Ahoj klubáci, po E46, E60 a Touaregovi se chci vrátit zpět ke značce a koupit starší E70 do 360 000Kč. Vzhledem k tomu, že jsou to starší kousky, rád bych se zeptal, na co si dát při koupi konkrétně tohoto modelu pozor (při nájezdu nad 250 tis. km), co zkontrolovat, co otestovat, co jsou slabiny atd.
Vzhledem k ceně na benzín asi nedosáhnu, takže budu volit mezi 3.0D a 3.5D, vím, že ani jeden není ideální, ale který je "spolehlivější"? A jaký nájezd je šibeniční?
PS: Našel by se nějaký ostřílený X5kař v Praze a okolí, kdo by mi s výběrem pomohl, abych nekoupil studnu na peníze?
Předem děkuji.
Naposledy upravil(a) ozracing dne čtv 03.08.2017 22:30, celkem upraveno 3 x.
no neboj, ona tě ta nafta rychle vyučí a rychle dorovná cenu benzínové motorizace.
hlavně si sebou vem mechanika kterej BMW dělá a vše ti prověří pořádně jak testem daných věcí ,tak diagnostikou.
nepodary to určitě nejsou, ale nemůžeš srovnávat fantastickou atmosférickou 4,8i se vstřikovacíma tlakama 3bar s nečím co má vstřikovací tlak 2000 bar, vrací si spaliny do sání (zkus někdy sníst co z tebe vyleze), má velké kompresní tlaky, má gumovou řemenici na klice, má spoustu termostatů a má filtr na výstupu z motoru (DPF), a nějakou věc co točí přes 100 k rpm a má být spolehlivá (turbo). a tydle komponenty té superelektrány prostě mají nejakou životnost a hold nafta která má najeto přes 150k nebo 10 let života už stojí neskutečnej ranec na servis, navíc nikdy nevíš kdy to přijde.
To chápu, ale to se pak týče všech nafťáků.. Nějak jsem s tím smířen po zkušenosti s Touaregem. Proto mě spíše zajímá na co se při koupi zaměřit krom chodu automatu.. Těch aut je jak hub po dešti mezi 250-300 tis.km. Co má X5 jako časté příznaky a slabiny a jak poznat mimo diagnostiku že je něco špatně..
těch specifických věcí jsou desítky, potřebuješ sebou odborníka, sám kupoval je blbost, těch věcí co se zkouší je několik desítek.
slabiny E70? tak půlka toho auta je slabina sere se tam toho mraky, od klimatizace, přes svěla, elektriku, navigace, tlačítka, ručka, ložiska, čepy.
převodovky u nafty umíraj od 200k, u benzínu od 400k, 8q umíraj od 150k u nafty a od 250k u benzínu.
VIN servisne zaznamy preverit este pred obhliadkou cez autorizak. Cloveka s BMW diagnostikou (ktory ju aj vie citat) so sebou,atd.,..Bez toho je vela rizik.
Pokud někdo v 300 kil pořeší velký servis a při 350 kil to prodává, tak bych to raději vzal, než při 250ti před servisem.
Takže ano servis, stav, servis, stav na km se vy....
Velký servis jsem myslel co by do objemu a je podělané kde co.
Když tam má třeba vyřešeno přetěsnění motoru s tou slavnou trubkou, tak máš 50k v kapse a 10let klid.
Prostě, co vymění předchůdce, nemusíš ty.
A také aby šlapal automat jak má. TJ repas 70k, který tě po repasu také nemusí trápit. To jsou asi dvě nejčastější a nejzákladnější investice
Pokud to má třeba vůle v podvozku, tak si můžeš udělat obrázek. Stav je důležitější jak km, ty stejně nejsou pravdivé.
Pokud koupíš auto TOP, pak ho jen udžuješ - spotřebák - sem tam nějaké uložení, rameno, koutouč a tak za pár tisíc.
Jinak není problém do toho 100k+ zahučet. Životnost komponentu závisí také na tom, jak se k tomu kdo choval, takže těžko říct.
A znovu - hlavně ssebou znalého s origo diag., abys v euforii nevzal mrdku.
Takže není něco jako předepsaný balík servisních úkonů a výměn autorizákem pro nájezd třeba 300 tisíc km? Že pokud by auto mělo pravidelný servis u BMW tak je třeba jistota, že to bylo děláno..? A tím pádem by bylo lepší jak říkáš koupit nájezd třeba 330 tisíc než 280 tisíc km
Ono v servisní knize toho člověk moc nevyčte a málokdo má schované účty od nějakých repasí atd. (sám to nedělám) Takže to bude věštění z křišťálové koule co se stavu týče Mé preference jsou nafta za částku kolem 350 tisíc Kč a co největší výbava..
Není někde sepsána životnost těch nejdražších komponent? Dle toho by se člověk mohl orientovat po čem jít při jakém nájezdu..
Zapoměň na nějakej interval. Zrovna u těchto aut můžeš koupit utrápenej kus s realnýma 100k km nebo klidně slušnej s 300k km. Proto by to měl vidět někdo, kdo tomu rozumí. Chceš naftu, takže ze startu bych hned započítal do ceny i výměnu rozvodů. Zbytek už je na konkrétním kusu..