Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
- poslední 4 auta jsem měl naftu všechny s nájezdem kolem 250 tisíc (z toho E46, Mondeo, E60 a Touareg a nic nebylo tak poruchové a finančně náročné jak píšete o X5 to je jakoby to byla nejhorší naftová ojetina ever..)
- jezdím převážně dálky
- dostupnost kusů a pořizovací cena
- jezdím převážně dálky
- dostupnost kusů a pořizovací cena
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Takže motor se dvěmi turby nebude víc uhnaný když na něj tlačí 2x síla turba?
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Tak. Kromě té slavné trubky se ten motor nezastaví., samozřejmě pokud má olej a vodu
Max začně pokuřovat a zíleží na majiteli, jak to dlouho nechá.
Takže se přetěsňuje pro stáří, ne pro nájezd.
Ale třeba bude mít štěstí i po Mondeu a nic zlého jej nepotká.
A měrku řeším i já, čumím na to jak bacil do lékárny, když je spálená. Buď je od oleje nebo ne.

Takže se přetěsňuje pro stáří, ne pro nájezd.
Ale třeba bude mít štěstí i po Mondeu a nic zlého jej nepotká.
A měrku řeším i já, čumím na to jak bacil do lékárny, když je spálená. Buď je od oleje nebo ne.
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Trochu mi to s tou naftou připomíná zaměstnance, kteří mnohdy místo objektivních rad a doporučení k danému neměnnému výběru, hledají X důvodu proč to nejde a je špatně 
Přínosnější jsou pro mě konkrétní informace typu, že např. ta trubka je slabou stránkou tzn. zkontroluj u každého měrku..

Přínosnější jsou pro mě konkrétní informace typu, že např. ta trubka je slabou stránkou tzn. zkontroluj u každého měrku..
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
no protože si tady každej myslí že je chytřejší jak BMW mechanik.
kdybych měl takovýho šéfa tak dám hned výpoveď
kdybych měl takovýho šéfa tak dám hned výpoveď
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
no jo, ale když ono se tvrdí pořád jen dokola, že je diesel blbě a když se zeptám BMW mechanika, jaké faktory ovlivňují spolehlivost a dlouhověkost toho motoru, tak odpověď nedostanu... a štěstí opravdu není odpověď:)
vezměme to konkrétně - X5 e70 s M57D30TÜ2 po prvním majiteli, r.v. 2007, 120-150K km, servisovaná, s rozumem provozovaná (nechat dochladit turbo atd.), co se tam vysere, proč a v kolika a kolik stojí nejrozumější oprava/repas/nové? řešíme jen motor!
udělám tady tabulku, doplňte prosím:)
součástka obvyklý důvod tis. km / roky tis. Kč
-----------------------------------------------------------------------------------------------
turbo
vstřikovače
ERG
rozvod. řetěz
klapky
DPF
řemenice
-----------------------------------------------------------------------------------------------
proti tomu X5 e70 s N62B48 to samé
součástka obvyklý důvod tis. km / roky tis. Kč
-----------------------------------------------------------------------------------------------
těsnění pod víky, atd.
o kroužky trubka
gufera
přestavba na LPG
pak to sečteme
kam mířím - např. koupím tohle auto, protože ho CHCI, s dieselem, prověřené, s nájezdem viz výše, vím, že budu jezdit klidně i těch 10K km ročně, nechci ho navěky, ale třeba na 5 let, pak už bude pro mě (ne konkrétně pro mě:)) starý, vydrží mi bez extra investic? tj. posere se jen něco z toho výčtu...
oproti tomu ta s V8, plyn okamžitě, těsnění nezávisí na nájezdu ale věku atd. ...
a z toho nám pak vyjdou různé kombinace, kdy je co lepší...
vezměme to konkrétně - X5 e70 s M57D30TÜ2 po prvním majiteli, r.v. 2007, 120-150K km, servisovaná, s rozumem provozovaná (nechat dochladit turbo atd.), co se tam vysere, proč a v kolika a kolik stojí nejrozumější oprava/repas/nové? řešíme jen motor!
udělám tady tabulku, doplňte prosím:)
součástka obvyklý důvod tis. km / roky tis. Kč
-----------------------------------------------------------------------------------------------
turbo
vstřikovače
ERG
rozvod. řetěz
klapky
DPF
řemenice
-----------------------------------------------------------------------------------------------
proti tomu X5 e70 s N62B48 to samé
součástka obvyklý důvod tis. km / roky tis. Kč
-----------------------------------------------------------------------------------------------
těsnění pod víky, atd.
o kroužky trubka
gufera
přestavba na LPG
pak to sečteme
kam mířím - např. koupím tohle auto, protože ho CHCI, s dieselem, prověřené, s nájezdem viz výše, vím, že budu jezdit klidně i těch 10K km ročně, nechci ho navěky, ale třeba na 5 let, pak už bude pro mě (ne konkrétně pro mě:)) starý, vydrží mi bez extra investic? tj. posere se jen něco z toho výčtu...
oproti tomu ta s V8, plyn okamžitě, těsnění nezávisí na nájezdu ale věku atd. ...
a z toho nám pak vyjdou různé kombinace, kdy je co lepší...
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Tak to jsem zvědavý, kdo to vyplní 
To jako máš na mysli, že při 220kil klekne třeba turbo? Já bych se držel pořád toho štěstí asi
Máme doma starou V8 bezvanos, 450kil a čeká se na trubku a nic. Pouze ventildekly přetěsnit.

To jako máš na mysli, že při 220kil klekne třeba turbo? Já bych se držel pořád toho štěstí asi
Máme doma starou V8 bezvanos, 450kil a čeká se na trubku a nic. Pouze ventildekly přetěsnit.
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Já taky:)
M62? Nějaká trubka tam je
http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/E ... stem_pipe/
a dostává se k ní taky tak blbě, resp. nijak jako v N62?
Nechce se mi to hledat, ale nepracuje M62 v nižších teplotách? Z toho by vyplývalo, že těsnění víc vydrží (i ty gufera). A ten motor je starší, čím novější, tím ošizenější konstrukce i materiál. Pak při a po krizi (od 2008) už vůbec...
M62? Nějaká trubka tam je
http://bmwfans.info/parts-catalog/E53/E ... stem_pipe/
a dostává se k ní taky tak blbě, resp. nijak jako v N62?
Nechce se mi to hledat, ale nepracuje M62 v nižších teplotách? Z toho by vyplývalo, že těsnění víc vydrží (i ty gufera). A ten motor je starší, čím novější, tím ošizenější konstrukce i materiál. Pak při a po krizi (od 2008) už vůbec...
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Jak je to tedy s těmi motory? Vydrží víc ten 3.0SD nebo 3.0D?ozracing píše:Takže motor se dvěmi turby nebude víc uhnaný když na něj tlačí 2x síla turba?
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Chlapi kdo tu eventuálně vozí auta z DE pokud bych našel nějaké tam a za úplatu mi ho dotáhl?
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
ano 3.0sd je obvykle spolehlivější jak 3.0D.
já pro auta do DE jezdím ale ne pro nafty.
já pro auta do DE jezdím ale ne pro nafty.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Potiz je, ze nikdy nevis jak se k tomu auto kdo choval. Jezdil kratke trasy? PDF asi pujde o hodne drive nez u auta co jezdilo dalky atd. Proste u deset let stareho auta to nemuzes vedet. Jakou naftu dotycky tankoval? Dochlazoval? Daval aditiva? a hromady dalsich otazek, na ktere ti nikdo neodpovi. To je duvod proc u tak stareho auta benzin... pak te to nemusi zajimat.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
to je pravě to že ti to nikdo neřekne, nikdy nevíš.
přiklad
- měl jsem tu X3 N47, první majitel, pán s tím 4 roky jezdil krátké trasy, po 4 letech najeto 40tkm!!! odešlo turbo, mechanik dal nové turbo, to odešlo taky, tak se zjistilo že turbo odešlo protože na těch krátkých trasách se odrovnalo DPF, tak se dalo nové turbo, nové DPF, a po pár desítkách tisíc km se utrhli rozvody, potkanej motor.
výsledek je že auto nemělo ještě najeto 100tkm a spadlo do něho pěkných pár set tisíc km jen do servisu toho motoru. a to je přesně ta nafta,ty když to kupuješ tak nevíš jestli to jezdilo dlouhé nebo krátké trasy, nevíš jeslti není DPF před smrtí, nebo jestli tam vůbec je, jestli není nedávno vyměnené ale načaté turbo. a samozřejmě se to nemusí načít jen tím že se jezdí krátké trasy, stačí pojezdit půl roku bez funkčního žhavení (jednotka, žhaviče) a DPF je zas KO.
- když se kupovalo auto pro máti, otec chtěl zásadně naftu, vůbec ho nezajímalo co mu říkám, koupila se 320D E91 M47, jedna z nejlepších BMW naft, najeto 80k po doktorovi z v DE, premium selection(BMW se zaručí za stav a km), opravdu to auto vonelo novotou. v servisních záznamech už v 60tkm byla měněná řemenice kliky!!! ano i to se u naft stává. v 90tkm tatík zustal někde viset, umřelo turbo, pak po repasi umřela regulace, pak už u novyho majitele problémy s EGRem, no auto nenajelo ani 150tkm a problémů požehnaně.
- nafta je jako když půjdeš s kurvou bez gumy, nikdy nevíš co z toho vyleze.
- těch N62 co postihla trubka by tady na foru kde je jich mraky člověk spočítal na prstech 1dné, max dvou rukou, akorát se s tím starší, truba je řešitelná s prací do 15k, gufera do 25k,
- a i kdyby se nakonec nafta srala méně (což nebude) a prožrala mín penez (což proti LPG neprožere), furt je prostě rozdíl jeslti jezdím s nějakym usmrkanym klepavym 6V dieselem a nebo s fantastickou V8.
přiklad
- měl jsem tu X3 N47, první majitel, pán s tím 4 roky jezdil krátké trasy, po 4 letech najeto 40tkm!!! odešlo turbo, mechanik dal nové turbo, to odešlo taky, tak se zjistilo že turbo odešlo protože na těch krátkých trasách se odrovnalo DPF, tak se dalo nové turbo, nové DPF, a po pár desítkách tisíc km se utrhli rozvody, potkanej motor.
výsledek je že auto nemělo ještě najeto 100tkm a spadlo do něho pěkných pár set tisíc km jen do servisu toho motoru. a to je přesně ta nafta,ty když to kupuješ tak nevíš jestli to jezdilo dlouhé nebo krátké trasy, nevíš jeslti není DPF před smrtí, nebo jestli tam vůbec je, jestli není nedávno vyměnené ale načaté turbo. a samozřejmě se to nemusí načít jen tím že se jezdí krátké trasy, stačí pojezdit půl roku bez funkčního žhavení (jednotka, žhaviče) a DPF je zas KO.
- když se kupovalo auto pro máti, otec chtěl zásadně naftu, vůbec ho nezajímalo co mu říkám, koupila se 320D E91 M47, jedna z nejlepších BMW naft, najeto 80k po doktorovi z v DE, premium selection(BMW se zaručí za stav a km), opravdu to auto vonelo novotou. v servisních záznamech už v 60tkm byla měněná řemenice kliky!!! ano i to se u naft stává. v 90tkm tatík zustal někde viset, umřelo turbo, pak po repasi umřela regulace, pak už u novyho majitele problémy s EGRem, no auto nenajelo ani 150tkm a problémů požehnaně.
- nafta je jako když půjdeš s kurvou bez gumy, nikdy nevíš co z toho vyleze.
- těch N62 co postihla trubka by tady na foru kde je jich mraky člověk spočítal na prstech 1dné, max dvou rukou, akorát se s tím starší, truba je řešitelná s prací do 15k, gufera do 25k,
- a i kdyby se nakonec nafta srala méně (což nebude) a prožrala mín penez (což proti LPG neprožere), furt je prostě rozdíl jeslti jezdím s nějakym usmrkanym klepavym 6V dieselem a nebo s fantastickou V8.
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Na M62 je trubka údajně jinak, dá se to snad udělat na autě, takže jestli má gufera držáky, nemusí se řešit spolu.
Zase má slabé vanosy. A o něco slabší rozvody oproti N62?
Takže si asi moc nevybereš.
Celkově by M62 mohla vyjít o něco levnějc...nechám se překvapit
Zase má slabé vanosy. A o něco slabší rozvody oproti N62?
Takže si asi moc nevybereš.
Celkově by M62 mohla vyjít o něco levnějc...nechám se překvapit

Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Jaký kód výbavy dle VIN má el. zavírání víka kufru?
Díky
Díky
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
$316-automaticke ovladani zadnich vyklopnych dveri
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
A to tlačítko se symbolem kufru co mají i X5 bez el. víka je tedy jen zámek?
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
ve předu na palubce? to je jen zámek.
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Co si myslíte o tomhle (mimo to že jde o naftu
? https://auto.bazos.cz/inzerat/77502071/ ... vybava.php

Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
že vypadá fajn ale drahý je to jako kurwa, myšleno poměr cena/rok výroby/počet km
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket