
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
naše 6er
Re: naše 6er
no počkej počkej, jaktože maš jiny zadni okno, tomu nerozumim 

Re: naše 6er
[quote="JaraX"]- ty černé ledviny vypadají strašně
Každý má jiný vkus. Mě se taky více líbí v chromu, aspoň hezky vyniknou. Spíš je škoda, že u černé barvy se tak ztrácí ten jinak nádherný M6 paket.
Každý má jiný vkus. Mě se taky více líbí v chromu, aspoň hezky vyniknou. Spíš je škoda, že u černé barvy se tak ztrácí ten jinak nádherný M6 paket.
Re: naše 6er
M6 paket je nádherný, bohužel pro člověka co už projel pár M6 tomu chybí motor 
je to jako nádherná modelka bez hlavy

je to jako nádherná modelka bez hlavy

Re: naše 6er
To souhlas, ta černá barva většinu těch krásných linek totálně zabije, mít barvu jako má Vít a na tom paket tak je to úplně někde jinde, řekl bych skok o několik dimenzí oproti mojí černé, co se dá dělat, na celolak se zatím nechystám.kawaman píše:JaraX píše:- ty černé ledviny vypadají strašně
Každý má jiný vkus. Mě se taky více líbí v chromu, aspoň hezky vyniknou. Spíš je škoda, že u černé barvy se tak ztrácí ten jinak nádherný M6 paket.

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
To jo, jenže kdybych už uvažoval já o nějaké 6er, M6 paket by prostě musel být
cítil bych se jak v eMku a přitom by to šlo živit 


Re: naše 6er
je pravda že s85 je někde jinde a jako "výhodu" beru že místo gufer, trubky, a všemožných těsnění dělá člověk "pouze" občas vyběhlou ojnici, ve 100k km šály, všemožná těsnění, SMG tady nevydrží asi věčně ten nápor bezmozků kteří ho za volantem pomocí pravé nohy způsobují je abnormální, svor by mohl asi také vyprávětJaraX píše:M6 paket je nádherný, bohužel pro člověka co už projel pár M6 tomu chybí motor
je to jako nádherná modelka bez hlavy

Ano V8 v M6 hávu je modelka bez hlavy ale né každý si může dopřát vždy všechno TOP, stejně tak jako je profi modelka lačná po penězích stejně lačná je po nich M6. Myslím že jsme to u tebe řešili, mě prostě chybí v rozkroku takový ty dvě kulatý věci kterým se říká, koule, vejce, varlata ... ať už to pojmenuji jakkoliv prostě je tam nemám na to abych si domu pořídil profi modelku, halt se musím spokojit prozatím s druhou vícemiss.
Naposledy upravil(a) Sweden dne ned 24.09.2017 20:38, celkem upraveno 5 x.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
tak to jedeme na stejné vlně, naše filozofie je dost podobná, až na to že se v tom necítím jako v M6, prostě se v tom jenom rád vrtám a M6 paket je slušivější a ojedinělejší.kawaman píše:To jo, jenže kdybych už uvažoval já o nějaké 6er, M6 paket by prostě musel býtcítil bych se jak v eMku a přitom by to šlo živit
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
Kontrolní otázka: jestlipak víte, soudruzi, kde západoněmečtí soudruzi s pornoknírky zkoušeli interiér a idrive pro 7?! Co? Neví? Ani svazáci, JaraX?
tady: https://1drv.ms/f/s!AnpT35FgSPrKhbNSGfVrflIP9-jVjA
tak sofort šupej do Mnichova, třeba ti ten koncept prodaj a zavládne klid a mír
L7 jako v 7 tam bude 100pro taky 
tady: https://1drv.ms/f/s!AnpT35FgSPrKhbNSGfVrflIP9-jVjA
tak sofort šupej do Mnichova, třeba ti ten koncept prodaj a zavládne klid a mír


Re: naše 6er
tendle koncept si pamatuju,
však 6er má celou prdel ze 7er, se podívej, je to ustřihlá prdel z předFL 7er. oni ty mají hotový mraky let dopředu,
a viděls jak testovali GTčko s komponenta z E65, takovej tank
2:55
https://www.youtube.com/watch?v=2v0Lmxftv_4
však 6er má celou prdel ze 7er, se podívej, je to ustřihlá prdel z předFL 7er. oni ty mají hotový mraky let dopředu,
a viděls jak testovali GTčko s komponenta z E65, takovej tank

2:55
https://www.youtube.com/watch?v=2v0Lmxftv_4
Re: naše 6er
co bylo dřív, vejce nebo slepice... koncept 7 (jen sketch) je tady
http://cardesignnews.com/media/imported ... 52131.html
obojí Hooydonk (6 a 7), je to prostě stejný styl
Bangle je persona non grata, Hooydonk, jeho bývalý podřízený, šéfem designu celé BMW group, David Carp, co měl na starost interér 6 je šefem designu interiérů v RollsRoyce... taky zajímavé
tančík pěknej, 5GT je platformě 7, ano
http://cardesignnews.com/media/imported ... 52131.html
obojí Hooydonk (6 a 7), je to prostě stejný styl
Bangle je persona non grata, Hooydonk, jeho bývalý podřízený, šéfem designu celé BMW group, David Carp, co měl na starost interér 6 je šefem designu interiérů v RollsRoyce... taky zajímavé
tančík pěknej, 5GT je platformě 7, ano

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: naše 6er
Hehe co zbylo BMW z války po Wermachtu to se dnes na testy hodí jak když najdete.. 

Re: naše 6er
No to je hnus, velebnosti, jdu blejtJaraX píše:tendle koncept si pamatuju,
však 6er má celou prdel ze 7er, se podívej, je to ustřihlá prdel z předFL 7er. oni ty mají hotový mraky let dopředu,
a viděls jak testovali GTčko s komponenta z E65, takovej tank
2:55
https://www.youtube.com/watch?v=2v0Lmxftv_4



Re: naše 6er
Je jasné, kde brali inspiraci




V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: naše 6er
odpověd na to proč 6er možná neuživím.
prostě 6er je bomba sportovní svezení, ale za jakou cenu, nepočítám motor a převodovku, to sou prakticky bezporuchový komponenty, max se to přetěsní, horší to ale je se zbytkem, navi CCC, to je samo o sobě finanční sebevražda, udržet CCC funkční (tím myslím 100 procentně funkční, většina CCC čas od času problikává atd a lidi to neřeší, já to chci stoprocentní) a prostě to je tak na novy CCC za 25k. nebo přestavba na CIC za 50k
IBS už se taky pomalu loučí, a to je dalších 6k
při mém nájezdu mě jednou čeká aktivní řízení, nikdo to neumí repasovat, jeté mají skoro všechny vůli a nové 90k, je to obrovskej strašák toho auta.
dále pak spotřeba, když tam dám LPG tak budu spokojený, ale zase si snižím prodejnost toho auta, žena ted s 6er nechce jezdit kvuli spotřebě, tak mi furt bere 7er, jelikož s 6er jela za 9,5 benzínu, se sedmou jede stejnou trasu za 13 LPG, což je prostě o 3,5 litru benzínu uspornější. Ale pokud bych si 6er nechal, todle vyřeším LPG, bohužel se vleze asi jen 50l nádrž.
Pokud si to nechám určitě budu muset vymyslet i nějakej upgrade audia, ten logic je katastrofa,
no a pak střecha, bolest každýho cabria, už ted mě čeká těsnění střechy za 20k,
jsem tak nějak zvyklej na tu sedmu že nic nechce, ted po roce odešel motorek ostřikovačů za 400kč jinak to jen jezdí, sednu, jedu,dojedu, natankuju LPG, todle prostě u 6er není, tam je komponentů co odchází mnohem víc, už třeba jen ty servopumpy atd.
Ale chtěl bych si to nechat, tak uvidíme jak se povede, asi budu muset zdražit abych to mohl živit
prostě 6er je bomba sportovní svezení, ale za jakou cenu, nepočítám motor a převodovku, to sou prakticky bezporuchový komponenty, max se to přetěsní, horší to ale je se zbytkem, navi CCC, to je samo o sobě finanční sebevražda, udržet CCC funkční (tím myslím 100 procentně funkční, většina CCC čas od času problikává atd a lidi to neřeší, já to chci stoprocentní) a prostě to je tak na novy CCC za 25k. nebo přestavba na CIC za 50k
IBS už se taky pomalu loučí, a to je dalších 6k
při mém nájezdu mě jednou čeká aktivní řízení, nikdo to neumí repasovat, jeté mají skoro všechny vůli a nové 90k, je to obrovskej strašák toho auta.
dále pak spotřeba, když tam dám LPG tak budu spokojený, ale zase si snižím prodejnost toho auta, žena ted s 6er nechce jezdit kvuli spotřebě, tak mi furt bere 7er, jelikož s 6er jela za 9,5 benzínu, se sedmou jede stejnou trasu za 13 LPG, což je prostě o 3,5 litru benzínu uspornější. Ale pokud bych si 6er nechal, todle vyřeším LPG, bohužel se vleze asi jen 50l nádrž.
Pokud si to nechám určitě budu muset vymyslet i nějakej upgrade audia, ten logic je katastrofa,
no a pak střecha, bolest každýho cabria, už ted mě čeká těsnění střechy za 20k,
jsem tak nějak zvyklej na tu sedmu že nic nechce, ted po roce odešel motorek ostřikovačů za 400kč jinak to jen jezdí, sednu, jedu,dojedu, natankuju LPG, todle prostě u 6er není, tam je komponentů co odchází mnohem víc, už třeba jen ty servopumpy atd.
Ale chtěl bych si to nechat, tak uvidíme jak se povede, asi budu muset zdražit abych to mohl živit

Re: naše 6er
za 60k, což je naprosto marginální výdajJaraX píše:nepočítám motor a převodovku, to sou prakticky bezporuchový komponenty, max se to přetěsní

V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: naše 6er
- CCC - kolik stojí oprava od Airbone, Falcona? není tohle řešení? nic o tom nevím, neřešil jsem to, ale chápu, že asi ne, jinak bys tou cestou šel
- aktivní řízení - o tom jsem taky přemýšlel, co s tím, kdyby byl problém, tak mě zajímá, v kolika km to můžu čekat?
mám, ale dojem, že jsem tady někde na fóru četl, že to někdo zrepasoval, ale nejsem si jistý a nevím, kde to bylo a jak to dopadlo... naději tomu moc nedávám
- DD - tam chápu, že je to bez poruch, jak píšeš u 7
- spotřeba - přiznám se, že v zimě v mrazech, když jsem na jednu nádrž ujel 300 km po městě jsem taky skřípal zubama... ale na těch 13,5 dlouhodobě, co mám, se dá zvyknout, s 120i jsme měli 11, to samé X5 3.0d (80% město, resp. 100 u 1), tak to zas není tak daleko, nesmíš to porovnávat
škoda, že to neumí vypínat válce, to by ve městě bodlo...
- koukal jsem do inzerce a všiml si, že rozprodáváš svojí flotilu, tak to vypadá, že ta 6 má naději, ne?! pak si tam to lpg dej, ne? máš výhodu v tom, a nejen u lpg, že si to všechno doma uděláš, nemusíš nikam jezdit, čekat, potom je to všechno jednodušší
- tu svoji 6 si chci nechat na pořád, tak bych to auto taky nerad zbytečně ojižděl
, začínám se postupně nabažovat jezdění s nataženou střechou, takže budu postupně snižovat km a jezdit s tím autem méně a nezbytně, kromě léta, to nemá chybu... doby, kdy jsem 6 preferoval i v zimě před X5 už prostě přešly, nebo 6 dát na celou zimu do garáže a si pořídit ještě jedno spotřební auto, třeba nějakou 745i s LPG:)
no, spíš X6 hybrid s kleklou N63, na baterku bych těch svých denních 2x 6 km do a z práce snad ujel
třeba tuhle, motor vyměněný a znova problém, nemá výkon;)
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 89823.html
- drahý auto to je, bez diskuze, je ale nádherný, tak se ty opravy nějak líp platí...
- aktivní řízení - o tom jsem taky přemýšlel, co s tím, kdyby byl problém, tak mě zajímá, v kolika km to můžu čekat?

- DD - tam chápu, že je to bez poruch, jak píšeš u 7
- spotřeba - přiznám se, že v zimě v mrazech, když jsem na jednu nádrž ujel 300 km po městě jsem taky skřípal zubama... ale na těch 13,5 dlouhodobě, co mám, se dá zvyknout, s 120i jsme měli 11, to samé X5 3.0d (80% město, resp. 100 u 1), tak to zas není tak daleko, nesmíš to porovnávat

- koukal jsem do inzerce a všiml si, že rozprodáváš svojí flotilu, tak to vypadá, že ta 6 má naději, ne?! pak si tam to lpg dej, ne? máš výhodu v tom, a nejen u lpg, že si to všechno doma uděláš, nemusíš nikam jezdit, čekat, potom je to všechno jednodušší
- tu svoji 6 si chci nechat na pořád, tak bych to auto taky nerad zbytečně ojižděl

no, spíš X6 hybrid s kleklou N63, na baterku bych těch svých denních 2x 6 km do a z práce snad ujel

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 89823.html
- drahý auto to je, bez diskuze, je ale nádherný, tak se ty opravy nějak líp platí...
Re: naše 6er
Motor je ideální pretesnit komplet, tj. ven z auta, ale zas to není nezbytné. Nejdůležitější jsou gufera ventilů, ventildekle a maly prsa. To jde udělat i v autě, takže to nebude stát 60k..
Oprava CCC tak za 12k, ale rozhodně to není stoprocentní řešení.
Aktivní řízení je problém. Samotnej hřeben se repasuje úplně stejně, jako na normálním řízení, tzn. úspěšnost zase dost nejistá, jako s každým repasem a zbytek, co má aktivní řízení navíc nikdo nezrepasuje. Jistota je novy za 90k, nebo teď je zase dostupny repasovany řízení od Bosch za 55k, zatím ale nevím o nikom, kdo by to vyzkoušel.
Oprava CCC tak za 12k, ale rozhodně to není stoprocentní řešení.
Aktivní řízení je problém. Samotnej hřeben se repasuje úplně stejně, jako na normálním řízení, tzn. úspěšnost zase dost nejistá, jako s každým repasem a zbytek, co má aktivní řízení navíc nikdo nezrepasuje. Jistota je novy za 90k, nebo teď je zase dostupny repasovany řízení od Bosch za 55k, zatím ale nevím o nikom, kdo by to vyzkoušel.
Re: naše 6er
Tak pan Wozejk se nám přišel pochlubit se svým novým interiérem v 645ci 

- Přílohy
-
- 2.jpg (156.15 KiB) Zobrazeno 5704 x
-
- 1.jpg (158.81 KiB) Zobrazeno 5704 x
-
- IMG_20170928_164535.jpg (143.04 KiB) Zobrazeno 5704 x
-
- IMG_20170928_164545.jpg (112.61 KiB) Zobrazeno 5704 x
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
645ci by Wozejk ...
- Přílohy
-
- IMG_20170928_164009.jpg (168.34 KiB) Zobrazeno 5703 x
-
- IMG_20170928_164033.jpg (185.55 KiB) Zobrazeno 5703 x
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: naše 6er
Dekujii !!! 
