A pak dlouho nic až po x letech se ukáže co by byla dobrá volba ... zda MB nebo ještě BMW či Jaguar případně jiná volba.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	E65 vs. F01 vs. W221
- Filozof
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 7589
 - Registrován: sob 18.01.2003 01:00
 - Bydliště: Brno , Vyškov
 - Klubové ID: 1044
 
Re: E65 vs. F01 vs. W221
dá se posunout na e66 760Li individual facelift a top level je od úpravce ALPINA sama o sobě.
A pak dlouho nic až po x letech se ukáže co by byla dobrá volba ... zda MB nebo ještě BMW či Jaguar případně jiná volba.
			
			
									
						
										
						A pak dlouho nic až po x letech se ukáže co by byla dobrá volba ... zda MB nebo ještě BMW či Jaguar případně jiná volba.
- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: E65 vs. F01 vs. W221
no nevím, ale Alpina je spíš bastl jak TOP level
			
			
									
						
										
						- Filozof
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 7589
 - Registrován: sob 18.01.2003 01:00
 - Bydliště: Brno , Vyškov
 - Klubové ID: 1044
 
Re: E65 vs. F01 vs. W221
JaraX : Ale notak ... Jardo to určitě nepíšeš ty, ale někdo si sedl místo tebe u kompu.
https://www.alpina-automobiles.com/file ... E65_B7.jpg
https://www.alpina-automobiles.com/en/p ... ies-e6566/
alpina jako dvorní upravce nikdy bastl nebyl. Co se ti na tom nelíbí ?
			
			
									
						
										
						https://www.alpina-automobiles.com/file ... E65_B7.jpg
https://www.alpina-automobiles.com/en/p ... ies-e6566/
alpina jako dvorní upravce nikdy bastl nebyl. Co se ti na tom nelíbí ?
- 
				TANN3R
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 1833
 - Registrován: ned 29.03.2015 01:00
 - Bydliště: Olomouc
 - Klubové ID: 3633
 
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Díky tomu hnusu, co dali místo origo volantu to je bastl a ten zacmaranej vín pod kapotou taky nevypadá zrovna esteticky.
Jako posun od standartní vybavené 745/750 bych to moc nebral. Spíš jako rarita na víkendy.
			
			
													Jako posun od standartní vybavené 745/750 bych to moc nebral. Spíš jako rarita na víkendy.
					Naposledy upravil(a) TANN3R dne stř 08.11.2017 23:15, celkem upraveno 1 x.
									
			
						
										
						- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: E65 vs. F01 vs. W221
- u předfacu jsou zadní světla pouze nalepená, to mi přijde jako megabastl, když je světlo nálepka
- jako TOP volant sedmičky Alpiny slouží základní 5er volant
- snížená živnotost motoru
- nižší komfort než u serie díky velkým kolům
			
			
									
						
										
						- jako TOP volant sedmičky Alpiny slouží základní 5er volant
- snížená živnotost motoru
- nižší komfort než u serie díky velkým kolům
- Filozof
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 7589
 - Registrován: sob 18.01.2003 01:00
 - Bydliště: Brno , Vyškov
 - Klubové ID: 1044
 
Re: E65 vs. F01 vs. W221
dobrá zustaneme u 760Li facelift e66 individual full .... posledni rozumná možnost. Pak už těžko říci.
A kdo bude kecat že V12 žere at si koupí to Fko a vysype se do něj 3x víc ...
			
			
									
						
										
						A kdo bude kecat že V12 žere at si koupí to Fko a vysype se do něj 3x víc ...
Re: E65 vs. F01 vs. W221
To je f01 a motor 5.0i tak špatný? Tato f01 je za super peníze.
https://auto.bazos.cz/inzerat/81923587/ ... vybava.php
			
			
									
						
										
						https://auto.bazos.cz/inzerat/81923587/ ... vybava.php
- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: E65 vs. F01 vs. W221
ten motor vydrží 30-250 tisíc, obvykle 60-150 tisíc km, oprava 150-400tkč, stačí tak?
k tomu žere celkem dost a nejde zaplynovat.
			
			
									
						
										
						k tomu žere celkem dost a nejde zaplynovat.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Pořád nechápu proč by tento motor nešel zaplynovat. Jsem lpg laik,ale:
TSI/FSI a jiné přímovstřikové motory(mazda atd...) se již běžně plynují. Je tam nutný přístřik benzínu ale na lpg jezdí.
Bez přístřiku je i zařízení na vstřik lpg přes benzínové vstřiky.
Nebo BMW má nějaký jiný problém, proč by na lpg nešlo předělat?
			
			
									
						
										
						TSI/FSI a jiné přímovstřikové motory(mazda atd...) se již běžně plynují. Je tam nutný přístřik benzínu ale na lpg jezdí.
Bez přístřiku je i zařízení na vstřik lpg přes benzínové vstřiky.
Nebo BMW má nějaký jiný problém, proč by na lpg nešlo předělat?
- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: E65 vs. F01 vs. W221
tak teoreticky by to šlo, ale potřebuješ 2x duální vysokotlaké čerpadlo, takovou přestavbu nikdo neudělá za 50 tisíc, odhad je tak 150 tisíc. (60k stojí přestavba 4 válec FSI), no a dej plyn za 150 do motoru do vydrží 50tkm a je háklivý na vše, nemělo by to žádný význam
			
			
									
						
										
						Re: E65 vs. F01 vs. W221
Poctivě jsem si přečetl celé vlákno a nejsem odborník, ale jak můžete psát, že W221 má dobrý benzínový motory, které jdou splynovat. Vždyť motory M272 a M273 (jiné tam nejsou, až pak hodně později) mají velký problémy. V Americe Mercedes za tyhle motory čelí žalobám jaký jsou to krámy. Selhávaj tam rozvody, sjížděj se řetězový kola a to po pár desítkách tisíc kilometrů.
			
			
									
						
										
						Re: E65 vs. F01 vs. W221
Nevím kde jsi přišel na cenu přestavby 4 vál.FSI za 60tis? Chtěl jsem vloni Touarega 4.2 fsi V8 a v Zábřehu mi přestavbu nacenili na 45tis.Nakonec z toho sešlo, ale nebyla by to jejich první přestavba dělají FSI V8 běžně a funguje jim to. Dokonce i Magic dělají lpg pro FSI. Je tam jen ta spotřeba benzínu(10-15%) navíc. Chladí tím vstřikyJaraX píše:tak teoreticky by to šlo, ale potřebuješ 2x duální vysokotlaké čerpadlo, takovou přestavbu nikdo neudělá za 50 tisíc, odhad je tak 150 tisíc. (60k stojí přestavba 4 válec FSI), no a dej plyn za 150 do motoru do vydrží 50tkm a je háklivý na vše, nemělo by to žádný význam
Si myslím,že by se do 50tis určitě vlezli.
Tady ten dělá LPG a tu Q7 dělal tak mu brnkni https://auto.bazos.cz/inzerat/81685560/ ... -sline.php
Si myslím, že tu vysněnou 760li zaplynujete jak nic.
					Naposledy upravil(a) ls dne sob 18.11.2017 09:40, celkem upraveno 1 x.
									
			
						
										
						- 
				Arnie_one
							 - Člen Klubu
 - Příspěvky: 2471
 - Registrován: ned 14.09.2014 00:00
 - Bydliště: Vysočina
 - Klubové ID: 3773
 
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Vypadá to blbě, když píšeš 8v to je pak spíš 8ventil, spíš to má být V8. Sorry jen mě to mlátilo do očí.
			
			
									
						
										
						Re: E65 vs. F01 vs. W221
Ptal jsem se kdysi jednoho experta na zaplynovani primovstrokoveho motoru u E66 760tky a rikal, ze to proste nejde. FSI je sice primovstrik, ale na jinych tlacich. FSI dela taky, ale BMW neumi. Je to jeden ze zakladatelu montazi v ČR a delaji i skoleni, takze tomu rozumi.
Jedna se o firmu Gasinsight.
			
			
													Jedna se o firmu Gasinsight.
					Naposledy upravil(a) Jaris330D dne sob 18.11.2017 01:26, celkem upraveno 1 x.
									
			
						
										
						Re: E65 vs. F01 vs. W221
A nepletes si to s 350tkama, ty meli tyhle problemy. Novejsi pak uz tenhle problem vyresili. U petilitru nevim.xaler píše:Poctivě jsem si přečetl celé vlákno a nejsem odborník, ale jak můžete psát, že W221 má dobrý benzínový motory, které jdou splynovat. Vždyť motory M272 a M273 (jiné tam nejsou, až pak hodně později) mají velký problémy. V Americe Mercedes za tyhle motory čelí žalobám jaký jsou to krámy. Selhávaj tam rozvody, sjížděj se řetězový kola a to po pár desítkách tisíc kilometrů.
- 
				JaraX
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 24548
 - Registrován: pát 10.06.2005 00:00
 - Klubové ID: 482
 - Kontaktovat uživatele:
 
Re: E65 vs. F01 vs. W221
o selhávání rozvodů u M272 a M273 vím, ale většinou až tak ve 200tkm, takže když se to každých 150 tisíc udělá, neměl by být problém. ostatně rozvody po roce 2009 selhávaj uplně všem, naftovym BMW dokonce i dřív. to je prostě nová doba.
ls a jak je ten plyn udělanej? není to nahodou jen klasický vstřik do sání? pochybuju že by někdo v ceně 45 tisíc udělal LPG do V8 včetně přimovstříkovýho čerpadla.
předpokládám že to byl pan Schneider z HTSky?v uterý se s ním asi uvidím na školení tak to můžem probrat, zrovna jedu na jedno školení k tématu
Na programu bude zejména seznámení s novinkami systémů LPG pro přímý vstřik
Dále pak volná diskuze a výměna zkušeností.
			
			
									
						
										
						ls a jak je ten plyn udělanej? není to nahodou jen klasický vstřik do sání? pochybuju že by někdo v ceně 45 tisíc udělal LPG do V8 včetně přimovstříkovýho čerpadla.
předpokládám že to byl pan Schneider z HTSky?v uterý se s ním asi uvidím na školení tak to můžem probrat, zrovna jedu na jedno školení k tématu
Na programu bude zejména seznámení s novinkami systémů LPG pro přímý vstřik
Dále pak volná diskuze a výměna zkušeností.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
Hele už nevím, jak se jmenoval, kluk ve věku mezi 35 - 45 let. Jsou z Holohlav a mají tam hlavně velkoobchod. Ale fajn kluk, dokonce jsme se o tobě bavili a matně si pamatoval jednoho se sedmičkovím BMW. Teď tam byl i Klimsonn a taky spokojený. Hlavně říkal, že přímovstřik u BMW před  rokem nešel, nevím jak teď. Dělaj i přestavby naftových aut na LPG.
			
			
									
						
										
						Re: E65 vs. F01 vs. W221
u tech naftovejch prestaveb je to jenom privstrik do sani,dela se to snad jenom u kamionu a je to zahul jak krava na motor,vzroste tam vykon asi o 30%.
			
			
									
						
										
						Re: E65 vs. F01 vs. W221
ls a jak je ten plyn udělanej? není to nahodou jen klasický vstřik do sání? pochybuju že by někdo v ceně 45 tisíc udělal LPG do V8 včetně přimovstříkovýho čerpadla.
předpokládám že to byl pan Schneider z HTSky?v uterý se s ním asi uvidím na školení tak to můžem probrat, zrovna jedu na jedno školení k tématu
Je to klasický vstřik do sání, ale funguje to. Jméno si nepamatuju, ale asi ano(pan Schneider)
Budou muset jít s dobou. Přímý vstřik je už skoro ve všech autech.
			
			
									
						
										
						předpokládám že to byl pan Schneider z HTSky?v uterý se s ním asi uvidím na školení tak to můžem probrat, zrovna jedu na jedno školení k tématu
Je to klasický vstřik do sání, ale funguje to. Jméno si nepamatuju, ale asi ano(pan Schneider)
Budou muset jít s dobou. Přímý vstřik je už skoro ve všech autech.
Re: E65 vs. F01 vs. W221
To Jaris330D
Přesně to je ten motor ta 350 má označení M272 v prodloužení o dva válce je to 500 M273.
To Jarax
Co jsem četl na na různých amerických stránkách tak ze začátku výroby se motory potkávaly třeba při 30 tis Pak to furt vylepšovali. Odcházely řetězy a sjížděly se řetězová kola, napínáky, prostě vše. Když jsem se o to zajímal tak materiál na rozvody stál tak 100 tis protože mám pocit, že kola byla na vačkách napevno a měnilo se to všechno s vačkama, variátorama atd. Možná dnes je to nějak vyřešené, že to jde zrepasovat, nebo jinak opravit. Pro mě jsou tahle auta zatím nedostupná tak jsem to přestal sledovat. U mě vývoj skončil u W220 a E65. Dnes zakoupena masařka s V8. Bude na ní fůra práce, ale základ tam je a stála pár drobných
Ještě k tomu LPG, ty sestavy se rapidně zlevňují jako tomu bývalo se sekvencí. Dneska už by asi opravdu šel V8 přestavět kolem padesáti tisíc a půjde to furt dolů.
			
			
									
						
										
						Přesně to je ten motor ta 350 má označení M272 v prodloužení o dva válce je to 500 M273.
To Jarax
Co jsem četl na na různých amerických stránkách tak ze začátku výroby se motory potkávaly třeba při 30 tis Pak to furt vylepšovali. Odcházely řetězy a sjížděly se řetězová kola, napínáky, prostě vše. Když jsem se o to zajímal tak materiál na rozvody stál tak 100 tis protože mám pocit, že kola byla na vačkách napevno a měnilo se to všechno s vačkama, variátorama atd. Možná dnes je to nějak vyřešené, že to jde zrepasovat, nebo jinak opravit. Pro mě jsou tahle auta zatím nedostupná tak jsem to přestal sledovat. U mě vývoj skončil u W220 a E65. Dnes zakoupena masařka s V8. Bude na ní fůra práce, ale základ tam je a stála pár drobných
Ještě k tomu LPG, ty sestavy se rapidně zlevňují jako tomu bývalo se sekvencí. Dneska už by asi opravdu šel V8 přestavět kolem padesáti tisíc a půjde to furt dolů.
