Vyměnil jsem všechny podtlakové hadičky, vyměnil prasklé svody, namontoval díl z Litvy, který řešil 2 chyby na diagnostice ohledně zaslepených vířivých klapek - dostal jsem radu, že pár lidem blbnul výkon a tímto jej vyřešili:
https://www.ebay.com/itm/BMW-e46-x3-330 ... 2749.l2649
Byl jsem auto nachipovat u Donuza, který mi sám potvrdil, že výkon na spodku přidal, mělo by to táhnout od nízkých otáček, ale jede mi to až od 2500 a že někde bude chyba, bohužel jsme neměli čas to tam řešit.
EGR se sáním mám vyčištěno.
Nedávno se mi stalo, že pedál plynu z ničeho nic nereagoval, po puštění a opětovném sešlápnutí to až začalo jet.
A včera z ničeho nic jsem se rozjel, auto po 20km už zahřáté a jednička začala cukat a ostatní rychlosti pomalu ani nezrychlovali, pedál úplně na podlaze, ručička spotřeby šla nahoru, ale auto nepřidávalo, tak asi nouzák ? Po znovu nastartování to jelo už normálně.
https://www.youtube.com/watch?v=R1BUzrlT5rk
Jedinou chybu na diagnostice nyní mám : 4510 abgasrueckfuehr-regelung - EGR
--> a to proto, že jak jsme měnili podtlakové hadičky, tak jsme dvě prohodili, protože jsme to zapojovali podle Realoem a to byla ta chyba

Může ten nouzák způsobovat právě toto a po prohození hadiček zpět se to víckrát nestane ? Nebo to souvisí s problémem nahoře ohledně výkonu ?
Dále mě začalo trápit kolísání otáček. Než se auto zahřeje, tak takhle skáčou, když běží auto na volnoběh a vytočím ho, tak otáčky padnou k 600 a pak skočí nahoru, tak samo když jedu a vyřadím, rychle spadnou a vyskočí nahoru.
Korekce vstřiků v INPĚ v normě.
Když se auto zahřeje, tak problém zmizí.
https://www.youtube.com/watch?v=FBZVBy8J_30
Posledním problémem, co se mi dnes stal bylo, že když jsem klíčkem zapnul nebo vypnul baterku, ozval se tento zvuk. Bude to startér před smrtí nebo něco jiného ?
https://www.youtube.com/watch?v=U3oVktnIGKI
Možné řešení ohledně výkonu:
1) váha vzduchu, zkusím jí odpojit - pokud auto pojede lépe, je váha špatná a pokud stejně, je váha dobrá ?
2) regulace turba - vím, že u Euro 3 se dá prohazovat měnič tlaku turba s měničem tlaku od EGRu, ale u Euro 4 to u turba je nebo není, když je ovládáno elektricky ?
http://www.realoem.com/bmw/cs/showparts ... Id=11_3503
Když do Realoem zadám VINko a najedu na diagram turba, tak mi vyskočí toto, ale nemám tam ani tu podtlakovou nádobku, takže bych tam neměl mít ani měnič tlaku ne ?
EDIT : fotky jdou vidět zde : http://e46.bmwklub.cz/viewtopic.php?f=8&t=41633
Foto motoru s podtlakovou nádobkou z internetu. Fotky mojeho motoru a turba. Díky moc všem za polopatické odpovědi a rady, jak bych mohl vyřešit všechny tyto radosti, co mi auto přináší

Kony