E64 už mám doma, nakonec to s ní nebude tka zlé, chce to udělat gufera, něco klepe na podvozku, CCC se chytlo, a pořád trochu topí na nohy (snad to není vlastnost kabria)
a první dojmy (jel jsem si pro to svojí 7er)
+ lépe to zrychluje, víc jde citít zrychlení
+ už jsem jel i 240 bez střechy a OK
+ i ve 110ti člověk ví že že to cabrio, lehce v tom pofukuje furt, ale nestoupa to s rychlostí, v E36 cabru fouka méně ale ve větší rychlosti zase o to víc.
+ člověk si užívá jízdu ale vlastně přitom trpí
nevýhody
- nutně potřebuju softclose, ten dojem z bouchnutí dvěří je hnus, bohužel ty SCA zámky nejsou, a novy stojí kotel
- ty sedačky (sport) jsou strašně, za 150km už mě v tom bolela prdel, kdyby to bylo coupe tak tam asi narvu komforty, chtěl jsem s tím jet do Albanie, ale už mě to asi přešlo

- havarijko je dražší jak na sedmu
- ten logic v 5er a 6er prostě vůbec nehraje
- to CCC je na ovládaní fakt straršný, zlatej "idrive" v E65, kde je člověk hned všude, než člověk někam vleze v CCC tak musí 5x kliknout, jeslti si to nechám, tak tam hned půjde CIC
jinak svezení v cabru není zdaleka tak dobry jak v coupe, těch 230kg je strašně znát, navíc i menší pevnost kastle, ale zase cabro je cabro.
je to kompromis mezi 6er coupe a 7er.







 
							

 . Ergnomie špatná, chtěl jsem si uložit do paměti sedačku a málem jsem to rozsekal, nechápu proč na to není vidět. Hudba nehraje, CCC se nahouby ovládá. Sedačky tvrdý, nelámací, komforty by asi šli dostat do coupe, ale do cabria asi ne. Ale zase je z toho každej unešenej, každej na to čumí, a je fajn mít kabro s V8, ale tak nějak asi za moc peněz.
. Ergnomie špatná, chtěl jsem si uložit do paměti sedačku a málem jsem to rozsekal, nechápu proč na to není vidět. Hudba nehraje, CCC se nahouby ovládá. Sedačky tvrdý, nelámací, komforty by asi šli dostat do coupe, ale do cabria asi ne. Ale zase je z toho každej unešenej, každej na to čumí, a je fajn mít kabro s V8, ale tak nějak asi za moc peněz.