E53 2,3 čtu techničák a E70 2245kg, musíš si najít důvod a tak to má být, tobě, jako znalýmu to nemá cenu vyvracet, za mě LM322 je hnusná a stará, ale je to každého vkus. Jarax už to tady s tím servisem někde psal.
Jo a mám obě ve Sportpacketu tak víš houbyčko co je tvrdej podvozek Pokud ti za jízdy nevykopne játra z těla, není to tvrdý
Vím že u RR nejde o max, ale 4,4 ma 9,2 kdezto E53 ma 7,7, takže mě by sralo, že mě kdejakej fouaknej 1,4 pojede kde si vzpomene a chlácholit se tím, že jedu v RR by mě sralo 2x ttolik no jo no.
sport je sračka
a vždycky bych si radši koupil L322 než rozvrzanou a předraženou E70, je to vlastně opak, když vezmem že E53 je střed, tak L322 je tižší, pohodlnější a 100x líp zpracovaná, E70 je na druhé strašně, rozvrzaná ošizená potvora. náklady E53 předface bude mít asi nejlepší, a L322 bude mít stejné jak E70, není tak sportovní, za to o to komfortnější.
Ano toto je uz 4,4 motor, ale ako som pisal nie je napr ani toto auto top vybava a ma 250tis km...myslel som ,ze aj bez ohladu na cenu, sa mi nepodarilo najst taketo auto podla predstav...
dá se sehnat, jen to není za týden,
já mohl mít krásnej Vogue za 250 a byl to už polofacelift s logicem 7, 4x4 display atd. a byla to top A1 vonavka, to auto nemělo žádné investice.
No každopádně otázka byla, že za 200 jde sehant L322, tak jen napíšu nejde. Kdežto za +-200 viz Jaraxovo budeš mít zerservisovanej kousek.
Za mě je L322 někde jinde než E53, to moc porovnat nejde a i ta 510Konova potvora je na tom zrychlenim hur nez 4,8 E70, což je smutné.
Prostě RR je si myslím na servis úplně mimo i těch co tady maj E53/E65.
L322 bude servisně stejně jak E70, ale s jiným komfortem, za 250 už pěknou L322 koupíš ale trvá to třeba pul roku.
a L322 není o zrychlení, ale o pohodě, pohodlí, offroadu. to fakt nejde srovnávat s nějakou E70.
Primárně se to musí srovnávat s E53, ne s E70 i motorově a výbavou se to prakticky kopíruje ne ?
Jinak E53 je prostě dle mě sportovně laděné SUV, kdežto, jak říkáš ty L322 je uplne uprd... jestl izrychluje za 13 nebo 7 sec. Dle mě asi stejně na tak velkou krávu budou i jízdní vlastnsoti na silnici. Primárně si mylsím, že L322 člověk chce na silnici né do terénu že.
Ono u E65 by mě taky sr... kdyby mě kde jaká oktávka podjela, neříkám, že se chci honit, ale ten výkon vs pohodlí je důležitej faktor alespoň pro mne.
No ja ked som siel kupovat E70 tak som ju hladal mozno pol roka ak nie viac a rovnako som pozeral aj RR, najprv om pozeral sport par krat som sa aj bol odviest a snazil sa presvedcit ze mi to nie je "male" pretoze sa mi to auto pacilo, ale jednoducho ako je rieseny stredovy tunel je to pre mna vrcholne nepohodlne a stiestnene...preto som pozeral po velkom, chcel som ked tak Autobiog cize max vybavu so vsetkym , primerany stav s nejakym absolvovanym servisom atd...a nechcel som kupovat auto rocnik 2005 s 300tis km,...cize som hladal nieco z poslednych kde bol benzin mozne prerobit na LPG a jednoducho som nenasiel nic...cenu som neriesil tak ako som ju neriesil pri E70...ja si nemozem pomoct ale som s nou spokojny , oproti RR je to sportove auto, RR je taky dom na kolesach ze pomaly ani nevies kde si na akej ceste a nemas vobec potrebu nahanat to 180 alebo blaznit sa proste ides...ale ked pozeram co je v ponuke z RR tak je to vsetko diesel, tam som uvazoval chvilu nad 3,6 alebo nad 4,4 ale pos skusenosti s benzinom v E70 sa mi to vozenie paci ovela viac...
Nemůžu soudit, ale E70 je vrzavá mrška, E53 je skvěle zpracovaná a L322 by měla být někde úplně jinde. Ale dat 700 litru za 2010 která vypadá jako 2001 tak na to nemám.
Ano shlasim je to vrzave auto oproti 530xd co som mal napriklad predtym, ale beriem do uvahy jeho vek kedze je to rocnik 2009 aj nabehane km a fakt ze sa jedna o uzitkove auto takze neriesim, dojem plastaku som eliminoval full leather ineterierom cize neposobi lacno ako vacsina E70...jasne RR je ze rocnik 2002 vyzera rovnako ako rocnik 2012 na par faceliftov svetiel a interieru...ale to je na RR to "pekne" ze tato skatula vyzera stale rovnako...
Já to myslel tak, že porovnání roků 2010 E70 vs 2010 L322 (01>12). Taky vím, že můžeš koukat po 03/04/05 za 300 litrů. Padlo tady novějsí ne stará za 300.
PS: ani nevim ze se E70 delala skozenym tunelem, polsterema a palubkou. To sem myslel, byla doména jen 7er.
Ja som myslel aby nemala 300tis km nabehanych nie cenu...
Nech je super stav a nech stoji co chce...
Ano je ich malo s tou kozou ale je to uplne ine auto s tymto...