Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X5 e53
Re: X5 e53
Na netu jsem videl, jak u e53 nekdo dodelal hydrokufr a je fakt ze takhle se s tim hrozne mlati.
Re: X5 e53
to jsi měl pobavil, i ten nejsilnější 510koni ma zrychlení přes 7 sekund, 750i e65 má 5,7 a 0-200 bude lepší tak o 10s.James745 píše:Ahoj, známej z práce má už přes rok RR supercharged 2006 což je motor z Jagoše a musím říct, že je spokojený. Má v něm LPG Magic 4 a funguje parádně. Najel s ním už cca 50tis a zatím bez problému. Co se týká výbavy, tak Autobiography nemá, ale vše včetně přístrojovky má obšité v černé kůži. Kdyby jsi byl poblíž prahy, tak ti domluvím svezení a prohlídku. Jinak co se týká výkonu, tak to letí asi jako 750i E65.
Re: X5 e53
softclose víka mají FL E53, ale jen toho horního, ten spodní to nemá nikdy a vždycky se s tím musí práskat. X5ky nemůžete srovnávat se sedmičkou, ty sou prostě o 5 tříd níž, zrovna jak se tu řešillo ACC, i E38 v roce 2000 měla ACC, ale E53 ho neměla ani v roce 2006 a u E70 je asi tak stejně častý jako v té E38, prostě to nemá nikdo.
softclose v E70 sem tam někdo má, do E53 by šel dodělat taky, ale nebude to za 5 tisíc.
a u té L322 tu si nikdo nebude kupovat kvulí nějakýmu blbýmu headupu, to je prostě aristokrat, a né nějakej namašlanej rozvraznej krám s ruznýma světýlkama a na svítící logo BMW ve dveřích uživatele L322 fakt neutáhneš, proto je uplně uprdele jeslti si koupíš první rok produkce L322, nebo poslední, je to prostě furt ten pohodlnej a funkční range, todle auto se nekupuje pro nějaky elektrický serepetičky který tě pak v noci oslnujou.
pokud bych si kupoval L322, tak jedině s M62 motorem který se dá dobře sehnat (proti tomu jaguaru) a když by šlo do tuhyho, tak člověk prostě koupí nějakou 4,4i X5 vrak za 60 a ten rozebere na motor. i první roky produkce se dají, ale mě by vadila ta stará navigace, ta jaguáří mi přijde lepší, a taky bych prostě chtěl toho Logica. pokud si někdy ještě koupím SUV tak to bude L322, ale zatím jsem si řekl že chci už jen řidičská auta.
softclose v E70 sem tam někdo má, do E53 by šel dodělat taky, ale nebude to za 5 tisíc.
a u té L322 tu si nikdo nebude kupovat kvulí nějakýmu blbýmu headupu, to je prostě aristokrat, a né nějakej namašlanej rozvraznej krám s ruznýma světýlkama a na svítící logo BMW ve dveřích uživatele L322 fakt neutáhneš, proto je uplně uprdele jeslti si koupíš první rok produkce L322, nebo poslední, je to prostě furt ten pohodlnej a funkční range, todle auto se nekupuje pro nějaky elektrický serepetičky který tě pak v noci oslnujou.
pokud bych si kupoval L322, tak jedině s M62 motorem který se dá dobře sehnat (proti tomu jaguaru) a když by šlo do tuhyho, tak člověk prostě koupí nějakou 4,4i X5 vrak za 60 a ten rozebere na motor. i první roky produkce se dají, ale mě by vadila ta stará navigace, ta jaguáří mi přijde lepší, a taky bych prostě chtěl toho Logica. pokud si někdy ještě koupím SUV tak to bude L322, ale zatím jsem si řekl že chci už jen řidičská auta.
Re: X5 e53
Je fakt co pise Jarax ty vykony jsou u RR tragicky to jsem psal nekde pred 2 strankama. 4,4 v RR to ma asi za 9,6 a ta 510 je opravdu k 7 jak rika Jarax, to by me proste vadilo a to moc. Zato e65 s v12 je pravej opak, to je srovantelny ve zrychleni a dynamice na rovnice s e46 M3, to je proste brutalni a uplne zcestny, kdyz kolem tebe proleti luxususni barak jeste z garazi 

Re: X5 e53
tak ten Range není na lítání, je to prostě na pohodlné ježdění, já jsem to měl půjčený a to jsem hodně divočák, kdo mě zná ví, a prostě jsem tomu chvilku dával, nebylo to k ničemu, tak jsem jel na pohodu a super. nedávno jsem mě na dílně X5 E70 3,0si a to bylo mnohem horší, chyběl tomu spodek a muselo se to točit domrtva aby to trošku jelo. jasně, E53 s V8 a E70 s V8 jedou líp, ale prostě X5ky nejsou na závodění, nebo všeobecně SUVčka, vždyt se to převrací v zatáčkách, je to prostě auto na pohodovou jízdu a né aby se s v tom lítalo 200 a v tom udělalo dle mě BMW největší chybu, dělat nějaké "sprotovní SUV" to je prostě jako bys zápasníka Sumo posadil na kolo a poslal ho na tour de France, to je prostě kravina. kdyby udělali to SUV "komfortní" tak jako Range, tak by to mělo mnohem větší smysl. ted jsem byl v obchodě s E53 a má to prostě vyhody, když jedu sedmou do obchodu, tak je to v těch taškách tak jak to tam dáš. když jedeš X5, tak sou ty tašky uplně plochý jak je to všecko sestřesený. ty X5ky by se dali využit k nějakému třídění odpadu tak něco, hezky něco přetřásat a přesypávat, to by jim šlo.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: X5 e53
Vtip je v tom, ze RR neni auto na nejake blbinky. To nema byt M3, ale neco moc pohodlneho, ticheho a tech 2,5t je take moc dobre znat. Zatim neznam podobne auto mezi SUV a diky technice BMW vim, co mam cekat. Se sedmou to nesrovnavam. Uvazuji o ni ciste kvuli detem , protoze nechci MPV. Naprosto prioritni jsou tri detske sedacky a je malo auto mimo MPV, kam bych je dal. Od BMW to urcite nic neni (mluvime porad o autech okolo 200k). Pohodova jizda s obrovskym pocitem komfortu a prostoru. O to vic se pak citi rodina bezpecne.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: X5 e53
Tak ted jsem prisel asi na novou vec. Jarax vi jak jezdim (brutalni rychlik) takze RR neni pro me, na to je potreba dospet a to ja proste neumim. Me se libi SUV v podani BMW jsou to nadherny a nesmyslny auta s velkym motorem, kterej umi potrapit kdejaky pseudo RS, ST a podobne. V uvozovkach udela spoustu parady. Zena me vynadala, ze kdyby vedela ze se vejdem do RR chtela bileho, nebo oranzoveho, prej jsem to vymyslel blbe, takze asi tak. Rikala ze RR ma min o jednu kouly vic nez BMW
)))) pry ale ze to je vporadku, ze standard tech dvou drzi. No nic no............

Re: X5 e53
Pre mna je RR 2003 uz starsi ako by som chcel, takze asi neni sanca ist v buducnosti do bmw motora pri RR, ako si pisal jardo tak aj ta navigacia displej atd by mi proste vadili, co sa menilo dalsie roky su len detaily ale posobi to inak proste...exterier sa naozaj zmenili len svetla co je aspon na prvy pohlad zrejme...jasne ze veci ako HU nie su klucove len hovorim ze su to prijemne "pikosky" v auto...je kopa veci ktore mozes povedat ze su hovadiny nalestene ale niekedy su fajn...RR je podla mna taka klasika, vela spravilo ze sa v podstate 10 rokov menil len detailami, malo je aut co vydrzali s dizajnom tak dlhu dobu a vyzerali stale okej...
Re: X5 e53
tak ale pokud chceš auto s pičovinkama a vybírat podle toho jak auto vypadá, tak pro tebe RR není ta správna volba.
to je jako bys řekl že M3 E30 je nahovno protože nehraje zvuk motoru do repráků
to je jako bys řekl že M3 E30 je nahovno protože nehraje zvuk motoru do repráků
Re: X5 e53
Tak vidim vcelku rozdiel v HU a zvuku v reprakoch;)
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: X5 e53
nevidim 

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: X5 e53
Okej kazdy vidime nieco ine:)ja men hovorim ze kazdu naviac vybavu povazovat zakonite za “picovinu” tak potom sa mozeme vratit ku klasickej vybave s radiom a kurenim a budeme okej:)
Re: X5 e53
tak on ten range má zase výbavu co nemá X5, taková Venture cam ti pak zase může přijít jako blbost.
Re: X5 e53
Nehovorim ze to je blbost kedze RR je serioznejsi offroad tak to tam ma opodstatnenie..ja by som to samozrejme nevyuzil ale za to to nepovazujem za blbost:)
Re: X5 e53
Zdar borci. Když se tu resi ty alternativy a jak je x5 nepohodlna. Co si myslíte o MB GL 500 ?
Re: X5 e53
Ked som kupil x5 tak par GL pribudlo u nas za dobru cenu tak som chvilu rozmyslal ale zatial som asi na mercedes nedospel tak som to nesiel ani vyskusat:)ale osobne si myslim ze to nebude zle pokial potrebujes alebo chces taku velku svinu..
Re: X5 e53
Já tedy nevím, mám ty blbý oči, ale víc jak SUV mě to připadá jak přerůstlý kombík ala Q7. To už raděj (za mě) ML. Zvenčí tedy
Re: X5 e53
Me se to libi právě skrze tu velikost. A ve třetí řadě je místo pro normálního člověka a má to poradnej kufr. .a Já mám 2 metry. .to GL je dlouhý jak sedma .. Mé se právě libi e70. Ale je to pruserovy a není tak velký. Tak ne napadlo co GL. Má to i Logic 7 s Harman kardon
Re: X5 e53
Tak L7 tezko MB bude mit, mozna nejakou obdobu. Jinak to GL 06-12 je pekne hnusna krabice (RR uz je hezci tedy), uz sem to psal mechanik mel na plyn 5,5 a prej to jede tak do 160 a dal se tomu nechce a je to nestabilni. Za me je to nepovedena kopi RR. Tezky a neohrabany a bez motoru, do terenu jako RR to nebude.
Re: X5 e53
proč by nemohl mít GL Logic 7 ? má to kde co, akorát v E65 co jsem slyšel to zatím hraje nejlíp a má možnost nastavení Logic procesoru, což jsem v jinym autě zatím neviděl.
GL je ale na servis mnohem mnohem dražší než E70
GL je ale na servis mnohem mnohem dražší než E70