Musim s klukama souhlasit, 325i je minimum co bych koupil protoze jak jsem rikal u 325i je 0-100km realne nejak kolem 8 vterin (jeste nezapomen ze to neni novy tak ze mozna vic - ja vim ze lidi pisou na papire je to 7.0 kdyz umis radit jako profesional za idealnich okolnosti atd...) a to neni zadnej super zazitek to je jako muj naftak. Trosicku zivejsi auto nez naftak o pul vteriny no a co. 

 Kdyz chces aby to bylo rychlejsi tak 330i a nebo tuning. 
318i bych vubec nekupoval protoze ty motory uz jsou moc slaby, u 318i je 0-100 kolem 11 vterin. Co z toho ze mas BMW ktery se dobre ridi kdyz to nejede.  

  Akorat to bude zrat, budes kupovat drahy nahradni dily na BMW a pri tom to jede jako Fabie. 
 
 
Navic v budoucnosti 318i nebude tak prodejna jako vetsi modely 325i, 330i.
Co se tyce 4 kolky tak na to bych se taky vykaslal jak rikal JaraX, u nas to nema v podstate zadnej smysl pokud nebydlis nekde v horach a i kdyby jsi bydlel, nebylo by lepsi koupit si radsi neco jako Jeep Cherokee misto BMW kdyz porad jezdis ve snehu?  

 Podle mne budes jenom platit extra za neco co se uplatni 1 mesic rocne, je lepsi si koupit drazsi zimni pneumatiky a budes na tom mnohem lip. Ja mam taky nahon na zadek a jezdim v pohode, nechapu od kud porad jdou kecy ze s nahonem na zadek nemuzes jezdit v zime. Jak to ze nasi dedci mohli jezdit v zime?
Pato77 píše: Predpokladal jsem ze 30tis by mohlo stacit...? 
To zalezi kdo ti ten servis bude delat. U BMW by to mohlo stacit tak na jeden servis. Ja si delam servis sam, olej a filtry kolem 800,- a rampa za 50,- tak ze mi 30,000 staci na kolem 30ti let (kdyby nebyla inflace) 

 Ale jak jsem rikal, jenom ze si koupis trochu mladsi auto nznamena ze nebudes muset delat brzdy, ramena atd... jako by jsi musel treba na ty e46. A k tem 30,000 si musis pripocitat dovoz z toho nemecka.
JaraX píše:ja bych zas nešel do E46 za tydle peníze, tak za 50-80 možná, ale prostě E90 je od E46 mílové kroky jinde. 
at už zpracováním, ten interier v E90 je mnohem líp udělanej a nemá tendence k vrzání. stejně tak většina E46 už hodně trpí na korozi, na to si E90 ještě pár let počkaj. komfort je neporovnatelnej, jak komfort podvozku,tak komfort celýho auta, možnost mít logic 7, a vůbec všechny audia v E90 hrajou líp jak E46, idrive, to je další velký plus, možnost mít aktivní tempomat,HUD a mraky dalších věcí s kterýma se dá auto koupit nebo se dají pak dodělat. 
Ja mam opacnej nazor, myslim si ze e9x vypadaji pekne jenom z venku (krome tech chromovejch plastu nad ledvinkama) a interiej je horsi nez v e46, nelibi se mi pristrojova deska, plastovy kliky od dveri a celkem si myslim ze interier vypada min elegantne, levneji a zastarale proti e46. Pripada mi to ze e90 je na rychlo slepeny z dilu ktery jim zustali po e46. Nelibi se mi to auto, jsem rad ze vyhodili toho Americana protoze F31 je daleko lepsi. 

  iDrive, HUD, obrazovky atd... mne absolutne nezajimaji ale to je vsechno osobni nazror.
Ale co se tyce rezu, vrzani atd... To zalezi na examplari, ja mam e46, 2000 s 230,000km dovezenou z Italie, jezdila v tom zenska a nikde neni zadnej rez (akorat na kufru pod znackou se to trosku nafukovalo ale to jsem za 5 stovek spravil.) Jinak spodek je jako novej, motor nezere olej, nic nevrze, netece, vsechno puvodni i turbo. Ale videl jsem e90 kombika v bazaru kteryho se chytal rez vsude kolem kufru, na spodku atd... Najety km taky neni vsechno, zalezy kde byli najety, 200,000 po okreskach v CR je jako 500,000 po dalnici v nemecku. 
Nemecko zrovna neni idealni zeme na dovoz auta protoze tam snezi a soli silnice. Kdyz najdes garazovany auto z jihu tak jsi trefil jackpot. Musis cekat a hledat, najit dobry pouzity auto neni lehky, trhje plnej vraku.
Pato77 píše: Jeste by me zajimalo jak je to s automatickyma prevodovkama, jsou problemove nebo se toho nemusim bat?
S automatem prijdes o vykon tak ze kdyz si koupis ten 325i uz s manualem to nebude zadna raketa a s automatem uz vubec ne. Do 330i asi ma smysl ho koupit ale kdyz chces 330i tak chces "drive", kde je drive s automatem? 
Ja jsem trosku skeptickej so se tyce pouzitych automatu, chtel bych videt ze tam menili pravidelne olej protoze jinou manualni prevodovku koupis pomerne levne, das ji tam, udelas repas kdyz budes potrebovat a s automatem te to vsechno bude stat daleko vic.
Navic zalezi kde s tim budes nejvic jezdit, kdyz budes jezdit 90% casu v praze v zacpach tak dava smysl koupit si automat, kdyz budes jezdit po malym meste a nekde po okreskach/dalnici tak nevidim duvod mit automat.