Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Bmw e70 3.0D, 2007 - po startu nekdy chcipne, pote
Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
v naftě je ku..rozdíl. Na vlastní kůži starý medved piáno 5vál se pořád klepal. Natankoval jsem v Německu a už se neklepal. Vrátil jsem se domů, natankoval jsem a třepal se zase.
Na jaře jsem potkal v krámě klučinu s Fordem - nějaký velký pick up (forman?) - funglovka.
Neustálý problémy, hlášky poruchy, celé dny v servisu. Začal tankovat v rajchu a klid.
Takže to není náhoda. To je rozdíl mezi pumpama u nás a venku.
Jaký je rozdíl mezi našima pumpama, když sem teče nějaká sračka jedním potrubím do rafinerky?
Možná menší, ale je. A novější auta jsou čím díl víc náchylnější.
Laicky - čím víc EURO 4-5-6 atd = menší emise a spotřeba = menší dírka ve vstřikovači = velký problém.
O kvalitě raději pomlčím, tam se to asi také podepíše.
Aditivem se myslím neuškodí, ale jestli pomůže? Toť otázka.
Na jaře jsem potkal v krámě klučinu s Fordem - nějaký velký pick up (forman?) - funglovka.
Neustálý problémy, hlášky poruchy, celé dny v servisu. Začal tankovat v rajchu a klid.
Takže to není náhoda. To je rozdíl mezi pumpama u nás a venku.
Jaký je rozdíl mezi našima pumpama, když sem teče nějaká sračka jedním potrubím do rafinerky?
Možná menší, ale je. A novější auta jsou čím díl víc náchylnější.
Laicky - čím víc EURO 4-5-6 atd = menší emise a spotřeba = menší dírka ve vstřikovači = velký problém.
O kvalitě raději pomlčím, tam se to asi také podepíše.
Aditivem se myslím neuškodí, ale jestli pomůže? Toť otázka.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
Jediným dodavatelem pohonných hmot a vlastníkem sítě EuroOil je společnost Čepro. Sklady státního podniku Čepro slouží k uskladnění státních hmotných rezerv. Z toho vyplývá, že:xxxx píše:Zas EU je jedine, co nema zadnou bioslozku..Řekli mi u nás, na EO nejezdi, Vervu máš ..
- u Čepra je palivo nějaký rok - dva skladováno, pochopitelně bez biosložek,
- potom se to palivo prodává v síti čerpacích stanic EuroOil ... ale nikde jsem neviděl srovnání nový a starý benzín, nebo nafta. Ale určitě Vás napadne, že zboží před koncem záruky nebo expirace se zpravidla prodává laciněji a ne za stejnou cenu, jako všichni okolo. Více zde:
https://www.ceproas.cz/eurooil
http://oenergetice.cz/ropa/cr-nakoupila ... ch-rezerv/
Čerpací stanice Benzina prodávají:
- Verva diesel => to je Diesel TopQ + aditiv VIF pro Diesel
- Verva 100 => to je BA98 + aditiv VIF pro benzin, takže tady už VIF přidávat nemusíte,
- momentálně se zavádí do prodeje EFECTA 95 a EFECTA Diesel, která nahradí dosavadní paliva Natural 95 a Diesel Top Q
http://www.autoweb.cz/benzina-nahrazuje ... zivotnost/

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
Zdravím, mám podobný problém (E70 4,0D) nastartuji cca na 5 vteřin a pak chcípne, ale zdá se mi spíš takovým dávením (jako by mu docházela nafta nebo by mu chyběl vzduch) Diagnostika neukázala žádný zázrak - jen nějaké chyby na CANu a toť vše... Podávací čerpadlo z nádrže dává (cca za 5 vteřin litr a půl) Nejsem si jist, že by to měl být vstřik, protože jinak by ten motor šel třeba na pět válců a třeba by se klepal, ale mě tedy běží těch pět vteřin krásně vyrovnaně..
Dotaz tedy na Dolfus: Byl to ten vstřik?
Dík za odpověď
Dotaz tedy na Dolfus: Byl to ten vstřik?
Dík za odpověď

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
Ahoj, dle vseho podle DIAG v BOSCH 1 vstrik KO uplne (5.), 3 vstriky na ceste, elektronicky nejsou uplne OK. Presto sem s tim az do "konce" normalne jezdil, auto se neklepalo, normalne tahlo. Udajne se v Bosch divili, ze sem s tim prijel... Jen poslednich 100km parkrat pri vyraznejsim proslapnuti plynu chciplo, vetsinou pri rozjezdu z mista, ne pri jizde. Vstriky by ale urcite hlasila diag. Tedy jo, byly to vstriky... me mile piezo Bosch udajne nejdou repasovat, takze davam nove, 8k bez DPH kus.. ..
Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
Asi budeš mít jinou závadu... Mě to sice běží krasně, ale jen pět vteřin (po každé stejný interval) na to bych nejel ani metr. A po napíchnutí na Bosch nejen, že už to hlásí chyb "0", ale zkouknul jsem i hodnoty jednotlivých vstřiků a jsou v pořádku... Tomu odpovídá i to jak to těch pět vteřin běží krásně. Tam bude něco jiného (mechanického) co brání tomu aby to běželo dál.. 

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
To JaraX : provokatere
jasne, ze dalsi bude benzin.. nebo elektrika




Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
Chlapci, za mě pořád nafta.... tahám za tím 3tuny a to by mě benzín sežral.... A nedělám si iluze, že je benzín je bezporuchovej... Taky má řídící jednotky, taky má vstřiky a pod.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
Clapce, za me benzin s LPG... levnejsi provoz nez nafta, bez kurvitek, vykon, komfort, nehorici ridici jednotka. Hlavne u starsiho vozu nikdy nevis jak se kdo k nafte choval pred tebou a to je celkem zasadni. Jen nevim jake vysokotlake vstriky mas na mysli.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
většina mechaniků co tahá auta má velký benzín s LPG, naftou tahá jen blázen, většinou jde velmi rychle do kytek převodovka.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 173
- Registrován: sob 20.10.2007 00:00
- Bydliště: jak kdy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
Tankuju všude, nikdy žádné aditiva nepridávám a vstriky mam původní 398tis km .Je to asi o štěstí? jediny co dělám,ze před kazdou zimou měním palivový filtr,ale to delám hlavně kvůli mrazům
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
A ted si predstav, ze bys takove auto kupoval a vubec nic o nem nevedel.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
Jej jej
tak se po pár set tis podívejte chlapci na sedla ventilů po LPG
spíš kde jsou....


Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
je vidět že o tom moc nevíš. to platí možná u japonců. BMW má uplně jiná sedla ventilů. nepotřuje přimázávání, já servisuju cca 100-150ks BMW, z toho 80 procent LPG, auto se zaklepanýma sedlama tu nebylo nikdy, některa z těch aut mají najeto na LPG přes 300tkm. Snejk už má najeto na LPG udajně přes 400tkm na N62. 2x tu bylo auto které mělo ze špatně udělaného LPG podpálené ventily, a 1x tu byl benzín bez LPG který měl také podpálené ventily, protože majitel dal sportovní filtr a odpojil váhu, hodně vzduchu, chudá směs a už to bylo.
ty LPG jsou dnes uplně jinde než to bylo dřív. narozdíl od nafty tam není zdaleka tolik kurvítek.
já jezdím LPG BMW o počtu 2-4ks stále již cca 10 let, za tu dobu jsem nikdy na ničem nemusel řešit motor, nepočítám když bylo třeba udělat rozvody nebo nějaká těsnění ventilvíka atd. ročně najedu dohromady cca 50-60 tisíc km, při průměrné uspoře 2kč km dělá roční uspora cca 100tkč. za 10 let jsem ušetřil milion korun, resp mohl jsem si dovolit tolik jezdit co bych si s naftou nebo benzínem dovolit nemohl. když jsme si s ženou řekli, jedem na víkend do Řecka, tak jsme jeli na víkend do řecka a skoro nic nás to nestálo.
ty LPG jsou dnes uplně jinde než to bylo dřív. narozdíl od nafty tam není zdaleka tolik kurvítek.
já jezdím LPG BMW o počtu 2-4ks stále již cca 10 let, za tu dobu jsem nikdy na ničem nemusel řešit motor, nepočítám když bylo třeba udělat rozvody nebo nějaká těsnění ventilvíka atd. ročně najedu dohromady cca 50-60 tisíc km, při průměrné uspoře 2kč km dělá roční uspora cca 100tkč. za 10 let jsem ušetřil milion korun, resp mohl jsem si dovolit tolik jezdit co bych si s naftou nebo benzínem dovolit nemohl. když jsme si s ženou řekli, jedem na víkend do Řecka, tak jsme jeli na víkend do řecka a skoro nic nás to nestálo.
Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
Navíc udělat jednu benzínovou hlavu stojí +- jako jeden naftovej vstřik
Co se týká vašich naftových problémů, bez pořádné diagnostiky se nehnete z místa. Základ je origo diagnostika, ideálně ve chvíli, kdy je problém a k tomu někdo schopnej.

Co se týká vašich naftových problémů, bez pořádné diagnostiky se nehnete z místa. Základ je origo diagnostika, ideálně ve chvíli, kdy je problém a k tomu někdo schopnej.
Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
Chlapi "nepřemlouvejte je", benzínů vidím daleko míň než nafty. Když se všichni vrhnou na benzíny, tak nebude z čeho vybírat a budou za šílený chechtáky 

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
Nevrhnou a nekoupi. To presvedceni ze velky benzinovy V8 zere i travu kolem cesty je silne zazrany mytus, me skoro kazdy kdo se me pta na moje auta nechce verit, ze to na spotrebe zere stejne jak kdejaka smradlava nafta a na udrzbe motoru jsem proti nafte vysmatej (o projevech motoru uz uplne pomlcim).
Naftaky maji auru nejlepsich aut, v cesku navic musi byt v kombiku
Naftaky maji auru nejlepsich aut, v cesku navic musi byt v kombiku

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
no ono se to ted hodně otočilo, lidi přestávaj naftáky kupovat, letos po dlouhé době převládají benzíny v novotě, a všimnětě si toho co prezentujou automobilky, najednou člověk přijde do BMW a i tam je to ted tak 50:50 narozdíl od dřívější doby, před 3 rokama tam prodávali samý nafty. v německu od příštího roku začně platit přísnější norma a veškerý E90,E60, E65 a podobný naftový sráče pojedou k nám, tady to samořejmě cenu těch naftových aut pošle uplně dolů. už ted jsem byl v DE v nějakým bazaru a tam inzerujou nafty jak šílený, aby do konce roku prodali co nejvíce.
http://www.auto.cz/cesi-ztraceji-zajem- ... esa-108583
http://www.auto.cz/cesi-ztraceji-zajem- ... esa-108583
Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
Každý má svůj názor a že nějakej redaktor něco napíše z toho se rozhodně neposadím na prdel..... oni někdy ty novináři píšou takových věcí a tady ti v tom samém píšou opak...
http://www.auto.cz/konec-naftovych-aut- ... tou-108778 ...tak se diesely přesunou do Austrálie... (takže australani jsou úplný blbci)
Chtěl bych vidět jak nalijete benzín nebo LPG do náklaďáku
jedině s cisternou v zádech...
Jinak přeji hezké tankování LPG : https://www.youtube.com/watch?v=7CIapKGoC-M mám rád své dítě a svou přítelkyni, když někam jedeme a plyn mám nejraději ve sporáku
veselé flambování přeji..... nafta je jednoznačně nejbezpečnější! tedy po elektrice, ale s prodlužovačkou v kufru nechci jezdit...
No spíš k věci, začalo to tu trochu jinak: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, pote...
Já jsem se posunul kus dál a a vím, že je problém ve výfukové části resp. turbo nebo spíš EGR ventil (není to Filtr pevných částic) po odpojení EGRu motor běží. Ví tu někdo jakým způsobem funguje tenhle dvouklapkovej EGR, kdy a jak má která klapka otevřená?







Chtěl bych vidět jak nalijete benzín nebo LPG do náklaďáku





Jinak přeji hezké tankování LPG : https://www.youtube.com/watch?v=7CIapKGoC-M mám rád své dítě a svou přítelkyni, když někam jedeme a plyn mám nejraději ve sporáku



No spíš k věci, začalo to tu trochu jinak: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, pote...
Já jsem se posunul kus dál a a vím, že je problém ve výfukové části resp. turbo nebo spíš EGR ventil (není to Filtr pevných částic) po odpojení EGRu motor běží. Ví tu někdo jakým způsobem funguje tenhle dvouklapkovej EGR, kdy a jak má která klapka otevřená?
Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p
jasně že samo domo LPG v rusku dělá psí kusy, u nás je legislativa jinde a o výbuchu LPG u nás jsem teda neslyšel, na LPG autě je nejvíc nebezepečný to že vozíš nádrž benzínu, ten benzín je mnohem nebezpečnější než LPG.
samozřejmě že nafta je v riziku požáru a výbuchu nejvíc bezpečná, na druhou stranu je nejvíc poruchová a myslím si že i dost lidí umře na to že předjíždí a odejde jim motor, čelní srážka a je to.takže ono je to dost relativní.
samozřejmě že nafta je v riziku požáru a výbuchu nejvíc bezpečná, na druhou stranu je nejvíc poruchová a myslím si že i dost lidí umře na to že předjíždí a odejde jim motor, čelní srážka a je to.takže ono je to dost relativní.