Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
Waze je dobra na dopravne info to ano. Ale mna teda navigovala dost casto na prd. Naposledy min. rok v BA namiesto rovno krici odbocte doprava a ja somar som ju posluchol, vo vysledku asi 15 km navyse kym sa dalo otocit. Odvtedy som ju nezapol. To uz stara MK4 v e39 fungovala lepsie, tiez mala svoje muchy hlavne tu SK vedela najst "super" skratky, ale na zapade fungovala perfektne. Skoro vzdy az pred dom. Momentalnalne skusam Sygic na navigaciu sa mi to zatial javi lepsie, ale dopravne info je samozrejme slabsie. Serie ma hlavne to ovladanie, nie je nad to ked si to clovek nastavi v aute a ma pokoj.
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
Do E39 vypadá zajímavě novinka od Avinu, nicméně stojí to docela dost peněz.
https://avinusa.com/avant-3-for-bmw-5-s ... ystem.html
Waze/Sygic vs originální navigace:
Nevím jak u E65, nebo CIC, ale mapy v CCC nejsou aktuální. Na podzim jsem jel do zastrčeného penzionu na Šumavě, nebyl tam. Teď Rakousko na lyžovačku (velké údolí Zillertal) a opět dojezd přes Android. Druhá věc jsou POI, které v CCC stojí víte za co, Sygic vám například najde nejbližší parkoviště u cílového místa. V CCC nejsou rychlostní omezení, varování před nebezpečnými úseky a mohl bych pokračovat. Nejdůležitější je ale podle mě to, že ty systémy jsou prostě takřka odpojené a nemohou reagovat na změny tak rychle, jako online navigace.
Na tom Avinu by měl jít zoom ovládat přes iDrive a změny trasy si můžeš zadat hlasem.
Spotify/Audible:
Pokud máte Premium účet, stáhnete si písničky a knížky do telefonu (do navigace) a pak vlastně ten telefon vůbec nepotřebujete. Rádia jsou dneska plné reklamy a hrajou to samé dokola, mít CD je fajn kvůli kvalitě (zatím ty Androidy neumí vlézt do logicu), ale nebavilo by mě to pořád prohazovat v changeru.
https://avinusa.com/avant-3-for-bmw-5-s ... ystem.html
Waze/Sygic vs originální navigace:
Nevím jak u E65, nebo CIC, ale mapy v CCC nejsou aktuální. Na podzim jsem jel do zastrčeného penzionu na Šumavě, nebyl tam. Teď Rakousko na lyžovačku (velké údolí Zillertal) a opět dojezd přes Android. Druhá věc jsou POI, které v CCC stojí víte za co, Sygic vám například najde nejbližší parkoviště u cílového místa. V CCC nejsou rychlostní omezení, varování před nebezpečnými úseky a mohl bych pokračovat. Nejdůležitější je ale podle mě to, že ty systémy jsou prostě takřka odpojené a nemohou reagovat na změny tak rychle, jako online navigace.
Na tom Avinu by měl jít zoom ovládat přes iDrive a změny trasy si můžeš zadat hlasem.
Spotify/Audible:
Pokud máte Premium účet, stáhnete si písničky a knížky do telefonu (do navigace) a pak vlastně ten telefon vůbec nepotřebujete. Rádia jsou dneska plné reklamy a hrajou to samé dokola, mít CD je fajn kvůli kvalitě (zatím ty Androidy neumí vlézt do logicu), ale nebavilo by mě to pořád prohazovat v changeru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
Proto mame v tech nedokonalych systemech hard disky a usb konektivitu abychom si vystacili... Ja budu vozit 256GB a na to se vejde tolik sracek, ze je vetsi problem co si z toho zrovna vybrat...
Telefon mam od toho aby kdyz vlezu do auta tak aby se pres BT spojil s NBT a tim to konci... Zadne A2DP neni potreba. Ani car play, jsou to zbytecnosti pro decka...
Mne se stalo jednou ze mne CIC nezavedla na ulici, jednou jedinkrat, jenze to byl opravdovy konec sveta. Asi 200m pred cilem zarvala ze navigace k cili dale jiz neni mozna. Do CCC je treba vzdy vlozit patricne dvd, pokud je tam nespravne, zna jen hlavni tahy.
Mimochodem ten avin za cenu okolo 1100 USD + 50 USD doprava + clo + dph je dobra sranda... Realna cena okolo 32 000Kc pokud jsem to dobre spocital je tak trochu uplne nahovno...
Telefon mam od toho aby kdyz vlezu do auta tak aby se pres BT spojil s NBT a tim to konci... Zadne A2DP neni potreba. Ani car play, jsou to zbytecnosti pro decka...
Mne se stalo jednou ze mne CIC nezavedla na ulici, jednou jedinkrat, jenze to byl opravdovy konec sveta. Asi 200m pred cilem zarvala ze navigace k cili dale jiz neni mozna. Do CCC je treba vzdy vlozit patricne dvd, pokud je tam nespravne, zna jen hlavni tahy.
Mimochodem ten avin za cenu okolo 1100 USD + 50 USD doprava + clo + dph je dobra sranda... Realna cena okolo 32 000Kc pokud jsem to dobre spocital je tak trochu uplne nahovno...
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
pokud vím tak CIC má ale jednu velkou nevýhodu že mapy východní a západní evropy jsou zvlášt.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
No, to je fakt ukrutna nevyhoda, to je primo na zastreleni
Drtiva vetsina majitelu s cic jezdi akorat okolo komina a pravdepodobne si vybere behem deseti vterin. Nektere zeme jsou tam duplicitne. Navic jsou na jednom fsc kodu takze si je muze behem pripadne cesty do rumunska sam uplne lehce vymenit.
BMW Road Map Europe Premium 2018-1 West :
Full Coverage:
Andorra, Belgium, Denmark, Germany, Finland, France, Greece, Gibraltar, United Kingdon, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Austria, Portugal, San Marino, Slovak Republic, Spain, Sweden, Switzerland, Czech Republic and Vatican City and the main road network of other Western European countries.
BMW Road Map Europe Premium 2018-1 East :
Full Coverage:
Belgium, Bulgaria, Denmark, Germany, Romania, Estonia, Finland, Greece, Italy, Croatia, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Austria, Poland, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Sweden, Switzerland, Czech Republic, Hungary , Vatican city and Belarus.



BMW Road Map Europe Premium 2018-1 West :
Full Coverage:
Andorra, Belgium, Denmark, Germany, Finland, France, Greece, Gibraltar, United Kingdon, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Norway, Austria, Portugal, San Marino, Slovak Republic, Spain, Sweden, Switzerland, Czech Republic and Vatican City and the main road network of other Western European countries.
BMW Road Map Europe Premium 2018-1 East :
Full Coverage:
Belgium, Bulgaria, Denmark, Germany, Romania, Estonia, Finland, Greece, Italy, Croatia, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Austria, Poland, San Marino, Slovak Republic, Slovenia, Sweden, Switzerland, Czech Republic, Hungary , Vatican city and Belarus.
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
jo tady je pravda že ten east by mi asi stačil
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
Nemam tolik vlastni hudby, musel bych to stahovat z warezu a predpokladam, ze u rady z vas to bude podobne. Tim bychom se dostali k jinemu tematu.matiz píše:Proto mame v tech nedokonalych systemech hard disky a usb konektivitu abychom si vystacili... Ja budu vozit 256GB a na to se vejde tolik sracek, ze je vetsi problem co si z toho zrovna vybrat...
Kde si nabral 1100 dolaru? Do E60 CCC, aux a moznosti vyuzit GPS v aute to vychazi na 487 dolaru. Plus se tyhle jednotky daji koupit i v Evrope.matiz píše:Mimochodem ten avin za cenu okolo 1100 USD + 50 USD doprava + clo + dph je dobra sranda... Realna cena okolo 32 000Kc pokud jsem to dobre spocital je tak trochu uplne nahovno...
Nicmene asi se vzajemne nepresvedcime ani jsem to nemel v umyslu. Chtel jsem jen nabidnout alternativu k upgradu na CIC nebo NBT, ale at si kazdy vybere podle sebe

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
Staci si k tomu naklikat kabelaz, gps antenu, car play, TPMS, zadni kameru a SD kartu s mapama... 1084,93 USD bez dopravy, DPH a cla z toho odkazu co jsi sem dal. Je treba k tomu jeste pribrat nejake to prislusenstvi... Minimalne kabelaze, anteny, splitery, mapy atd. Podobneho androida ma svagr ve svem koncernu a je to utrpeni, des a naprosto priserne. Displej zcela tragicky, videt na nej jde akorat kdyz je tma, ovladani hrozne, zvuk z toho naprosto priserny. Po chvili co to ma je nefunkcni usb. Ale ma to standartne ekvalizer kterym se da hybat, prehrava to avi. To ze na to ve dne neni videt je malickost. No ale co by chtel za tech 7k co to stalo, ze
Srovnavat to s cic je nemozne, je to proste uplne jina liga.
Alternativa to mozna je, ale jak dalece pouzitelna je otazkou. Ja uz davno vim ze ne vsecno co se blyska je zlato. Ale fakt to nevidim jako alternativu k NBT EVO a ani k CIC. Ani za CCC bych to nevymenil... A otazkou zustava co vsechno a jak je ovladatelne pres idrive kontroler. Protoze v e modelech to opravdu na ovladani dotykem bezpecne neni. Zjistovat to nebudu, mne je to totiz uplne jedno, mam jasno co v aute chci. Mit hezkou e39 tak si to mozna koupim, ale do novejsich modelu fakt ne.
Nevim o jakem warezu tady je rec, myslis si ze kopirovani pro vlastni potrebu je warez? Usmevne. I hudba se da legalne kupovat, dokonce i filmy... Mnozi z naj ji maji za svuj zivot nakoupenou fakt hromadu. Navic vsichni platime autorske poplatky z kazdeho hard disku, z kazdeho cd, dvd, flash disku. Ne, nemam s tim zadny moralni problem. Nicmene kdyz nemas cim bys to krmil tak ti naprosto dostacuje jakekoliv radio a audio aux s tim telefonem...

Alternativa to mozna je, ale jak dalece pouzitelna je otazkou. Ja uz davno vim ze ne vsecno co se blyska je zlato. Ale fakt to nevidim jako alternativu k NBT EVO a ani k CIC. Ani za CCC bych to nevymenil... A otazkou zustava co vsechno a jak je ovladatelne pres idrive kontroler. Protoze v e modelech to opravdu na ovladani dotykem bezpecne neni. Zjistovat to nebudu, mne je to totiz uplne jedno, mam jasno co v aute chci. Mit hezkou e39 tak si to mozna koupim, ale do novejsich modelu fakt ne.
Nevim o jakem warezu tady je rec, myslis si ze kopirovani pro vlastni potrebu je warez? Usmevne. I hudba se da legalne kupovat, dokonce i filmy... Mnozi z naj ji maji za svuj zivot nakoupenou fakt hromadu. Navic vsichni platime autorske poplatky z kazdeho hard disku, z kazdeho cd, dvd, flash disku. Ne, nemam s tim zadny moralni problem. Nicmene kdyz nemas cim bys to krmil tak ti naprosto dostacuje jakekoliv radio a audio aux s tim telefonem...
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
Kde jsou ty časy, kdy jsem na pumpě v Rožnově dával kávu a měnil na DVD3 a tříprsťák
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
Ten Android ti zakladni iDrive nenahrazuje, pouze prepinas mezi obrazovymi vstupy. Proc si dokupovat TPMS (obsazeno v CCC), kartu s mapami (Waze), zadni kameru (kolik aut ji ma v zakladu u CCC/CIC?). Sponujes tu cenu zbytecne nahoru.matiz píše:Staci si k tomu naklikat kabelaz, gps antenu, car play, TPMS, zadni kameru a SD kartu s mapama... 1084,93 USD bez dopravy, DPH a cla z toho odkazu co jsi sem dal.
Tolik vlastni hudby nemam, ale platim si predplatne pro Spotify a Audible, takze k ni mam pristup. Jen ty starsi BMW systemy nemaji moc moznosti, jak to do nich dostat. Kopirovani pro vlastni potrebu je jen nas alibisticky pristup k tomu, jak omluvit, ze neco ukradneme. Chapal bych to pred 10 lety, kdy nebylo moc jinych moznosti, ale v dnesni dobe Spotify/Apple Music/Netflixu a podobne je to jen vymluva...
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
Tohle asi moc nechápu. Vždyť pokud mi někdo volá, tak aspoň já si ztlumím rádio či případný jiný zdroj hudby, abych dotyčného co nejlépe slyšel. No a můj telefon, pokud si teda zrovna streamuji hudbu v grejdru v práci a někdo mi zavolá, tak po skončení hovoru stream následně pokračuje tam kde skončil. Takže podle mě ideální stavJaraX píše: hudba z youtube nebo spotify je taky blbost, pokud vím tak většina telefonů neumí přehrávat hudbu pokud telefonuješ, no a to by mě pak pěkně štvalo že mi vypadne hudba když s někym volam.

Tak třeba na sd s mapama a asi i na tmps bych se vysral.matiz píše:Staci si k tomu naklikat kabelaz, gps antenu, car play, TPMS, zadni kameru a SD kartu s mapama...
Mapy nemají smysl určitě ( co si budem vykládat), carplay je otázkou (zajímal by mne vás názor, zda-li je opravdu nutný nebo zajimavý streaming obrazovky telefonu na display auta-aspoň tak já tu funkci carplay chápu) no a samotné tmps sám zvažuji. Co jsem to studoval a jestli jsem to správně pochopil, tak lze objednat dvě varianty. Jedná s externíma snímačema, které se našroubují na ventilky (tuhle variantu absolutně odmítám) anebo varianta s interníma snímačema. Ovšem zda-li to stojí za to a jaká je spolehlivost tohoto systému je otázkou. Připomínám že se jedná o e39 a tmps ve výbavě origo nemám.
Naopak co by mne velmi zajímalo je možnost implementace kamer zaznamenávajících situaci před a za vozidlem, které jsou v rámci tohohle systému. To se mu hodně líbí. Ovšem jaká bude funkčnost v reálu, to je otázkou.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
Ja zminil tu verzi co jsi sem postnul, ta je do e39 a ta moc ficur vetsinou nema. Do e6x to je zverstvo
Nic ve zlem samozrejme, at si kazdy da co uzna za vhodne a podle svych aktualnich potreb.
Ohledne krmeni to dal rozvadet nebudem, ukoncim to poznamnkou ze inkasovat desatek z kazdeho bajtu vcetne pameti do PC je uplne stejna kradez, jen s posvecenim statu jako legalni. Uplne stejne jako to kopirovani pro vlastni potrebu. A ver tomu ze mam obrovdkou hromadu muziky legalne, protoze za mych mladych let zadne ty internety nebyly. Pro pametniky protoze i takovi tady jsou, je neuveritelne kam ta doba pokrocila a k jakemu kvalitativnimu skoku za tech par desitek let doslo. Moje prvni zaznamove zarizeni k ukladani hudby pro vlastni potrebu bylo tady toto -))

K tomu ukladani z predni a zadni kamery, neni to nerealne, je to jen otazka rychlosti, vypocetniho vykonu a vhodneho kodeku. ten bude jiste harwderovy, takze pri vhodne zvolenem obvodu tady nebude problem. Ten muze nastat pri ukladani dat na karticku, protoze dve FHD kamerky budou potrebovat zapisovat neco okolo 20mb/s pri pouziti nejcastejsiho mpeg4 a to tak, ze trvale. K tomu nejaka obcasna latence, obcas musi procesor vyridit i jine pozadavky mimo ten zapis, treba prehravani audia nebo videa z te karty, navigacni data atd a v tu chvili pozadavky na rychlost cteni a paisu te SD karty dramaticky rostou. Neni to nerealne, ale kdejaky sunt to nezvladne. Rychle karty dostupne jsou, jsou sice drahe jak cert, ale jsou. Mohlo by to fungovat. Dokonce bych se i vsadil ze to bude dalsi funkcionalita nasledujici generace NBT. Protoze EVO to jeste nema, ale maji dokonalou pripravu, predni kamery, zadni kamery, streamy z kamer zpracovava TRSVC jednotka ktera je nasledne posila po ethernetu do BDC a pres nej nasmeruje do NBT. V NBT je standartne 250GB hard disk na SATA rozhrani, USB port pro export, nebrani tomu aby to pridali do nabidky vubec nic, staci jen par radku kodu a upgradovat firmware... Dokonce tam neni ani zadny pruser s autorskyma pravama, zadne poplatky autorum ze nejaky hardware umi tuto funkci. Export na USb jen poverenym osobam je taky easy, na usb jen v sifrovane podobe a desifrovani po zadani predem zvoleneho pinu. Ale jelikoz vime ze BMW si tyto kraviny setri pro nasledujici generace tak moc nestresuju ze by to fakt udelali i do stavajicich EVO... Ale zase na druhou stranu, mozna ano, jsou to nyni pomerne cerstve modely a doba aktualnosti bude nejspis v obvyklem intervalu okolo 8 let. Moc by pomohlo kdyby to standartne nasadilo audi nebo chcipla hvezda... Protoze hardwerove by je to nestalo ani euro, jen neco malo za novy software...



Ohledne krmeni to dal rozvadet nebudem, ukoncim to poznamnkou ze inkasovat desatek z kazdeho bajtu vcetne pameti do PC je uplne stejna kradez, jen s posvecenim statu jako legalni. Uplne stejne jako to kopirovani pro vlastni potrebu. A ver tomu ze mam obrovdkou hromadu muziky legalne, protoze za mych mladych let zadne ty internety nebyly. Pro pametniky protoze i takovi tady jsou, je neuveritelne kam ta doba pokrocila a k jakemu kvalitativnimu skoku za tech par desitek let doslo. Moje prvni zaznamove zarizeni k ukladani hudby pro vlastni potrebu bylo tady toto -))

K tomu ukladani z predni a zadni kamery, neni to nerealne, je to jen otazka rychlosti, vypocetniho vykonu a vhodneho kodeku. ten bude jiste harwderovy, takze pri vhodne zvolenem obvodu tady nebude problem. Ten muze nastat pri ukladani dat na karticku, protoze dve FHD kamerky budou potrebovat zapisovat neco okolo 20mb/s pri pouziti nejcastejsiho mpeg4 a to tak, ze trvale. K tomu nejaka obcasna latence, obcas musi procesor vyridit i jine pozadavky mimo ten zapis, treba prehravani audia nebo videa z te karty, navigacni data atd a v tu chvili pozadavky na rychlost cteni a paisu te SD karty dramaticky rostou. Neni to nerealne, ale kdejaky sunt to nezvladne. Rychle karty dostupne jsou, jsou sice drahe jak cert, ale jsou. Mohlo by to fungovat. Dokonce bych se i vsadil ze to bude dalsi funkcionalita nasledujici generace NBT. Protoze EVO to jeste nema, ale maji dokonalou pripravu, predni kamery, zadni kamery, streamy z kamer zpracovava TRSVC jednotka ktera je nasledne posila po ethernetu do BDC a pres nej nasmeruje do NBT. V NBT je standartne 250GB hard disk na SATA rozhrani, USB port pro export, nebrani tomu aby to pridali do nabidky vubec nic, staci jen par radku kodu a upgradovat firmware... Dokonce tam neni ani zadny pruser s autorskyma pravama, zadne poplatky autorum ze nejaky hardware umi tuto funkci. Export na USb jen poverenym osobam je taky easy, na usb jen v sifrovane podobe a desifrovani po zadani predem zvoleneho pinu. Ale jelikoz vime ze BMW si tyto kraviny setri pro nasledujici generace tak moc nestresuju ze by to fakt udelali i do stavajicich EVO... Ale zase na druhou stranu, mozna ano, jsou to nyni pomerne cerstve modely a doba aktualnosti bude nejspis v obvyklem intervalu okolo 8 let. Moc by pomohlo kdyby to standartne nasadilo audi nebo chcipla hvezda... Protoze hardwerove by je to nestalo ani euro, jen neco malo za novy software...
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
Jenže já někdy volám třeba hodinu a v sedmě je divný ticho a fakt nemám rád když sedím v tichu i když volám, tak mi vyhovuje hudba potichu jako podkres.Misanek píše:Tohle asi moc nechápu. Vždyť pokud mi někdo volá, tak aspoň já si ztlumím rádio či případný jiný zdroj hudby, abych dotyčného co nejlépe slyšel. No a můj telefon, pokud si teda zrovna streamuji hudbu v grejdru v práci a někdo mi zavolá, tak po skončení hovoru stream následně pokračuje tam kde skončil. Takže podle mě ideální stavJaraX píše: hudba z youtube nebo spotify je taky blbost, pokud vím tak většina telefonů neumí přehrávat hudbu pokud telefonuješ, no a to by mě pak pěkně štvalo že mi vypadne hudba když s někym volam.![]()
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
Jeste k tomu A2DP protoze to tady nekolikrat zaznelo a nejsem si zrovna jisty ze to kazdy zcela chape. Na jednu stranu tyto zarizeni jako je NBT nebo CIC si lide porizuji kvuli prehravani hudby. Ja mam takovou zazitou predstavu ze kdo ma rad muziku, ten si potrpi i na nejakou kvalitu prednesu, nebo nevim jak to nazvat, alespon ja to tak mam. A proto bych nikdy nepouzil A2DP k prehravani hudby aby mne flac tim prenosem zdegradoval na kvalitu prasive mp3, protoze ten protokol je ztratovy, tak samo online radia, nikdy to nebude bezeztratovy format, mozna az na nejake svetle vyjimly. A proto audio z flac nebo DTS HD MA ci LPCM stopu. Investovat finance do ozvuceni auta a krmit to necim na urovni mp3, na to proste nemam koule a jsou to vyhozene penize.
Takze na uroven ozvuceni stereo klidne pres A2DP z telefonu, to je tragedie sama o sobe, klidne i ty internety, i kdyz ja bych je teda zakazal
Ale kdo jde po nejake te kvalite, ten nema jinou moznost nez pouzivat externi zarizeni a kopirovat a kopirovat a kopirovat. I ukladani na interni hard disk je spatne, protoze predpokladam ze to bude stejna nalogie jako u CIC, ze bude pouzivat svuj interni ztratovy algoritmus podobny mp3, protoze cim vic na ten hadr vyjde, tim vic adidas, ze jo. Nastesti se tomu da velmi lehce pomoct, jen to stoji zase nejake ty kacky navic, protoze velkokapacitni media porad stoji nejakou tu tisicovku, dve, pet - podle gusta kazdeho soudruha.
Takze na uroven ozvuceni stereo klidne pres A2DP z telefonu, to je tragedie sama o sobe, klidne i ty internety, i kdyz ja bych je teda zakazal



Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
to máš sice pravdu, ale audia v E60 včetně logicu jsou tak "kvalitni" že i když si pustíš kazetu tak to bude znít stejně, nechápu jak mohli udělat tak nekvalitního logica a jedny co trošku hraje je BMW Individual
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
Neni to az tak priserne, zalezi na mnoha faktorech a na sw ktery to ma, tak na hw revizi, neni to uplne tak vseobecne jasne ze jakykolv logic je priserny... Kazdopadne je vhodne upgradovat software jak v CCC nebo CIC, tak i v logicu. No a ze to neni totalni highend je jasne, taky to nestoji jako totalni highend. Pro bezneho uzivatele to je dostacujici. E65 na tom taky neni buh vi jak skvele, jeji moznosti jsou taky na urovni primitivniho discmana, CIC je oproti tomu o nekolik svetelnych let jinde. I CCC je o kus dal...
Jeden high end audo individual do 5er se mne vali kompletne doma, teda temer kompletne, chybi stredovy reprak ktery mi odjel i s palubkou, takze bud jiny nebo novy. Jinak mam vse vcetne kabelaze. Kdyby nekdo chtel utracet...
Jeden high end audo individual do 5er se mne vali kompletne doma, teda temer kompletne, chybi stredovy reprak ktery mi odjel i s palubkou, takze bud jiny nebo novy. Jinak mam vse vcetne kabelaze. Kdyby nekdo chtel utracet...
Naposledy upravil(a) matiz dne pon 29.01.2018 12:31, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
taky nehraje, E65 furt hraje líp, mám to i potvrzené několika "audiofily" aby to nevypadlo že jsem zaslepeny E65. ale má to prostě větší výkon, na max hlasitost by ti to vypalilo díru do hlavy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
Nema vyssi vykon, ma ho paradoxne nizsi, ale diky jine architekture PA je prijemnejsi pro ucho a narust zkresleni je vnimany lepe... Ale to je jedno, protoze neexistuje nic, co by e65 mela horsiho, to uz tady vsichni vi. Bohuzel svet speje do prdele a nikomu to nevadi, proto se delaji horsi a horsi veci, protoze je to vyrobne jednoduchsi nebo je vetsi marze.
Drtive vetsine PRVNICH majitelu audio jake si vybrali naprosto dostacuje, jen zlomek lidi chce vic. A nic jineho nez PRVNI majitel automobilku nezajima...
Drtive vetsine PRVNICH majitelu audio jake si vybrali naprosto dostacuje, jen zlomek lidi chce vic. A nic jineho nez PRVNI majitel automobilku nezajima...
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
někdo zkušenosti s E65 logic vs G11 bower wilkins?
Re: BMW 5er, 9/2008 CCC vs CIC
Ja tu hodim do placu 3 auta.
Mam E38 co sem si do ni delal audio sam a pak E66 kde uz zustal original L7. Jen na vikend sem mel G11 s predpokladam tim nejvyssim audiem (nevim, jeslti delaji vic verzi B&W pro G11). A v uplne celkovem hodnoceni by zustalo poradi jak je psane
E38 mam postavene s menicema ScanSpeak a Visaton a i kdyz je to udelane (hlavne dvere) dost kompromisne, at to vypada co nejvic origo, tak to hraje nejlip. Preci jen normalni procak se svym nastavenim pro mou pozici pri rizeni dela svoje (ale to uz resim jen detaily se scenou a tak)
E66 hraje super pro "celou posadku" (narozdil od e38 kde treba zadni repra mam odpojene), coz je teda pro mne zase kompromis (ne ze by moje hluche usi nejak extra trpely, ale proste uz to neni ono
) a je to hodne jiny zvuk. Treba prostor mi tam prijde strasne dohnany procakem, narozdil od E38, kde ty repro jsou nekde jinde a i cistotu a jemnost zvuku maji o rad nahoru.
G11 sem abych pravdu rekl zvukove moc neresil. Zustalo puvodni nastaveni, protoze nez sem vyzkousel vsechny moznosti jak motoru (byl to 750Lix), tak Executive Lounge a vsech priplatkovych kravin, tak byl vikend pryc
Ale "neurazilo to", i kdyz to zni asi blbe to takhle napsat u priplatkoveho audia za nesmyslne penize
Nerekl bych, ze E66 vs G11 je nejaky extra rozdil (tim myslim jedno dobre a druhe spatne), jen to hraje jinak. A hodne asi dela wowo efekt z celeho auta, ale v prvnich chvilkach sem byl presvedceny, ze po rozumnem nastaveni by to mohlo hrat lepe nez E66. Po skonceni wow efektu musim rict, ze sem cekal od Bowers Wilkins Diamond Surround Sound System (a treba to pojmenovani systemu pokracuje jeste dal
) cekal vic a posun od E66 dal (jeste sem neslysel F01, aby byl seznam kompletni, tak treba nekdy jindy).
A jen malicky dodatek: E66 jako auto na "denni jezdeni" je prvni, u ktereho sem vubec nepremyslel o predelani muziky. Zaprve by to bylo pracne jako prase a zadruhe to fakt hraje dobre
Ale treba s plnohodnotnym nastavenim procaku u E66 by to byla velka pecka si myslim.
Tak sorry, ze sem vam to nerozlousknul
Mam E38 co sem si do ni delal audio sam a pak E66 kde uz zustal original L7. Jen na vikend sem mel G11 s predpokladam tim nejvyssim audiem (nevim, jeslti delaji vic verzi B&W pro G11). A v uplne celkovem hodnoceni by zustalo poradi jak je psane

E38 mam postavene s menicema ScanSpeak a Visaton a i kdyz je to udelane (hlavne dvere) dost kompromisne, at to vypada co nejvic origo, tak to hraje nejlip. Preci jen normalni procak se svym nastavenim pro mou pozici pri rizeni dela svoje (ale to uz resim jen detaily se scenou a tak)
E66 hraje super pro "celou posadku" (narozdil od e38 kde treba zadni repra mam odpojene), coz je teda pro mne zase kompromis (ne ze by moje hluche usi nejak extra trpely, ale proste uz to neni ono

G11 sem abych pravdu rekl zvukove moc neresil. Zustalo puvodni nastaveni, protoze nez sem vyzkousel vsechny moznosti jak motoru (byl to 750Lix), tak Executive Lounge a vsech priplatkovych kravin, tak byl vikend pryc



A jen malicky dodatek: E66 jako auto na "denni jezdeni" je prvni, u ktereho sem vubec nepremyslel o predelani muziky. Zaprve by to bylo pracne jako prase a zadruhe to fakt hraje dobre

Tak sorry, ze sem vam to nerozlousknul
