužíš a jenom sonduješ co na to okolí, věřím a jsem si jist, že by ti to stejně nikdo nevymluvil, tak měchy prohoď za pera a máš vyřešeno , netřeba to asi více rozebírat.
Nechcem Sweden aby to bolo zle pochopene ked napises ze "stejne iba sondujes a stejne by mi to nik nevyhovoril"
ono ja som vdacny za kazdy nazor ale hladam cloveka ktory ma s tym realnu osobnu skusenost..tu ma zial zatial iba Snejk (velmi mu dakujem za informacie) ..vsetko ostatne je polemizovanie ci ano alebo nie co mi k rozhodnutiu priliz nepomoze...skor ako nazory prijimam osobnu skusenost..Ak mi niekto napise na zaklade vlastnej skusenosti ze to nie je dobra volba a aj realny dovod tak v tej chvili zapochybujem a este raz prehodnotim svoje rozhodnutie..zatial tu ale taky nik nie je co ma utvrdzuje ze sa mam do toho pustit..
Tak ono podobnych lidi asi moc tady na klubu kde jsou defakto fanousci znacky nebude. Ono tady maj lidi svoje auta radi, takze deravy mech nahrazuji mechem novym, prasklou pruzinu nahrazuji oe pruzinou.
Ono kdyby jsi tenhle dotaz dal na jinej web nez jsou klubovky tak se ti zajiste dostane daleko vice odpovedi nez tady. On by se clovek mozna divil cim vsim se necha mech nahradit.
Tak už jen čekám, že někdo napíše, že nechce svoje komforty a já si je teda s pokorou vemu, víc takových, jako je Lino nebo raději ne, to už je i na mě moc.
Nemá to žádnou logiku ani vysvětlení co tu podal. Si říkám, že bych taky vzadu vyrval měchy a nic tam nedal, třeba to konečně bude mít tu správnou sníženou závdoní podobu, jak to s LPG bude ležet na zemi
X5 se mi líbí, že je taková naprčená. Jestli se vyrovná nebo sedne zadek níž, ztratí to ten dravý punc a bude jak žebrák. To bude horší než sedma, o které se říká že je to jak cikáni, když tahne zadek po zemi. Ne to nebude horší, to bude otřesné. Jak postřelená koza. Tohle bych tedy nedal, prodal to a šel do fábky a pod. Pokud v tom bude vozit jen vítr a nedá LPG, tak to bude vpoho.
Ale tak Snejk mu to jako jediný posvětil, tak to tam bude mít, jeho volba. Myslím, že nikdo jiný už se tady nenajde.
Lino - fakt se ptáš na blbým místě no a přiznejme si, že si ty reakce trochu užíváš, co?!
už to téma má dost stránek a nechce se mi to hledat, nemáš ty vaky i vepředu? a budeš měnit jen vzadu? Nebo ať ti tam ten tvůj garážmistr dá pružinu jen místo toho jednoho vaku, ne?
zddan01 píše:Lino - fakt se ptáš na blbým místě no a přiznejme si, že si ty reakce trochu užíváš, co?!
už to téma má dost stránek a nechce se mi to hledat, nemáš ty vaky i vepředu? a budeš měnit jen vzadu? Nebo ať ti tam ten tvůj garážmistr dá pružinu jen místo toho jednoho vaku, ne?
tak je to obcas zaujimave sledovat tie reakcie ..mal som snahu kustik o tom pocitat a dozvediet sa viac skor nez sa do toho pustim..predsa je to zasah..ale tu sa to stalo prilezitostou na podpichovanie a provokacie co mi absolutne nevadi..na forach je to vacsinou bezna vec..Snejk to parkrat prerabal takze jeho info ma naozaj vahu ..vpredu vaky nie su a dufam ze sa to podari prehodit aj vzadu a skonci hrozba nejakej poruchy s podvozkom..koniec koncov sa to bez problemu da vratit spat do mechov
no a s tou pruzinou na jednej strane sa musim zamysliet ale to by mi uz asi dali navzdy zakaz na toto forum
to si piš, že by jsme tě odstříhli
Ti, co jsme tady denně a reagujeme, jsme z 99% fandové a snažíme se to držet tzv. min. ve stavu, nebo ti otrlejší to šperkují víc. Tak se nediv.
víš s tebou je to jako s (shitingem, sex kdy se lidi pomažou hovnama), lidi ví že to nemaj dělat protože to není nic dobrýho, ale ty stejně hledáš někoho kdo se těma hovnama maže aby sis potvrdil že to pro tebe dobrý je. stejný je to třeba s tuzingem nebo gaypornem, to sou stejny věci
JaraX píše:- dogeatdog, to je furt houby, já tu měl pána s E53is, celovzduch, no a pan říkal že to je v prdeli, všechny měchy novy, kompresor novej, všechny čidla novy, jednotka nova a furt je to v prdeli, auto si dělá co chce, no a všechny 4 čidla namontovany opačně
To mas tezky, ty ty auta znas zvrchu dolu a clovek neznalej treba ty cidla otoci aniz by mu doslo ze jsou blbe. Dost mechaniku by i chtelo, ale bez know-how jsou proste v prdeli. A to know-how je neco co bezny mechos proste nema ani omylem.
Paradox je, ze servisovani tebou a snejkem sice trva skrz to jak to mate natriskany, ale porad je to min casu nez kolik pak clovek travi po opakovanych servisech, kde auto sice vezmou hned ale udelaji ho naprd a co te ve finale vyjde draz, protoze menis vsechno jak debil a pricina zustava (viz treba "BMW specialista" ktery mi menil vsechny civky a vymlatil katy kdyz byly misfires a on byl rozhozeny valvetronic, coz snejk poznal asi dvacet vterin po pripojeni k autu).
Tohle nemá s know-how nic společného, to je prostě normální lidská demence. Všechno to know-how nikdo nedostal jen tak, všichni bádáme a učíme se ze svých chyb a nebojím se říct, že jak mě, tak i Jaraxe nebo Snejka stály tyhle "studijní" chyby spoustu času a peněz. Pak prostě nemůžeš po někom chtít, aby zadarmo radil ocasovy, co vymlátí kat..
Jarax: Dík za odkaz, alespoň vím, jak se jmenuje koníček, co provozuje moje kočka na chodbě.
JaraX píše:víš s tebou je to jako s (shitingem, sex kdy se lidi pomažou hovnama), lidi ví že to nemaj dělat protože to není nic dobrýho, ale ty stejně hledáš někoho kdo se těma hovnama maže aby sis potvrdil že to pro tebe dobrý je. stejný je to třeba s tuzingem nebo gaypornem, to sou stejny věci
Lino, ja hlavne nerozumím tomu: tvůj mechos ti to dojebal. Ne ty. Takze on by mel sáhnout do kapsy a dat novy mech. Mozna je to kamarád nebo rodina...ok, nechceš jit proti němu. Ale Jarda ti tu nabídnul mechy za par kacek. V tom případě bych do toho sel a zachoval origo funkční stav.
Jasne ze se to mozna nekdy posere. Ale to bych řešil az se to posere. On ten novy mech nebo repas kompresoru neni az taková rana...a i kdyby bylo zrovna zle kdyz se to posere ze by nebyla vata a fakt vsecko na hovno tak tam muzes dat potom ty pružiny tedy...kdyz by bylo opravdu zle na všech frontách a proste by to jinak neslo...ale ted to auto zprasit jen proto ze mechos to dojebal a protoze by se to mohlo mozna nekdy nahodou posrat....
No ber to jako názor člověka, co tu taky je denně a snaží se držet to své bmw ve slušnem stavu protoze mam proste to svoje bmw rad i kdyz je to jen e60 s n53 a xdrive.
Btw dneska jsme přejel republiku od nas z beskydé do českých Budějovic a uz chapu proc ten Jarda vždycky tak zatracuje xdrive atd. U nas i na dálnici pravý pruh jen vyjete koleje ve snehu fakt hnus. Levý pruh zapomen ze existuje. U hranic na Moravě uz lepsi a u olomoca kurva cesty suché jen trosku pocukrovane v polích! Ja to seru. Stěhuju sa do olomoca a kupuju e65
RomanM3 píše:Lino, ja hlavne nerozumím tomu: tvůj mechos ti to dojebal. Ne ty. Takze on by mel sáhnout do kapsy a dat novy mech. Mozna je to kamarád nebo rodina...ok, nechceš jit proti němu. Ale Jarda ti tu nabídnul mechy za par kacek. V tom případě bych do toho sel a zachoval origo funkční stav.
Jasne ze se to mozna nekdy posere. Ale to bych řešil az se to posere. On ten novy mech nebo repas kompresoru neni az taková rana...a i kdyby bylo zrovna zle kdyz se to posere ze by nebyla vata a fakt vsecko na hovno tak tam muzes dat potom ty pružiny tedy...kdyz by bylo opravdu zle na všech frontách a proste by to jinak neslo...ale ted to auto zprasit jen proto ze mechos to dojebal a protoze by se to mohlo mozna nekdy nahodou posrat....
No ber to jako názor člověka, co tu taky je denně a snaží se držet to své bmw ve slušnem stavu protoze mam proste to svoje bmw rad i kdyz je to jen e60 s n53 a xdrive
Ahoj Roman..s tym mechanikom to nie je take jednoznacne..nepriznal to a povedal ze to prasklo samo v noci na zdvihaku ale svojim spravanim potvrdil nieco ine..takze namiesto hladania vynnika riesim situaciu..take veci sa proste niekedy stavaju a viem ze to neurobil naschval..to je ale skor na novu temu "ako odpustit mechanikovi'
co sa tyka samotnej prestavby..ak sa vyrabali verzie X5 pruzinove tak nevidim dovod preco to neprerobit...z mojho pohladu to ma viac vyhod ako nevyhod..mam uz pripravene origo pruziny s tlmicmi..rozdiel v komforte oproti pruzinovej x5 som nepostrehol..a otazka zachovania origo stavu.. bastlenia atd.. je sporna..obrovske mnozstvo majitelov X5 svoje auticka tunia na x sposobov pocnuc svetlami a konciac upravami motorov a podvozkov..koniec koncov samotne lpg by bolo potom na vrazdu majitela auta..no a s mojou otazkou do fora som ocakaval nejake technicke rady alebo fakty ktore by objasnili ze to nie je dobra volba..dostal som ale namiesto toho len vylev emocii takze mi nezostava nic ine len to skusit sam..ak to bude naprd tak mam v zalohe novy vankus na vymenu..o vysledku dam vediet nech to dopadne akokolvek..pekny den a dakujem ti za reakciu