Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

E46 M54 nejde diagnostikovat

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

E46 M54 nejde diagnostikovat

#1 Příspěvek od JaraX »

už mi tu prošla rukama jedna, ted tu mam druhou E46 obojí M54, diagnostikovat jde jen motor, jinak nic, ani budíky, ani zadna jina jednotka, prostě jen motor, zkusil jsem druhe budiky, odpojit mraky jednotek a nic.
má někdo podobnou zkušenost než na tom stravim mladí?
PetoK
Registrovaný
Příspěvky: 987
Registrován: čtv 19.07.2007 00:00
Bydliště: Žilina, SK

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

#2 Příspěvek od PetoK »

Odpoj LWS, prip. RJ bixenonov... casta vada...
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659
Kontaktovat uživatele:

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

#3 Příspěvek od starML Člen Klubu »

- .. jo, jo, dodělávané bixenony, pravděpodobně jejich měniče někdy ruší signál diagnostiky,
- jestli používáš interface Made in PRC, tak zkus zkratovat piny 7 a 8 v interface viz obrázek níže,
- která auta toto propojení vyžadují najdeš na tomto obrázku, e46 je mezi nimi https://3.bp.blogspot.com/-1vnN1a1dO0w/ ... 1%2529.png ,
- a protože to rozmazané, posílám Ti lepší verzi obrázků emailem :D

Obrázek
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

#4 Příspěvek od JaraX »

to s těma pinama samozřejmě vím, zkoušel jsem i víc kabelů, BMW scanner atd. nic to auto nenačte, jen motor, což jasně vypadá na budíky že nepřekládají sběrnici, ale dal jsem druhé z auta které jede a nic.
bixenony to má origo, měl jsem odpojení lichtmodul, tak otázka jeslti to dostatečně odpojí xenony, ještě je mužu zkusit, ještě mě čeká zkusit xenony, DSC, a airbagovku a pak to zapálím :)
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2833
Kontaktovat uživatele:

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

#5 Příspěvek od Joshuax »

No M54 uz asi nema vubec 20pin pod kapotou ne ? Nevim jak to bylo u 46tky na tom prelomu vyroby, ale treba usa 36tka ma dve K linky na tom kulatym konektoru pod haubnout na pinech 17 a 20. obd2 konektor uvnitr auta ma ale jenom propojeni na DME na pinu 20, ale signal z ostatnich jednotek na pinu 17 uz tam nevede. Je to tam spojeny ve vicku toho 20ti pinu mezi pinama 20 a 2. Pin 2 je prave ten kabel, co vede na pin 7 nebo 8 v OBD2 konektoru uvnitr auta. V takovem pripade staci ve vicku spojit piny 17 a 20, aby se obe linky propojily do pinu 2, potazmo tudiz do vnitrniho obd2 konektoru. Ale jak rikam, tak to je u usa 36tky, tak jenom jestli to neni nejak podobne hybridni treba z nejakyho swapu, nebo tak neco.
Evropska verze 36tky osazeny pin 17 ani nema.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

#6 Příspěvek od JaraX »

ano některé první E46 mají oba konektory, todle má jen OBD
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

#7 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

No já teď potřeboval smazat svítící chybu bagů na palubce, ale v jednotce SRS to nic nenašlo. E60 hliníková popelnice + M54 mrdka z krtka. Ale myslím, že spíš mechoš má marnou diag box Carsoft a nějakej origo drahej Wurth, oboje o ničem..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

#8 Příspěvek od JaraX »

to chce Inpu nebo Istu.
o E60 mi nemluv nebo tu moji převlečenou E60 zapálím, i když ona možná chytne sama jak začne pršet.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

#9 Příspěvek od JaraX »

ta E46 elektrika je fakt debilní, čím dal víc si říkam jak je E65 super na to hledat nějaky problem.

pokročil jsem, už se dostanu do jednotek, ale musím odpojit víc věcí, když odpojím DSC, xenony, a steering angle sensor, tak mužu diagnostikovat cely zbytek auta, když cokoliv z toho připojím, tak se nedostanu nikam, ta sběrnice je jakoby moc zatížená, jako by neměla výkon, otázka co na tu sběrnici dává napětí, DME? IKE?
čím víc zapojím jednotek, tím menší napětí je na tom pinu v OBD, čím víc odpojím, tím větší napětí, až odpojím určity počet jednotek, tak mužu diagnostikovat.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659
Kontaktovat uživatele:

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

#10 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Hmm, tak pár odkazů níže, více jsem nevyhrabal...
https://www.bmwgm5.com/K-Bus_Troubleshooting.htm
http://www.e38.org/bussystem.pdf
:D
nykto
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: ned 09.10.2016 23:29

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

#11 Příspěvek od nykto »

Baterka, alternátor, niejaké dorobené budíky napojené na zbernicu priamo? Rýchlosť odozvy nastavená na LPT/COM?
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

#12 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

JaraX píše:to chce Inpu nebo Istu.
o E60 mi nemluv nebo tu moji převlečenou E60 zapálím, i když ona možná chytne sama jak začne pršet.
Včera konečně INPA v poho přistoupila a pomazala chybu SRS (a pásů), nicméně se to vrací..

Celý problem mám spojený s PLUS kabelem od baterky, kde je vystřelená pyropatrona po předchozím majiteli. Oni tam strčili jen nějakej odpůrek, aby tomu zavřeli hubu :roll: , ale teď to píše německy něco jako: "odpor od pyropatrony je příliš vysoký". Idrive to zobrazuje samozřejmě jako "Restraint systems faulty" + svítí bagy a pásy na palubce.

Tak bych se rád zeptat zdejších zdatných elektrikmanů, kolik mám být správně odpor na +kabelu baterky za pyropatronou ?? Chci to pozkoušet, než seženu celej náhradní kabel. Tolik veškerej problem..
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Klubové ID: 659
Kontaktovat uživatele:

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

#13 Příspěvek od starML Člen Klubu »

O problému s Battery Safety Terminal (BST) na (+) kontaktu baterie si můžeš přečíst zde http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.p ... al&start=0 . ANO - dá se to "očůrat" odporem, ale pouze to oddálí nebo na nekonečno odsune vyřešení problému. Ten problém je možnost automatického odpojení silového přívodu od baterie, která umožní osádce opustit vozidlo v případě havárie a znemožní důvod zahoření vozidla při zkratu. Správné řešení je nový (+) kabel s pyrotechnikou, cca 150 Euro.
:D
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

Re: E46 M54 nejde diagnostikovat

#14 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Děkuju za odkaz teď vím zase něco víc. Věděl jsem k čemu to slouží, ale ne až tyhle BST detaily. :)
Odpovědět