Drive: ALLR
Transmission: AUT
Paint code: 300 - ALPINWEISS 3
Upholstery code: LCSW - LEDER DAKOTA/SCH
SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S1CB ACEA / CO2 scope
S1CC Auto start/stop function
S1CD Brake Energy Regeneration
S2PA Lockable wheel bolt
S2V3 18"M LM RAED. DOPPELSPEICHE 613 M
S2VB Tyre pressure control (TPC)
S3AG Reversing camera
S3MC Indiv.roofrailing,mirror-fin.Shadow Line
S4MR Interior trim strips, alum. hexagon
S4U2 ECO PRO
S4UY Ski and snowboard bag
S5A1 LED-NEBELSCHEINWERFER
S5AC High-beam assistant
S5AG Lane change warning
S5AL ACTIVE PROTECTION
S5AT DRIVING ASSISTANT PLUS
S6AC INTELLIGENTER NOTRUF
S6AE TELESERVICES
S6AK CONNECTEDDRIVE SERVICES
S6NS KOMFORTTELEFONIE MIT ERW. SMARTPHON
S6WB MULTIFUNKTIONALES INSTRUMENTENDISPL
S7NH BMW Service inclusive
S8A4 SPRACHVERSION TSCHECHISCH
S8AL Betriebsanlleitung/Serviceheft tschech.
S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE
S8TF Active pedestrian protection
S9AA Outer skin protection
S205 Automatic transmission
S230 Extra package, EU-speciifc
S258 Tyres with runflat properties
S316 automatic trunk lid mechanism
P337 M Sports package
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S430 Interior/outside mirror with auto dip
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S481 Sports seat
S494 Seat heating driver/passenger
S502 Headlight cleaning system
S508 Park Distance Control (PDC)
S524 Adaptive Headlights
S534 Automatic air conditioning
S548 Kilometre speedo
S609 Navigation system, Professional
S698 Area-Code 2 for DVD
S710 M leather steering wheel
S715 M Aerodynamics package
S760 High gloss shadow line
S775 Headlining anthracite
V čem je problém? Pod kapotou je jen čtyřválec 2.0d

Type code: 5L51
Model: 520D XDRIVE (EUR)
E-F-R series: F11 LCI (LifeCycleImpulse)
Series: 5
Type: TOUR
Steering: LL
Doors: 5
Engine: B47O
Displacement: 2.00
Power: 140 (190 hp)
Což znamená, že případnou změnou auta bych si pomohl k autu o 8 let mladšímu s nájezdem o 200 kkm nižším, jezdil bych v novější generaci (od které se současná G31 zase až tolik vizuálně neliší, určitě ne o tolik, jaký byl skok mezi E61 a F11), v autě i pro laiky jasně mladším a reprezentativnějším a ne tak morálně starém, měl bych na příštích 5 až 8 let s autem vystaráno.
Jenže - co ten motor? Papírově by to byl downgrade o 2 válce a ze 170 kW/500 Nm na 140 kW/400 Nm. Jasně, může to trochu pořešit M Performance Power Kit s posílením na 151 kW/430 Nm nebo něco takového... Leckdo říká, že ani bez něj to v praxi takový rozdíl není, že se svým manuálem 170 kW bych vlastně ani té F11 automat se 140 kW neměl šanci do nějakých 180 - 200 km/h ujet, že F11 bude mít dokonce díky modernímu automatu stejné nebo lepší hodnoty zrychlení a pružného zrychlení atd. Je to pravda?
Další záležitost - co životnost motoru a rozvody? Vím, že u dřívějších motorů N47 byly velké potíže. Tohle už je ale motor B47D20A. Jak je na tom ten?
Absolvoval jste tu někdo takovou změnu a jaké s ní máte zkušenosti? Měl bych do toho jít nebo radši ne? Tohle auto bych nevykešoval a musel bych to řešit nějakou půjčkou, takže je potřeba vnímat to v horizontu více let vlastnictví.
Předem díky za poznatky.