určitě ne.
včera jsem se nechal zrovna ukecat, přijel pán se 435d, 3 lety auto, najeto 130k, říkam ok, to je vonavka, tak to uděláme, pán chtěl jen napojit klimu, no a dneska diagnostika a už sou tam 3 problémy, EGR, váha, karbon, atd a já zas kurva budu nadávat až to budu servisovat, pán se taky zděsil a už hledá 435i
- N55 sou poměrně dobrý motory vydrží cca 250tisíc bez investic, bohužel N62 se do 4er nedávala.
- EGR u N57 nemá smysl čistit, ty se serou, moooc serou, u M57 stačí čistit
- váha je KO
- když je sání zužený na pulku tak se na karbon moc nemužeš vytento.
JaraX měl asi na mysli, že tam můžeš mít spoustu chybových hlášek a to auto jede a jede, časem začne cukat, ale ještě jede no a pak už třeba jede jen někdy nebo klekne úplně.....a pak je to třeba raketa, nebo se to zase nějak poflikuje na prodej a další zoufalec to koupí zn. levně.
Můžeš vzít mrdku a držet ji při životě.
Můžeš vzít TOP a udržovat ji TOP a možná i za míň peněz.
Půl úspěchu je také i o štěstí
ale houby, todle není E53, tady už se šetřilo kde mohlo a nějaký komfort posádky v tédle třidě nikoho nezajímá.
- ve předu jsou vždy pružiny a nikdy né měchy
- vzadu jsou bud pružiny nebo měchy (měchy sou za příplatek)
- tlumiče mužou být normální nebo elektronické VDC
- stabilizátory bud klasické nebo dynamic drive
- dynamic drive s VDC = adaptive drive
- určitě to chce chtít plně vybavený podvozek, tzn adaptive drive s měchama vzadu
- při těch nákladech jaký to auto má je už jedno jestli to má měchy nebo ne. někdy jsou ty závady až kuriozní, např trhající se přední kardan který roztrhá celou převodovku převážně u nafty.
- naftám odchází motory, převodovky i xdrive.
Díky za vyčerpávající odpověď Další otázka v čem se liší M paket exteriér karoserie kromě lakovaných lemů a trochu jiného zadního nárazníku? Má nějaký symbol že některé ledvinky mají černou mřížku a některé stříbrnou?
Chci se zeptat v čem se liší M paket lemy od těch rozšířených plastových kromě laku?
Dají se na M paket dodělat nášlapy?
Proč mají některé černé mřížky ledvinek a některé stříbrné?
lemy: vsimni si prechody z lemov do naraznika a pochopis
naslapy: okrem toho,ze to s nimi vyzera otrasne,je to aj krajne neprakticke
mriezky: cierne boli standard pre nizsie motorizacie (napr.3.0d,3.0i),strieborne pre vyssie (3.0sd,35d,40d,...)