Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Ano, na předface 4x4 nevypneš.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Ano, na předface 4x4 nevypneš.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Potiz je, ze FL bude stat nesmysl a za tu cenu uz se daji sehnat jina vozitka 

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
To zasa problem neni, lebo sem do tych kopcov sa hodi 4x4 aj v letelaik píše:Ano, na předface 4x4 nevypneš.

Don: hej preto chcem predFL.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?


Pokud seš odolný a jednou za rok to vydržíš?....každý má jinak laťku - ale doveze tě to i tam. Tohle jsou ještě poctivý držáky, kde je supermalý předpoklad, že by tě to bez nějakých náznaků někde nechalo. Mě zatím vylítla hadice z termostatu pro stáří.
Jak píše dogeatdog - pokud pořešíš 15ti leté hadice třeba a nebude ti mlátit motor nebo haprovat převodovka, chcát z toho olej, tak tě na 99,999999% doveze i z5

Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
- po dálnici jede všechno, jen diesel se občas zastaví a nebo chytne olej a pak to má 2x tolik koní a nejde to zastavit 
https://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88
- 4,4i je do kopců nejlepší, má nejlepší rozložení výkonu a plynulý krouták,takže lze krásně dávkovat výkon, né jak nafta co nejede a pak se splaší že se to pomalu staví na zadní
- předdface je stalá 4x4 ale to neznamená že by to hrabalo všema kolama nebo tak, výkon si to rozděluje normálně diferakama, ale prostě mezi předkem a zadkem je vykon pořád, poface je uspornější, ale zase horší v terénu a uspornost je vyvážena dražším servisem.
- osobně bych hledal 4,4i jak předface tak poface za konkrétní částku a vybral dle výbavy a stavu, jedno jestli face nebo poface, jsou to stejná auta s malýma odlišnostma, rozhodně nemá smysl si třeba 150k za face připlácet.

https://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88
- 4,4i je do kopců nejlepší, má nejlepší rozložení výkonu a plynulý krouták,takže lze krásně dávkovat výkon, né jak nafta co nejede a pak se splaší že se to pomalu staví na zadní

- předdface je stalá 4x4 ale to neznamená že by to hrabalo všema kolama nebo tak, výkon si to rozděluje normálně diferakama, ale prostě mezi předkem a zadkem je vykon pořád, poface je uspornější, ale zase horší v terénu a uspornost je vyvážena dražším servisem.
- osobně bych hledal 4,4i jak předface tak poface za konkrétní částku a vybral dle výbavy a stavu, jedno jestli face nebo poface, jsou to stejná auta s malýma odlišnostma, rozhodně nemá smysl si třeba 150k za face připlácet.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
laik: odolny konkretne naco?

JaraX: Zatial pozeram len predface lebo v mojej cenovej kategorii moc nieje.


JaraX: Zatial pozeram len predface lebo v mojej cenovej kategorii moc nieje.
Naposledy upravil(a) x5go dne stř 19.07.2017 17:29, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Jezdim dalnice (domu to mam 1200km, jezdim na jeden zatah), mesto i hory v zime.
Dalnice - nejaky pomer eko vs rychlost je kolem 150km/h, samozrejme to umi i vice ale tam uz fest tlacis vzduch pred sebou (holt tvar krabice). Trochu hluk, dvojite skla by se hodily (ale porovnavam se sedmou, ta je krapet jinde).
Mesto - naprosta pecka, JSI VIDET a VIDIS, dost problemu se vyresi uz jen tim ze je diky rozhledu predvidas, protoze vidis pres strechy beznych sedanu. Neresis obrubniky, kanaly, pobere to vsechno.
Hory - to samy. Snih, bordel, blato, sepne se 4x4 a neresis. Obcas to klame - je to tezky auto, tak se nenechat unest dojmem stability, jak to ustreli tak letis. Ale drzi to hezky, mam sportpacket na vzduchu a na to ze to je SUV tak az prekvapive stabilni auto, se kterou se da i ostrejsi jizda.
Co je super je, ze kdyz nahodis rakev na strechu, tak kdyz je dostatecne vzadu a necouha dopredu, tak minimalne hluci. O rakvi na strese u x5 skoro nevim, u sedmy to je utrpeni.
Dalnice - nejaky pomer eko vs rychlost je kolem 150km/h, samozrejme to umi i vice ale tam uz fest tlacis vzduch pred sebou (holt tvar krabice). Trochu hluk, dvojite skla by se hodily (ale porovnavam se sedmou, ta je krapet jinde).
Mesto - naprosta pecka, JSI VIDET a VIDIS, dost problemu se vyresi uz jen tim ze je diky rozhledu predvidas, protoze vidis pres strechy beznych sedanu. Neresis obrubniky, kanaly, pobere to vsechno.
Hory - to samy. Snih, bordel, blato, sepne se 4x4 a neresis. Obcas to klame - je to tezky auto, tak se nenechat unest dojmem stability, jak to ustreli tak letis. Ale drzi to hezky, mam sportpacket na vzduchu a na to ze to je SUV tak az prekvapive stabilni auto, se kterou se da i ostrejsi jizda.
Co je super je, ze kdyz nahodis rakev na strechu, tak kdyz je dostatecne vzadu a necouha dopredu, tak minimalne hluci. O rakvi na strese u x5 skoro nevim, u sedmy to je utrpeni.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Dakujem za taketo rady, lebo auto planujem na dlhsie nie po 2 rokoch predat.Takze ak nekoho este nieco napadne moze hodit sem infodogeatdog píše:Jezdim dalnice (domu to mam 1200km, jezdim na jeden zatah), mesto i hory v zime.
Dalnice - nejaky pomer eko vs rychlost je kolem 150km/h, samozrejme to umi i vice ale tam uz fest tlacis vzduch pred sebou (holt tvar krabice). Trochu hluk, dvojite skla by se hodily (ale porovnavam se sedmou, ta je krapet jinde).
Mesto - naprosta pecka, JSI VIDET a VIDIS, dost problemu se vyresi uz jen tim ze je diky rozhledu predvidas, protoze vidis pres strechy beznych sedanu. Neresis obrubniky, kanaly, pobere to vsechno.
Hory - to samy. Snih, bordel, blato, sepne se 4x4 a neresis. Obcas to klame - je to tezky auto, tak se nenechat unest dojmem stability, jak to ustreli tak letis. Ale drzi to hezky, mam sportpacket na vzduchu a na to ze to je SUV tak az prekvapive stabilni auto, se kterou se da i ostrejsi jizda.
Co je super je, ze kdyz nahodis rakev na strechu, tak kdyz je dostatecne vzadu a necouha dopredu, tak minimalne hluci. O rakvi na strese u x5 skoro nevim, u sedmy to je utrpeni.


Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
X5go: Odolný vůči kostitřasům
Kdo se povozí v 7er, tak nad X5 ohrnuje nos.
Určitě si počkej na předface v solidním stavu, aby tě nakonec nevyšla dražší jak fl.
Já myslím, že je to jasný a víc nevymyslíš.
Jak něco najdeš, tak sem hoď odkaz a znalí ti ji "schválí" třeba.
Aby to mělo i trochu výbavu.

Kdo se povozí v 7er, tak nad X5 ohrnuje nos.
Určitě si počkej na předface v solidním stavu, aby tě nakonec nevyšla dražší jak fl.
Já myslím, že je to jasný a víc nevymyslíš.
Jak něco najdeš, tak sem hoď odkaz a znalí ti ji "schválí" třeba.

Aby to mělo i trochu výbavu.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Práveže teraz mám kostitraslaik píše:X5go: Odolný vůči kostitřasům![]()
Kdo se povozí v 7er, tak nad X5 ohrnuje nos.
Určitě si počkej na předface v solidním stavu, aby tě nakonec nevyšla dražší jak fl.
Já myslím, že je to jasný a víc nevymyslíš.
Jak něco najdeš, tak sem hoď odkaz a znalí ti ji "schválí" třeba.
Aby to mělo i trochu výbavu.



//edit: A co tieto motory? https://auto.bazos.cz/inzerat/77058350/ ... O-V-CR.php .Síce by ma potrápil prepis z CZ na Slovensko ale myslím že to za to vozenie stojí.Všeobecne u Vás v CZ máte viac a za rozumnejšiu cenu.

alebo:
https://auto.bazos.cz/inzerat/75290561/ ... 286-Hp.php
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Každé jakože terénní auto (SUV) je kostitras. Musí to být tvrdy, jinak se ta krabice hned převrátí. Ale zas záleží, s čím to srovnas..
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
A jé je. X5 by nemala tak triasť.
Zapomněl jsem ti říct, hlavně se v tom svez.
Zkus někde v bazaru cokoliv.
Aby jsi něco půl roku nesháněl a pak byl půl života nešťastný, že máš ještě větší kostitřas
Zapomněl jsem ti říct, hlavně se v tom svez.

Aby jsi něco půl roku nesháněl a pak byl půl života nešťastný, že máš ještě větší kostitřas

Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
A jé je. X5 by nemala tak triasť.
Zapomněl jsem ti říct, hlavně se v tom svez.
Zkus někde v bazaru cokoliv.
Aby jsi něco půl roku nesháněl a pak byl půl života nešťastný, že máš ještě větší kostitřas
A co vůbec máš?
Zapomněl jsem ti říct, hlavně se v tom svez.

Aby jsi něco půl roku nesháněl a pak byl půl života nešťastný, že máš ještě větší kostitřas

A co vůbec máš?
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
tak tak, třesení a drncání je vlastnost SUV, nebo si můžeš koupit Jeep, ten není tvrdej ale v zatáčce se převrátí.
třeba 7er nebo i 5er je pohodlnější než X5.
třeba 7er nebo i 5er je pohodlnější než X5.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Tak jedna vec je že to trase a druhá, že keď napríklad teraz na mojom aute chytím jamu(kanál)
tak mi až koleso o blatník šuchne
Proste R17 215/45 .Tak som to myslel a po jamách mi celá palubovka skáče
Kvoli tomu hovorím že to sem na naše cesty nieje a hlavne na polné(kamenné cesty) kadial chodievam každý den.Hlavne s týmto mám problém a ked presedlám na X5 tak by sa to malo vyriešiť to auto je samo o sebe na toto robené. 




Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Coby majitel sportpaketu na vzduchu (tzn asi to netvrdsi provedeni e53 co existuje) - nerovnosti a bordel na ceste bez problemu. Hlavne to neobouvat na nejake nesmyslne 21" rafky nebo podobne zhovadilosti.
Kazdopadne pocitej s tim, ze pokud to auto nekoupis v jo vymazlenem stavu, ceka te nejspis dost penez to do toho stavu dostat, a ani provoz x5 neni uplne levny. Koupit tuhle vec a jezdit bez investic je IMO nemozne. Neni to levne auto, i kdyz jej levne koupis. Neni problem v tom nechat kilo.
Kazdopadne pocitej s tim, ze pokud to auto nekoupis v jo vymazlenem stavu, ceka te nejspis dost penez to do toho stavu dostat, a ani provoz x5 neni uplne levny. Koupit tuhle vec a jezdit bez investic je IMO nemozne. Neni to levne auto, i kdyz jej levne koupis. Neni problem v tom nechat kilo.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Tak viem čo to obnáša, takisto aj čo mám teraz AUDI ked pýta opravu 400-500€ ako pred mesiacom tak to platím hned, ako aj údržba servis, takisto ani spotrebu neriešim v týchto veciach.Len 4KM ísť do kopca so stúpaním 70-80% cez zimu s predokolkou nieje vobec srandadogeatdog píše:Coby majitel sportpaketu na vzduchu (tzn asi to netvrdsi provedeni e53 co existuje) - nerovnosti a bordel na ceste bez problemu. Hlavne to neobouvat na nejake nesmyslne 21" rafky nebo podobne zhovadilosti.
Kazdopadne pocitej s tim, ze pokud to auto nekoupis v jo vymazlenem stavu, ceka te nejspis dost penez to do toho stavu dostat, a ani provoz x5 neni uplne levny. Koupit tuhle vec a jezdit bez investic je IMO nemozne. Neni to levne auto, i kdyz jej levne koupis. Neni problem v tom nechat kilo.



Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
S tím třesením a drncáním záleží taky hodně na kolech, mám zímní 17" styling 130 a letní 19" styling 63, když přezuju na podzim, tak je to jako bačkory, takže stojí za úvahu "netrpět" pro krásu, a koupit menší průměr (disky i pneu budou za pár Kč/€ http://felgenkatalog.auto-treff.com/ ), ale upřímně ty letní taky žádný drama, jsou větší BMW kostitřasy, třeba e63/64... 
V těch inzerátech vidím všude min 19", no ono to vypadá dobře, ale...
S tou dálnicí, přes 160 km/h už to není ono, strašně to tlačí vzduch a žere, (i u 3.0d 160kW co mám), ideálně 145 - 150 na tempomat, takže pokud jezdíš rycheji - v D, nebo na to kašleš u nás/u vás, tak tě to bude štvát víc než nějaký drncání...
Jinak super auto do města, na chalupu po polní cestě, v zimě na hory... Diesel u mě v pohodě, mám 200K km, ale máme ho od začátku. bude určitě záležet jak jezdil předchozí majitel do servisu, ale to je u všeho... Ta V8 4.4 bude robustnější...
Ještě k xdrive, je tam spojka, která rozděluje sílu, standardně 40:60, může být 50:50 až 0:100, řízeno automaticky, nelze nijak odpojit apod.
http://www.awdwiki.com/en/xdrive/
předFL rozdělení pevně 38:62...

V těch inzerátech vidím všude min 19", no ono to vypadá dobře, ale...

S tou dálnicí, přes 160 km/h už to není ono, strašně to tlačí vzduch a žere, (i u 3.0d 160kW co mám), ideálně 145 - 150 na tempomat, takže pokud jezdíš rycheji - v D, nebo na to kašleš u nás/u vás, tak tě to bude štvát víc než nějaký drncání...
Jinak super auto do města, na chalupu po polní cestě, v zimě na hory... Diesel u mě v pohodě, mám 200K km, ale máme ho od začátku. bude určitě záležet jak jezdil předchozí majitel do servisu, ale to je u všeho... Ta V8 4.4 bude robustnější...
Ještě k xdrive, je tam spojka, která rozděluje sílu, standardně 40:60, může být 50:50 až 0:100, řízeno automaticky, nelze nijak odpojit apod.
http://www.awdwiki.com/en/xdrive/
předFL rozdělení pevně 38:62...
Naposledy upravil(a) zddan01 dne stř 19.07.2017 21:52, celkem upraveno 1 x.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
A pokud to budeš honit po kamenných děravých cestách, počítej i ramena, uložení náprav, ložiska půjdou rychleji do kytek. To auto není teréňák, ale SUV - v překladu něco jako sportovní užitkové vozidlo - takže to zase až tak není stavěné na provoz po polních cestách. Tohle by měl zvládnout spíše offroad.
Takže ano, to auto není vyloženě na toto urobené.
Ale třeba jsem s tím vyjel i s naloženým vozíkem do takého krpu, kde se nedostali s předohrabama.
Takže ano, to auto není vyloženě na toto urobené.
Ale třeba jsem s tím vyjel i s naloženým vozíkem do takého krpu, kde se nedostali s předohrabama.
