Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
retrofity, úpravy
Re: retrofity, úpravy
jj takové ty nesmysly na zemi
Re: retrofity, úpravy
)JaraX píše:však je to kram v kterym není misto, rozpada se už novej a ma malinkaty sedačky, ale některé fičury sou fajn, takže ten light carpet si dodělam a už mam dodělany ty polštařky
jestli ta Tvá averze vůči F01 a G11 nebude spíš v tom, že nejdou zaplynovat a ani je neumíš nakódovat.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 485
- Registrován: ned 03.07.2016 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: retrofity, úpravy
Jestli ty náhodou nebudeš tak trochu candát 

Re: retrofity, úpravy
ja s tím autem ale jezdím dálky a na to už F01 ani G11 není a pokud vím tak ty jsi taky s F01 nikde nebyl
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/G11_VS_E ... i_radicka/
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/G11_VS_E ... i_radicka/
Re: retrofity, úpravy
však to je tím, že ta E65 má sedačku prosezenou tak do každé strany se rozlezla o 1 cm.JaraX píše:ja s tím autem ale jezdím dálky a na to už F01 ani G11 není a pokud vím tak ty jsi taky s F01 nikde nebyl
http://jaraxnet.rajce.idnes.cz/G11_VS_E ... i_radicka/

Re: retrofity, úpravy
co obnáší retrofit pádel? než obšiju volant at vím
Re: retrofity, úpravy
Rusáci se s tím nemažou, tam padlo peněz, když koukám,co tam všechno dodělávali...
https://www.drive2.ru/r/bmw/421993/logbook/
a další
https://www.drive2.com/r/bmw/480514/logbook/
Ještě jedna zajímavost, při hledání retrofitu ACC jsem našel informaci, že pro M6 se nedodávalo, protože by omezilo proudění vzduchu k motoru. Už předtím jsem si všiml, že v ceníku pro M není a bylo mi to divné...
https://www.drive2.ru/r/bmw/421993/logbook/
a další
https://www.drive2.com/r/bmw/480514/logbook/
Ještě jedna zajímavost, při hledání retrofitu ACC jsem našel informaci, že pro M6 se nedodávalo, protože by omezilo proudění vzduchu k motoru. Už předtím jsem si všiml, že v ceníku pro M není a bylo mi to divné...
Re: retrofity, úpravy
Hodně fajn stránky, díky za ně.
Škoda jazykové bariéry ...
Škoda jazykové bariéry ...

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: retrofity, úpravy
jo, precizně popsaný postupy, do detailu, fakt dobrý
do angličtiny to chrome ještě přeloží tak,že se to dá pochopit, do češtiny už je to hodně krkolomný, ale lepší než azbuka, tu jsem měl ve škole jen půl roku,pak přišla revoluce
do angličtiny to chrome ještě přeloží tak,že se to dá pochopit, do češtiny už je to hodně krkolomný, ale lepší než azbuka, tu jsem měl ve škole jen půl roku,pak přišla revoluce

Re: retrofity, úpravy
ACC nejde u M-modelů objednat do dnes, i když jejich civilní verze ho normálně nabízejí. Takže spíš je to jen výmluva.. ACC ať si strčí za klobouk, mě by zajímalo, proč se do E60 M5 a E63 M6 nedával dynamic drive. Existuje i na tohle nějaká originální výmluva?zddan01 píše: Ještě jedna zajímavost, při hledání retrofitu ACC jsem našel informaci, že pro M6 se nedodávalo, protože by omezilo proudění vzduchu k motoru. Už předtím jsem si všiml, že v ceníku pro M není a bylo mi to divné...

Re: retrofity, úpravy
Měl by někdo z vás porovnání chování podvozku u e63 645/650i s DD vs. e63 M6 kam se dávalo sériově EDC??
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: retrofity, úpravy

https://www.youtube.com/watch?v=vQidR4BS2AM
tady máš jak se to chová bez DD
https://www.youtube.com/watch?v=dnCiYCOAh2A
https://www.youtube.com/watch?v=IPzvAxG-oZY
dělám si prdel
https://www.youtube.com/watch?v=Pp5DqI6ua_M
2:36
mě přijde že ta M6 se naklání mnohem víc jak 6er s DD, M6 to supluje EDC (přitvrzuje tlumiče na vnější straně), ale není to uplně ono, proč to nemá DD nevím, asi je to na ten dynamic drive moc silný.
Re: retrofity, úpravy
A fyzicky jsi tyhle dva systemy v 6er jel?
Právě jsem to kdysi studoval a snažil se porovnávat, a DD mi přišlo lepší, právě že moc nevěřím že by EDC bylo lepší, ale zase si myslím že člověk by u nej motorizace měl čekat to nej i od podvozku.
Právě jsem to kdysi studoval a snažil se porovnávat, a DD mi přišlo lepší, právě že moc nevěřím že by EDC bylo lepší, ale zase si myslím že člověk by u nej motorizace měl čekat to nej i od podvozku.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: retrofity, úpravy
jel, ale ne hned po sobě, vždy s odstupem několika týdnů.
EDC pro vyrovnání náklonu měla už E38, jenže nevýhoda byla že když v zatáčce byla díra, tak prostě ten tvrdej tlumič to hodně přenesl, bylo to nekomfortní. proto udělali DD, auto se nenaklání a tlumič může zustat měkký, u M6 se komfort neřeší, zase je auto bez DD lehčí o dobrých tak 20-30kg.
EDC pro vyrovnání náklonu měla už E38, jenže nevýhoda byla že když v zatáčce byla díra, tak prostě ten tvrdej tlumič to hodně přenesl, bylo to nekomfortní. proto udělali DD, auto se nenaklání a tlumič může zustat měkký, u M6 se komfort neřeší, zase je auto bez DD lehčí o dobrých tak 20-30kg.
Re: retrofity, úpravy
tak to je zajímavý s tou M6 a DD, ještě jsem si všiml, že tam nebylo ani adaptivní řízení, otázka je, zda to souvisí s šetřením hmotnosti (daly se tam navolit jiné věci, které taky něco váží), spíš mi přijde, že je to prostě jiný charakter auta a tomu víc vyhovuje podvozek bez DD a neadaptivní řízení a tak to prostě zkonstruovali a naladili
nový Bentley Continental i Audi Q7, které mají i 48V mají taky koncernovou obdobu DD, ale místo pístů jsou tam už elektromotory, co píší, tak mají rychlejší reakci než hydraulika... jestli se jako u DD čeká až se roztočí čerpadlo?
Vzhledem k tomu, že kapalina/olej je nestlačitelná, tak by reakce taky měla být okamžitá...
nový Bentley Continental i Audi Q7, které mají i 48V mají taky koncernovou obdobu DD, ale místo pístů jsou tam už elektromotory, co píší, tak mají rychlejší reakci než hydraulika... jestli se jako u DD čeká až se roztočí čerpadlo?

Re: retrofity, úpravy
elektrickej dynamic drive má i G11, kecy o reakcích maj vždycky všichni, stejně to bylo u elektrického serva, samozřejmě je to mnohem horší, výhoda je jednoduchost a taky uspora paliva a emisí, náš DD jede i když jedeš rovně, servo taky, u elektrických systému to jede jen když to je potřeba.
je to spíš o tom jak se dd naladí, třeba u E6x je DD rychlej, reaguje hned, u Fxx je DD debilní a na režím komfort prakticky nefunguje, jsem tak málem poslal jednu F11 do pole, myslím že i Tanner se dost bál
takže až pojede s Fxx a budete chtít něčemu rychle vyhnout, nezapomente rychle přepnout volič jizdních režimu přepnout do režimu sport
jinak můj pokrok v retrofitech
- HUD zatím neřeším
- FLA asi bych musel měnit LM a přetahovat dráty a měnit SMC jednotky, tak taky zatím neřeším
- Softclose zatím drahé,
ale jelikož jsem furt nepořešil CCC a odmítám platit 8k za opravu takovýho stupidního systému,tak jsem začal řešit CIC, ale nakonec už řeším rovnou NBT, to bude první retrofit.
je to spíš o tom jak se dd naladí, třeba u E6x je DD rychlej, reaguje hned, u Fxx je DD debilní a na režím komfort prakticky nefunguje, jsem tak málem poslal jednu F11 do pole, myslím že i Tanner se dost bál

takže až pojede s Fxx a budete chtít něčemu rychle vyhnout, nezapomente rychle přepnout volič jizdních režimu přepnout do režimu sport

jinak můj pokrok v retrofitech
- HUD zatím neřeším
- FLA asi bych musel měnit LM a přetahovat dráty a měnit SMC jednotky, tak taky zatím neřeším
- Softclose zatím drahé,
ale jelikož jsem furt nepořešil CCC a odmítám platit 8k za opravu takovýho stupidního systému,tak jsem začal řešit CIC, ale nakonec už řeším rovnou NBT, to bude první retrofit.
Re: retrofity, úpravy
jo tobě ten CCC nechodí, tak to už chápu...
jak jsi pořešil tohle? tak 6. mě prudí...
1. natažení střechy držením lock na klíči (lze jen fyzicky klíčem v zámku dveří) - mělo by jít překódovat, zatím se ale nepodařilo
change two lines of code in the CVM, ohne_komfort_schl_fbd and ohne_komfort_oeff_fbd to nicht_aktiv
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... oof+coding
6. zadní okno a zadní boční okna, nebo i všechna okna včetně předních najednou jdou stáhnout na jeden dotyk, ale při vytažení se musí držet (není to závada, je to takto popsáno v návodu), lze překódovat? nikde jsem nenašel odpověď:( - pravděpodobně nelze - všechny tři zadní okna mají nemají anti-trap obvod a bez ní nefunguje one-touch zavírání
https://www.bimmerfest.com/forums/attac ... 1433804048
jak jsi pořešil tohle? tak 6. mě prudí...
1. natažení střechy držením lock na klíči (lze jen fyzicky klíčem v zámku dveří) - mělo by jít překódovat, zatím se ale nepodařilo
change two lines of code in the CVM, ohne_komfort_schl_fbd and ohne_komfort_oeff_fbd to nicht_aktiv
http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... oof+coding
6. zadní okno a zadní boční okna, nebo i všechna okna včetně předních najednou jdou stáhnout na jeden dotyk, ale při vytažení se musí držet (není to závada, je to takto popsáno v návodu), lze překódovat? nikde jsem nenašel odpověď:( - pravděpodobně nelze - všechny tři zadní okna mají nemají anti-trap obvod a bez ní nefunguje one-touch zavírání
https://www.bimmerfest.com/forums/attac ... 1433804048
Re: retrofity, úpravy
a ještě dvě věci:
3. aktivace mp3 - lze, zatím mám pouze pro CD (update na nejnovější SW pro CCC), ne pro changer
stačí, stejně nemám moc mp3, ale mám dotaz/prosbu - když hraje poslední track z audio CD v CD přehrávači, další track hraje první z CD1 v changeru, nebo zase od začátku první v CD přehrávači? v changeru to je samozřejmě z první dalšího CD...
mě to z CD přehrávače na CD changer nepřeskočí (CD hraje zase od začátku) a nejsem si jist, jestli to tak bylo i před updatem
9. ACC - jde na 6er rozumně, nebo je to jak to FLA, povyměňovat toho x?
jinak ten můj LP blinkr, do kterýho mi teče, už jsem ho i vyndal, zalil lepidlem, silikonem, pořád stejný, takže novej, co...
3. aktivace mp3 - lze, zatím mám pouze pro CD (update na nejnovější SW pro CCC), ne pro changer
stačí, stejně nemám moc mp3, ale mám dotaz/prosbu - když hraje poslední track z audio CD v CD přehrávači, další track hraje první z CD1 v changeru, nebo zase od začátku první v CD přehrávači? v changeru to je samozřejmě z první dalšího CD...
mě to z CD přehrávače na CD changer nepřeskočí (CD hraje zase od začátku) a nejsem si jist, jestli to tak bylo i před updatem
9. ACC - jde na 6er rozumně, nebo je to jak to FLA, povyměňovat toho x?
jinak ten můj LP blinkr, do kterýho mi teče, už jsem ho i vyndal, zalil lepidlem, silikonem, pořád stejný, takže novej, co...
Re: retrofity, úpravy
ad3 - jo takto se to chová standardně
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


Re: retrofity, úpravy
Active steering a DD M-verze nemají kvůli čitelnosti reakcí, co jsem tak četl... U toho převodu řízení to je jasný, protože těžko to vodit bokem pod plynem, když bude pokaždé jiné kontra... a DD asi kvůli feelingu auta, přeci jen je lepší cítit pohupování v zatáčce na hraně než nic a pak slajd pryč ze silnice...
“Ability is what you're capable of doing.”