Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Čím nahradit e 39 530D?

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
dogeatdog
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 01.12.2013 01:00

Re: Čím nahradit e 39 530D?

#21 Příspěvek od dogeatdog »

JaraX píše:vždyt byla zelená :D
No vzdyt :D sedme tmave zelena ohromne slusi.
Akorat mela trochu nudnej interier, pappel je holt pappel, jestli neco na moji e66 miluju tak ten interier, to je prazskej hrad hadr
a logic7
a soft close
a EDC & DD
a dvojity skla
a elektricky viko kufru
a roletky v oknech na cudlik
a komfortni sedadla
a klimatizovanou loketku

a asi dveste dalsich veci :D
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín
Klubové ID: 3927

Re: Čím nahradit e 39 530D?

#22 Příspěvek od kawaman »

Joooo kluci, sedma je prostě bomba :-D
Taky jsem měl tu čest jí poznat..
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Jergus
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: čtv 17.11.2011 01:00

Re: Čím nahradit e 39 530D?

#23 Příspěvek od Jergus »

Motor si asi dovedu představit, mimo LR mám ještě jednoho staršího ostřejšího angličana... Začíná mě lákat ten zmiňovaný komfort e65... :-)
Uživatelský avatar
kawaman
Registrovaný
Příspěvky: 1146
Registrován: čtv 25.09.2014 00:00
Bydliště: Český Těšín
Klubové ID: 3927

Re: Čím nahradit e 39 530D?

#24 Příspěvek od kawaman »

Začínají se ti ubírat myšlenky správným směrem :-D
Hlavně si vyzkoušej nějaký dobrý kousek a ne vylítanou vránu
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Čím nahradit e 39 530D?

#25 Příspěvek od JaraX »

dogeatdog, neser tady, nikdo nechce vedět že máš goldbraun a pappel rubin jooo, já měl do ted hezkej den jo :D
a když se podívám na svuj černej interier a hnedý dřevo tak bych se unudil k smrti.
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: Čím nahradit e 39 530D?

#26 Příspěvek od Misanek »

Jergus píše: A v motoru mám takovej ten vyndavací nastavitelnej "chip", co (prý) kecá o tlaku na liště a ŘJ si to nějak dohání sama. Tý mý starý M57 to nevadí (resp. to nepozná) a různýma nastaveníma se dějou neuvěřitelný věci. :-). Mám přidáno jen málo, ale je mnohem ostřejší na plynu a výrazně líp a dřív tahá kolem těch 1900 otáček. Když to nastavíš jinak, tak je třeba dole mrtvější a kolem 2500 ot. máš pocit, že ti přibyl další motor, jenže je tam větší turboefekt, takže bys musel jezdit víc v otáčkách atd. Nikdy bych nevěřil, co s tím motorem takováhle blbost udělá. A o životnost motoru se nebojím, už s tím "chipem"mám najeto cca 70 tis. km a nic, nevezme kapku oleje, neklepe, nekouří a hlavně už by měl nárok... :-). Jen když je zima, tak po nastartování si malinko ladí volnoběh, ale na zimu to můžeš odpojit (20 sekund práce). Já vím, že mně pomluvíte, co jsem za barbara :-), ale chtěl jsem zkusit tuhle metodu, než to dám odborně čipnout. No a nakonec zůstalo u toho, protože to splnilo, co jsem od čipu očekával...
To mě zajímá :) takže máš v obd zásuvce takovou tu zázračnou krabičku, která všelijak ojebavá dde? :)
Jergus
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: čtv 17.11.2011 01:00

Re: Čím nahradit e 39 530D?

#27 Příspěvek od Jergus »

Je to zapojené prodlužovacím kabelem do konektoru čidla tlaku na liště zezadu na motoru. Jsou v tom dva potenciometry, jedním ladíš kolik přidat a druhým v jakých otáčkách. Kolem těch potenciometrů jsou nějaké obvody, které (podle zlých jazyků :-) ) jsou k ničemu a jsou tam jako maskování toho, aby ty potenciometry za 20 Kč šly prodat za dvěstěnásobek ceny. Každopádně v určitém rozmezí nastavení to funguje velmi dobře. No a když tě to přestane bavit, tak to odpojíš, na kabel nacvakneš zaslepovací propojku (je součástí dodávky) a máš auto v původním stavu. Jsem s tím velice spokojenej, už tak slušně jedoucí auto neuvěřitelně ožilo a získalo na "ostrosti" reakce na plyn. Jen se obávám, že novější elektronika motoru, než ovládá můj předFL M57, to asi pozná a hodí se do nouzáku nebo tak něco...
Misanek
Registrovaný
Příspěvky: 1805
Registrován: pon 07.04.2008 00:00

Re: Čím nahradit e 39 530D?

#28 Příspěvek od Misanek »

Super, dík za info ;)
Ono by to chtělo zjistit ty hodnoty potenciometrů a zkusit to jenom s nima. Mám totiž za to, že opravdu k tomuhle "ojebání" dde budou opravdu stačit jenom potenciometry, které upraví "výšku" signálu dodávaného čidlem tlaku. Ostatně podobně šla ojebat dde u m51.
Ovšem neřekl bych, že i pouhé zvýšení tlaku na railu dovede takhle pozměnit charakteristiku motoru.
A myslím si, že třeba konkrétně u e39 bude motormanagement m57 stejný jak u předface, tak u fl.

Měl bys nějaký odkaz na tu srandu prosím?
Jergus
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: čtv 17.11.2011 01:00

Re: Čím nahradit e 39 530D?

#29 Příspěvek od Jergus »

Máš SZ.
Odpovědět