Ahojte
Kúpil som bmw e38 735i V8 no problém je že mi vybilo baterku myslel som si že to je chyba baterky tak som kúpil novú Bosh 100vku... no druhy deň som šiel skúsiť naštartovat po výmene novej baterky a zase ju vybilo... za 24hodin vytiahol som poistky z navi kompletne no dneska už baterka ma zase iné hodnoti stále ju vybíja takže v navi to nieje ... ani v telefone aj odtial mám vytiahnutú poistku čo to môže spôsobovať interierové svetlá všetky zhasnú z vnutra po zamknuti auta nepocujem nič že by šiel nejaký ventilator alebo podobne viete pomôct ? ďakujem za každú cennú radu
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e38 735i V8 - vybijanie baterky VYRIEŠENÉ!
e38 735i V8 - vybijanie baterky VYRIEŠENÉ!
Naposledy upravil(a) MiCkEyqo dne čtv 31.08.2017 12:51, celkem upraveno 1 x.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
- Klubové ID: 1990
Re: Bmw e38 735i V8 vybijanie baterky prosím pomoc!!
Jezek?
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: Bmw e38 735i V8 vybijanie baterky prosím pomoc!!
to by som ho počul ne ? keby bol zlý alebo ako zistím či to je on na 100 percent ? ktorá poistka je nanho ?
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Bmw e38 735i V8 vybijanie baterky prosím pomoc!!
jednoduché jak facka tedy někdy. Kdo zná základy elektřiny a alespon ohmuv zakon. Takže odpojíme baterii a mezi mínus a kabel od auta zapojíme mezi multimetr či ampermetr aby měřil Ampery. Pak zamčeme auto i kufr zacvakneme a čekáme cca 16:30s kdy se uspí komplet jednotky v autě.
Pokud uvidíme na ampermetru hodnoty kolem 30-80mA je vše ok.
Pokud je tam hodnota například 0,6A je to špatně a někde něco bere přes pul ampéry což je špatně.
Po uspání auta postupujeme tak že vytahujeme jednotlivé pojistky. Pokud někde klesne proud na požadovanou hodnotu cca 30-80ma, tam hledat problém.Tím, že pojistku vrátíme můžeme jednotku probudit a zase čekat cca pár minut než daná jednotka usne. Proto je lepší je postupně vytahovat a pak třeba sloupeček vrátit.
Začal bych kufrem kde je to nejrychlejší pak bych pokračoval v motorovém prostoru a u spolujezdce.
Už jsme jednou přišli na pojisku světla v interiéru či kufru.že nezhasínala a bralo to kolem pul ampéry a pak telefon u jiného auta a u dalšího GPS a ježek je taky dost často zmiňovaný.
Je to laborování a je to opravdu někdy na pul dne hledání někdy i celý den když se nedaří. Zažil jsem i to že se občas jednotka uspala a jindy ne a tak to prostě někdy vypadalo že je vše ok a jindy že by baterku za dva dny uplně odrovnalo.
Popisuji to jako laik pro šikovného samoopraváře by to mělo být srozumitelné.
Profík si toto nečte ten ví moc dobře a ještě líp jak to vše zjistit sám.
Mrzí mne že za posledních 5-10let umírají stejné věci u E38 a moc lidí to nenapíše a není zde ani soupis všeho co umírá. Často bychom předešli dlouhému hledání závad na e38.
Držím palce at se podaří zjistit kde je zakopaný pes.
PS: Po každém nechtěném probuzení jednotek či auta se musí čekat znovu cca 16minut tím se vše někdy protahuje o pár hodin pro nás laiky.
Pokud uvidíme na ampermetru hodnoty kolem 30-80mA je vše ok.
Pokud je tam hodnota například 0,6A je to špatně a někde něco bere přes pul ampéry což je špatně.
Po uspání auta postupujeme tak že vytahujeme jednotlivé pojistky. Pokud někde klesne proud na požadovanou hodnotu cca 30-80ma, tam hledat problém.Tím, že pojistku vrátíme můžeme jednotku probudit a zase čekat cca pár minut než daná jednotka usne. Proto je lepší je postupně vytahovat a pak třeba sloupeček vrátit.
Začal bych kufrem kde je to nejrychlejší pak bych pokračoval v motorovém prostoru a u spolujezdce.
Už jsme jednou přišli na pojisku světla v interiéru či kufru.že nezhasínala a bralo to kolem pul ampéry a pak telefon u jiného auta a u dalšího GPS a ježek je taky dost často zmiňovaný.
Je to laborování a je to opravdu někdy na pul dne hledání někdy i celý den když se nedaří. Zažil jsem i to že se občas jednotka uspala a jindy ne a tak to prostě někdy vypadalo že je vše ok a jindy že by baterku za dva dny uplně odrovnalo.
Popisuji to jako laik pro šikovného samoopraváře by to mělo být srozumitelné.
Profík si toto nečte ten ví moc dobře a ještě líp jak to vše zjistit sám.
Mrzí mne že za posledních 5-10let umírají stejné věci u E38 a moc lidí to nenapíše a není zde ani soupis všeho co umírá. Často bychom předešli dlouhému hledání závad na e38.
Držím palce at se podaří zjistit kde je zakopaný pes.
PS: Po každém nechtěném probuzení jednotek či auta se musí čekat znovu cca 16minut tím se vše někdy protahuje o pár hodin pro nás laiky.

Re: Bmw e38 735i V8 vybijanie baterky prosím pomoc!!
ďakujem pekne skúsim to
potom napíšem čo to spôsobovalo

Re: Bmw e38 735i V8 vybijanie baterky prosím pomoc!!
no premeral som tak ako si mi písal napojil som to tak ako si písal a zamkol som auto počkal som 17minut hodnota išla na 0,06 amperov čo znamená 60 mA takže podla toho by mi už nemalo nič žrať ak som dobre pochopil ? no uvidíme zajtra som zvedavý či naštartuje ...
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Bmw e38 735i V8 vybijanie baterky prosím pomoc!!
60mA je v pořádku to je pěkná hodnota. Tak by to mělo být.
Re: Bmw e38 735i V8 vybijanie baterky prosím pomoc! VYRIEŠEN
PROBLÉM VYRIEŠENÍ !!!
Bolo to nakoniec rádio !! vybral som poistku a je po probléme takže dávam tam nové radio a dám to namontovať odborníkom nech sa mne už nestane nič takéto ďakujem velmi pekne za ochotu pomôcť
Bolo to nakoniec rádio !! vybral som poistku a je po probléme takže dávam tam nové radio a dám to namontovať odborníkom nech sa mne už nestane nič takéto ďakujem velmi pekne za ochotu pomôcť
