Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
retrofity, úpravy
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: retrofity, úpravy
Active steering budiž, ale ten argument s DD se mi nezdá. Vždyť právě ta "hrana" bez dynamiku přijde mnohem dřív a jakejkoliv náklon karoserie v zatáčce znamená odlehčení vnitřních kol, tedy snížení přilnavosti. DD hlavně ve skutečnosti není nic víc, než pekelně tvrdej stabik, a pořád je krásně cítit pod prdeli, kdy už se chce auto hrnout ven ze zatáčky.
Možná prostě díky té V10 na tyhle věci nezbylo místo = finance na změnu a vývoj jiných náprav atd.
Možná prostě díky té V10 na tyhle věci nezbylo místo = finance na změnu a vývoj jiných náprav atd.
Re: retrofity, úpravy
zkoušel jsem krátce něco najít o tom DD, ale nic konkrétního, jenom tady
http://www.carpassion.com/forum/thema/1 ... portpaket/
řeší M podvozek a DD, pochopil jsem z toho ve zkratce, že dohromady si je taky nemůžeš objednat a hlavně že má DD krátkou časovou prodlevu, než zabere... Takže to chápu celé spíš tak, že DD prostě není tak dokonalé jako profi řidič a spíš by ho mátlo(?) a proto tam radši není, stejně jako adaptivní řízení
http://www.carpassion.com/forum/thema/1 ... portpaket/
řeší M podvozek a DD, pochopil jsem z toho ve zkratce, že dohromady si je taky nemůžeš objednat a hlavně že má DD krátkou časovou prodlevu, než zabere... Takže to chápu celé spíš tak, že DD prostě není tak dokonalé jako profi řidič a spíš by ho mátlo(?) a proto tam radši není, stejně jako adaptivní řízení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: retrofity, úpravy
a co jako profi řidič udělá proto aby se auto nenaklonilo?
Re: retrofity, úpravy
chápu to tak, že DD ti během manévru zasáhne a změní vlastnosti auta (rozložení hmotnosti a tím pádem sníží odstředivou sílu), tak, že je to víc ke škodě než užitku, z důvodu, že je to se zpožděním... tj. že profi řidič (nebo ho nazveme jak je libo
) prostě zatáčku projede líp a jisteji, když tam DD není, nic mu tam nezasahuje, auto je čitelnější...
bavíme se tady o M6, autě, který je jinak naladěné a předpokládám, že i trochu jinak konstruované, než normální 6, takže má i jiný podvozek, peněz podle mého názoru na vývoj museli mít dost, to, jak si na 6 dali záležet a u vrcholného modelu by vyměkli mi nepřijde pravděpodobné, ikdyž kdo ví...
tahle teorie je ale založená na tom, že někdo někde napsal, že DD reaguje se zpožděním, já jsem si toho nevšiml, ale nejsem expert to soudit
jasně, když jsem měl na alternátoru vadný regulátor napětí a pravidelně mi po 5 min jízdy vypadával vždy ve stejné zatáčce DD, tak jsem to poznal, to jo...

bavíme se tady o M6, autě, který je jinak naladěné a předpokládám, že i trochu jinak konstruované, než normální 6, takže má i jiný podvozek, peněz podle mého názoru na vývoj museli mít dost, to, jak si na 6 dali záležet a u vrcholného modelu by vyměkli mi nepřijde pravděpodobné, ikdyž kdo ví...
tahle teorie je ale založená na tom, že někdo někde napsal, že DD reaguje se zpožděním, já jsem si toho nevšiml, ale nejsem expert to soudit

Re: retrofity, úpravy
Jj, tuhý stabilizátory = od určité hranice ztráta mechanického gripu... že se auto naklání neznamená, že neprojede zatáčku rychleji. Že má auto na okruhu vnitřní kolo ve vzduchu neznamená, že je vyladěný, ale že ta zvedlá pneu nemá kontakt s povrchem = okrádáš se o styčnou plochu.
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: retrofity, úpravy

nějaká historka z realizace k tomu?

645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: retrofity, úpravy
Teoreticky to lze dát i z E65, takže se to u Tebe dalo čekat 

- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: retrofity, úpravy
Viděl jsem na FB, moc pěkný, cena je přijatelná, cena versus užitek je perfektní, sehnat SC zámky je asi trochu složitější, vyměnit asi jednoduchý. Musí se k tomu tahat ještě nějaký kabel? Asi ano co? Bohužel na elektriku jsem na tom hodně bídně, takže doma to nezvládnu. 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: retrofity, úpravy
z E65 to tam dát nejde, E65 má chytrej softclose, kterej s autem komunikuje, jde diagnostikovat, koduje se atd. motorek je v zámku
E60-E64, E70, atd mají hloupej softclose, kterej se navíc i víc kazí, Snejk říkal že už jich mraky vyměnil. jde tam po upravách nabastlit E70 nebo E60 zámek, nejjednodušší je ale origo E63, E64 zámek, ten se jen vymění a přivede se 12V k zámku, třeba od stahovačky, a hotovo. ale v těch 5er, 6er cokoliv dělat je za trest, musí se dokonce vyndat okno a sundat stahovačka pro výměnu zámku, příchytky se lámou pod rukama. no radost. ale aspon to funguje.
Sweden
dneska už bych ty zámky koupil asi nové když mi Snejk řekl jak moc se to sere, ke mě nejezdí žádná E60-E64 se SCA, takže nemám zkušenost. ojeb je to jen mechanicky, elektrika je to poslední, potřebuješ konektor k tomu SCA co mi poslali z vrakáče k tomu a 1m silné dvoulinky a připojit k drátům od stahovačky.
E60-E64, E70, atd mají hloupej softclose, kterej se navíc i víc kazí, Snejk říkal že už jich mraky vyměnil. jde tam po upravách nabastlit E70 nebo E60 zámek, nejjednodušší je ale origo E63, E64 zámek, ten se jen vymění a přivede se 12V k zámku, třeba od stahovačky, a hotovo. ale v těch 5er, 6er cokoliv dělat je za trest, musí se dokonce vyndat okno a sundat stahovačka pro výměnu zámku, příchytky se lámou pod rukama. no radost. ale aspon to funguje.
Sweden
dneska už bych ty zámky koupil asi nové když mi Snejk řekl jak moc se to sere, ke mě nejezdí žádná E60-E64 se SCA, takže nemám zkušenost. ojeb je to jen mechanicky, elektrika je to poslední, potřebuješ konektor k tomu SCA co mi poslali z vrakáče k tomu a 1m silné dvoulinky a připojit k drátům od stahovačky.
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: retrofity, úpravy
Díky za informace
Kolik stojí nový SC zámek přímo na e63/64? Nacenil ti to nekdo?

Kolik stojí nový SC zámek přímo na e63/64? Nacenil ti to nekdo?
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: retrofity, úpravy
kdysi jsem se o to zajímal, zámky (teda i včetně Kabelbaum) byly na ebay za 500 € (v BMW všechno asi za dvojnásobek), nechal jsem to být, tady je fotodokumentace (hlavně díl 3)
https://www.drive2.ru/l/5074881/
u kabria je totiž ten zvuk bouchnutí dveří nic moc, vzpomínám, jak se mi kluci na minisrazu smáli
tohle by to vyřešilo...
jestli říkáš, že radši nový zámky, nebo nic, tak je to pro mě teď finančně mimo... pokud mi to nikdo nerozmluví, tak jsem rozhodnutej nechat před jarem přetěsnit motor...
Sweden - je to díl 51217202159, 51217202162 (jen zámky), 9,6K za jeden
https://www.drive2.ru/l/5074881/
u kabria je totiž ten zvuk bouchnutí dveří nic moc, vzpomínám, jak se mi kluci na minisrazu smáli

jestli říkáš, že radši nový zámky, nebo nic, tak je to pro mě teď finančně mimo... pokud mi to nikdo nerozmluví, tak jsem rozhodnutej nechat před jarem přetěsnit motor...
Sweden - je to díl 51217202159, 51217202162 (jen zámky), 9,6K za jeden
645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: retrofity, úpravy
Díky, nechtělo se mi to v etk hledat, OEM díl je za nesmysl, ebay cena celkem v pohodě, ale stejně to odkládám. Včera jsem prvně kopnul do země tak peníze budou potřeba, rád bych tenhle rok udělal aspoň gufera, pokud možno samostatně kvůli šetření 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: retrofity, úpravy
Jinak ano, zvuk při zavření dveří je u e63 a 64 dost rozdílný 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: retrofity, úpravy
ano zámek stojí 9,5,ale pak už to má člověk na furt.
500 eur 2ks? to je furt cca 7,5k kus s poštou, to je lepší 2ku na kuse přidat a mít novej. výhoda 6ky je že má jen dvoje dveře
já mám zatím udělané jen řidičovi dveře, byl to dost ojeb tak si na další se vrhnem až bude čas. já ještě vytlumil dveře a ted je to pecka. už mi nepřijde že zavírám konzervu.
btw všiml jsem si že když nastupuju tak se mi otevře skoro celé okno, pro lepší nastoupení, zůstane jen cca 10cm otevřené. po nastoupení se zase uplně zavře.
dělá vám to taky? nebo to dělají jen kabria? někdy mi přišlo že to neudělalo vždy, tak nevím na čem to závisí.
500 eur 2ks? to je furt cca 7,5k kus s poštou, to je lepší 2ku na kuse přidat a mít novej. výhoda 6ky je že má jen dvoje dveře

já mám zatím udělané jen řidičovi dveře, byl to dost ojeb tak si na další se vrhnem až bude čas. já ještě vytlumil dveře a ted je to pecka. už mi nepřijde že zavírám konzervu.
btw všiml jsem si že když nastupuju tak se mi otevře skoro celé okno, pro lepší nastoupení, zůstane jen cca 10cm otevřené. po nastoupení se zase uplně zavře.
dělá vám to taky? nebo to dělají jen kabria? někdy mi přišlo že to neudělalo vždy, tak nevím na čem to závisí.
- Sweden
- Registrovaný
- Příspěvky: 3752
- Registrován: úte 02.02.2010 01:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 2669
Re: retrofity, úpravy
Mě na coupé to sjede o nutný 1-2cm? Vic ne.
Jinak je pravda že ebay vs. Oem díl už není takový rozdíl, takže máš asi pravdu v tom že je lepší koupit nové.
Tebe stály starší zámky kolik? A z jakého auta je přesně máš? Píšeš na práce naprd a upravování, takže nemáš starší z e64? Jestli jsi to někde psal a já to prekouknul tak se omlouvám.
Jinak je pravda že ebay vs. Oem díl už není takový rozdíl, takže máš asi pravdu v tom že je lepší koupit nové.
Tebe stály starší zámky kolik? A z jakého auta je přesně máš? Píšeš na práce naprd a upravování, takže nemáš starší z e64? Jestli jsi to někde psal a já to prekouknul tak se omlouvám.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: retrofity, úpravy
já jsem hooodně dobře sehnal z E70, E71, (6k za oba), ale už bych si to znova nekoupil 
je s tím práce i když tam dáš z E63, natož todle.

je s tím práce i když tam dáš z E63, natož todle.
Re: retrofity, úpravy
Ahoj me to taky sjede max 2cmSweden píše:Mě na coupé to sjede o nutný 1-2cm? Vic ne.
Jinak je pravda že ebay vs. Oem díl už není takový rozdíl, takže máš asi pravdu v tom že je lepší koupit nové.
Tebe stály starší zámky kolik? A z jakého auta je přesně máš? Píšeš na práce naprd a upravování, takže nemáš starší z e64? Jestli jsi to někde psal a já to prekouknul tak se omlouvám.
Mimichodem. Jarax ty esseman to jsou vr tvem aute ?
Re: retrofity, úpravy
Vycházel jsem z tohoto http://www.realoem.com/bmw/cs/part?id=E ... 1217202143 v
Taky nad tím uvažuju, ale teď jsem sehnal M6 zrcátka a dal 16 do volantu, takže další vysypání počká 



-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: retrofity, úpravy
wozejk, ne ne, já bych si to na auto nikdy nedal, pán koupil eisenmanny za staršnou raketu ale po týdnu zjistil že se s tím nedá jezdit, tak jsme to upravovali, tišili a dáváli tam klapky, aby si mohl nastavovat zvuk.
Tomasis, to ETK nechapu každopádne
https://www.ebay.com/itm/BMW-E65-E66-7- ... -a&vxp=mtr
https://www.ebay.com/itm/BMW-6-Series-E ... SwEWtZtnjZ
Tomasis, to ETK nechapu každopádne
https://www.ebay.com/itm/BMW-E65-E66-7- ... -a&vxp=mtr
https://www.ebay.com/itm/BMW-6-Series-E ... SwEWtZtnjZ