Kat jse pouzil z Nissanu 200SX S13 co se mi tu valel v polici. (Nissan ho pouzival skoro na vsem. Od 1.0 Micry po 2.0 turbo v S14) Byl rovnej pruchozi se sroubovacimi prirubami.
Pro nej jsem si nechal vypalit priruby na trubku.
Z jednoho stareho vyfuku jsem si uriznul koleno ve zhruba spravnem uhlu.
Pod autem jsem si nabodoval aby vse bylo na spravnem miste. Sundal z auta vse svaril.
Emise byly v poradku.
Kat bych nerusil. Maximalne bych dal nejakej sportovnejsi pro odpovidajici objem ale ty maji zase snizenou zivotnost.
Nechci rusit kat, maximalne na vyssi objem na zvyseni pruchodnosti, spis jsem myslel jestli uz nema nekdo primo vyzkousenej typ kterej tam pasuje na sychr a odkud ho kupoval, ten sikmej vstup je trosku problem...
MadMaxII píše:... aby to bylo stejne ci lepe pruchodne a aby to stalo mene nez origo dil....
Dovez ten katík sem http://www.motepa.cz/katalysator_cz.html , dohodni se s panem Grossmannem na hustotě kanálů 400, 200 nebo 100 cpsi v monolitu (origo je 400) a přestaň špekulovat s náhradou. Je to kousek od Liberce, město se jmenuje Zittau, česky Žitava v bývalé NDR, jen musíš přejet přes hranice, pár kilometrů po polské straně a jsi tam.
Když tam dojedeš brzo dopoledne, tak Ti to udělají na počkání, nebo to posílají poštou zpět. Platíš v hotovosti, bankomat je 500m směrem do města. Moje zkušenost z 29.1.2018 je zde http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=27&t=97033 .