Já nevím, ale zas bych to neviděl tak tragicky oproti 60/61
měli jsme e61 530D LCI - ve 250 se přetrhl řetěz, pak cca kolem 280 se dělala kabeláž do víka a k voliči automatu a do cca 320auto fungovalo - dál už o něm nevím
pak ale také vím o e60 535d najeto přes 500 a na původních rozvodech s žádným zásadním problémem
teď máme f11 525d - ve 190 se dělali měchy, ve 250 preventivně výměna rozvodů + hlavní řemenice, ve 280 alternátor a EGR
podovozkový díly na obou autech byly/jsou původní - bez vůlí dle STK ...
ty auta už nejsou postavený "s citem pro detail" jako e39, ale to už je bohužel touhle dobou a lepší už to asi nebude

, občas v každém autě něco drobně vrzne, ale snad jsem teda nejel v autě (jakékoliv jiné značky) , kde by se občas něco neozvalo, kromě úplně nových. Na druhou stranu ty interiéry (i v tom autě s 500) vypadají vzhledově pořád na 100. Co mě ale na fkové řadě vadí, že se standartním podvozkem jde hluk od přední nápravy
co se týká diesel/benzin - souhlasím - u Fkové řady je opravdu nejlepší volba 535i - spotřeba cca o1l vyšší než 530d, ale komfort cestování zcela jinde (ikdyž e60 540i je ještě o řád jinde - sice možná nejede jako 535i, ale to svezení je prostě návykové - rozdíl ve spotřebě cca další litr)
dále se tu hodně plive na 20d - když pominu, že já si tedy také myslím, že do 5er 4válec nepatří, tak jinak ta kombinace funguje - uvnitř je motor slušně utlumen, výkon dostačující a ce spojení s automatem to dokázalo jezdit za 5,5 - 6 kombinovaně.
nyní máme G30, tak jsem zvědav , jak bude fungovat - osobně se mi moc nelíbí a nějak se pořád nemůžu zbavit dojmu, jako bych seděl v 3er
mně osobně největší zklámaní za poslední dobu přinesl MB E W213 - vypadá to jak korejec (budiž to je subjektivní věc), ale motor je hlučnej jak v traktoru (2d), rázy od přední nápravy - celkově podovzek není prostě mercedes, různý pazvuky z motorvého prostoru jako u jedničkovýho superba s půlmilionem, pazvuky od zadních kol atd
