Zdarec
Začala mi klouzat spojka a dvouhmota je taky ko. Při hledání jsem narazil na odlehčený jednohmotový setrvačník tak by mě zajímalo jestli tu s tím má někdo nějakou zkušenos? Motory S50b32 a S54b32 .Auto mam na denní ježdění, jestli je to vůbec vhodné do běžného provozu? Další věc je,jestli vibrace neničí převodovku? Dík za odpovědi
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
M3 e46 jednohmotový setrvačník
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Re: M3 e46 jednohmotový setrvačník
Pokud máš auto primárně na silnici, dej seriovou dvouhmotu... jednohmota způsobuje rachtání na volnoběh a v závislosti na zvolené spojce může být i trochu nekomfortní.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: M3 e46 jednohmotový setrvačník
Mam v M3 jednohmotu odlehcenou tusim na 6,5kg, seriovou lamelu preoblozenou Garben smesi (pry neco jako HDS) a Sachs performance pritlacak. Krom rachtani prevodovky na volnobeh s cimz se musi pocitat je to uplne bez problemu, zadny nekomfort se nastesti nedostavuje, umim si predstavit s tim jezdit denne, nevidim v tom problem 

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: M3 e46 jednohmotový setrvačník
Co jsem měl možnost řídit aspoň S38B36 s jednohmotou tak za volantem se to jeví dobrý, ale posádka si to cukání už tak moc neužívá, když jsem pak seděl jako spolujízda je to otravný (uvízli jsme na D1 v koloně což je kolem Brna bohužel evergreen). V E46 může být spojka vyladěná už taknějak komfortněji.
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5995
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Klubové ID: 80
- Kontaktovat uživatele:
Re: M3 e46 jednohmotový setrvačník
Mám 6 kg jednohmotu v poladěné M52B28 v Compactu, na denní ježdění. Krom rachtání na volnoběh a vibrací v úzkém pásmu kolem 1700 (dá se hmotností a nebo jiným vyvážením posunout) je to naprosto bezproblémové, mám s tím najeto přes 110k km.
Vy, kteří to nedoporučujete, račte si uvědomit, že dvouhmota začala být masivně montována před 25-30 lety, že běžná benzinová E30 měla jednohmotu a lidi s tím běžně jezdili na dovolenou s rodinou.
Vy, kteří to nedoporučujete, račte si uvědomit, že dvouhmota začala být masivně montována před 25-30 lety, že běžná benzinová E30 měla jednohmotu a lidi s tím běžně jezdili na dovolenou s rodinou.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- ice.blade
- Registrovaný
- Příspěvky: 279
- Registrován: čtv 16.10.2008 00:00
- Bydliště: profiracing.sk BMW Diagnostika - predaj viac info na - www.diag.sk
Re: M3 e46 jednohmotový setrvačník
Tiez rozmyslam nad jednohmotou, nieco okolo 7-8kg s odpruzenou spojkou, jazdil som denne autom co malo taky setup v serii a bolo to uplne k spokojnosti