Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Zdravím ludia, tento týžden idem pozerať toto BMW X5 https://auto.bazos.sk/inzerat/73927593/ ... 285-PS.php , uprednostujem benzín ale kludne uvítam aj diesel.Aké sú najspolahlivejšie motory(benzínové-dieslové) v týchto autách.Plánujem už niečo na dlhšiu dobu.Na spotrebu nepozerám.Ďakujem za pomoc.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
nejlépe vychází 4,4i v LPG, výborná ekonomika provozu (na X5), výkon, komfort, rozumně vybavené auta.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Jedine co nechcem je LPG
, len diesel napr. 3.0 alebo 2.0 je okey?Popr. tento benzin?A vsetko su to 4-kolky? Dakujem.

Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
co máš proti LPG?
2.0d se tam ani nedávalo
3.0d v tom nejede, hodně se to kazí a uplně nejvíc tomu odchází převodovky
3.0i je taky náchylnej motor, trpí na hlavy a spotřebu oleje a navíc ma poruchovou GM převodovku
v tom připadě ber 4,4i a jezdi na benzín ale je to blbost, tydle motory snášejí LPG naprosto bez problému
2.0d se tam ani nedávalo
3.0d v tom nejede, hodně se to kazí a uplně nejvíc tomu odchází převodovky
3.0i je taky náchylnej motor, trpí na hlavy a spotřebu oleje a navíc ma poruchovou GM převodovku
v tom připadě ber 4,4i a jezdi na benzín ale je to blbost, tydle motory snášejí LPG naprosto bez problému
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Takze tento benzin co pojdem pozerat ak bude vsetko okey tak brat?A ist skor do manualu alebo automatu?Dakujem.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
automat určitě, jen si sebou vem odborníka přes tyto motory, někdo kdo pozná jak jsou na tom vanosy atd.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
4.4i jsem v manuálu ještě neviděl. To se snad ani nedělalo. Manuál bych na tak těžký auto nechtěl ani za zlatý prase. Ten je tuším jen u 3.0i a to si nedovedu představit.
Pokud jsi skálopevně přesvědčený, že plyn ne, tak poface by měla být trochu spořivější, ale zase s dražším servisem.
LPG mám zatím půl roku a můžu jen doporučit - dojezd cca 500 km a vůbec o něm nevím. Jen když dojde plyn, tak řve
Určitě ber 4.4, míň ne.
Předface je 4kola natfrdo a poface Xdrive.
Pokud jsi skálopevně přesvědčený, že plyn ne, tak poface by měla být trochu spořivější, ale zase s dražším servisem.
LPG mám zatím půl roku a můžu jen doporučit - dojezd cca 500 km a vůbec o něm nevím. Jen když dojde plyn, tak řve

Určitě ber 4.4, míň ne.
Předface je 4kola natfrdo a poface Xdrive.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Ale co citam tak vseobecne tieto x5 boli celkom spolahlive auta, oproti inym.A su aj celkom v slusnej cenovej kategorii oproti inym 4kolam.A prosim Vas aky je rozdiel medzi "4-kolka natvrdo" a "xdrive".A nepozna priamo niekto tuto x5 ktoru som dal do obsahu temata ktora je inzerovana?Nevie niekto nieco o nej?Dakujem.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
E53 predFL je uskakana koza. Ma permanentni 4x4, tzn. hrabe porad i kdyz neprokluzuje. x-drive je neco podobeho jako haldex - zapoji 4x4 jen kdyz klouze hnane kolo. Rozhodne to chce nekoho zkuseneho. Me by tam *** ten cerny pruh, zakladni sedacky a to, ze to neni v plynu.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
A co hovorite na 3.0i benzin?Myslim ze to je 170kw.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
už jsem ti psal, v X5 nemá sílu, odchází tam hlavy, kroutí se bloky, a odchází ty strašné GM převodovky. pokud by tam byla ZF převodovka tak by se to asi dalo, ale takle je to hrozny. navíc prostě ty 3.0i nemaj výbavu.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Dakujem.Budem rad ak mi sem este nieco napisete co by som mal vediet, lebo teraz mam Audi A3 a bude to strasny skok dopredu tak aby som vedel co najviac o x5kach.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Neriad sa názormi ludi tu, najdi si solidny kus 30d M57N 160kW poFL a budes spokojny. Benziny zeru jak krava a az tak bezproblemove nie su. A na LPG radsej zabudni, ak nechces donekonecna riesit hluposti.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Kolik jsi na LPG najezdil? Co bys na nem "furt" resil?
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Urcite by som chcel face verziu, pri akom rocniku zacinaju faceliftove verzie?Ci mi to moje financie dovolia ak hej urcite by som do toho isiel.PetoK píše:Neriad sa názormi ludi tu, najdi si solidny kus 30d M57N 160kW poFL a budes spokojny. Benziny zeru jak krava a az tak bezproblemove nie su. A na LPG radsej zabudni, ak nechces donekonecna riesit hluposti.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Já mám nejuskákanější a nejžravější verzi tj. E53 4.4i 210kW předface 5q automat.
Mám tam LPG 92 litrů´nádrž místo rezervy. Tankuju 85 - 88 litrů, dojezd min 500 km, což vychází na cca16 litrů/100km klidné jízdy v limitech - dálnice max 140 atd. to je asi 7,5 - 8 litrů benzínu. Za to ti žádná ropa nepojede a nedej bože, kdyby se ti na ni něco vykakalo.
Zatím jsem na to najel 7.000 km a při seřízení nebylo co seřizovat, nic při startu a jízdě nepoznáš. Ale někdo to prostě nechce a nechtěl bych ani nikoho přesvědčovat. Mj, náš mladý neřešil nic po 150kil km, hlavně to musí být dobře udělané.
Face poznáš jednoduše. Cca od roku 2004 a má 235kW nebo znalý podle předních světel.
předace - případný repas převodovky 5q + měnič 40-50kil, přetěsnění motoru s rozvodama a vanosy zase cca 50kil a hodně uděláš na autě. Fl - repas 6q 70kil a víc, motor bude asi na stejno, tam netrpí vanosy + rozvody, ale gufera a trubka mezi hlavama a na autě neuděláš skoro nic, motor musí skoro pokaždé ven. Každý má pro a proti, předface by měl mít v globálu levnější servis.
To bych ale neřešil, pokud bude top fl, ber.
Proč furt vzpomínáš 3.0i? Nevím sice, co se tam kroutí a sere, ale 4x4 - 2,2tuny je moc a i kdyby byl ten motor zlatý, tak ho utrápíš. A nedej bože s vozíkem.Ten je ideál v X3 do města. Ta moje do stovky ostudu neudělá a pak už uvadá. Takový zlatý střed.
Pokud řešíš finance, tak bych ti raději doporučil předface a na naftu raději zapomeň - mohla by ti zlomit vaz. Netvrdím, že musí, tam bych si dal bokem ještě + 50 - 100kil aby ti nezůstala stát.
Není to z mé hlavy, mám to nastudované tady po letech jako názor většiny.
Jen jsem ti to trochu sepsal pro ulehčení, případný překlep mě zdejší guru opraví nebo upřesní
Rozhodni se sám, ale určo sám nekupuj!!! Chce to mj znalého s diagnostikou.
Mám tam LPG 92 litrů´nádrž místo rezervy. Tankuju 85 - 88 litrů, dojezd min 500 km, což vychází na cca16 litrů/100km klidné jízdy v limitech - dálnice max 140 atd. to je asi 7,5 - 8 litrů benzínu. Za to ti žádná ropa nepojede a nedej bože, kdyby se ti na ni něco vykakalo.
Zatím jsem na to najel 7.000 km a při seřízení nebylo co seřizovat, nic při startu a jízdě nepoznáš. Ale někdo to prostě nechce a nechtěl bych ani nikoho přesvědčovat. Mj, náš mladý neřešil nic po 150kil km, hlavně to musí být dobře udělané.
Face poznáš jednoduše. Cca od roku 2004 a má 235kW nebo znalý podle předních světel.
předace - případný repas převodovky 5q + měnič 40-50kil, přetěsnění motoru s rozvodama a vanosy zase cca 50kil a hodně uděláš na autě. Fl - repas 6q 70kil a víc, motor bude asi na stejno, tam netrpí vanosy + rozvody, ale gufera a trubka mezi hlavama a na autě neuděláš skoro nic, motor musí skoro pokaždé ven. Každý má pro a proti, předface by měl mít v globálu levnější servis.
To bych ale neřešil, pokud bude top fl, ber.
Proč furt vzpomínáš 3.0i? Nevím sice, co se tam kroutí a sere, ale 4x4 - 2,2tuny je moc a i kdyby byl ten motor zlatý, tak ho utrápíš. A nedej bože s vozíkem.Ten je ideál v X3 do města. Ta moje do stovky ostudu neudělá a pak už uvadá. Takový zlatý střed.
Pokud řešíš finance, tak bych ti raději doporučil předface a na naftu raději zapomeň - mohla by ti zlomit vaz. Netvrdím, že musí, tam bych si dal bokem ještě + 50 - 100kil aby ti nezůstala stát.
Není to z mé hlavy, mám to nastudované tady po letech jako názor většiny.
Jen jsem ti to trochu sepsal pro ulehčení, případný překlep mě zdejší guru opraví nebo upřesní

Rozhodni se sám, ale určo sám nekupuj!!! Chce to mj znalého s diagnostikou.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
A pokud chceš vědět víc o X5kách, tak hodně čti, je tu toho dost - i špatných příběhů včetně ropy 

Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Takze am chcem ist do predface verzie a do benzinu tak 210kw teda?4.4?A ako to je s tym ze ked je to 4x4 tak je permanentne a neda sa vobec vypinat a zapinat ako na inych SUV?A ked je xDrive tak to je nieco na styl ako ma audi quattro?Dakujem, mozno davam blbe otazky ale chcem to auto na dlhsie, a mam chalupu hodne dost na horach kde len ked je poprasek snehu predokolka je v p*delilaik píše:A pokud chceš vědět víc o X5kách, tak hodně čti, je tu toho dost - i špatných příběhů včetně ropy

Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
to by si pomohlPetoK píše:Neriad sa názormi ludi tu, najdi si solidny kus 30d M57N 160kW poFL a budes spokojny. Benziny zeru jak krava a az tak bezproblemove nie su. A na LPG radsej zabudni, ak nechces donekonecna riesit hluposti.

ja teda na LPG žádné hlouposti neřeším, jediny jak poznám že to je na LPG tak protože tankuju, mám 3 auta na LPG a jen to jezdí.
PetoK evidentně moc zkušeností nemám, já mám BMW servis a denně se tady protočí mraky BMW a nafta = furt problém.
zrovna tu jednu 160kW máme, má to 230k najeto, ucpany DPF, turbo KO, dva vstřiky KO, EGR nejde, nedávno se na tom dělali žhaviče, klapky, termostaty, čerpadlo už taky nedává jak by mělo, ve vysledku do toho rychle spadne 200k kč.
Re: BMW X5 ktorý motor najlepší (benzín-diesel)?
Placas blbosti. Mam poface 4.4 v LPG, jezdim s ni tisice kilometru (a to zdaleka neprehanim) a s LPG (Magic) nemam jediny problem. Doslova. A s pretesnenym motorem taky ne. Auto jezdi denne.PetoK píše:Neriad sa názormi ludi tu, najdi si solidny kus 30d M57N 160kW poFL a budes spokojny. Benziny zeru jak krava a az tak bezproblemove nie su. A na LPG radsej zabudni, ak nechces donekonecna riesit hluposti.