Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
Zdravim. mel jsem auto na valcove zkusebne a namerili mi 540 NM a 260 koni.. vyrobce udava hodnoty 630 NM a 313 koni.. je to bmw 535d 2013
auto ma najeto 210K km.
diagnostika nepise zadne zavady...
v brne mi firma powerchip udelala chip ridici jednotky a valce pote namerili 648 NM a 328 koni. ale co jsem cetl udaje z grafu stejnyho auta auta co melo najeto jen 30K tak ten mel puvodni hodnoty 603 NM a 286 koni.. coz je o dost vic nez to moje
da se nejak zjistit proc uz to nejede jak novy a vyresit to ?
auto ma najeto 210K km.
diagnostika nepise zadne zavady...
v brne mi firma powerchip udelala chip ridici jednotky a valce pote namerili 648 NM a 328 koni. ale co jsem cetl udaje z grafu stejnyho auta auta co melo najeto jen 30K tak ten mel puvodni hodnoty 603 NM a 286 koni.. coz je o dost vic nez to moje
da se nejak zjistit proc uz to nejede jak novy a vyresit to ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 426
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
Co turba? 200K km je tak akorat
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
to ja nevim, turba prej podle plynulosti grafu z valcu ok..
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
Maly tip:
Diesel musí mít dobrý sání/přeplňování - z toho mi vychází turbo může být načatý, nebo nějaká klapka či filtr po cestě
A musí mít dobrý vstřiky a tlaky na válcích.
Pak by měl jet.
A špatné časování vstřiku by se mělo ukázat na diag.
Diagnostika byla origo?
Diesel musí mít dobrý sání/přeplňování - z toho mi vychází turbo může být načatý, nebo nějaká klapka či filtr po cestě
A musí mít dobrý vstřiky a tlaky na válcích.
Pak by měl jet.
A špatné časování vstřiku by se mělo ukázat na diag.
Diagnostika byla origo?
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
no jezdim s tim do autorizaku a kdyz delali diagnostiku tak rikali ze vse ok.. pak to mel ten co to chipoval (powerchip) taky na diagnostice a taky rikal ze ok..
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
nekdo v okoli olomouce kdo by umel zjistit co je treba vyresit pro znovuobnoveni vykonu?:)
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
sundej sani a podivej se tam co tam najdes. vetsinou ma tak o 80% snizenej prumer tezkym zakarbonovanim


Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
diky za radu, a da se to nak rozumne vycistit, popripade kolik to zabere casu ?
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
no je to pakarna ale lze to. nejhorsi je ten pristup az k ventilum (leckdy ani neni videt ze to ma ventily, je to jen zalepena cerna dira)
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
a diagnostika nerekne ze je sani zarostli ? muzes poradit co kde presne povolit a kam presne se kouknout abych zjistil esi je zarostli ?:)
F10 535xd 2013
F10 535xd 2013
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
sundej to prvni koleno sani s klapkou a egr, a hned tam uvidis. to nad alternatorem... v tom tvym je do toho lepsi pristup nez do starsich zahnutych zezadu
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
myslis tohle ty cerveny dva srouby nebo i ty zluty? nebo neco uplne jinyho ?:)
https://i.imgur.com/DGXbFwG.jpg
mam pocit ze kdyz oddelam ty cervene oznaceny tak s tim furt nepude vubec hnout, nebo vsechny srouby na tom kolenu co jsou a cely to koleno ven ?
https://i.imgur.com/DGXbFwG.jpg
mam pocit ze kdyz oddelam ty cervene oznaceny tak s tim furt nepude vubec hnout, nebo vsechny srouby na tom kolenu co jsou a cely to koleno ven ?
Naposledy upravil(a) jofrey dne pát 05.01.2018 12:10, celkem upraveno 1 x.
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
Snejku, jak je možné že moderní diesely jsou schopné se takhle zevnitř utemovat? Já jsem u svojí teď už téměř prehistorické m57 čekal taky podobnou katastrofu a ono je to sání, včetně egr relativně čisté. Přitom bych logicky řekl, že 1. generace cr přecejenom kouří o něco víc oproti těmhle novým, nehledě větší kouřivost i díky kilometrovému nájezdu... Nechápu to
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
no kdovi esi je to zarostly.. to zjistim az mi nekdo poradi co odsroubit na tom obrazku
) no a pak se musim pomodlit abych tam neco nak nedosral s moji zrucnosti
)


Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
Tak se domluv s Jaraxem. Ten je asi z Ostravy, sice nafty nemá rád, ale určitě by ti s tim pomohl, když bude mít čas.
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
psal jsem mu vcera uz, nechce s tim nic mit vypadal
) ale tak snad to nebude zas tak slozity, myslim ze to zvladnu kdyz me nekdo este trochu navede podle teho obrazku
do cisteni se poustet osobne nebudu jen bych rad vedel v jakym to je stavu


-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
Odkud jsi, že nemáš poblíž svýho mechanika ? Podle popisu jsou to ty šrouby nad altíkem, stačí to dokola odtáhnout.
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
Tak sem to vzal ke kamosovi cely to povolil ale neslo nam to rozhodit anechteli jsme to rozbit 
Dostali sme se jen do te trubky ktera vede zespod nahoru do toho kolena.. ale od egr ani od motoru sme nevylouskali ven to koleno.. sahal sem do te spodni trubky a mel jsem cernej prst.. ale esi je to nejak vehementne zacpany dal sme nezjistili

Dostali sme se jen do te trubky ktera vede zespod nahoru do toho kolena.. ale od egr ani od motoru sme nevylouskali ven to koleno.. sahal sem do te spodni trubky a mel jsem cernej prst.. ale esi je to nejak vehementne zacpany dal sme nezjistili

Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
Nemám to osobně ověřené, ale tady jsou prý velmi ochotní, ví co a jak, nebojí se umazat nebo přiložit ruku k dílu http://www.autoshochvier.de
Re: ztrata puvodniho vykonu po najezdu 200K
odmontuj vsechny sroubky co jsi zaskrtnul plus tech cervenych jsou tam 3ks, jeden zespoda jeste ale da se tam dostat.