Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e39 Tour 2002 MAF

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

e39 Tour 2002 MAF

#1 Příspěvek od rzich »

Musí zákonitě motor po odpojení MAF konektoru zdechnout nebo jede dál v standartním (nouzovém)
režimu.Mě teda jede s malým rozdílem dál.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2833
Kontaktovat uživatele:

Re: e39 Tour 2002 MAF

#2 Příspěvek od Joshuax »

Jede dal. Kdyz jednotka nema signal z MAF, jede podle nejakeho pevneho nastaveni.
Pichni to na diag a zkoukni kolik to tam ukazuje na volnobeh a pak v prubehu otacek, jestli to neskace atp. Pakn to zkus porovnat s nekym dalsim. Mam jiny motor, takze info ode mne by ti bylo asi k prdu. Pokud se ti to meni, tak aspon vis, ze ta vaha dela aspon neco, ale jestli to tam posila spravne info, nebo ti to nekde prisava falesny vzduch, to z toho stejne nepoznas.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

Re: e39 Tour 2002 MAF

#3 Příspěvek od rzich »

No právě.Po ránu se to občas trochu třepe(už asi rok)Možná i podle teploty vzduchu.
Na budíku to nejde poznat ale otáčky asi +-10/15 podle diag.
Asi teda ten vzduch- zkoušel jsem kouřový test/ruzné spreje kolem obvyklých míst atd a nic.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 2833
Kontaktovat uživatele:

Re: e39 Tour 2002 MAF

#4 Příspěvek od Joshuax »

jak rikam, hod to na diag a zkoukni, jestli to co to hlasi za teploty a hodnoty, mohou nejak odpovidat realu. Pokud ti auto na teplomeru hlasi za studena venku treba 20 stupnu a jeste neni zahraty motor, melo by i cidlo teploty nasavaneho vzduchu hlasit cca stejne atp. Proste logikou veci zkusit projit klasicke moznosti. Vaha vzduchu je samozrejme dost casty problem, ale taky to tim byt vubec nemusi. Pokud mas moznost zkusit z jineho auta, tak bych to zkusil, ale jestli to dobre identifikujes az dalsi den rano, tak to se nikomu moc z vlastniho auta pujcovat nechce, pokud ho pouziva. Ale muzes to zkusit treba i pres Kelly, ze si koupis vahu pres eshop, rozbalis to nejak rozumne a pak ji muzes vratit, kdyby to tim nebylo (nesmis ji zasvinit ci poskodit). Ale at zbytecne nevyhodis tisice za neco, cim to pak treba nebude.
E36 328i Cabrio, E39 523i Tour, E61 530d, E66 745Li
ex E53 3.0i
rzich
Registrovaný
Příspěvky: 420
Registrován: pát 25.11.2005 01:00
Bydliště: Staré Město (u UH)
Klubové ID: 2009

Re: e39 Tour 2002 MAF

#5 Příspěvek od rzich »

No něco jsem dostal přes dis44 ale h.. mě to říká- ty věci páč nevím jaké hodnoty jsou vpořádku, to samé live data z bmw scanneru..Mimo teploty ta sedí +-1st (studený motor)Dnes to zašlo tak daleko že po doplnění a řekněmě při odvzdušňování serva se rozsvítil check engine a motor se klepal.Po znovu nastartovaní zase dobré.Něco tam je ale pří jízdě se to chová normálně- jak říkám mám to rok.Jenom ten start po delši době a reakce plynu je takova nic a bum- je to automat.Možná trochu nestíhá alternátor ale nevím jestli to na to má vliv.Předtím 7 let 98ma s m52 a no problem.
Odpovědět