Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Palivový filtr + separátor oleje (včetně hadic)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
mykovec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 13.04.2016 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 3813

Palivový filtr + separátor oleje (včetně hadic)

#1 Příspěvek od mykovec »

Ahoj,
chtěl bych vás poprosit o radu, jak je na tom E91 před LCI 9/2007 N53B30 s:
1) palivovým filtrem
2) separátorem oleje

Máte někdo zkušenosti s výměnou? Jak na to? Z jakejch dílů se to skládá?

Oboje dvoje jsem u předchozí M54 nechal měnit relativně jednoduše filtr kus za kus, separátor kus za kus + hadice, ale u N53 to vypadá komplikovanější. Nepodařilo se mi zatím dohledat, jak to s těma dílama vlastně je. Filtr snad v nádrži?? Separátor kde??

Auto má najeto ca.270tis a myslím, že už by si to výměnu zasloužilo. Auto mám v plánu si nechat co nejdéle, dokud nezdechne, takže mi nevadí větší investice.

Díky moc.
Uživatelský avatar
vita11 Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 2232
Registrován: stř 26.06.2013 00:00
Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
Klubové ID: 3376

Re: Palivový filtr + separátor oleje (včetně hadic)

#2 Příspěvek od vita11 Moderátor »

Separátor je ve ventilovém víku a nedá se objednat zvláš. Ventildekl stojí nový cca 7tis, pokud mě pamět neklame.
Druhá varianta je objednat memránu a její víčko odsud. Mambrána mi případně leží doma, kdyby si měl zájem, ale to víčko jsem tenkrát neobjednal a když jsme to chtěli vyměnit, tak jsme zjistili, že je velká pravděpodobnost, že to víčko půjde srát. A pak už jsem to nestihl dořešit.

U palivováho filtru jsou 2 možnosti. Buď je klasicky na palivovém vedení, nebo je součástí nízkotlakého palivového čerpadla. Nevím ale jak se to lámalo.
V8 power :twisted: BMW 650i LCI Spacegrau
Top down 8-) BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine :) BMW R1150R Atlantablau
Obrázek
Uživatelský avatar
mykovec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 13.04.2016 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 3813

Re: Palivový filtr + separátor oleje (včetně hadic)

#3 Příspěvek od mykovec »

Dekuji za info a za nabidku. To viko ventilu uz ted vypada koncova cena asi za 10100 pred slevou + predpokladam ze to bude chtit novy tesneni kdyz se do toho poleze za ca.1tis. To druhy reseni vypada zajimave, ale musim overit s mechanikem, jestli se do toho bude chtit pustit. To vicko by to asi chtelo, i z toho popisu to vypada, ze to nevydrzi.

K filtru to vypada, ze bude v nadrzi. Snad by sel vymenit asi jen ten filtr pod cislem: 16147163296 Opr.sada paliv. filtr s tlak.regulátorem za ca.4tis pred slevou bez toho cerpadla, ktery by stalo 2x tolik jeste navic.
Uživatelský avatar
mykovec
Registrovaný
Příspěvky: 197
Registrován: stř 13.04.2016 00:00
Bydliště: České Budějovice
Klubové ID: 3813

Re: Palivový filtr + separátor oleje (včetně hadic)

#4 Příspěvek od mykovec »

Tak někdy v červenci konečně došlo na výměnu. Vzhledem k tomu, že jsem nesehnal nikoho v okolí, kdo by vyměnil pouze tu membránu, nakonec jsem koupil celý to víko, s prací mě to vyšlo na 11tis. Ten filtr pak asi 4tis. Byla to celkem pálka, ale spotřeba oleje od výměny úplně zmizela, za 3tis km ani jediný dílek na měrce, takže aspoň účel to splnilo :-)
Odpovědět