Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
x6 zkušenosti
x6 zkušenosti
Ahoj, máte nebo měl jste někdo x6 před FL r.v. cca 09/10? Jaká je vaše zkušenost,jakou motorizaci máte/jste měli, šli by jste do x6 znovu? Proč ano nebo proč ne? Uvítám jakoukoliv informaci k tomuto modelu. Prosím nesrovnávat s x5 nebo 7er, jde mi čistě jenom o x6, nejlépe s motorizaci 35d nebk 35i.
DÍky a pěkný den všem.
DÍky a pěkný den všem.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: x6 zkušenosti
sere se to víc jak X5 a je to mnohem méně praktické, navíc strašně drahé na pořízení, jelikož to všichni chcou.
motorizace je průser, nafty trpí na tisíc problémů, 3,5i trpí hlavně na karbonování v důsledku toho že je tam 5W30, 0W30 a ještě navíc prostě v té velké krávě s xdrivem dostává ten motor kapky.
toť vše asi.
proč do toho jít
- vzhled
- vzhled
- vzhled
- nepadá tak na ceně jak X5, ale zase X5 jde koupit za mín, takže ve výsledku je to spíš asi mínus
proč do toho nejít
- nepraktické
- nepohodlné
- šilené drahý servis
- vysoká pořizovací hodnota
- vzhled (hodně dráždí lidi)
- už proti E53 na celovzduchu je to tvrdé
motorizace je průser, nafty trpí na tisíc problémů, 3,5i trpí hlavně na karbonování v důsledku toho že je tam 5W30, 0W30 a ještě navíc prostě v té velké krávě s xdrivem dostává ten motor kapky.
toť vše asi.
proč do toho jít
- vzhled
- vzhled
- vzhled
- nepadá tak na ceně jak X5, ale zase X5 jde koupit za mín, takže ve výsledku je to spíš asi mínus
proč do toho nejít
- nepraktické
- nepohodlné
- šilené drahý servis
- vysoká pořizovací hodnota
- vzhled (hodně dráždí lidi)
- už proti E53 na celovzduchu je to tvrdé
Re: x6 zkušenosti
Díky Jardo za reakci s kterou jsem víceméně z tvé strany počítal, nic ve zlém
Co se X6 týče, to že to není praktické neřeším, bohužel jsem postižený tím že mě nebaví jezdit ničím jiným než BMW, do ničeho jiného už sedat nechci, a co teď že!
e53 4.8is máme doma, takže pořizovat e70 mi připadá jako nesmysl a navíc mi přijde strašně bezpohlavní vůči e53, pouze můj názor kluci tak se neurážejte. X6 má aspoň trochu koule, je svá, je jiná, pro mnohé je hnusná a není vidět na každém rohu a to mi právě jde, kdybych jí měl tak ne proto abych dal ruku z okna a dělal páska, ale měl bych jí protože je prostě "jiná" a to mě baví, a to je asi jediný důvod proč bych jí vcelku rád pořešil, je v tom místo, ikdyž ne moc, je to vysoký a bezpečný, to že to má naprd zavazadlák nějak moc neřeším, to co potřebuji nutně převést převezu, to co ne tak na to mám doma pracanta.
Motory je kapitola sama pro sebe, to je mi jasný, tyhle agregáty pocházejí už z dob kdy začalo jít bmw do sraček, takže 5.0i je nemyslitelné, 3.5i je asi pokud tuším jediná benzínová alternativa, ale měl bych to na občasné delší pracovní trasy a pak pro společné rodinné jízdy, takže jsem asi magor a vrátil bych se snad i k naftě, vyšší krouťák, turbodíra, krátké spektrum otáček, to vše mi je jasné, traktor zvuk, DPF, turba, vstřiky, řemenice, termostaty, rozvody, asi klapky, žhaviče a jejich jednotka apod... to vše mi je taky jasné, už jsem si tím několikrát v životě prošel, ale asi pořád lepší živit v X6 naftu než benzín, navíc naftu mám zadarmo, nebo zadarmo ne ale nemusím řešit doklady, cesťáky apod. jako u benzínového auta.
3.0d nechci, každý koník na víc je dobrý u takového monstra, 4.0d tuším až po faceliftu a do takové investice jít nechci, takže zůstává jenom asi 3.5d.
Co se tam sere navíc ohledně X5 e70, tuším že je postavená na stejném podvozku a vše je identické ne? Co 6st automaty, odcházejí často? Co x drive je tam nějaký zásadní problém? Diferáky kazové?

Co se X6 týče, to že to není praktické neřeším, bohužel jsem postižený tím že mě nebaví jezdit ničím jiným než BMW, do ničeho jiného už sedat nechci, a co teď že!
e53 4.8is máme doma, takže pořizovat e70 mi připadá jako nesmysl a navíc mi přijde strašně bezpohlavní vůči e53, pouze můj názor kluci tak se neurážejte. X6 má aspoň trochu koule, je svá, je jiná, pro mnohé je hnusná a není vidět na každém rohu a to mi právě jde, kdybych jí měl tak ne proto abych dal ruku z okna a dělal páska, ale měl bych jí protože je prostě "jiná" a to mě baví, a to je asi jediný důvod proč bych jí vcelku rád pořešil, je v tom místo, ikdyž ne moc, je to vysoký a bezpečný, to že to má naprd zavazadlák nějak moc neřeším, to co potřebuji nutně převést převezu, to co ne tak na to mám doma pracanta.
Motory je kapitola sama pro sebe, to je mi jasný, tyhle agregáty pocházejí už z dob kdy začalo jít bmw do sraček, takže 5.0i je nemyslitelné, 3.5i je asi pokud tuším jediná benzínová alternativa, ale měl bych to na občasné delší pracovní trasy a pak pro společné rodinné jízdy, takže jsem asi magor a vrátil bych se snad i k naftě, vyšší krouťák, turbodíra, krátké spektrum otáček, to vše mi je jasné, traktor zvuk, DPF, turba, vstřiky, řemenice, termostaty, rozvody, asi klapky, žhaviče a jejich jednotka apod... to vše mi je taky jasné, už jsem si tím několikrát v životě prošel, ale asi pořád lepší živit v X6 naftu než benzín, navíc naftu mám zadarmo, nebo zadarmo ne ale nemusím řešit doklady, cesťáky apod. jako u benzínového auta.
3.0d nechci, každý koník na víc je dobrý u takového monstra, 4.0d tuším až po faceliftu a do takové investice jít nechci, takže zůstává jenom asi 3.5d.
Co se tam sere navíc ohledně X5 e70, tuším že je postavená na stejném podvozku a vše je identické ne? Co 6st automaty, odcházejí často? Co x drive je tam nějaký zásadní problém? Diferáky kazové?
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: x6 zkušenosti
no jo, je to prostě pozérský auto a za to si strašně zaplatíš, já jsem postiženej, to máš pravdu, jsem postiženej tím komfotem co dostanu u 7er, za ty prachy, včera jsem ujel 1860km z Řecka, odpoledne jsem se nudil a byl dost unavenej na to abych něco dělal, tak jsem sedl do auta a jel se jen tak projet, prostě sem se šel projet v po 1860km trase, nakonec jsem najel přes 2k za jeden den, na ecce homo potkal nějakou E60 a parádně si zablbnul, cestou dolů potkal E46 a zase. no prostě za 2 kila je to auto masakr. V srbku jsme jeli jen furt kolem kila jelikož byl dost provoz a spotřeba vyšla 10,6 x 11,2kč litr LPG = 1,19kč km je prostě s V8 neskutečnej masakr. a najednou bych si měl koupit X6, která stojí pěkná k milionu, výbavu moc nenabízí, drncá, není tam žádný rozumný motor, levně taky žádná motorizace jezdit neumí. a prostě jít z V8 do nafty je prostě šilenej dowgrade, nehledě na to že ten servis stejně dorovná investici do 3,5i paliva. 5.0i je fakt nerozum, souhlas. je to každýho věc, X6 se mi líbí, kdyby stála 150k tak bych si ji koupil ale už za 300k by mi to přišlo jako předražené auto. a prostě tady si připlacíš několik moooc settisíc za vzhled.
proti X5 má tuším trochu jinak řešenou ručku která se u X6 hodně sere, jinej diferák. no a servis xdrivu samozřejmě stojí kotel.
automaty se u nafty serou kvuli špatnýmu rozložení kroutáku, u benzínu skoro vubec(6Q).
pokud bych mohl radit, tak bych si koupil top individual E65, a zbytek ušetřených peněz procestoval nebo si udělal jiné životní radosti.
btw a za den určitě potkáš mnohem víc X6 jak E65
proti X5 má tuším trochu jinak řešenou ručku která se u X6 hodně sere, jinej diferák. no a servis xdrivu samozřejmě stojí kotel.
automaty se u nafty serou kvuli špatnýmu rozložení kroutáku, u benzínu skoro vubec(6Q).
pokud bych mohl radit, tak bych si koupil top individual E65, a zbytek ušetřených peněz procestoval nebo si udělal jiné životní radosti.
btw a za den určitě potkáš mnohem víc X6 jak E65
Naposledy upravil(a) JaraX dne pon 31.07.2017 23:58, celkem upraveno 1 x.
- vlastnemec
- Registrovaný
- Příspěvky: 1627
- Registrován: stř 16.03.2011 01:00
- Bydliště: Bruntál (Drsný kraj, drsní lidé)
Re: x6 zkušenosti
Ráno vyjedu v chudém černém Bruntáli a po cestě do práce cca 7km potkám tři x6 plus některé dny plus dvěSweden píše:X6 má aspoň trochu koule, je svá, je jiná, pro mnohé je hnusná a není vidět na každém rohu a to mi právě jde, kdybych jí měl tak ne proto abych dal ruku z okna a dělal páska, ale měl bych jí protože je prostě "jiná" a to mě baví, a to je asi jediný důvod proč bych jí vcelku rád pořešil, je v tom místo, ikdyž ne moc, je to vysoký a bezpečný, to že to má naprd zavazadlák nějak moc neřeším, to co potřebuji nutně převést převezu, to co ne tak na to mám doma pracanta.



Jo sedmice - e38 dvě do měsíce, e65 tři doměsíce a ty samé, f01 jedna a ta samá.
Re: x6 zkušenosti
Kluci nevím co jsem kde napsal špatně ale určitě jsem nikoho neoznačil za vola a Jardu určitě ne! Můj koment na něj byl myšlen tak jako že jsem podobnou odpověď od něj čekal, znám z minulosti jeho pohled na e70 tak mi bylo jasný jaký bude pohled na e71, toť vše Vlasto.
Jsem rád za každý názor který tu člověk napíše a i když napíšete že e71 je sračka a mě se líbí tak mi to je jedno, každý člověk je individuální.
Jediný s čím nesouhlasím je to že je to pozérský auto, auto samo o sobě není pozérský, jediný kdo dokáže být pozér je člověk v něm. e63 mi připadala, když jsem jí neměl taky pozérská, od doby co jí mám tak mi to přijde jako "téměř" normální auto, ale lidi kolem to berou jinak, není to žádný zázrak, ale jezdit s tím po výletech s rodinou a parkovat vedle tuctových oktávií je někdy na nervy, ty vyčítavý pohledy lidí mě serou, těm lidem nedochází že moje coupé je levnější než jejich nová oktávka.... takže to k tomu pozérství.
Jsem rád za každý názor který tu člověk napíše a i když napíšete že e71 je sračka a mě se líbí tak mi to je jedno, každý člověk je individuální.
Jediný s čím nesouhlasím je to že je to pozérský auto, auto samo o sobě není pozérský, jediný kdo dokáže být pozér je člověk v něm. e63 mi připadala, když jsem jí neměl taky pozérská, od doby co jí mám tak mi to přijde jako "téměř" normální auto, ale lidi kolem to berou jinak, není to žádný zázrak, ale jezdit s tím po výletech s rodinou a parkovat vedle tuctových oktávií je někdy na nervy, ty vyčítavý pohledy lidí mě serou, těm lidem nedochází že moje coupé je levnější než jejich nová oktávka.... takže to k tomu pozérství.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: x6 zkušenosti
S tím počtem X6 na silnicích jsem to asi lehce podcenil, nevím no, ale tady u nás ve vidlákově vidím tak jednu denně, nebo jsem si toho dříve nevšímal a teď co mi do hlavy vlezla myšlenka pořízení si toho začínám teprve všímat.
Lehce se mi mění pracovní vytížení, budu potřebovat auto a občasné delší pracovní cesty CZ>AT>CZ, chci vyšší posed, chci bezpečné auto, chci BMW které bude stát do 600k s následným odpočtem DPH, takže moc možností asi nemám co, takže je zde volba e70/71.
Uvidíme jak vše dopadne, když to dopadne, mám vyhlídnutý pouze jeden jediný celkem vybavený kousek za slušné peníze, nikde jinde jsem zatím nehledal, X6 by měla být náhrada za e63, e53 která má najeto 144k samozřejmě zůstává doma. Nevím co se mi v hlavě hodí, ale teď jsem dal pár dálničních přesunů v e53 a to auto mi připadá naprosto fantastický, motor je úžasný, je mi jasný že žádná 35d si k němu nečuchne ani náhodou, ale tak když se už žádný pořádný motor nedělá není jiného řešení, celková mohutnost auta mě fascinuje (chápej že když vysednu z kamionu tak je pro mě každý auto drobek), vyšší posed a pohled na silnici, to že to drncá mi nevadí to že je to celkově neergonomický mi taky nevadí, nehledám etalon mezi BMW, jen si prostě nechci totálně nasrat do gatí s něčím co mi za to nestojí.
Jardo chápu tě se 7er, ty jsi v něm možná ten etalon BMW našel, ani se ti nedivím, je to fantastický auto, pro mě by to možná byla nejlepší volba, splňovala by všechny moje kritéria krom vyššího posedu který bych i nějak přežil, přeci jenom jsem ještě vcelku "mladý", ale i přes tyto všechny věci mi u 7er něco chybí, tím je takový to "čaro" kterým tě auto okouzlí na první pohled, ale to je právě otázka té individuality která je v každém z nás jiná.
Lehce se mi mění pracovní vytížení, budu potřebovat auto a občasné delší pracovní cesty CZ>AT>CZ, chci vyšší posed, chci bezpečné auto, chci BMW které bude stát do 600k s následným odpočtem DPH, takže moc možností asi nemám co, takže je zde volba e70/71.
Uvidíme jak vše dopadne, když to dopadne, mám vyhlídnutý pouze jeden jediný celkem vybavený kousek za slušné peníze, nikde jinde jsem zatím nehledal, X6 by měla být náhrada za e63, e53 která má najeto 144k samozřejmě zůstává doma. Nevím co se mi v hlavě hodí, ale teď jsem dal pár dálničních přesunů v e53 a to auto mi připadá naprosto fantastický, motor je úžasný, je mi jasný že žádná 35d si k němu nečuchne ani náhodou, ale tak když se už žádný pořádný motor nedělá není jiného řešení, celková mohutnost auta mě fascinuje (chápej že když vysednu z kamionu tak je pro mě každý auto drobek), vyšší posed a pohled na silnici, to že to drncá mi nevadí to že je to celkově neergonomický mi taky nevadí, nehledám etalon mezi BMW, jen si prostě nechci totálně nasrat do gatí s něčím co mi za to nestojí.
Jardo chápu tě se 7er, ty jsi v něm možná ten etalon BMW našel, ani se ti nedivím, je to fantastický auto, pro mě by to možná byla nejlepší volba, splňovala by všechny moje kritéria krom vyššího posedu který bych i nějak přežil, přeci jenom jsem ještě vcelku "mladý", ale i přes tyto všechny věci mi u 7er něco chybí, tím je takový to "čaro" kterým tě auto okouzlí na první pohled, ale to je právě otázka té individuality která je v každém z nás jiná.
Naposledy upravil(a) Sweden dne úte 01.08.2017 08:54, celkem upraveno 1 x.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: x6 zkušenosti
jenže E63 ti nabídne naprosto fantastické jízdní vlastnosti a komfort větší než ta E71, a to je to co z té X6 dělá to pozérské auto, že to prostě není ani sportovní, ani pohodlný, ani usporný, a prostě X6 si nekupuješ protože chceš aby to krásně filtrovalo nerovnosti, ani abys projel zatáčku s hubou od ucha k uchu, dokonce ani né proto aby s ní jezdil v terénu, ani aby se ti v vzadu někdo natáhl a díval se tam na film a za 1000km ti řekl že si myslí že se ujelo 200km. ani si to nekoupíš protože to žere 1kč km a budeš rád když tě náklady se servisem vyjdou na 10kč km. Prostě 99 procent lidí co si koupí X6 si to auto kupuje protože se jim líbí, tak to prostě je a bude. X6 se hodně líbí, umí udělat velký dojem, ale tím to taky končí. jinak je i ta blbá E70 ve všem lepší. tečka
Re: x6 zkušenosti
ten rozdíl mezi e63 a e71 mi je naprosto jasný, e63 je auto pro zábavu a to také dokonale splňuje, e71 je auto na kratší přesuny které si člověk nijak neužije a asi teda na pozérství no
, i přes to bych raději e71 než e70 která mi připadá ještě více nafouklá než e71, ale konec téhle debaty o vzhledu a využití, to by byl nekonečný příběh a více méně k ničemu protože každý máme jiný pohled na věc.
Otázka k motorizaci, dával se úplně do prvních ročníků e71 stejný motor N62 V8 jako do e70? Asi ne co

Otázka k motorizaci, dával se úplně do prvních ročníků e71 stejný motor N62 V8 jako do e70? Asi ne co

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: x6 zkušenosti
Moje lepsi polovicka (jezdi lip jak vetsina chlapu, podotykam) byla do X6 zamilovana, dokud ji v nejsilnejsi motorizaci na par dni nemela. Podle jejich slov nepohodlna mrdka, ktera sice vypada uzasne ale nic neumi poradne. Pokazde kdyz ted uvidi X6 tak proleti cosi neslusneho
a ze by ji za X5 nevymenila ani nahodou.
HUD pry je tam fajn, jako jedina vec co chvalila.

HUD pry je tam fajn, jako jedina vec co chvalila.
Re: x6 zkušenosti
Něco na tom třeba je, nevím, nemůžu soudit, popravdě jsem v X6 nikdy nejel a to je možná ta chyba
Tady je aspoň výbava toho zmíněného kousku, myslím že to není tak hrozný:
255
Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad
521
Rain Sensor Regensensor
522
Xenon Light Xenon-licht
548
Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho
851
Language Version German Sprachversion Deutsch
Options
1CB
Co2 Content Co2 Umfang
2PA
Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung
2SK
Alloy Wheels Star Spoke 259/mt Lm Raeder Sternspeiche 259 / Mb
2VA
Adaptive Drive Adaptive Drive
217
Active Steering Aktivlenkung
220
Self-leveling Suspension Niveauregulierung
230
Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge
3AG
Backup Camera Rueckfahrkamera
3AS
Roof Railing Silver Dachreling Silber
302
Alarm System Alarmanlage
316
Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung
322
Comfort Access System Komfortzugang
323
Soft Close Automatic System For Doors Soft-close-automatik Fuer Tueren
328
Aluminium Running Board Sill Aluminium-trittbrett
330
Sports Package Sportpaket
4AZ
Fine-wood Trim Bamboo Grain Dark Edelholzaus. Bambus Maser Dunkel
4NA
Interior Mirror With Dig. Compass Innenspiegel Mit Digitalem Kompass
4NB
Aut.air Conditioning 4-zone Control Klimaautomatik Mit 4-zonenregelung
4UP
Adaptive Fixing System Adaptives Befestigungssystem
417
Roller Sunblind, Rear Side Windows Sonnenschutzrollo Hintere Tuersch.
423
Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
428
Warning Triangle Warndreieck
430
Interior And Exterior Mirror Packa Iinnen- Und Aussenspiegelpaket
431
Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend
455
Active Seat F Driver And Front Passenger Aktivsitz Fuer Fahrer/beifahrer
456
Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar
488
Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer
493
Storage Compartment Package Ablagenpaket
494
Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
496
Seat Heating For Rear Seats Sitzheizung Fuer Fondsitze
5DA
Passenger Airbag Deactivate Beifahrerairbag-deaktivierung
502
Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage
508
Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)
524
Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht
544
Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf.
563
Lights Package Lichtpaket
6FF
Dvd System For Rear-seat Occupants Dvd-system Im Fond
609
Navigation System Professional Navigationssystem Professional
610
Head Up Display Head-up Display
620
Voice Input System Spracheingabesystem
633
Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch.
676
Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem
698
Area-code 2 Area-code 2
7NH
Service Inclusive 5/100 Service Inclusive 5/100
760
Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line
761
Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung
775
Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit
8SM
Vin, Visible From Outside Fahrgestellnummer,v.aussen Sichtbar
8SP
Cop Control Cop Steuerung
840
High Speed Synchronisation Hochgeschwindigkeitsabstimmung
863
Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa
877
Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall
879
German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur
925
Shipping Protection Package Versandschutzpaket


Tady je aspoň výbava toho zmíněného kousku, myslím že to není tak hrozný:
255
Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad
521
Rain Sensor Regensensor
522
Xenon Light Xenon-licht
548
Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho
851
Language Version German Sprachversion Deutsch
Options
1CB
Co2 Content Co2 Umfang
2PA
Locking Wheel Bolts Radschraubensicherung
2SK
Alloy Wheels Star Spoke 259/mt Lm Raeder Sternspeiche 259 / Mb
2VA
Adaptive Drive Adaptive Drive
217
Active Steering Aktivlenkung
220
Self-leveling Suspension Niveauregulierung
230
Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge
3AG
Backup Camera Rueckfahrkamera
3AS
Roof Railing Silver Dachreling Silber
302
Alarm System Alarmanlage
316
Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung
322
Comfort Access System Komfortzugang
323
Soft Close Automatic System For Doors Soft-close-automatik Fuer Tueren
328
Aluminium Running Board Sill Aluminium-trittbrett
330
Sports Package Sportpaket
4AZ
Fine-wood Trim Bamboo Grain Dark Edelholzaus. Bambus Maser Dunkel
4NA
Interior Mirror With Dig. Compass Innenspiegel Mit Digitalem Kompass
4NB
Aut.air Conditioning 4-zone Control Klimaautomatik Mit 4-zonenregelung
4UP
Adaptive Fixing System Adaptives Befestigungssystem
417
Roller Sunblind, Rear Side Windows Sonnenschutzrollo Hintere Tuersch.
423
Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours
428
Warning Triangle Warndreieck
430
Interior And Exterior Mirror Packa Iinnen- Und Aussenspiegelpaket
431
Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend
455
Active Seat F Driver And Front Passenger Aktivsitz Fuer Fahrer/beifahrer
456
Comfort Seats, Electric. Adjustable Komfortsitze Elektrisch Verstellbar
488
Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer
493
Storage Compartment Package Ablagenpaket
494
Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer
496
Seat Heating For Rear Seats Sitzheizung Fuer Fondsitze
5DA
Passenger Airbag Deactivate Beifahrerairbag-deaktivierung
502
Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage
508
Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc)
524
Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht
544
Cruise Control With Braking Function Geschwindigkeitsregel. Mit Bremsf.
563
Lights Package Lichtpaket
6FF
Dvd System For Rear-seat Occupants Dvd-system Im Fond
609
Navigation System Professional Navigationssystem Professional
610
Head Up Display Head-up Display
620
Voice Input System Spracheingabesystem
633
Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch.
676
Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem
698
Area-code 2 Area-code 2
7NH
Service Inclusive 5/100 Service Inclusive 5/100
760
Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line
761
Individual Sun Protection Glazing Individual Sonnenschutzverglasung
775
Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit
8SM
Vin, Visible From Outside Fahrgestellnummer,v.aussen Sichtbar
8SP
Cop Control Cop Steuerung
840
High Speed Synchronisation Hochgeschwindigkeitsabstimmung
863
Europe/dealer Directory Service Kontakt-flyer Europa
877
Deletion Cross-over Operation Ueberkreuzbedienung Entfall
879
German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur
925
Shipping Protection Package Versandschutzpaket
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: x6 zkušenosti
dyt to nemá ani blbyho logica.
Re: x6 zkušenosti
pro mě jako pro čiště prakticky přemýšlejícího člověka to přijde neskutečně fascinující jak může někdo dát tak strašné peníze za auto které není v ničem dobré.
Re: x6 zkušenosti
Nevím co jsou strašné peníze ale po odečtu DPH jsem na částce kde se pohybují slušné e65 zcela běžně +- nějaké drobné.
Mě osobně třeba popohání v myšlence pořízení třeba jenom to že bych jí rád vyzkoušel nejspíš, toť vše.
Ale třeba taky rychle vychladnu a budu rád za to co mám
Mě osobně třeba popohání v myšlence pořízení třeba jenom to že bych jí rád vyzkoušel nejspíš, toť vše.
Ale třeba taky rychle vychladnu a budu rád za to co mám
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: x6 zkušenosti
Jardo beru tě jako důležitého člověka tady na fóru, osobně jsme se viděli a mám k tobě respekt jako ke člověku který něco umí a něco dokázal a určitě ještě dokáže, ale jedna věc mi na tobě vadí, a to je to že se snažíš pochopit lidi dle vlastního myšlení, ale ono to nejde, pochop že někdo si dá 20" kola na 7er jenom proto protože to prostě hezky vypadá, někdo jezdí 18" kola léto/zima jenom proto protože je to komfortní, auto nedostává na prdel a jsou levnější.
Tak podobně je to i s X6, nechci aby jste to tady vychvalovali a říkali jooo běž do toho, je to super car, budeš dobrej pozer a král silnic.....takhle to určitě není, ale chtělo by to občas střídmý pohled a nehledat na všem jenom negativum.
Ale to už jsme jinde a určitě nechci aby se další případná diskuze ubírala tímto směrem
Tak podobně je to i s X6, nechci aby jste to tady vychvalovali a říkali jooo běž do toho, je to super car, budeš dobrej pozer a král silnic.....takhle to určitě není, ale chtělo by to občas střídmý pohled a nehledat na všem jenom negativum.
Ale to už jsme jinde a určitě nechci aby se další případná diskuze ubírala tímto směrem

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: x6 zkušenosti
Ono asi celé založení tohoto Topicu byla blbost, chce to sednout a projet se v tom, i když nemyslím si že otázka celkového komfortu( proboha nemyslím tím otázku motorizace ) bude někde jinde než je u e53 4.8is.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: x6 zkušenosti
Doufám, že se pak přiznáš, jestli jsi trefil kozla nebo ne 

Re: x6 zkušenosti
tak to každopádně, můj pohled bude zcela objektivní.
Osobně mě tahle situace sere, ale prostě 4.8is na dálky honit nebudu, coupe je nesmysl, manželka "svoje" auto potřebuje každý den a můj "služební koncern" ne ježdění kolem komína mě nebaví
Osobně mě tahle situace sere, ale prostě 4.8is na dálky honit nebudu, coupe je nesmysl, manželka "svoje" auto potřebuje každý den a můj "služební koncern" ne ježdění kolem komína mě nebaví
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: x6 zkušenosti
blbost to nebyla, zajímavé téma, ještě tady nebylo:)
v X6 jsem pár set km najel, 3.0d 173kW, bez adaptive drive... ve srovnání s e53 3.0d 160kW pocitově auto, které jede lehčeji, sedíš trochu níž, ne tak jako v kombajnu:) daleko sportovnější, jednou jsem z něj přesedl hned do e53, nejelo to, jakoby bylo přilepený lepidlem na silnici, víc se náklánělo - kupodivu, vše bylo takový hrozně ztuha:) Je to 8 let zpátky, X6 byla nová, X5 5 let stará s 100K km, takže neprovnáváme šunky...
Mě se X6 libí, není to value for money jako e65/6, to je jasný, ale když jsi ochotný za ní zaplatit, tak proč ne...
Jaká motorizace je to, o kterém uvažuješ a kolik má najeto?
A co 5 GT - F07 o té jsi nepřemýšlel? tam je R6 benzín, co na ní stačí... Cenově možná stejně... kolem cca 600K
v X6 jsem pár set km najel, 3.0d 173kW, bez adaptive drive... ve srovnání s e53 3.0d 160kW pocitově auto, které jede lehčeji, sedíš trochu níž, ne tak jako v kombajnu:) daleko sportovnější, jednou jsem z něj přesedl hned do e53, nejelo to, jakoby bylo přilepený lepidlem na silnici, víc se náklánělo - kupodivu, vše bylo takový hrozně ztuha:) Je to 8 let zpátky, X6 byla nová, X5 5 let stará s 100K km, takže neprovnáváme šunky...
Mě se X6 libí, není to value for money jako e65/6, to je jasný, ale když jsi ochotný za ní zaplatit, tak proč ne...
Jaká motorizace je to, o kterém uvažuješ a kolik má najeto?
A co 5 GT - F07 o té jsi nepřemýšlel? tam je R6 benzín, co na ní stačí... Cenově možná stejně... kolem cca 600K