Chlapi jaké jsou možnosti vyřazení EGR ventilu u X5 E70 r.v.2008? U mé předchozí E60 stačilo odpojit a zaslepit podtlakovou hadičku tak nevím co u X5..
Chtěl bych preventivně..
Děkuji
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Odpojení / zaslepení EGR ventilu E70 3.0sd
Re: Odpojení / zaslepení EGR ventilu E70 3.0sd
Tak jsi nakonec tu X5 co jsi mi postoval koupil?
Sry za OT, ale ja osobne jsem egr nechaval vzdy funkcni.
Sry za OT, ale ja osobne jsem egr nechaval vzdy funkcni.
Naposledy upravil(a) Sweden dne ned 20.08.2017 17:10, celkem upraveno 2 x.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Odpojení / zaslepení EGR ventilu E70 3.0sd
EGR jsem si lajzl zaslepit na starým TDI. I po 15ti letech se nic nestalo, jen turbo začalo nevím proč víc pískat.
Je to kravina, neptej se mě proč. DPF? Jen u nových? Zachytil jsem to tady kdysi na foru. A nevím u kterýho motoru.
Autor příspěvku se třeba ozve.
Je to kravina, neptej se mě proč. DPF? Jen u nových? Zachytil jsem to tady kdysi na foru. A nevím u kterýho motoru.
Autor příspěvku se třeba ozve.
Re: Odpojení / zaslepení EGR ventilu E70 3.0sd
Tohle ale není 20 let stary tdi. Jediny, co tím získáš, že se nebude zasírat sání. Osobně mi nepřipadá jako velkej problém jednou za třeba 80k km ho sundat a vyčistit, stejně musíš měnit žhavky. Zrušením získáš víc nevýhod než výhod a bez úpravy softu ani vyhodit nejde, už jen kvůli DPF. Jediná správná cesta z dlouhodobého hlediska je, držet to auto v origo stavu.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3887
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Odpojení / zaslepení EGR ventilu E70 3.0sd
EGR je IMHO eko zvěrstvo proti logice věci i proti fyzikálním zákonům.
Já proto už asi před 100tisíci kilometry zaslepil EGR (plech do připojovací příruby) na svém N53B30 (já vím, benzín je jiný případ...), bez jakéhokoli kódování či jiných souvisejících úprav SW. Nevykazuje to žádnou viditelnou vadu (jako že by se rozsvítilo varování na BC), ale Readiness tabulka nepíše "OK", takže přes ME sem při STK přešel jen "mimotržním" způsobem.....tožtak, no...
Já proto už asi před 100tisíci kilometry zaslepil EGR (plech do připojovací příruby) na svém N53B30 (já vím, benzín je jiný případ...), bez jakéhokoli kódování či jiných souvisejících úprav SW. Nevykazuje to žádnou viditelnou vadu (jako že by se rozsvítilo varování na BC), ale Readiness tabulka nepíše "OK", takže přes ME sem při STK přešel jen "mimotržním" způsobem.....tožtak, no...
Re: Odpojení / zaslepení EGR ventilu E70 3.0sd
Eko pičovina to sice je, bohužel ten motor prostě funguje jako celek a tím, že vyhodím EGR to jenom dokurvim. Zaslepení jednotka pozná už od dob euro 3 verze a po pár kilometrech ti bude svítit chyba motoru. Regenerace se nespustí a readiness taky nebude v nulách.
Re: Odpojení / zaslepení EGR ventilu E70 3.0sd
zaslepovat EGR je kravina, odnese to DPF a další věcí a tak je to těžce nelegální takže to na todle forum nepatří.