Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Odpojení / zaslepení EGR ventilu E70 3.0sd

Vše o E53, E70/E71/E72, E83, E84, F15/F16, F25/F26, F39, F48, G01, G02, G05, G06
Odpovědět
Zpráva
Autor
ozracing
Registrovaný
Příspěvky: 335
Registrován: pát 21.01.2011 01:00

Odpojení / zaslepení EGR ventilu E70 3.0sd

#1 Příspěvek od ozracing »

Chlapi jaké jsou možnosti vyřazení EGR ventilu u X5 E70 r.v.2008? U mé předchozí E60 stačilo odpojit a zaslepit podtlakovou hadičku tak nevím co u X5..

Chtěl bych preventivně..

Děkuji
Uživatelský avatar
Sweden
Registrovaný
Příspěvky: 3752
Registrován: úte 02.02.2010 01:00
Bydliště: Vysočina

Re: Odpojení / zaslepení EGR ventilu E70 3.0sd

#2 Příspěvek od Sweden »

Tak jsi nakonec tu X5 co jsi mi postoval koupil?

Sry za OT, ale ja osobne jsem egr nechaval vzdy funkcni.
Naposledy upravil(a) Sweden dne ned 20.08.2017 17:10, celkem upraveno 2 x.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
laik
Registrovaný
Příspěvky: 1711
Registrován: pát 21.06.2013 00:00

Re: Odpojení / zaslepení EGR ventilu E70 3.0sd

#3 Příspěvek od laik »

EGR jsem si lajzl zaslepit na starým TDI. I po 15ti letech se nic nestalo, jen turbo začalo nevím proč víc pískat.
Je to kravina, neptej se mě proč. DPF? Jen u nových? Zachytil jsem to tady kdysi na foru. A nevím u kterýho motoru.
Autor příspěvku se třeba ozve.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Odpojení / zaslepení EGR ventilu E70 3.0sd

#4 Příspěvek od TANN3R »

Tohle ale není 20 let stary tdi. Jediny, co tím získáš, že se nebude zasírat sání. Osobně mi nepřipadá jako velkej problém jednou za třeba 80k km ho sundat a vyčistit, stejně musíš měnit žhavky. Zrušením získáš víc nevýhod než výhod a bez úpravy softu ani vyhodit nejde, už jen kvůli DPF. Jediná správná cesta z dlouhodobého hlediska je, držet to auto v origo stavu.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3887
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: Odpojení / zaslepení EGR ventilu E70 3.0sd

#5 Příspěvek od pavproch »

EGR je IMHO eko zvěrstvo proti logice věci i proti fyzikálním zákonům.

Já proto už asi před 100tisíci kilometry zaslepil EGR (plech do připojovací příruby) na svém N53B30 (já vím, benzín je jiný případ...), bez jakéhokoli kódování či jiných souvisejících úprav SW. Nevykazuje to žádnou viditelnou vadu (jako že by se rozsvítilo varování na BC), ale Readiness tabulka nepíše "OK", takže přes ME sem při STK přešel jen "mimotržním" způsobem.....tožtak, no...
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: Odpojení / zaslepení EGR ventilu E70 3.0sd

#6 Příspěvek od TANN3R »

Eko pičovina to sice je, bohužel ten motor prostě funguje jako celek a tím, že vyhodím EGR to jenom dokurvim. Zaslepení jednotka pozná už od dob euro 3 verze a po pár kilometrech ti bude svítit chyba motoru. Regenerace se nespustí a readiness taky nebude v nulách.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Odpojení / zaslepení EGR ventilu E70 3.0sd

#7 Příspěvek od JaraX »

zaslepovat EGR je kravina, odnese to DPF a další věcí a tak je to těžce nelegální takže to na todle forum nepatří.
Odpovědět