
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 745i - jakou baterii ? AGM nebo nonAGM ?
Re: e65 745i - jakou baterii ? AGM nebo nonAGM ?
Já taky potřebuju tak skoro kilo 

Re: e65 745i - jakou baterii ? AGM nebo nonAGM ?
Kilo potřebuje i každá průměrná E46, to není žádná hrůza
Není lepší sedmu dát do použitelného stavu a jezdit s ní místo e53 každej den, když tě to auto baví?
Když to tak od oka spočítám, tak 50k během roku stojí i dvojková oktávka, co k nám jezdí, zcela běžně. Zrovna tak před dvěma měsíci sem dělal 2.0 16v pd, co se zastavila na vstřiky, a teď z toho vypadl setrvák na zem
. Ale on tam na volnoběh dělal kotrmelce už tak rok, co pamatuju.

Když to tak od oka spočítám, tak 50k během roku stojí i dvojková oktávka, co k nám jezdí, zcela běžně. Zrovna tak před dvěma měsíci sem dělal 2.0 16v pd, co se zastavila na vstřiky, a teď z toho vypadl setrvák na zem

Re: e65 745i - jakou baterii ? AGM nebo nonAGM ?
To jsou přesně ty nafty
to víš, že je to lepší, taky na tom pracuju
počítam, že někdy na jaře s ní už začnu normál jezdit.. ať si taky X5 odpočine.. to skoro kilo je vč lpg a renovace předních světel a jinýho interiéru.. jinak je to fakt už použitelný auto.. potřebuje už “jen” vyměnit jednu vačku a zadní tlumiče, ty to při vetší díře už nedají a odskočí

