Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zna ji nekdo?
Re: Zna ji nekdo?
Já mám lehce chycený gufera ale od výměny do výměny (respektive cca.8tis.km/rok, víc nenajedu) dávám v pohodě bez dolévaní oleje.
Pokud by to šlo přes gufera a žralo to hodně tak to musí čadit jako lokomotiva.
Pokud by to šlo přes gufera a žralo to hodně tak to musí čadit jako lokomotiva.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Zna ji nekdo?
Toje prave ono nevsiml jsem si ze by to hulilo a este puvodni majitel mi tvrdil ze motor nechaval pretesnit este nez to prodal diagnostika mi tvrdila neco ve smyslu nepravydelny chod na valci 8 nebo neco v tom smyslu moc jsem tomu nerozumelSweden píše:Já mám lehce chycený gufera ale od výměny do výměny (respektive cca.8tis.km/rok, víc nenajedu) dávám v pohodě bez dolévaní oleje.
Pokud by to šlo přes gufera a žralo to hodně tak to musí čadit jako lokomotiva.
Re: Zna ji nekdo?
toho jsem si nevsiml zitra vyzkousimTANN3R píše:Gufera na ventilech stejně musíš řešit na skoro každé N62. Když necháš běžet pár minut na volnoběh a pak proslapnes, zahuli? A rovnou výměn membrány..
Re: Zna ji nekdo?
to mi povidej malo to nejni noSweden píše:Co to je hodně??
400k není zrovna málo, tam by měl být motor v dobrým stavu za ty prachy.



Re: Zna ji nekdo?
udělej test co ti radil Tann3r a budeš mít jasno.
Jak jsi přišel na to že ti to žere nějak moc oleje, jenom podle měrky? Víš kolik zhruba?
Nepravidelný chod na válci muže dělat svíce nebo zapalovací cívka.
Základní servis který se nechá udělat i doma je olej motor+vložka, membrány 2ks, svíce + cívky 8ks (nebo na svíce aspoň kouknout).
Nebýval u N62 problém na zadním 8 válci celkem běžným jevem, ztráta komprese, svíce v oleji apod.? Nebo si to pletu s jiným motorem?
Jak jsi přišel na to že ti to žere nějak moc oleje, jenom podle měrky? Víš kolik zhruba?
Nepravidelný chod na válci muže dělat svíce nebo zapalovací cívka.
Základní servis který se nechá udělat i doma je olej motor+vložka, membrány 2ks, svíce + cívky 8ks (nebo na svíce aspoň kouknout).
Nebýval u N62 problém na zadním 8 válci celkem běžným jevem, ztráta komprese, svíce v oleji apod.? Nebo si to pletu s jiným motorem?

Naposledy upravil(a) Sweden dne úte 15.08.2017 22:09, celkem upraveno 1 x.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Zna ji nekdo?
Co to je hodně byla otázka na množství spotřebovaného oleje, nemyslel jsem tím penízeHowezina píše:to mi povidej malo to nejni noSweden píše:Co to je hodně??
400k není zrovna málo, tam by měl být motor v dobrým stavu za ty prachy.mozna pro nekoho treba ano
ale pro me osobne to malo nejni


E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Zna ji nekdo?
Že ty jsi tu 6er kupoval sám bez někoho kdo N62 aspoň trochu vidí? 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Zna ji nekdo?
jj kupoval neznam nikoho kdo se vtom vyznaSweden píše:Že ty jsi tu 6er kupoval sám bez někoho kdo N62 aspoň trochu vidí?

Re: Zna ji nekdo?
merka ukazovala proste max bylo to v zelenym na max najezdil jsem cca 500km a dneska vyjedu a vyskocila na me kontrolka ze prej olej na min ze mam dolejt litr oleje jezdil jsem prevazne dalnice auto jsem moc netocil max jsem tam mel 3k otacekSweden píše:Co to je hodně byla otázka na množství spotřebovaného oleje, nemyslel jsem tím penízeHowezina píše:to mi povidej malo to nejni noSweden píše:Co to je hodně??
400k není zrovna málo, tam by měl být motor v dobrým stavu za ty prachy.mozna pro nekoho treba ano
ale pro me osobne to malo nejni
![]()
Re: Zna ji nekdo?
Aha, od toho je tohle fórum, spoustu věcí se tady aspoň vyčteš aby jsi věděl do čeho jdeš, nebo případně tady seženeš někoho ochotnýho kdo by ti případně pomohl při předprodejní prohlídce. Takový test na gufera je základ u N62, zabere tak minutu a zvládne ho každý kdo ví kde je plyn.
No snad to dobře dopadne a doufám že jsi nekoupil nějakou totální kaši.
Tomasis tuhle 6er třeba znal když věděl odkud pochází, třeba nám k ní něco napíše.
No snad to dobře dopadne a doufám že jsi nekoupil nějakou totální kaši.
Tomasis tuhle 6er třeba znal když věděl odkud pochází, třeba nám k ní něco napíše.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Zna ji nekdo?
[quote
merka ukazovala proste max bylo to v zelenym na max najezdil jsem cca 500km a dneska vyjedu a vyskocila na me kontrolka ze prej olej na min ze mam dolejt litr oleje jezdil jsem prevazne dalnice auto jsem moc netocil max jsem tam mel 3k otacek[/quote]
Max 3000ot je v pohodě, spíš takový podtáčení, tyhle motory to moc nemusí, ale od 2000 do 3000 to jde, tenhle motor pobere hodně.
Co máš za rok? Tuším že jsi psal 04?
merka ukazovala proste max bylo to v zelenym na max najezdil jsem cca 500km a dneska vyjedu a vyskocila na me kontrolka ze prej olej na min ze mam dolejt litr oleje jezdil jsem prevazne dalnice auto jsem moc netocil max jsem tam mel 3k otacek[/quote]
Max 3000ot je v pohodě, spíš takový podtáčení, tyhle motory to moc nemusí, ale od 2000 do 3000 to jde, tenhle motor pobere hodně.
Co máš za rok? Tuším že jsi psal 04?
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Zna ji nekdo?
Treba jo na kolik vyjde ta sranda stema guferama ?Sweden píše:Aha, od toho je tohle fórum, spoustu věcí se tady aspoň vyčteš aby jsi věděl do čeho jdeš, nebo případně tady seženeš někoho ochotnýho kdo by ti případně pomohl při předprodejní prohlídce. Takový test na gufera je základ u N62, zabere tak minutu a zvládne ho každý kdo ví kde je plyn.
No snad to dobře dopadne a doufám že jsi nekoupil nějakou totální kaši.
Tomasis tuhle 6er třeba znal když věděl odkud pochází, třeba nám k ní něco napíše.
Re: Zna ji nekdo?
Max 3000ot je v pohodě, spíš takový podtáčení, tyhle motory to moc nemusí, ale od 2000 do 3000 to jde, tenhle motor pobere hodně.Sweden píše:[quote
merka ukazovala proste max bylo to v zelenym na max najezdil jsem cca 500km a dneska vyjedu a vyskocila na me kontrolka ze prej olej na min ze mam dolejt litr oleje jezdil jsem prevazne dalnice auto jsem moc netocil max jsem tam mel 3k otacek
Co máš za rok? Tuším že jsi psal 04?[/quote]
rv.06 podtaceni rikas jo ? ja kdyz jedu v D a jedu do ty cca 100vky tak ten motor toci 1500 sam od sebe myslel jsem ze to tak ma byt kdyz si to samo nepodradi
Re: Zna ji nekdo?
Tak jako přímo podtáčení jsem to nemyslel, ale prostě je dobrý tomu občas vyhnat pavouky
Možná blbý dotaz, ale 06 rok má v í drajvu elektronickou měrku?

Možná blbý dotaz, ale 06 rok má v í drajvu elektronickou měrku?
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Zna ji nekdo?
myslis na olej ? ano prave ze pod kapotou jsem zadnou nenaselSweden píše:Tak jako přímo podtáčení jsem to nemyslel, ale prostě je dobrý tomu občas vyhnat pavouky![]()
Možná blbý dotaz, ale 06 rok má v í drajvu elektronickou měrku?


Re: Zna ji nekdo?
Jasný, taky nemyslím žádný divočení, prostě jen tak decentně ... osobně mám 6er dva roky a snad nikdy jsem tam neměl přes 5000ot/min ale nejel jsem víc jak 190km/h, holt každý má jiný priority, taky mě spíš baví klidná jízda.
Ano, myslel jsem kontrolu hladiny, já mám 05/2005 a pouze klasická měrka (díky bohu)
To jestli maj 06 pouze elektronickou a ne už klasickou snad někdo poradí, nerad bych kecal, ale osobně se mi to nějak nezdá
Ano, myslel jsem kontrolu hladiny, já mám 05/2005 a pouze klasická měrka (díky bohu)

To jestli maj 06 pouze elektronickou a ne už klasickou snad někdo poradí, nerad bych kecal, ale osobně se mi to nějak nezdá

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Zna ji nekdo?
už se mi tady ty témata pletou jedno přes druhý, takže ty máš 06 650i že?
Tak tu měrku chápu, nevím proč žiju v tom že musí mít každý 645ci

Tak tu měrku chápu, nevím proč žiju v tom že musí mít každý 645ci


E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: Zna ji nekdo?
ano ano myslim si ze tam zadna nejni pod kapotou nebo jsem mozna slepejSweden píše:už se mi tady ty témata pletou jedno přes druhý, takže ty máš 06 650i že?
Tak tu měrku chápu, nevím proč žiju v tom že musí mít každý 645ci![]()

Re: Zna ji nekdo?
650i má úplně stejnou měrku jako 645Ci, pořád je to normální N62. Jen má navíc i elektronickou měrku, která je není zrovna nejpřesnější. Chce to odsledovat reálnou hladinu podle analogové měrky
Sweden: nestraš, ztráta tlaků na zadních válcích není standartní závada u N62, to si spíš pleteš s 4,6is v X5. Jo a styď se, že to občas netočíš přes 5000ot. Tam se šestka začíná správně plašit
A podtočit to nejde. Když pojedeš klobouk, přes 2000ot se nedostaneš a ten motor parádně funguje už kolem 1200ot. Teda s automatem..
Howezina: psal si mi sz, odpovím ti tady. Membrány jsou na ventildeklech. Ani se neobtěžuj zkoušet něco jinyho, než origo. Díl č. 13, dva kusy:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3258

Sweden: nestraš, ztráta tlaků na zadních válcích není standartní závada u N62, to si spíš pleteš s 4,6is v X5. Jo a styď se, že to občas netočíš přes 5000ot. Tam se šestka začíná správně plašit

A podtočit to nejde. Když pojedeš klobouk, přes 2000ot se nedostaneš a ten motor parádně funguje už kolem 1200ot. Teda s automatem..
Howezina: psal si mi sz, odpovím ti tady. Membrány jsou na ventildeklech. Ani se neobtěžuj zkoušet něco jinyho, než origo. Díl č. 13, dva kusy:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3258
Re: Zna ji nekdo?
Ano toje jasne vzdy jen origo dilyTANN3R píše:650i má úplně stejnou měrku jako 645Ci, pořád je to normální N62. Jen má navíc i elektronickou měrku, která je není zrovna nejpřesnější. Chce to odsledovat reálnou hladinu podle analogové měrky![]()
Sweden: nestraš, ztráta tlaků na zadních válcích není standartní závada u N62, to si spíš pleteš s 4,6is v X5. Jo a styď se, že to občas netočíš přes 5000ot. Tam se šestka začíná správně plašit![]()
A podtočit to nejde. Když pojedeš klobouk, přes 2000ot se nedostaneš a ten motor parádně funguje už kolem 1200ot. Teda s automatem..
Howezina: psal si mi sz, odpovím ti tady. Membrány jsou na ventildeklech. Ani se neobtěžuj zkoušet něco jinyho, než origo. Díl č. 13, dva kusy:
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_3258

