Zdravim mám tento vůz BMW 320 I, r. výroby 1995 motor převodovka i interier ok . ale ma to schnile prahy celkove orezle .
Přemýšlím co stím na technické za půl roku už neprojdu. vyplatilo by se na papiry co mám přivézt jinou 320 i třeba i mladši nebo opravovat a todle rozprodat na dily nebo co stim. počitam že opravu mi potom nikdo nezaplatí
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 320 I r. výroby 1995
Re: BMW 320 I r. výroby 1995
Co koupit svarecku a naucit se svaret?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 320 I r. výroby 1995
jj a polepit to jak vlaštovčí hnízdo 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: BMW 320 I r. výroby 1995
No to se ale budu muse koupit kompresor pistoli na sříkáni atd a to se fakt vyplatí .
Za kolik se dá auto pojízdné prodat na nahradní díly bez TP
Za kolik se dá auto pojízdné prodat na nahradní díly bez TP
Re: BMW 320 I r. výroby 1995
Na náhradní díly za to moc nedostaneš, prodáš pár věcí a bude Ti to jen zabírat někde misto. Ani o motor si myslím moc zájem nebude. Je to nejslabší benzínová R6, kdyby to bylo aspoň 2.5 či 2.8 tak o ty by zájem ještě byl.
Sám jsem toto před léty zažil, s prohnilou e34 mě karosáři hnali z dilny, že hniličky nedělaj. Bylo mi ji líto shodit ze skály, tak jsem se do toho sám pustil. Blbé je, že to je vyhnilé i s podlahou a to je zážitek. Toto si může dělat jen petrolhead sám sobě, na kšeft absolutně vyloučeno. Hlavně musí být v pohodě podběhové nosniky co jdou do podlahy, to je to nejdůležitějších. Podlahu jsem dělal z 1.5 plechu, a po natření zevnitř jsem ji i natřel novým motorovým olejem, a i dutiny. Je to klasik, kterým byl architekt ještě echt němec Claus Luthe, později byli designéři BMW japonec, američan, holanďan.
Sám jsem toto před léty zažil, s prohnilou e34 mě karosáři hnali z dilny, že hniličky nedělaj. Bylo mi ji líto shodit ze skály, tak jsem se do toho sám pustil. Blbé je, že to je vyhnilé i s podlahou a to je zážitek. Toto si může dělat jen petrolhead sám sobě, na kšeft absolutně vyloučeno. Hlavně musí být v pohodě podběhové nosniky co jdou do podlahy, to je to nejdůležitějších. Podlahu jsem dělal z 1.5 plechu, a po natření zevnitř jsem ji i natřel novým motorovým olejem, a i dutiny. Je to klasik, kterým byl architekt ještě echt němec Claus Luthe, později byli designéři BMW japonec, američan, holanďan.
Re: BMW 320 I r. výroby 1995
No dneska se na to znamej koukal. nema to prej cenu auto dojezdit do Technicky a pak se toho zbavit nic neinvestovat . Ještě mi ukazoval jedno stejny v insolvenci co se prej dá koupit za 3000,- pojizdny i s TP pokud by jste někdo chtěl klidně přepošlu.
A až mi skočí tecnická což je duben 2018 tak bude i to moje na prodej .
A až mi skočí tecnická což je duben 2018 tak bude i to moje na prodej .
Re: BMW 320 I r. výroby 1995
Sam jsem si E36 compacta varil, takze nemluvim od klavesnice.MattyX píše:jj a polepit to jak vlaštovčí hnízdo
Menil jsem lem, podbeh a dirku v podlaze
Prah jsem sice zatim celej menit nemusel. Nakonec stacilo vyriznout prasackou zaplatu nabodovanou pres rez a striknutou gumoasfaltem.
Vyriznul jsem diru, vytvaroval plech do potrebneho tvaru, nabodoval, poctive svaril kolem dokola, zabrousil. Pak pro jistotu trochu karosarskeho tmelu na svary pripadne plniciho tmelu v pripade pohledovych ploch. Nasledne antikorozni zaklad Body 992 (je i ve spreji), gumoasfalt Body 960 (taky sprej) a nakonec barvu. V mem pripade Montana sprej.
A samozrejme vystrikat dutiny.
Pro pripad rozsahlejsi koroze jsem mel doma celej panel.
Dodavam, ze pred rokem jsem o svareni nevedel zhola nic a zivim se praci na PC.
Koupil jsem si CO2 a svareni beru jako relax. Jen se mit zacali mnozit auta pribuzenstva a kamaradu. na opravy.

Nahod fotky ale tipuju ale to bude hlavne jen ten kryci plech prahu, lem a podbeh. Pokud to chces delat poctive, tak prah stoji 1200, lem 800 a podbeh asi podobne.
Pokud to nebude nic strasneho, tak by mohla stacit i obycejna tabule plechu.
320 by se mi doma misto 316 libila. Ale hadam ze to je sedan a ja bych rad Compact ci Coupe.
Re: BMW 320 I r. výroby 1995
Taky mám compacta 94 a taky jsem se na něm navařil už dost. Nejvíc u zadní nápravy kde byly díry, že jsem tam strčil ruku
pak držáky stabilizátoru vpředu i vzadu (to uhnívá snad na každý e36 se mi zdá) a naposled podlahu u spolujezdce. Přes zimu se chystám na prahy a pak konečně půjde celolak. Pokud seš trochu fanda tak kup tabuli plechu a začni 

