Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
naše 6er
Re: naše 6er
Máte někdo zkušenosti s odstraněním omezovače rychlosti?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše 6er
tak jsem si na pár dní vecpal 6er do pořadníku, už jsou hotovy
- komplet přední ramena, nějakej chytrák tam dal Meyle HD
- přední tlumiče s uložením, v uložení byla dost vůle
- přetěsnění vakuovky
- nová ložiska alternátoru + jeho kontrola
auto musí zustat na nějakou dobu rozdělané jelikož se ted musíme vrátit k práci ale ještě se dodělá
- silentbloky motoru
- sací plast do kabiny
- sníženej termostat
- výplach motoru olejem
- nastavení rozvodů, těsnění ventilvík, pod altíkem atd.
- nové svíčky a cívky
- montáž LPG
+ pár desítek dalších věcí
zároven jsem s touto servisní akci překročil hranici investic do 6er přes 100tkč, tzn že 6er na půl roku stojí víc než sedma za 3 roky vlastnictví.
samozřejmě ale předpokládám že to už pak moc nic chtít nebude.
- komplet přední ramena, nějakej chytrák tam dal Meyle HD
- přední tlumiče s uložením, v uložení byla dost vůle
- přetěsnění vakuovky
- nová ložiska alternátoru + jeho kontrola
auto musí zustat na nějakou dobu rozdělané jelikož se ted musíme vrátit k práci ale ještě se dodělá
- silentbloky motoru
- sací plast do kabiny
- sníženej termostat
- výplach motoru olejem
- nastavení rozvodů, těsnění ventilvík, pod altíkem atd.
- nové svíčky a cívky
- montáž LPG
+ pár desítek dalších věcí
zároven jsem s touto servisní akci překročil hranici investic do 6er přes 100tkč, tzn že 6er na půl roku stojí víc než sedma za 3 roky vlastnictví.
samozřejmě ale předpokládám že to už pak moc nic chtít nebude.
Re: naše 6er
slušný
do těch 100K počítáš i to LPG? I spotřební materiál (oleje, brzdy atd.)? zmiňoval jsi taky špatný gufera kdysi, resp. jejich opravu 10W-40 a aditivem, taky máš v plánu?
když se podívám zpátky na svoje auto, mám ho od 11/16
tlumiče vepředu (jeden tekl)
pár silentbloků na podvozku (př. ramena, kul. čep)
regulátor napětí na alternátoru, správná baterie
těsnění pod alternátorem
hadice chlazení
hadice s nádržce pro ostřikovač
jedna říd. jednotka natáčení světel
nový klimakompresor (starý měl bohužel ohlou řemenici a vykloktal se hliník na přírubě, kam se ložisko nalisuje)
TCU modul (změna výbavy z 638 na 633)
jo, ještě zrcátko z allega (pův. vyteklo)
to jsem někde na půlce co ty...
nepočítám komplet brzdy, jednou olej a filtry, pneu
auto jsem koupil po servisu v BMW, najeto sotva 500 km
nová vana převodovky s filtrem, olej
termostat
nová vakuová pumpa
nové ventilvíka a těsnění
komplet odvětrání klik. skříně
tlak. ventily na hlavy
čidlo tlaku oleje
ložiska na kolech vzadu
bohužel i 5W-30 a filtry
teď před létem jsme se odhodlal, nechám vyndat motor, rozebrat, vyměnit všechna těsnění, gufera, hlavy srovnat, zabrousit ventily, sedla, vyčistit všechny ty pitomý kanálky na SAS, rozvody snad nic (jen ta inov. lišta)
nechce se mi to nechat dělat, šahat do toho, motor krásně běží, má jen 180K km, ale tečou prsa a gufero u převodovky, samozřejmě ty gufera ventilů taky (r.v. 2004), tak ať to mám z krku...

když se podívám zpátky na svoje auto, mám ho od 11/16
tlumiče vepředu (jeden tekl)
pár silentbloků na podvozku (př. ramena, kul. čep)
regulátor napětí na alternátoru, správná baterie
těsnění pod alternátorem
hadice chlazení
hadice s nádržce pro ostřikovač
jedna říd. jednotka natáčení světel
nový klimakompresor (starý měl bohužel ohlou řemenici a vykloktal se hliník na přírubě, kam se ložisko nalisuje)
TCU modul (změna výbavy z 638 na 633)
jo, ještě zrcátko z allega (pův. vyteklo)
to jsem někde na půlce co ty...
nepočítám komplet brzdy, jednou olej a filtry, pneu
auto jsem koupil po servisu v BMW, najeto sotva 500 km
nová vana převodovky s filtrem, olej
termostat
nová vakuová pumpa
nové ventilvíka a těsnění
komplet odvětrání klik. skříně
tlak. ventily na hlavy
čidlo tlaku oleje
ložiska na kolech vzadu
bohužel i 5W-30 a filtry

teď před létem jsme se odhodlal, nechám vyndat motor, rozebrat, vyměnit všechna těsnění, gufera, hlavy srovnat, zabrousit ventily, sedla, vyčistit všechny ty pitomý kanálky na SAS, rozvody snad nic (jen ta inov. lišta)
nechce se mi to nechat dělat, šahat do toho, motor krásně běží, má jen 180K km, ale tečou prsa a gufero u převodovky, samozřejmě ty gufera ventilů taky (r.v. 2004), tak ať to mám z krku...
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: naše 6er
Jarax tam akorát zapomněl ty gufera na ventilech napsat..
Zddan01: jestli to chceš dělat takhle poctivě, určitě vyměň j rozvody komplet. Je blbost kvůli tomu zase v budoucnu sundávat hlavy. Nebo se na to vyser a udělej jen to, co se dá pohodlně (relativně) udělat i v autě. Tj. gufera na ventilech, prsa určitě tečou ty horní, ventildekle, těsnění pod altikem a gufero na klice. Když se dá termostat na snížení teploty, tak dost možná trubka přežije auto.
Zddan01: jestli to chceš dělat takhle poctivě, určitě vyměň j rozvody komplet. Je blbost kvůli tomu zase v budoucnu sundávat hlavy. Nebo se na to vyser a udělej jen to, co se dá pohodlně (relativně) udělat i v autě. Tj. gufera na ventilech, prsa určitě tečou ty horní, ventildekle, těsnění pod altikem a gufero na klice. Když se dá termostat na snížení teploty, tak dost možná trubka přežije auto.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše 6er
jj gufera jsem právě dělal,
seznam těch věcí co mě to stálo sem dám.
pokud sundáš hlavy, určitě dej nové rozvody, byla by to blbost nedat.
kdo to bude dělat?
seznam těch věcí co mě to stálo sem dám.
pokud sundáš hlavy, určitě dej nové rozvody, byla by to blbost nedat.
kdo to bude dělat?
Re: naše 6er
obecně k těm rozvodům - jak dlouho vydrží na N62? co se tam a kolika km mění (napínáky, lišty, řetězy)?
a konkrétně, jasně, zatím jsem to neřešil, nechám to na garážmistrovi, předpokládám, že jeho názor bude stejnej jako tady váš
auto má teď těch 180K km, loni jsem najel 22K (můj extrém, jel jsem v létě z práce a najel třeba 100 km, místo 6, prostě fun
), letos se dostanu pod 15, možná na 10 (ještě mám jedno vozítko pro zábavu) a kdo ví kolik bude stát v budoucnu benzín a hlavně pojištění, takže předpokládám, že za dalších 15 let se přes 300K km nedostanu, no a potom se to bude muset přetěsnit znova... to vzhledem třeba k životnosti těch rozvodů atd.
k té ekonomičtější variantě opravy, jak píšeš, Tann3re, moc se mi do toho nechce, ono se pak zase něco najde... jediný co jsem zpochybňoval byla nutnost sundavat hlavy, na druhou stranu, nevychází to finančně zas nějak extra, člověk co mi to bude dělat, ke kterýmu už x let jezdim, postupuje takhle, nemění gufera na nedemontovaných hlavách... kromě toho, že je to dražší, tak je to z mýho pohledu nejlepší postup... i proto, že si to auto chci nechat
a konkrétně, jasně, zatím jsem to neřešil, nechám to na garážmistrovi, předpokládám, že jeho názor bude stejnej jako tady váš

auto má teď těch 180K km, loni jsem najel 22K (můj extrém, jel jsem v létě z práce a najel třeba 100 km, místo 6, prostě fun

k té ekonomičtější variantě opravy, jak píšeš, Tann3re, moc se mi do toho nechce, ono se pak zase něco najde... jediný co jsem zpochybňoval byla nutnost sundavat hlavy, na druhou stranu, nevychází to finančně zas nějak extra, člověk co mi to bude dělat, ke kterýmu už x let jezdim, postupuje takhle, nemění gufera na nedemontovaných hlavách... kromě toho, že je to dražší, tak je to z mýho pohledu nejlepší postup... i proto, že si to auto chci nechat
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: naše 6er
Vždycky se něco najde, to je jasny. Osobně prostě doporučuju nemrdat do toho, co funguje, preventivní akce bývají nejhorší
Do toho samozřejmě nepočítám věci jako vodní pumpu a podobny kraviny.. Čím víc se do toho leze, tím hůř. Radši jednou a pořádně, ale jak říkám, v těchto km n vidím důvod dělat rozvody, hlavy atd. Gufera a ostatní těsnění jsou prostě bolest N62, ty už to maj dávno za sebou.
Řetězy vydrží nesmysl, když se trochu natáhnou, stejně rozvody dáš normálně na přípravky, protože jsou kola plovoucí. Napínáky bych preventivně klidně vyměnil.

Řetězy vydrží nesmysl, když se trochu natáhnou, stejně rozvody dáš normálně na přípravky, protože jsou kola plovoucí. Napínáky bych preventivně klidně vyměnil.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše 6er
a dělal ten člověk už nějaké N62? zatím každej co jsem viděl krom Snejka a mě to akorát rozjebal, ale třeba už jich pár dělal.
jen prostě u N62 si musíš na mraky věcí dát pozor.
co se týče toho postupu tak my fungujem tak že sundáme ventilvíka na autě, udělame diag co tam je za chyby a podle toho se bud udělají jen gufera a olejová těsnění na autě za 25k, ale prostě uniky vyřešené a nebo to jde ven a tam to začně naskakovat, hlavy ti udělají minimálně desítku nahoru (2x těsnění, 2x sada šroubů, srovnání, přebroušení atd), a se všema těsněníma už seš prostě minimálně na 60ti podle toho co se vše mění. selhané rozvody jsem viděl u N62 jednou, rozpadl se napínák, ale ulámané kusy rozvodových lišt má každá druhá N62 včetně mojí, ale zatím u všech tak že to nemělo vliv na funkci, ale to že praskl konec lišty, znamená že jednou to praskne dál, a ty lišty nevyměníš bez demontáže hlav, pokud bych sundal hlavy, tak bych vyměnil minimálně ty dvě lišty co nejdou vyměnit bez demontáže hlav a ty druhé co jdou tam nechal, ale stejně je to pak demontáž motoru.
jen prostě u N62 si musíš na mraky věcí dát pozor.
co se týče toho postupu tak my fungujem tak že sundáme ventilvíka na autě, udělame diag co tam je za chyby a podle toho se bud udělají jen gufera a olejová těsnění na autě za 25k, ale prostě uniky vyřešené a nebo to jde ven a tam to začně naskakovat, hlavy ti udělají minimálně desítku nahoru (2x těsnění, 2x sada šroubů, srovnání, přebroušení atd), a se všema těsněníma už seš prostě minimálně na 60ti podle toho co se vše mění. selhané rozvody jsem viděl u N62 jednou, rozpadl se napínák, ale ulámané kusy rozvodových lišt má každá druhá N62 včetně mojí, ale zatím u všech tak že to nemělo vliv na funkci, ale to že praskl konec lišty, znamená že jednou to praskne dál, a ty lišty nevyměníš bez demontáže hlav, pokud bych sundal hlavy, tak bych vyměnil minimálně ty dvě lišty co nejdou vyměnit bez demontáže hlav a ty druhé co jdou tam nechal, ale stejně je to pak demontáž motoru.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: naše 6er
No dovolJaraX píše:a dělal ten člověk už nějaké N62? zatím každej co jsem viděl krom Snejka a mě to akorát rozjebal, ale třeba už jich pár dělal.
jen prostě u N62 si musíš na mraky věcí dát pozor.

Ale je to tak, tyhle velky akce jsou vždy nejlepší dělat u někoho, kdo se na danou věc specializuje. Člověk může být sebevíc šikovnej, ale když nemáš zkušenosti, minimálně se to hodně časově natáhne. V horším případě to končí destrukcí něčeho, u čeho ten člověk nepochopil funkci nebo postup montáže/demontáže. Tak je to u každého motoru, jedno jestli to je N62 nebo 16v ppd.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše 6er
no jo,ale ty bys byl bez mě taky v prdeli 
nedávno tu jeden takovej byl, dělal mu nějakej "odborník přetěsnění" a auto té doby fungovalo velmi divně, no jasně, mechanik prohodil hadičky a na vakuovku napojil regulátor na filtru, pak tu byli 3x ks N62 po přetěsnění s katastrofalně nastavenýma rozvodama, no a pak tu byl další po kompletním přetěsnění a říká mi že mu asi praskl blok, že mu teče olej pod alternátorem
pak tu byl další co měnil motor protože mu kouřil když stál dlouho na volnoběh, tak vyměnili celej motor a dělá to furt, takže to prej motorem není 

nedávno tu jeden takovej byl, dělal mu nějakej "odborník přetěsnění" a auto té doby fungovalo velmi divně, no jasně, mechanik prohodil hadičky a na vakuovku napojil regulátor na filtru, pak tu byli 3x ks N62 po přetěsnění s katastrofalně nastavenýma rozvodama, no a pak tu byl další po kompletním přetěsnění a říká mi že mu asi praskl blok, že mu teče olej pod alternátorem


Re: naše 6er
dělal je, asi se i znáte, ale nechci ho tu zmiňovat a už vůbec ne recenzovat a probírat 
tak s těma rozvodama jsme to viděl dobře, je tam ta novější lišta a tryska, pokud si to dobře pamatuju... k sundavání hlav, nikdy člověk neví, jak dlouho to auto jezdilo se špatnýma guferama, jak je to všechno dál zadělaný, zakarbonovaný, ale jasně, je už to větší zásah... za sebe to tahle ukončím, já to dělat nebudu, ikdyž bych strašně rád, ale živí mě něco jinýho, a nechci hlavně za někoho jinýho mluvit
tak se třeba vraťme k tomu, kolik jsme kdo do 6 už nasypali
a co se tam ještě může podělat...

tak s těma rozvodama jsme to viděl dobře, je tam ta novější lišta a tryska, pokud si to dobře pamatuju... k sundavání hlav, nikdy člověk neví, jak dlouho to auto jezdilo se špatnýma guferama, jak je to všechno dál zadělaný, zakarbonovaný, ale jasně, je už to větší zásah... za sebe to tahle ukončím, já to dělat nebudu, ikdyž bych strašně rád, ale živí mě něco jinýho, a nechci hlavně za někoho jinýho mluvit
tak se třeba vraťme k tomu, kolik jsme kdo do 6 už nasypali

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: naše 6er
TANN3R píše:No dovolJaraX píše:a dělal ten člověk už nějaké N62? zatím každej co jsem viděl krom Snejka a mě to akorát rozjebal, ale třeba už jich pár dělal.
jen prostě u N62 si musíš na mraky věcí dát pozor.![]()

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: naše 6er
Jarax: To nepopírám
Ty servisní příhody jsou někdy k neuvěření. Ještě si zapomněl na toho pána, co mu brala M57 olej přes turbo, tak měnil motor
Ale zas kdyby všichni věděli co a jak, nekoupil by si šestku za takovou cenu:)
Zddan01: aby si mě špatně nepochopil, tak sem to myslel tak, že pokud už jsi rozhodnutej motor tahat ven, udělal bych vše. Tj. hlavy dolů a komplet rozvody.

Ty servisní příhody jsou někdy k neuvěření. Ještě si zapomněl na toho pána, co mu brala M57 olej přes turbo, tak měnil motor

Ale zas kdyby všichni věděli co a jak, nekoupil by si šestku za takovou cenu:)
Zddan01: aby si mě špatně nepochopil, tak sem to myslel tak, že pokud už jsi rozhodnutej motor tahat ven, udělal bych vše. Tj. hlavy dolů a komplet rozvody.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše 6er
ty gufera ale nemají se zakarbonováním motoru nic společnýho, ten olej podle mě vůbec nejde do spalovacího prostoru, podle mě je problém jen na výfukových ventilech, protože jsou u toho V dole a olej na teče ze zbytku hlavy. protože všechny N62 co jsem dělal a měli špatné gufera měli krásné písty, svíčky, kroužky, ale výfukové kanály plné krápníků od spáleného olej.
a to už jsem tu měl N62 kde jsme museli do hlav vrtat nové kanály sekundárního vzduchu, moc krásná práce. ale písty měla krásný.
a to už jsem tu měl N62 kde jsme museli do hlav vrtat nové kanály sekundárního vzduchu, moc krásná práce. ale písty měla krásný.
Naposledy upravil(a) JaraX dne ned 21.01.2018 22:06, celkem upraveno 1 x.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše 6er
já prostě vidím 3 verze
1) gufera na autě s těsněníma oleje
2) motor ven, gufera, trubka, těsnění
3) 2 + hlavy a rozvody
prostě sundat hlavy a nevyměnit 2 lišty po litru mi přijde jako dost hřích.
1) gufera na autě s těsněníma oleje
2) motor ven, gufera, trubka, těsnění
3) 2 + hlavy a rozvody
prostě sundat hlavy a nevyměnit 2 lišty po litru mi přijde jako dost hřích.
Re: naše 6er
Ať to dotáhneme do konceTANN3R píše: Zddan01: aby si mě špatně nepochopil, tak sem to myslel tak, že pokud už jsi rozhodnutej motor tahat ven, udělal bych vše. Tj. hlavy dolů a komplet rozvody.

tak to vidím i já, můj případ - 3)JaraX píše:já prostě vidím 3 verze
1) gufera na autě s těsněníma oleje
2) motor ven, gufera, trubka, těsnění
3) 2 + hlavy a rozvody
prostě sundat hlavy a nevyměnit 2 lišty po litru mi přijde jako dost hřích.
ok, tak jenom zadělaný, výfuk kanály a další (SAS). Mimochodem, jak vypadaly výf. ventily? Čistý?JaraX píše:ty gufera ale nemají se zakarbonováním motoru nic společnýho, ten olej podle mě vůbec nejde do spalovacího prostoru, podle mě je problém jen na výfukových ventilech, protože jsou u toho V dole a olej na teče ze zbytku hlavy. protože všechny N62 co jsem dělal a měli špatné gufera měli krásné písty, svíčky, kroužky, ale výfukové kanály plné krápníků od spáleného olej.
a to už jsem tu měl N62 kde jsme museli do hlav vrtat nové kanály sekundárního vzduchu, moc krásná práce. ale písty měla krásný.
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: naše 6er
Osobně jsem taky názoru že když už tak už, pokud se má něco zásadnějšího dělat tak pokud to dovolují finance tak rovnou vše sakumprásk. Taky se na to chystám, jenom se mi to teď moc nehodí finančně, ala tak kdyby to bylo kolem 60k vše a bylo to na papíru kde si shodím dph tak to celkem jde, no k tomu přední M6 kotouče za 12k, zadni tlumiče. No radši to nebudu počítat 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: naše 6er
Zddan01: komplet je všechno, tj. sada. Lišty, napínáky, řetězy. Když budeš kupovat v náhradě, stejně ty řetězy budeš mít a když origo, tak to bude taková pálka, že už tě ty řetězy nezabíjí
Jde o to, že bez sundání hlav ty rozvody komplet neuděláš, tzn. když budou dole, je kravina něco nevyměnit.
Taky je třeba počítat s tím, že při akci motor ven to nikdy nekončí jen motorem. Postupně se nachází po cestě další díly, co snesou výměnu a je blbost polofunkční díly montovat zpět. Tak je to vždycky, a rozpočet se často dost zvětší.

Taky je třeba počítat s tím, že při akci motor ven to nikdy nekončí jen motorem. Postupně se nachází po cestě další díly, co snesou výměnu a je blbost polofunkční díly montovat zpět. Tak je to vždycky, a rozpočet se často dost zvětší.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: naše 6er
jo přesně tak, ta hardyna už je nic moc, ta vodní pumpa už je nic moc, co ta vůle v tom kardanu? chcete to tak nechat? silentbloky motoru často naskočí, atd.
u mě u 6er byli ty silentbloky uplně urvany.
u mě u 6er byli ty silentbloky uplně urvany.
Re: naše 6er
ještě si zapomněl nechat přečalounit zadní sedačky, když už je motor venku...
ale díky za upozornění, počítám s tím, najít se vždycky něco může, je to starý auto
kardan a hardy mám ok, nechával jsem kontrolovat, kvůli vibracím, když se měnily brzdy (který to nakonec byly),
pumpa mě taky napadla, silentbloky jsou jasný; jinak když vezmu, co nechal vyměnit předchozí majitel a pak já (viz výše), tak už nevim... jestli může být něco s olejovým čerpadlem...
ke guferům a oleji, nedá mi to si nemyslet, že se stejně nějaká část oleje, dostane do válce a spálí se tam... (při sání se prostě podtlakem do válce nacucne) na druhou stranu, když říkáš, že tomu nic nikdy nenasvědčovalo, tak ok (co ty výf. ventily, jak jsem se ptal?); jak se to vůbec prakticky děje (teď nemyslí, že je gufero špatný a blbě stírá, nebo vůbec nedoléhá), ale proč to nastává jen při stání nebo jízdě na volnoběh, jak s tím souvisí tlak oleje, atd.?

kardan a hardy mám ok, nechával jsem kontrolovat, kvůli vibracím, když se měnily brzdy (který to nakonec byly),
pumpa mě taky napadla, silentbloky jsou jasný; jinak když vezmu, co nechal vyměnit předchozí majitel a pak já (viz výše), tak už nevim... jestli může být něco s olejovým čerpadlem...
ke guferům a oleji, nedá mi to si nemyslet, že se stejně nějaká část oleje, dostane do válce a spálí se tam... (při sání se prostě podtlakem do válce nacucne) na druhou stranu, když říkáš, že tomu nic nikdy nenasvědčovalo, tak ok (co ty výf. ventily, jak jsem se ptal?); jak se to vůbec prakticky děje (teď nemyslí, že je gufero špatný a blbě stírá, nebo vůbec nedoléhá), ale proč to nastává jen při stání nebo jízdě na volnoběh, jak s tím souvisí tlak oleje, atd.?
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz