Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Tras motoru, nepravidelne otacky

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
er2171
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 30.09.2017 06:58

Tras motoru, nepravidelne otacky

#1 Příspěvek od er2171 »

E60 s N53 2007
Trasenie motoru s vyhodenim kontrolky motoru na palubaku, trosku cvakanie pod kapotou.
Na dg. Chyba zapalovania 2.,4. Valci.
Po zmazani islo normalne potom sa to vrati. Alebo staci len vypnut zapnut a zasa normal.
Volnobeh skace +- 150 otacok nepravidelne. Obcas aj na ukazovateli spotreby to hodi na volnobehu na 10l.
Pocas plynuleho pridavania uplne bez chybne ale ked pritlacim trosku silnejsie objavia sa chyby, strati aj patricny vykon.

Co by to mohlo byt.
Nejake skusenosti.
RomanM3
Registrovaný
Příspěvky: 666
Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
Bydliště: Beskydy
Klubové ID: 4038

Re: Tras motoru, nepravidelne otacky

#2 Příspěvek od RomanM3 »

Asi tisic věcí

Zkontroloval jsi třeba svíčky? Tím bych začal. Měl jsem stejný problém - mám stejné auto se stejným motorem. Byla to svíčka. Dost mě to vylekalo tenkrát.

Pak asi cívky. Zkus prohodit mezi válci jestli se ti missfire přesune tak cívka.

Nebo dalších tisíc věcí které ti už ale nikdo bez diag neřekne. Měl jsi to na diagu? Origo bmw nebo nějaké delphi?

Co mě zaráží je ta spotřeba 10 na volnoběhu. To jako když auto stojí? To je blbost ne? Za jízdy proč ne když pojedeš pomalu... ale když stojíš tak jde ta ručička sw na nulu. I když by měla jit spiš na max protože dělíš nulou. Protože rychlost je nula. Cokoliv dělené nulou (kladné číslo)je teoreticky nekonečno. I když kalkulačka ti napíše Error a na ZŠ ti řeknou že nulou dělit nelze...
er2171
Registrovaný
Příspěvky: 59
Registrován: sob 30.09.2017 06:58

Re: Tras motoru, nepravidelne otacky

#3 Příspěvek od er2171 »

RomanM3 píše:Asi tisic věcí

Zkontroloval jsi třeba svíčky? Tím bych začal. Měl jsem stejný problém - mám stejné auto se stejným motorem. Byla to svíčka. Dost mě to vylekalo tenkrát.

Pak asi cívky. Zkus prohodit mezi válci jestli se ti missfire přesune tak cívka.

Nebo dalších tisíc věcí které ti už ale nikdo bez diag neřekne. Měl jsi to na diagu? Origo bmw nebo nějaké delphi?

Co mě zaráží je ta spotřeba 10 na volnoběhu. To jako když auto stojí? To je blbost ne? Za jízdy proč ne když pojedeš pomalu... ale když stojíš tak jde ta ručička sw na nulu. I když by měla jit spiš na max protože dělíš nulou. Protože rychlost je nula. Cokoliv dělené nulou (kladné číslo)je teoreticky nekonečno. I když kalkulačka ti napíše Error a na ZŠ ti řeknou že nulou dělit nelze...

Bola to sviecka na 4. valci. Slabsie dotiahnita a inac dost znicena.
Tiez ma to vylakalo ale dlho bolo treba cakat na volny termin,v servise. Hoci na diagnostike pisalo len chyba zapalovania tak obavy boli.
Odpovědět