Ahoj,
minulý týden mě postihla potopa v kufru. Vše jsem vyndal, vysušil, co šlo rozebral a a očistil. Jediné, co mě nešlo rozebrat a evidentně bylo zasaženo vodou jsou tři relátka v kufru. Bohužel se teď ozvaly chyby....zadek auta je na zemi a nechce se nafouknout, pak to hodilo chybu tlaku pneu......teď opět increased emmisions(ale ta s tím asi souviset nebude).....
Otázka je...v kufru mám krabičku na parkování, pak druhou na regulaci výšku vozu a ty relátka jsou na co? Jedno zelené, dvě růžové/oranžové.....
Počítám, že ten tlak v pneu bude souviset s tím podvozkem na zemi...tedy doufám....
díky za info
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E61 relátka v kufru
Re: E61 relátka v kufru
Jedno z těch relátek ovládá kompresor na dofuk měchů, vyndat jdou, taky jsem to řešil
Re: E61 relátka v kufru
Taky to teď řeším rozdělal jsem relátka a to co ovládá kompresor tak je úplně plně nějakého sajrajtu. Takže už jsem zamluvil z bouračky jednotku i ty tři relátka. Jinak to relatko ovládá kompresor takhle mě kompresor pořád běží i když je zamkle a auto taky sedí na zadku. Tak doufám že až to vymenim tak to bude v pořádku.
Jinak chybu čidla tlaku pneumatiky mě to hodilo taky ale po vysušení mě zmizela
Jinak chybu čidla tlaku pneumatiky mě to hodilo taky ale po vysušení mě zmizela
Re: E61 relátka v kufru
Zelene je od vzduchoveho podvozku.
Re: E61 relátka v kufru
Ahoj, vyřešeno. Zadek byl mrtvý, seděl na zemi....po zatečení vody do kufru.....odhadem tak půl kýblu vody:-(
Obě řídící jednotky jsem komplet rozebral, vysušil......naštěstí jdou rozlousknout jednoduše, ale relátka byl problém. Relátka byla plná vody a tekla z nich černá srágora.
Na inzerát jsem našel každé za 200, ale plus doprava atd....takže nakonec jsem je koupil v BMW nové všechny tři za 1100kč.
Odpojena baterka, konektory jsem rozebral, vyčistil, do konektorů jsem stříknul klasický kontaktol a nacvaknul nová relátka, připojil baterku a auto se okamžitě nafouklo a po projetí zmizely všechny chyby.
díky
Obě řídící jednotky jsem komplet rozebral, vysušil......naštěstí jdou rozlousknout jednoduše, ale relátka byl problém. Relátka byla plná vody a tekla z nich černá srágora.
Na inzerát jsem našel každé za 200, ale plus doprava atd....takže nakonec jsem je koupil v BMW nové všechny tři za 1100kč.
Odpojena baterka, konektory jsem rozebral, vyčistil, do konektorů jsem stříknul klasický kontaktol a nacvaknul nová relátka, připojil baterku a auto se okamžitě nafouklo a po projetí zmizely všechny chyby.
díky