Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Bmw e70 3.0D, 2007 - po startu nekdy chcipne, pote

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Zpráva
Autor
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#21 Příspěvek od laik »

v naftě je ku..rozdíl. Na vlastní kůži starý medved piáno 5vál se pořád klepal. Natankoval jsem v Německu a už se neklepal. Vrátil jsem se domů, natankoval jsem a třepal se zase.
Na jaře jsem potkal v krámě klučinu s Fordem - nějaký velký pick up (forman?) - funglovka.
Neustálý problémy, hlášky poruchy, celé dny v servisu. Začal tankovat v rajchu a klid.
Takže to není náhoda. To je rozdíl mezi pumpama u nás a venku.
Jaký je rozdíl mezi našima pumpama, když sem teče nějaká sračka jedním potrubím do rafinerky?
Možná menší, ale je. A novější auta jsou čím díl víc náchylnější.
Laicky - čím víc EURO 4-5-6 atd = menší emise a spotřeba = menší dírka ve vstřikovači = velký problém.
O kvalitě raději pomlčím, tam se to asi také podepíše.
Aditivem se myslím neuškodí, ale jestli pomůže? Toť otázka.
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#22 Příspěvek od starML Člen Klubu »

xxxx píše:Zas EU je jedine, co nema zadnou bioslozku..Řekli mi u nás, na EO nejezdi, Vervu máš ..
Jediným dodavatelem pohonných hmot a vlastníkem sítě EuroOil je společnost Čepro. Sklady státního podniku Čepro slouží k uskladnění státních hmotných rezerv. Z toho vyplývá, že:
- u Čepra je palivo nějaký rok - dva skladováno, pochopitelně bez biosložek,
- potom se to palivo prodává v síti čerpacích stanic EuroOil ... ale nikde jsem neviděl srovnání nový a starý benzín, nebo nafta. Ale určitě Vás napadne, že zboží před koncem záruky nebo expirace se zpravidla prodává laciněji a ne za stejnou cenu, jako všichni okolo. Více zde:
https://www.ceproas.cz/eurooil
http://oenergetice.cz/ropa/cr-nakoupila ... ch-rezerv/

Čerpací stanice Benzina prodávají:
- Verva diesel => to je Diesel TopQ + aditiv VIF pro Diesel
- Verva 100 => to je BA98 + aditiv VIF pro benzin, takže tady už VIF přidávat nemusíte,
- momentálně se zavádí do prodeje EFECTA 95 a EFECTA Diesel, která nahradí dosavadní paliva Natural 95 a Diesel Top Q
http://www.autoweb.cz/benzina-nahrazuje ... zivotnost/
:D
Mariner
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 30.08.2017 09:07

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#23 Příspěvek od Mariner »

Zdravím, mám podobný problém (E70 4,0D) nastartuji cca na 5 vteřin a pak chcípne, ale zdá se mi spíš takovým dávením (jako by mu docházela nafta nebo by mu chyběl vzduch) Diagnostika neukázala žádný zázrak - jen nějaké chyby na CANu a toť vše... Podávací čerpadlo z nádrže dává (cca za 5 vteřin litr a půl) Nejsem si jist, že by to měl být vstřik, protože jinak by ten motor šel třeba na pět válců a třeba by se klepal, ale mě tedy běží těch pět vteřin krásně vyrovnaně..
Dotaz tedy na Dolfus: Byl to ten vstřik?
Dík za odpověď ;)
Dolfus
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: čtv 16.08.2012 00:00

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#24 Příspěvek od Dolfus »

Ahoj, dle vseho podle DIAG v BOSCH 1 vstrik KO uplne (5.), 3 vstriky na ceste, elektronicky nejsou uplne OK. Presto sem s tim az do "konce" normalne jezdil, auto se neklepalo, normalne tahlo. Udajne se v Bosch divili, ze sem s tim prijel... Jen poslednich 100km parkrat pri vyraznejsim proslapnuti plynu chciplo, vetsinou pri rozjezdu z mista, ne pri jizde. Vstriky by ale urcite hlasila diag. Tedy jo, byly to vstriky... me mile piezo Bosch udajne nejdou repasovat, takze davam nove, 8k bez DPH kus.. ..
Mariner
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 30.08.2017 09:07

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#25 Příspěvek od Mariner »

Asi budeš mít jinou závadu... Mě to sice běží krasně, ale jen pět vteřin (po každé stejný interval) na to bych nejel ani metr. A po napíchnutí na Bosch nejen, že už to hlásí chyb "0", ale zkouknul jsem i hodnoty jednotlivých vstřiků a jsou v pořádku... Tomu odpovídá i to jak to těch pět vteřin běží krásně. Tam bude něco jiného (mechanického) co brání tomu aby to běželo dál.. :roll:
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#26 Příspěvek od JaraX »

nafta no :D
Dolfus
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: čtv 16.08.2012 00:00

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#27 Příspěvek od Dolfus »

To JaraX : provokatere :) jasne, ze dalsi bude benzin.. nebo elektrika :P :D
Mariner
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 30.08.2017 09:07

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#28 Příspěvek od Mariner »

Chlapci, za mě pořád nafta.... tahám za tím 3tuny a to by mě benzín sežral.... A nedělám si iluze, že je benzín je bezporuchovej... Taky má řídící jednotky, taky má vstřiky a pod.
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#29 Příspěvek od Don »

Clapce, za me benzin s LPG... levnejsi provoz nez nafta, bez kurvitek, vykon, komfort, nehorici ridici jednotka. Hlavne u starsiho vozu nikdy nevis jak se kdo k nafte choval pred tebou a to je celkem zasadni. Jen nevim jake vysokotlake vstriky mas na mysli.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#30 Příspěvek od JaraX »

většina mechaniků co tahá auta má velký benzín s LPG, naftou tahá jen blázen, většinou jde velmi rychle do kytek převodovka.
matrose
Registrovaný
Příspěvky: 173
Registrován: sob 20.10.2007 00:00
Bydliště: jak kdy
Kontaktovat uživatele:

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#31 Příspěvek od matrose »

Tankuju všude, nikdy žádné aditiva nepridávám a vstriky mam původní 398tis km .Je to asi o štěstí? jediny co dělám,ze před kazdou zimou měním palivový filtr,ale to delám hlavně kvůli mrazům
Uživatelský avatar
Don
Registrovaný
Příspěvky: 2043
Registrován: stř 24.06.2009 00:00
Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#32 Příspěvek od Don »

A ted si predstav, ze bys takove auto kupoval a vubec nic o nem nevedel.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Mariner
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 30.08.2017 09:07

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#33 Příspěvek od Mariner »

Jej jej :D tak se po pár set tis podívejte chlapci na sedla ventilů po LPG :D spíš kde jsou....
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#34 Příspěvek od JaraX »

je vidět že o tom moc nevíš. to platí možná u japonců. BMW má uplně jiná sedla ventilů. nepotřuje přimázávání, já servisuju cca 100-150ks BMW, z toho 80 procent LPG, auto se zaklepanýma sedlama tu nebylo nikdy, některa z těch aut mají najeto na LPG přes 300tkm. Snejk už má najeto na LPG udajně přes 400tkm na N62. 2x tu bylo auto které mělo ze špatně udělaného LPG podpálené ventily, a 1x tu byl benzín bez LPG který měl také podpálené ventily, protože majitel dal sportovní filtr a odpojil váhu, hodně vzduchu, chudá směs a už to bylo.
ty LPG jsou dnes uplně jinde než to bylo dřív. narozdíl od nafty tam není zdaleka tolik kurvítek.
já jezdím LPG BMW o počtu 2-4ks stále již cca 10 let, za tu dobu jsem nikdy na ničem nemusel řešit motor, nepočítám když bylo třeba udělat rozvody nebo nějaká těsnění ventilvíka atd. ročně najedu dohromady cca 50-60 tisíc km, při průměrné uspoře 2kč km dělá roční uspora cca 100tkč. za 10 let jsem ušetřil milion korun, resp mohl jsem si dovolit tolik jezdit co bych si s naftou nebo benzínem dovolit nemohl. když jsme si s ženou řekli, jedem na víkend do Řecka, tak jsme jeli na víkend do řecka a skoro nic nás to nestálo.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#35 Příspěvek od TANN3R »

Navíc udělat jednu benzínovou hlavu stojí +- jako jeden naftovej vstřik :D

Co se týká vašich naftových problémů, bez pořádné diagnostiky se nehnete z místa. Základ je origo diagnostika, ideálně ve chvíli, kdy je problém a k tomu někdo schopnej.
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#36 Příspěvek od laik »

Chlapi "nepřemlouvejte je", benzínů vidím daleko míň než nafty. Když se všichni vrhnou na benzíny, tak nebude z čeho vybírat a budou za šílený chechtáky :D
Uživatelský avatar
dogeatdog
Registrovaný
Příspěvky: 708
Registrován: ned 01.12.2013 01:00

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#37 Příspěvek od dogeatdog »

Nevrhnou a nekoupi. To presvedceni ze velky benzinovy V8 zere i travu kolem cesty je silne zazrany mytus, me skoro kazdy kdo se me pta na moje auta nechce verit, ze to na spotrebe zere stejne jak kdejaka smradlava nafta a na udrzbe motoru jsem proti nafte vysmatej (o projevech motoru uz uplne pomlcim).
Naftaky maji auru nejlepsich aut, v cesku navic musi byt v kombiku :D
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#38 Příspěvek od JaraX »

no ono se to ted hodně otočilo, lidi přestávaj naftáky kupovat, letos po dlouhé době převládají benzíny v novotě, a všimnětě si toho co prezentujou automobilky, najednou člověk přijde do BMW a i tam je to ted tak 50:50 narozdíl od dřívější doby, před 3 rokama tam prodávali samý nafty. v německu od příštího roku začně platit přísnější norma a veškerý E90,E60, E65 a podobný naftový sráče pojedou k nám, tady to samořejmě cenu těch naftových aut pošle uplně dolů. už ted jsem byl v DE v nějakým bazaru a tam inzerujou nafty jak šílený, aby do konce roku prodali co nejvíce.
http://www.auto.cz/cesi-ztraceji-zajem- ... esa-108583
Mariner
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 30.08.2017 09:07

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#39 Příspěvek od Mariner »

Každý má svůj názor a že nějakej redaktor něco napíše z toho se rozhodně neposadím na prdel..... oni někdy ty novináři píšou takových věcí a tady ti v tom samém píšou opak... :D :D :D :D :D :D :D http://www.auto.cz/konec-naftovych-aut- ... tou-108778 ...tak se diesely přesunou do Austrálie... (takže australani jsou úplný blbci)
Chtěl bych vidět jak nalijete benzín nebo LPG do náklaďáku :D :D :D :D :D jedině s cisternou v zádech...
Jinak přeji hezké tankování LPG : https://www.youtube.com/watch?v=7CIapKGoC-M mám rád své dítě a svou přítelkyni, když někam jedeme a plyn mám nejraději ve sporáku :D :D :D veselé flambování přeji..... nafta je jednoznačně nejbezpečnější! tedy po elektrice, ale s prodlužovačkou v kufru nechci jezdit...

No spíš k věci, začalo to tu trochu jinak: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, pote...
Já jsem se posunul kus dál a a vím, že je problém ve výfukové části resp. turbo nebo spíš EGR ventil (není to Filtr pevných částic) po odpojení EGRu motor běží. Ví tu někdo jakým způsobem funguje tenhle dvouklapkovej EGR, kdy a jak má která klapka otevřená?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Bmw e70 3.0D, 2007, 3.0D 3.0d po startu nekdy chcipne, p

#40 Příspěvek od JaraX »

jasně že samo domo LPG v rusku dělá psí kusy, u nás je legislativa jinde a o výbuchu LPG u nás jsem teda neslyšel, na LPG autě je nejvíc nebezepečný to že vozíš nádrž benzínu, ten benzín je mnohem nebezpečnější než LPG.
samozřejmě že nafta je v riziku požáru a výbuchu nejvíc bezpečná, na druhou stranu je nejvíc poruchová a myslím si že i dost lidí umře na to že předjíždí a odejde jim motor, čelní srážka a je to.takže ono je to dost relativní.
Odpovědět