Ahoj. Prosím odborníky o radu. Jak poznat odcházející turbo či dpf filtr? Jedná se o E91 320D rv06.
Na diagnostice bez závad na elektronice.
Auto jede krásně, krásná spotřeba i výkon, někdy dříve, někdy později začne celé vibrovat a v tu chvíli padá výkon a nabíhá vyšší spotřeba. Vibrace (silné) cca po kilometru přestanou, ale výkon chybí a spotřeba vyšší cca o 1-1,5l/100.Po chcípnutí a za chvíli opětovném startu zas vše OK do doby, než se auto celé rozvibruje, v autě rezonance jak stáhlý zadní okýnka a motor zas ztrácí výkon. Všiml jsem si i vyšší kouřivosti z výfuku.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Turbo či PDF v háji, prosím o radu jak poznat co z toho.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: Turbo či PDF v háji, prosím o radu jak poznat co z toho.
S DPF by si si žádné kouřivosti všimnout neměl, na to tam je. Mrkni na protitlak DPF.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 189
- Registrován: úte 04.06.2013 00:00
- Bydliště: Dolní Dvořiště
- Klubové ID: 3933
Re: Turbo či PDF v háji, prosím o radu jak poznat co z toho.
no bylo mi poraděno, že separátor oleje, po vyndání a zaslání fotek rádci mi napsal, že je KO....mimochodem všechny 4 šrouby na něm byly totálně volné takže netěsnil vůbec. S nim se dalo hejbat.....TANN3R píše:S DPF by si si žádné kouřivosti všimnout neměl, na to tam je. Mrkni na protitlak DPF.
Re: Turbo či PDF v háji, prosím o radu jak poznat co z toho.
spíš to bylo myšleno, že pokud auto s DPF kouří tak DPF odešlo do věčných lovišť