Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 e53
Re: X5 e53
nesmysl, proč si kupovat motor co žere jak rakovina, a furt se tam něco sere, a jen když ti odejde turbo, musí kastla dolů, proč prostě nevzít 4,4i LPG?
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: X5 e53
Protoze ten maji jen ty prvni. Kdyz chces neco novejsiho, jsi v lese
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: X5 e53
ale podle mě je z ekonomických duvodu blbost to kupovat s jakymkoliv jinym motorem než s BMW
Re: X5 e53
Jasne ideal by bol benzin a lpg ale to su realne rocniky do 2006 ak tak...cize 12 a viac rocne auto a to uz nechcem...teraz je moja e70 rocnik 2009 takze keby som menil nechcem ist do starsieho....a realne od roku 2010 a hore je tam uz benzin len 5.0 a ten pokial viem nie je mozne prerobit na LPG a povedzme si otvorene zivit to na benzin by nebola az tak uplne "prdel"---preto jedina alternativa ma napadla v diesloch 3,6 alebo repsktive novsom 4,4...
Re: X5 e53
takže než aby sis koupil starší auto, tak si koupíš auto s horším, dražší a méně komfortnějším motorem, to dává smysl.
to je přece jedno jak je auto starý, pokud najdu nástupce E65, který bude pohodlnější, bude líp hrát, sedět atd. tak at je to ročník třeba 1995
to je přece jedno jak je auto starý, pokud najdu nástupce E65, který bude pohodlnější, bude líp hrát, sedět atd. tak at je to ročník třeba 1995
Re: X5 e53
Z casti mas pravdu ale jednochu je rozdiel ci vec akakolvek funguje 15 rokov alebo 5...realne pri autach napr ked kupim 2012 bude mat cca 100tis km ked kupim 2006 tak bude mat 200tis a viac km cize vsetko je raz tak optrebovanejsie, dalsia vec je estetika cize nove svetla , detaily ale zmeny interier, ina navigacia, kvalitnejsie zobrazenie, nie hrozne zelene podsvietenie bodikov atd..zase musis uznat ze proste je rozdiel aj vo veku auta...ja zase nie som vrcholne nenavidiaci diesel, ved vsetky auta doteraz som mal mal disek okrem prveho fiata punta, a zaklopem si nikdy som nemal nejaky problem ale samozrejme bolo zo aj tym ze auta boli move s malym najazdom keby na tom nabeham 150tis km mozno tvrdim ine...
Re: X5 e53
ale proč vůbec jezdit s dieselem když je mín komfortní, proste nevidím důvod, i kdyby se to nesralo.
km vs roky nejsou duležité. ted jsme dovezli 2x E65, 1x 750i, 1x 750Li, jedno 2005, druhy 2007, tzn staré jak ty range rovery, kdybys viděl ten stav těch aut tak by ses posral, vše je jak nové, motory se uplně svítí novotou, hodnoty všeho krásné, podvozky pevné, celkově jsou ty auta fakt jak nová a jedno stálo 8000 eur, druhy 11 je Individual a to stalo 11k eur, a určtě je to lepší než koupit o 10 let novější F01 i kdyby měla stejny KM, tak už by se hodně srala.
prostě stáří auta vidím jako výhodu, takové auto je levnější na provoz, dostupnější díly atd
km vs roky nejsou duležité. ted jsme dovezli 2x E65, 1x 750i, 1x 750Li, jedno 2005, druhy 2007, tzn staré jak ty range rovery, kdybys viděl ten stav těch aut tak by ses posral, vše je jak nové, motory se uplně svítí novotou, hodnoty všeho krásné, podvozky pevné, celkově jsou ty auta fakt jak nová a jedno stálo 8000 eur, druhy 11 je Individual a to stalo 11k eur, a určtě je to lepší než koupit o 10 let novější F01 i kdyby měla stejny KM, tak už by se hodně srala.
prostě stáří auta vidím jako výhodu, takové auto je levnější na provoz, dostupnější díly atd
Re: X5 e53
Ja nehovorim ze z casti nemas pravdu ale tak kolko km majo tie sedmy nabehane?v tom je ten rozdiel ze ked kupim menej stare auto bude mat polovicu km ...suhlasim s tym ze keby maju qnabehane rovnako tam napr e65 na to bude lepsie lebo je to este poctive auto..a proste veci co som pisal ze by mi vadili pri RR starsom tak nezmenim ok svetla si prehadzes atd ale veci dnuka proste nezmenim nijako a bola by to sj hovadina dat dalsich x euro do tychto “picovin” ked pomaly auto nebude stat tolko...pri ojazdenom je to strasne o stasti ze co sa podari kupit v akom stave to je jasne ze teba asi neoseru minimalne v zasadnych veciach nie..
Re: X5 e53
vidíš, zapoměl jsem napsat to nejpodstatnější, jedna ta E65 měla najeto 130tkm, druhá 120tkm, po prohlídce na zvedáku si sem těma kilometrama naprosto jistej.
proč bys přehazoval světla? uděláš akorát repas at to pořádně svítí, stejně jako bys udělal u toho novějšího modelu, který už i po třeba 6ti letech nebude svitit dobře. a na to jak auto vypadá nejezdí, v tom nevidím duvod to řešit. to budeš mít radši pěkné auto, pěkný rok ale usmrkaného diesela který ti nenabídne komfort V8 benzínu, topí za 3x takovou vzdálenost, nemá hezký zvuk, třepe autem, ale prostě budeš mít hezká světla a pěkné čislo v techničáku. to si pak mužeš koupit škodovku nebo Kiu, za stejné prachy budeš mít nové auto v TP 2018 a krásná nová světla. nevím ale ja myslim že to je přesně duvod proč jezdíme v BMW, protože radši máme velké vybavené BMW sice starší kousek, ale furt lepší jak nové usmrkané TDI
proč bys přehazoval světla? uděláš akorát repas at to pořádně svítí, stejně jako bys udělal u toho novějšího modelu, který už i po třeba 6ti letech nebude svitit dobře. a na to jak auto vypadá nejezdí, v tom nevidím duvod to řešit. to budeš mít radši pěkné auto, pěkný rok ale usmrkaného diesela který ti nenabídne komfort V8 benzínu, topí za 3x takovou vzdálenost, nemá hezký zvuk, třepe autem, ale prostě budeš mít hezká světla a pěkné čislo v techničáku. to si pak mužeš koupit škodovku nebo Kiu, za stejné prachy budeš mít nové auto v TP 2018 a krásná nová světla. nevím ale ja myslim že to je přesně duvod proč jezdíme v BMW, protože radši máme velké vybavené BMW sice starší kousek, ale furt lepší jak nové usmrkané TDI
Re: X5 e53
Tak to je super ze si zohnal e65 take rocniky s takymi km, keby mi niekto povedal ze sedma za 12 rokov nabehala 130tis asi by som mu neveril kedze je to 10tis za rok a neviem ci niekto kupuje take auto na taky najazd...ale samozrejme su aj take a ked hovoris ty ako odbornik ze to neni stocenka akych je aspon u nas vacsina tak ok nemam dovod neverit ale musis uznat ze je to vcelku rarita...aj moje auta mali na svoj vek smiesne km x6 som predaval necelych 40tis km a patko ta mala 50 tis...ten co ich kupil myslim mohol byt spokojny kedze kupil nove auto za menej ako polovicu ceny noveho:)
Inak tie e65 budu na predaj?:)))
Inak tie e65 budu na predaj?:)))
Re: X5 e53
občas se něco najde.
nejsou na prodej, už mají spokojené majitele.
nejsou na prodej, už mají spokojené majitele.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: X5 e53
To nerozporuji, jen tazatel potvrzuje co jsem si myslel, ze chce neco novejsiho a tim padem nema moc na vyber. Ja bych si take vzal z fleku 4.4iJaraX píše:ale podle mě je z ekonomických duvodu blbost to kupovat s jakymkoliv jinym motorem než s BMW
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: X5 e53
Ano ako pise Don chcel som nieco novsieho a tam proste moc na vyber nie je...celkovo pokial chce clovek novsie auto je toho pomenej na vyber...
Ok jardo tak hovoris ze ked bude to bude aktualne zozenies top RR s bmw motorom?:)
Inak taka odveci otazka mozno aj blba ale ozaj nie som odbornik, v com je vlastne problem ze nove benziny sa nedaju dat do lpg?
Ok jardo tak hovoris ze ked bude to bude aktualne zozenies top RR s bmw motorom?:)
Inak taka odveci otazka mozno aj blba ale ozaj nie som odbornik, v com je vlastne problem ze nove benziny sa nedaju dat do lpg?
Re: X5 e53
To je aport to neee:)
Re: X5 e53
já nevím, jestli vyděláváš miliony, tak pak možná má smysl novější, ale to bych si pak koupil ten nejsilnější benzín a neřešil žadné LPG, když stejně prd najedeš. a pokud nejsi tolik při penězích tak bych za 300k sehnal nějakej vonavej 4,4i, předělal na LPG a vozil se.
novější benzíny jsou většinou přímovstřikové, tzn nevstřikují palivo do sacího potrubí jako naše staré potvory, ale přímo do válce, jako diesel,toto řešení ale přinásí spoustu problémů, vstřikovače jsou zabudované přímo v hlavě, jsou podstatně dražší a taky podstatně poruchovější, díky větším tlaků je zde menší průměr trysky, ta se pak zanáší. dále díky jinému typu spalování dochází k výraznější tvorbě škodlivých plynů a sazí, zanáší se výfuk, sání, katalyzátor, přimovstřiky mají taky obvykle EGR ventil, což je další problém. Následně pak je potřeba se vyrovnovat se zhoršenýma emisema, tak jsou tu dražší a méně trvanlivé katy, NOX senzory a další věcí důležité k tomu aby to fungovalo. benzinový vstřikovač v takovém motoru je chlazený průtokem benzínu, když by auto jelo na LPG, tak se tím zničí benzinové vstřikovače, resp je třeba i nadále vstřikovat nějaký benzín. dále pak co s tím plynem, je několik možností, možnost číslo jedna je klasicky vstřik plynu do sání,ale ten motor je navržený jako přímovstřik, tzn tím že palivo půjde do sání, ztratíme část jeho učinnosti, k tomu musíme vstřikovat nadále benzín, takže ta uspora je fakt malá, cca 100tkm návratnost. další možnost je vstřikovat LPG benzínovýma vstřikama, jenže taková uspora je tak strašně malá, jelikož jen to čerpadlo co umí obě palivo musí být na konkrétní auto vyvinuté a stojí nesmysl, taková přestavba je i u 4 válce přes 100tkč. tady je pak návratnost ještě dál. no a další velký problém je to že tydle přímovstřikové motory jsou už tak sami o sobě poruchové že cpát tam LPG je uplná bláznovina, pak se bude furt hledat a řešit jeslti za problém může LPG nebo složitost té soustavy samotné, já vidím jako blbost si přímovstřik koupit a ještě větší blbost je ho plynovat.
novější benzíny jsou většinou přímovstřikové, tzn nevstřikují palivo do sacího potrubí jako naše staré potvory, ale přímo do válce, jako diesel,toto řešení ale přinásí spoustu problémů, vstřikovače jsou zabudované přímo v hlavě, jsou podstatně dražší a taky podstatně poruchovější, díky větším tlaků je zde menší průměr trysky, ta se pak zanáší. dále díky jinému typu spalování dochází k výraznější tvorbě škodlivých plynů a sazí, zanáší se výfuk, sání, katalyzátor, přimovstřiky mají taky obvykle EGR ventil, což je další problém. Následně pak je potřeba se vyrovnovat se zhoršenýma emisema, tak jsou tu dražší a méně trvanlivé katy, NOX senzory a další věcí důležité k tomu aby to fungovalo. benzinový vstřikovač v takovém motoru je chlazený průtokem benzínu, když by auto jelo na LPG, tak se tím zničí benzinové vstřikovače, resp je třeba i nadále vstřikovat nějaký benzín. dále pak co s tím plynem, je několik možností, možnost číslo jedna je klasicky vstřik plynu do sání,ale ten motor je navržený jako přímovstřik, tzn tím že palivo půjde do sání, ztratíme část jeho učinnosti, k tomu musíme vstřikovat nadále benzín, takže ta uspora je fakt malá, cca 100tkm návratnost. další možnost je vstřikovat LPG benzínovýma vstřikama, jenže taková uspora je tak strašně malá, jelikož jen to čerpadlo co umí obě palivo musí být na konkrétní auto vyvinuté a stojí nesmysl, taková přestavba je i u 4 válce přes 100tkč. tady je pak návratnost ještě dál. no a další velký problém je to že tydle přímovstřikové motory jsou už tak sami o sobě poruchové že cpát tam LPG je uplná bláznovina, pak se bude furt hledat a řešit jeslti za problém může LPG nebo složitost té soustavy samotné, já vidím jako blbost si přímovstřik koupit a ještě větší blbost je ho plynovat.
Re: X5 e53
jj sport je ošizenej verglMichal595 píše:To je aport to neee:)
Re: X5 e53
Diky za vysvetlenie...takze v podstate je uz nerealne ze nove auta bude mozne niekedy robit na lpg ak spravne chapem..
Re: X5 e53
Myslím si, že postupně jo, podle toho jak která značka přejde na přímovstřik. Třeba medvědi začali později, ? nebo nechali déle motory bez přímovstřiku?, takže prakticky je můžeš zaplynovat jako ještě mladíky. Nový už ne.
Re: X5 e53
tak tak pořád jsou nějaky značky co ještě přímovstřik nemají,ale to sou nějaký dacie atd.
z toho co je zajímavé je poslední ten Mercedes. S500L, S65AMG atd.
ta S65 AMG mě nejvíc láká, V12, 610 koní a 1000NM a LPG
z toho co je zajímavé je poslední ten Mercedes. S500L, S65AMG atd.
ta S65 AMG mě nejvíc láká, V12, 610 koní a 1000NM a LPG