
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
jj nášlapy sou naprd, souhlasím, ted mám X5 s něma a nadávám, předtím jsem měl bez nich a mohl jsem někdy jezdit i čistej 

Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Moje babička by řekla - parádo trp.
Bez nich a bez hagus je to tajové nedomrdlé. Když jedu v lakýrkách, tak šlápnu na nášlap.
A když chceš něco na střechu -třeba umýt- nebo do střešního boxu, pak jsou silně praktické.
Každému se to nelíbí, proto to dělali s i bez.

A když chceš něco na střechu -třeba umýt- nebo do střešního boxu, pak jsou silně praktické.
Každému se to nelíbí, proto to dělali s i bez.
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Takže jdou dodělat na M paket nebo ne?mitocross píše:naslapy: okrem toho,ze to s nimi vyzera otrasne,je to aj krajne neprakticke
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Naslapy jsou skvely pro male deti na nasedani do auta, zas uplne bych to nezatracoval.
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
jestli nemyslel Mitocross když nášlapy, tak i lemy, kdyř lemy tak i nárazníky
Aby to do sebe všechno padlo.
Dogeatdog: a také pro podskříňáky
Máš vidět moji švagrovou se 150cm

Pro ni bych potřeboval, aby se nahla při nastupování jak autobus na zastávce



Aby to do sebe všechno padlo.
Dogeatdog: a také pro podskříňáky



Pro ni bych potřeboval, aby se nahla při nastupování jak autobus na zastávce
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Zvažuji zda je lepší koupit horší za 300k v rámci požadované výbavy a 100 nasypat do GO, nebo koupit lepší za 400 a spoléhat, že bude v dobrém stavu..
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
E70 za 300? Ceny moc nesleduji, ale aby to už nebyl vrak a těch 100 na GO aby stačilo???
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
a) je spravne, pokud nemas jistotu ze tech 100 za servis uz padlo kam melo.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
U e70 za 300tis máš malý rozpočet, počítej tak 200tis plus servis nafty dalších 100tis. No když nad tím tak přemýšlím vždy do e70 minimálně kilo nasypeš.
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Original to mozne nebolo,pretoze by to popieralo zmysel a urcenie celeho paketu.ozracing píše:Takže jdou dodělat na M paket nebo ne?mitocross píše:naslapy: okrem toho,ze to s nimi vyzera otrasne,je to aj krajne neprakticke
Dobastlit by sa to dalo. Problemom su znova prechody do lemov blatnikov (pretoze su ine) a musel by si zaroven casti naslapov dolakovat,aby to nevypadalo ako past na oko (teda v pripade ze nemas cierne auto).
Ak chces alebo potrebujes naslapy,kup si auto s mimi a netuzinguj Mpaket.
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
- za 100k žádné "GO" neuděláš, E70 je opravdu hodně drahé auto na provoz a 100k do toho vletí jak malina. za 100k u nafty uděláš takový průměrný servis toho motoru.ozracing píše:Zvažuji zda je lepší koupit horší za 300k v rámci požadované výbavy a 100 nasypat do GO, nebo koupit lepší za 400 a spoléhat, že bude v dobrém stavu..
- ani za 400k nekoupíš top E70, několik E70 jsem se zákazníkama projel a už vůbec ne naftu, ti lidi co mají naftu chtějí "šetřit" nebo si to aspon myslí, oni to neudržují v top stavu, ale řeší až když to nejede, zrovna včera tu takovej jeden byl. Je to prostě o tom že nafty se většinou kupují do firmy a nebo jako takovej "pracovní stroj", ten člověk za to dal velké peníze a jeho cílem je aby ho to vozilo někde po světě, BMW má proto aby ho to reprezentovalo, né aby projížděl zatáčku s usměvem, hlavně at to co nejmín žere, ekonomika a náklady ve firmě jsou duležité, olej nemusíme měnit po 30k, on vydrží i 50k. No kdežto 4,8i benzín kterej žere pomalu 20 litrů si do firmy opravdu moc lidí nekoupí, protože nikdo neuvažuje třeba o LPG atd když kupuje auto nové, tydle auta si kupují otcové od rodin kteří si plní dětské sny, pak kolem toho chodí jak kolem svatýho grálu a leští a ty auta dostávaj uplně jinou péči, pak ke mě takoví lidé jezdí "měnit znáček v kole", vyměnit olejovou měrku protože už je zašlá apod. ten přístup k tomu stejnému autu jen s jiným motorem je naprosto diamentrální rozdíl.
- druhá věc je jestli ty když chceš naftu nebudeš mít stejný přístup a nemávneš rukou na tom že někde něco vrže, je zatečená voda do světel, tam to nefunguje atd. pak ti třeba nějaká za 400k bude vyhovovat a nebude chtít hned ze startu moc peněz.
Naposledy upravil(a) JaraX dne úte 08.08.2017 06:35, celkem upraveno 1 x.
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Ozracing:A je to tady, takže to fakt bude zbastlené. Vyprdni se na to, nebo tím fakt shodíš celý auto.
Chlapi a není nafta u E70 s těma průserovýma turbama mezi hlavama? Nebo to bylo až později?
Chlapi a není nafta u E70 s těma průserovýma turbama mezi hlavama? Nebo to bylo až později?
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
ne ne, žádná turba mezí hlava, to není v8 ale r6, todle je jen nafta u které se trhají rozvody a pak se ráda potká, + samozřejmě běžné naftové nemoci (turbo, DPF, vstřiky, EGR, řemenice,čerpadla,žhavení, klapky, podtlaky)
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
Takže vyjde na stejno jestli koupím 3.0d nebo 3.0sd? Nebude ten motor s dvěmi turby při stejném nájezdu více namáhán (tím pádem horší volba)?
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
cože? spíš ten s dvoumaturbama snad mín namáhanej.
3,5d je lepší volba.
3,5d je lepší volba.
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
A v čem se tedy liší 3.0SD a 3.5D?
Četl sem že ty SD atd. se serou víc jak klasická 3.0D tak nevím?
Četl sem že ty SD atd. se serou víc jak klasická 3.0D tak nevím?
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
V roku 2009 preslo BMW na ine marketingove oznacovanie motorizacii.
3.0sd a 35d su rovnake motory. Rozdiely su minimalne, ako ked sa meni modelovy rocnik.
Jedna zaujimavost ktoru som zistil, ze 2008 3.0sd ma vacsie brzdy (rovnake ako 4.8i), ale uz 2009 35d ma mensie (rovnake ako 30d). Takze soudruzi to auto vlastne medzirocne "zoptimalizovali"
3.0sd a 35d su rovnake motory. Rozdiely su minimalne, ako ked sa meni modelovy rocnik.
Jedna zaujimavost ktoru som zistil, ze 2008 3.0sd ma vacsie brzdy (rovnake ako 4.8i), ale uz 2009 35d ma mensie (rovnake ako 30d). Takze soudruzi to auto vlastne medzirocne "zoptimalizovali"

Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
mužu se zeptat proč vlastně chceš pořád naftu když ti tady mraky lidí napsalo že to je špatně?
myslím prostě tvoje konkrétní důvody proč mít naftu. dík
myslím prostě tvoje konkrétní důvody proč mít naftu. dík
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
moje řeč, to rozhodně platí u ojetých aut, znám to u sebe, e53 3.0d mi od jara chybí jedna krytka bezpečnostního šroubu kola (JaraX píše:... No kdežto 4,8i benzín kterej žere pomalu 20 litrů si do firmy opravdu moc lidí nekoupí, protože nikdo neuvažuje třeba o LPG atd když kupuje auto nové, tydle auta si kupují otcové od rodin kteří si plní dětské sny, pak kolem toho chodí jak kolem svatýho grálu a leští a ty auta dostávaj uplně jinou péči, pak ke mě takoví lidé jezdí "měnit znáček v kole", vyměnit olejovou měrku protože už je zašlá apod. ten přístup k tomu stejnému autu jen s jiným motorem je naprosto diamentrální rozdíl. ...


u úplně nových to podle mě taky bude celkem ok, jezdí se do servisu atd., u X5/X6 bude poměr benzín / diesel tak 5/95, prostě lidi mají blok platit 2x tolik za palivo a 20 po městě je brutální, co si budeme (když máš peníze na nové, znamená to i to, že s nimi umíš hospodařit)... takže koupí 3.0d, 3.5d atd a jezdí za 10l a k tomu si koupí třeba e89 35is na léto...
problém nastává, buď když je někdo prase a kašle na to od začátku, nebo a to je častější si to auto koupí ojeté po 4 letech za 1M Kč jako druhý majitel, chce se v tom ukazovat a jezdit se spotřebou jako v TDI (s turbokopancem do zad zvyklej z Passatu), na servis kašle totálně, když se mu to sype pod rukama pošle dál řádně stočený... pak to koupí další a další a debilní pověst nafty je na světě - je to dáno i tím, že většina těch aut je prostě na naftu viz výš
znova to napíšu, když má člověk možnost koupit auto po prvním majiteli, zjistit jak bylo servisované, rozumný nájezd km, tak ten diesel podle mě není zas takový průser... A to miluju V8, co v e64 mám, ale upřímně (a teď tady dostanu čočku), ta N62 s tou slavnou trubkou, guferama a únikama oleje snad odevšad taky není nějakej etalon spolehlivosti a výdrže...
Re: Pomoc s koupí X5 E70 3.0D
N62 je v prve rade temer patnact let stary motor, u ktereho ale za 70 tisic lze udelat kompletni generalku do stavu, ve kterem prezije zbytek auta
nutno podotknout, ze v x5 mi z nej nekapla kapka oleje ani pred pretesnenim, a od pretesneni (rok a pul zpet, a cca 20 tisic km od te doby) neni JEDINY problem (predtim blbnul valvetronic). Auto jezdi denne. V plynu se pak spotrebou hrave dostane pod spotrebu nafty.
Snejk mi pretesnil V8 u sedmy a ja druhy den po prevzeti jel na zapadni pobrezi Francie. V garazi neni jedina kapka oleje, motor slape jak hodiny (vcera 1200km, nizky prulet Nemeckem zabydlenej v levem pruhu nemel chybu).
Naftu bych nechtel ani za prase. Klepe se to, v hornich otackach to umre, kdyz odejdou vstriky nebo turbo tak desetitisice litaji vzduchem jen aby to vubec jelo. To radeji investuju do novych kol na sedmu
a necham z X5 udelat rozlestenou libovku s head-up displejem 

Snejk mi pretesnil V8 u sedmy a ja druhy den po prevzeti jel na zapadni pobrezi Francie. V garazi neni jedina kapka oleje, motor slape jak hodiny (vcera 1200km, nizky prulet Nemeckem zabydlenej v levem pruhu nemel chybu).
Naftu bych nechtel ani za prase. Klepe se to, v hornich otackach to umre, kdyz odejdou vstriky nebo turbo tak desetitisice litaji vzduchem jen aby to vubec jelo. To radeji investuju do novych kol na sedmu

