Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Drivetrain chyba

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Drivetrain chyba

#21 Příspěvek od Filozof »

Mrkni se sem. Tady řeší jen motory a BMW znají dobře ... oni ti řeknou podle kodu motoru co máš preventivně vyměnit a vyřešit.

http://rhengines.cz/preventivni-vymena-bmw/

Jinak jsi nenapsal ročník auta který jsis koupil. A hned se neplaš a neměj strach základ pořešíš a s tak malým nájezdem nějakej čas budeš jezdit bez problému odhaduji. ;)

Kolik nabízeli v áčkách za peníze ?
vyjimecnehorky12345
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pon 25.09.2017 00:03

Re: Drivetrain chyba

#22 Příspěvek od vyjimecnehorky12345 »

Ajaj, vidíš na ten rok jsem úúúúplně zapomněl :) Je to 06/2013
Ok mrknu a díky za info. Jinak AAAčka nabídli 460 tis, počítám, že především kvůli tomu malýmu nájezdu.
Mám sice vyhlídnutý GTčko, ale teď asi budu zvažovat, zda vůbec do BMW jít :-)
Pořád čekám na ty rady co by kdo doporučil....
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Drivetrain chyba

#23 Příspěvek od TANN3R »

U Fkových modelů jedině N54/N55.
vyjimecnehorky12345
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pon 25.09.2017 00:03

Re: Drivetrain chyba

#24 Příspěvek od vyjimecnehorky12345 »

Diky za radu. Nicmene N54 se podle me davali max do 2010 ne? A N55 tak mozna o 2 roky dyl?
Chci neco novejsiho.
Ale asi se shodneme,ze proste kdyz nafta,tak 6ti valec,takze 530,535 ne?
A co v benzinu kdyztak? Asi o nem uvazuju kdyz vemu,ze najedu tak 20-25 tis za rok.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Drivetrain chyba

#25 Příspěvek od TANN3R »

Jestli se pořád bavíme o 5er, tak u F10/11 lci normálně koupíš s N55 klidně rv. 2017.
vyjimecnehorky12345
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: pon 25.09.2017 00:03

Re: Drivetrain chyba

#26 Příspěvek od vyjimecnehorky12345 »

Aha,tak to jsem nevedel. Nikde se clovek v inzeratech v Nemecku tuto info nedocte,jedine holt podle win nebo na vyzadani.
Kazdopadne diky, budu tedy predpokladat,ze N55 jsou relativne oukej :-)
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Drivetrain chyba

#27 Příspěvek od Filozof »

535i F10 - F11 ty byly v pohodě... později je to 540i
Jede to parádně a s 8mi kvaltem to umí pěknou spotřebu pro pohodáře ... dálky to jede obstojně i usporně.

Není to takovej surovej zážitek jako se starejma E39 nebo e60 kde např. V8 4,4ka dělala divy. Tady je V8 problémový motor. Proto se doporučuje 535i nebo někdo tvrdil i 528i ale tu nevím nemohu posoudit.

Já kdybych musel tak jedině málo jetou 535i s 8mi kvaltem a ideálně do 80tis najeto. Vyměnit všechny kapaliny i automatu a věřit že ty 2kila dá v pohodě po výměně olejů. Jinak v motoru měnit nejpozději po 10 max 15tis km.
Ty long live to ničí a pak motory bohužel přehřívají dělají bordel atd.

https://www.autorevue.cz/test-bmw-535i- ... ticleStart
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Drivetrain chyba

#28 Příspěvek od JaraX »

tak pokud si vybírat z Fek, tak N55 fungují relativně dobře, N62 to není, ale furt lepší jak ty N47, N57 atd.

a z modelů co je realtivně dobré tak F30, F01, a pro starší lidi F07,
F10, F11 je hodně poruchová, prostě pětka, praskající měchy, lámající se kabaláže, zatíkání atd. F30 a F01 jsou spolehlivější.
ale u těchto ročníků už budu hledat auto u vyhaslé hvězdy, kde si člověk v tomto roce tuším ještě vybere motor bez přímovstřiku, což je pro mě podmínka.
Massi
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: úte 20.02.2018 19:38

Re: Drivetrain chyba

#29 Příspěvek od Massi »

Zdravim chlapi,je to 4 dni co jsem vyměnil audi A4 za F11 525d ctyř valec ročník 2013 najeto 74000.Po přečtení tady těch vláken mam chuť ho jet vrátit.Vážně je to s nima tak špatné?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Drivetrain chyba

#30 Příspěvek od JaraX »

tak jako všechny nová auta, u Audi to nebude lepší
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Drivetrain chyba

#31 Příspěvek od TANN3R »

U Audi to na soudobých modelech s F10/11 není lepší ani náhodou. Jen tolerance a zaslepenost koncern-fans vůči posvátné německé technice je vyšší :D
Massi
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: úte 20.02.2018 19:38

Re: Drivetrain chyba

#32 Příspěvek od Massi »

Takže rezime, mám to risknou, je to mě první Bmw a jsme celkem uneseni, ale tohle mě vážně dostalo. S Audi jsem neměl nejmenší problém, auto mě stálo docela dost a nerad bych litoval.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Drivetrain chyba

#33 Příspěvek od TANN3R »

Co tě potká nebo ne, to ti nikdo neřekne. Záleží na stavu, nájezdu, štěstí.. Ale ta šance, že bude fungovat úplně bez problémů je hodně malá, jako u každého "moderního" auta. Pokud chce mít člověk klid a nějakou jistotu, tak musí jít buď do nového, nebo naopak do podstatně staršího modelu.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Drivetrain chyba

#34 Příspěvek od JaraX »

a nebo si vybrat něco méně poruchový, ten čtyřválec N47 je hodně poruchový a lepší je jít do N55 a idealně ve spolehlivější karosářské variatně, např F30 nebo F01, i ale nevíme kde jezdíš, jak jezdíš, kolik najedeš atd.
mr_nitroz
Registrovaný
Příspěvky: 540
Registrován: pon 26.04.2010 00:00

Re: Drivetrain chyba

#35 Příspěvek od mr_nitroz »

Jaraxi, muzes mi napsat, jaky je rozdil mezi F01 a F10 v poruchovosti? (Nepocitam 4 valcove motory u F10) Vzdyt je to temer to same.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Drivetrain chyba

#36 Příspěvek od Filozof »

Jako klidně muže rok dva jezdit bez problémů případně jen drobnosti ... tak malej nájezd u nafty bych ještě neměl strach ...spíše kdyby tam bylo 200k a více najeto tam už bych měl strach ...

Navíc výměna oleje v převodovce by měla poprvé proběhnout nejpozději do 100tis km u auta. Pak co 60-80tis což málokdo dělá. A tak se blížící poškození u převodovky a její repas blíží. A to je opravdu ranec.
Ale Fka mají desítky jiných problémů co ti tady servisáci řeknou.

Jinak co se týče interiéru tak ve světlé kůži se dřevem bych si to dokázal představit a nějaké výbavě slušné. Jen ta spolehlivost je jinde jako u starých paštik co lítali statisíce km jak nic ...

Ber to tak že to stále porovnáváme s auty exx řad. Kdy e39 nebo e60 byla mnohem spolehlivější a auta měli vyšší nájezd než museli řešit servis. Tady se to ozve dříve a i součástky které by člověk nečekal že odejdou.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Drivetrain chyba

#37 Příspěvek od JaraX »

mr_nitroz píše:Jaraxi, muzes mi napsat, jaky je rozdil mezi F01 a F10 v poruchovosti? (Nepocitam 4 valcove motory u F10) Vzdyt je to temer to same.
hodně věcí je řešených jinak, např nemá F01 měchy ale vzduchově pružící jednotky co vydrží podstatně líp, dále pak brzdy, F01 nemá seroucí se ruční brzdu přímo na brzdičích (což dělá někdy z výměny brzdových desek pěknou pakárnu), ale mám klasickou el. ruční brzdu na lanovodech. a těch rozdílů je víc, je to prostě typický rozdíl 5er vs 7er kdy u 7er se víc přemýšlelo nad spolehlivostí když se to auto dělalo..
btw zákazník si ted objednáva novou G30 540i a dynamic drive nejde kombinovat s active steeringem, to je na hlavu postavený
Odpovědět