no to jsem rád, že to tu padlo. vždycky jsem to nechápal, že Jarda několikrát napsal, že do té V12 by šel, kdyby nejezdil tolik km ročně a při tom tolik brojí proti N53. při tom tento V12 jsou jakoby dvě N53 vedle sebe, čili všechno dvakrát plus navíc dva valvetronicy (myšleno v principu motoru)tomas777 píše:Tak tos mě z V12 vyléčil. To si přece nemůže nikdo koupit s představou, že při nájezdu 300k vysolí tolik peněz.JaraX píše:máš pravdu, jsem to podstřelil,
50k stojí jedno čerpadlo, tzn x2 100k
+ 3500kč jeden vstřik x 12 = 42 000 kč vstřiky
+ 350 svíčka x 12 = 4200
+ 1200 kč cívka(bosch slovenia už neberu, pouze bosch germany, ty sou dražší), 14 400kč cívky
cca 10k udělají těsnění
a dalších tak 10-20k za práci
tzn jen servis vstřikování stojí cca 190k a to nepočítám čistění hlav, připadně i přetěsnění motoru.
a nebo budeš jak jeden muj zákaznik jezdit co 2-3 měsíce na jeden vstřik
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Jakou E66 se služebním autem?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
Re: Jakou E66 se služebním autem?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou E66 se služebním autem?
ale houby, zas to protimě neobracej, to vstřikovací u N73 vydrží podstatně dýl než u N53, jelikož má několikanásobně menší tlaky v railu, stejně tak nemá žadné vrstvené vstřikování ani nejezdí na chudou směs, dokonce ani nemá NOX, v porovnání s N53 je N73 super spolehlivý stroj, navíc oproti N53 má 2 kurevský výhoda, čistotu chodu, prostě u té V12 ani nevíš že to běží, N53 se třepe jak ratlík a druhá obrovská výhoda proč má smysl do toho rvát ty peníze je ten výkon.
další věc je že prostě s V12 jedeš málo kdy na větší otáčky než 2000rpm, tzn že díky tomu projde vstřikovačema menší množství paliva a tím to vše dýl vydrží, výdrž vstřikovače u N73 je 2-3x násobná proti N53.
a ano, koupil bych si to, kvuli tomu výkonu a chodu.
další věc je že prostě s V12 jedeš málo kdy na větší otáčky než 2000rpm, tzn že díky tomu projde vstřikovačema menší množství paliva a tím to vše dýl vydrží, výdrž vstřikovače u N73 je 2-3x násobná proti N53.
a ano, koupil bych si to, kvuli tomu výkonu a chodu.
Re: Jakou E66 se služebním autem?
Sem nemyslel sebevrahy s Fkem, ale normální borce, co chcou za rozumný love slušnou káru.JaraX píše:a proč by ne? lidi s Fkama solí uplně jiný peníze, tam kilo není vůbec nic

Re: Jakou E66 se služebním autem?
Si představ, že koupíš V12, kde je běžněj nájezd 200-300 tis. km. a jak se to bude blížit 300, tak budeš trnout, že se to vysere a nasypeš tam těch 190 litrů, což se skoro rovná ceně toho auta. To i komplet výměna převodovky je za polovic.JaraX píše:ale houby, zas to protimě neobracej, to vstřikovací u N73 vydrží podstatně dýl než u N53, jelikož má několikanásobně menší tlaky v railu, stejně tak nemá žadné vrstvené vstřikování ani nejezdí na chudou směs, dokonce ani nemá NOX, v porovnání s N53 je N73 super spolehlivý stroj, navíc oproti N53 má 2 kurevský výhoda, čistotu chodu, prostě u té V12 ani nevíš že to běží, N53 se třepe jak ratlík a druhá obrovská výhoda proč má smysl do toho rvát ty peníze je ten výkon.
další věc je že prostě s V12 jedeš málo kdy na větší otáčky než 2000rpm, tzn že díky tomu projde vstřikovačema menší množství paliva a tím to vše dýl vydrží, výdrž vstřikovače u N73 je 2-3x násobná proti N53.
a ano, koupil bych si to, kvuli tomu výkonu a chodu.

Píšeš, že se s tím nedá nic dělat z hlediska prevence. Já od auta mimo spolehlivosti čekám, že investice do oprav budu v rozumný úrovni, když se bavíme o 7er tak průměrně 30-40k za rok.

To jako vůbec nejde nějak průběžně čistit?

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou E66 se služebním autem?
nejdřív jsem viděl problém se vstřikama ve 350k, takže když koupíš 760 co má najeto 2 kila a najedeš 15 ročně (víc asi nemá smysl s 760 jezdit), tak máš 10 let pohodu.
nevím jak chceš zachránit vstřiky a gumičky v čerpadlech, nějakej borec prodává za 10k sadu na čerpadla, dával jsem to ted jednomu zákazníkovi, ale moc tomu nevěřím ale zase uspora 90k
nevím jak chceš zachránit vstřiky a gumičky v čerpadlech, nějakej borec prodává za 10k sadu na čerpadla, dával jsem to ted jednomu zákazníkovi, ale moc tomu nevěřím ale zase uspora 90k
Re: Jakou E66 se služebním autem?
Ok rozumím. U V12 se vyvarovat aut s vyšším nájezdem.
Re: Jakou E66 se služebním autem?
V čerpadle jsem vyměnil membrány a těsnění membrán za 100eur.
Re: Jakou E66 se služebním autem?
@kupca: A jak se na výše uvedené díváš jako majitel V12?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: Jakou E66 se služebním autem?
Díváš se na to špatně a porovnavas neporovnatelné. Zatímco 760i je úplnej vrchol třídy, takovy trochu Mko sedmickove řady, tak N53 je v 5er výkonem spíš průměr. Pořád existuje 545i/550i, takže není racionální důvod, kupovat přímovstrikove R6. Pak je někde ještě daleko v předu V10 v podobě M5. Proč někdo koupí M5 místo třeba 530i? Prostě chce něco extra, co je úplně mimo běžná auta a to i co se týká nákladů. A do téhle skupiny aut je třeba řadit i 760i. Ta ale krom palivového systému není nějak servisně náročnější, než menší motorizace.RomanM3 píše:no to jsem rád, že to tu padlo. vždycky jsem to nechápal, že Jarda několikrát napsal, že do té V12 by šel, kdyby nejezdil tolik km ročně a při tom tolik brojí proti N53. při tom tento V12 jsou jakoby dvě N53 vedle sebe, čili všechno dvakrát plus navíc dva valvetronicy (myšleno v principu motoru)tomas777 píše:Tak tos mě z V12 vyléčil. To si přece nemůže nikdo koupit s představou, že při nájezdu 300k vysolí tolik peněz.JaraX píše:máš pravdu, jsem to podstřelil,
50k stojí jedno čerpadlo, tzn x2 100k
+ 3500kč jeden vstřik x 12 = 42 000 kč vstřiky
+ 350 svíčka x 12 = 4200
+ 1200 kč cívka(bosch slovenia už neberu, pouze bosch germany, ty sou dražší), 14 400kč cívky
cca 10k udělají těsnění
a dalších tak 10-20k za práci
tzn jen servis vstřikování stojí cca 190k a to nepočítám čistění hlav, připadně i přetěsnění motoru.
a nebo budeš jak jeden muj zákaznik jezdit co 2-3 měsíce na jeden vstřik
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 666
- Registrován: čtv 30.12.2010 01:00
- Bydliště: Beskydy
- Klubové ID: 4038
Re: Jakou E66 se služebním autem?
Ale vždyt ja se na to nedivam špatně ani to neporovnavam. To nejde srovnavat ty dvě auta - 5er s n53 vs 7er v12, to je přece jasna věc.
Ani proti tobě jsem to Jardo nijak zle nemyslel. Jen jsem tomu nerozuměl že tak brojíš proti přímovstřikům a přitom dvanactivalcový přimovstřik bys bral. Pro mě prostě sametový chod plus výkon není až takový benefit že by mi to stálo za riziko investice co jsi výše uvedl.
Vice to znova rozebirat nebudu, už tak je to OT. Už jsem to tu na fóru psal několikrat
Zpět k tématu: muj názor je ten, že ja bych měl těžkou volbu mezi 7er a 6er. 7er kvuli komfortu pro rodinu a 6er protože se mi moc líbí ale pro rodinu by to moc asi nebylo až tak vhodné jak už tu ostatně padlo.
Tedy zakladateli vlakna bych vzkazal asi tak: pokud to chceš hlavně pro radost s rodinou tak 750i, pokud spiš pro sebe tak 6er a pokud jen a jen pro sebe tak z4
Ani proti tobě jsem to Jardo nijak zle nemyslel. Jen jsem tomu nerozuměl že tak brojíš proti přímovstřikům a přitom dvanactivalcový přimovstřik bys bral. Pro mě prostě sametový chod plus výkon není až takový benefit že by mi to stálo za riziko investice co jsi výše uvedl.
Vice to znova rozebirat nebudu, už tak je to OT. Už jsem to tu na fóru psal několikrat
Zpět k tématu: muj názor je ten, že ja bych měl těžkou volbu mezi 7er a 6er. 7er kvuli komfortu pro rodinu a 6er protože se mi moc líbí ale pro rodinu by to moc asi nebylo až tak vhodné jak už tu ostatně padlo.
Tedy zakladateli vlakna bych vzkazal asi tak: pokud to chceš hlavně pro radost s rodinou tak 750i, pokud spiš pro sebe tak 6er a pokud jen a jen pro sebe tak z4
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou E66 se služebním autem?
souhlas, i když nevím co bych vybral mezi Z4 a 6er, spíš asi 6er.
Re: Jakou E66 se služebním autem?
6 vs Z4
6 (jasně, každý chválíme svoje zboží...)
a- je jednoznačně praktičtější - je tam o dost víc místa (v Z4 se člověk cítí takovej zmáčknutej), použitelný kufr (i u e64)
b- dál má V8 s tím jeho fantastickým zvukem (se sundanou střechou ve sport režimu perfekt), výkon,
c- daleko rozsáhlejší výbavu
d- jede klidněji ve vysokých rychlostech
e- obecně je to auto, které stálo nové min 2x tolik a je to prostě hodně znát
f- a, vím, že se vám to tady nelíbí, pořád máš tu možnost svézt ty děti;) (není to e66, ale když jsem si posunul sedačku v e87, kterou manželka před koupí e64 děti vozila pohodlně dozadu - mám 195 cm - tak to s tím místem byla stejná slabota)
g- cena - já měl na svojí 6 hroznou kliku, tak to nemůžu relevantně posoudit... ale 6 cabrio bude za víc
nevidím důvod pro Z4, pokud opravdu nechceš dát od začátku všem najevo, že chceš být prostě sám
6 vs 7
pro 7 platí
a
c
f
g
pro 6
b zvuk
je důležité si uvědomit, co je priorita, 7 je jasná volba rozumu, 6 tě donutí ke kompromisům s rodinou ale to auto člověka dostane svým charakterem (a přiznejme si, kupujeme si to my pro radost...)
nabízí se taky varianta, nechat si 530d a prodat MB B (jezdila by tvoje manželka s manuálem?), já jsem takhle totiž přesadil svojí ženu z e87 do e53 a sebe do e64;), pak máte praktické auto, kdybyste chtěli jet opravdu někam daleko a vést hodně věcí a ty něco pro sebe, co ti doma projde;)
a když už 7, tak 760Li s nižším nájezdem, mít v autě motor co se dával i do Rolls Royce, to má sakra něco do sebe... žijeme jenom jednou, ale jasně, není to volba rozumu (tou je 745/750Li)
další otázkou je, jak dlouho si chceš 7 nechat, pokud napořád (takový auta už se nedělají) tak tě to nemusí trápit (bude 100% problém prodat auto s V12 po dalších třeba 10 letech), taky teoreticky můžeš změnit práci a nemusíš dostat služební a s V12 na benzín jezdit každodenně město ve špičce bude brutal,
jo, ještě k tomu služebnímu, ale to určitě víš, zvyšuje se daňový základ o 1% ceny vozu včetně DPH, u auta za 500K to dělá cca 15K Kč, o které člověk přinese domu ročně méně (závislost je cca lineární), já jsem z tohoto důvodu služ auto pro soukromé účely odmítnul (no, koukali na mě divně, to jo;)), což taky hraje pro 745/750Li na LPG a zaměstnavatele s O3 poslat někam...
6 (jasně, každý chválíme svoje zboží...)
a- je jednoznačně praktičtější - je tam o dost víc místa (v Z4 se člověk cítí takovej zmáčknutej), použitelný kufr (i u e64)
b- dál má V8 s tím jeho fantastickým zvukem (se sundanou střechou ve sport režimu perfekt), výkon,
c- daleko rozsáhlejší výbavu
d- jede klidněji ve vysokých rychlostech
e- obecně je to auto, které stálo nové min 2x tolik a je to prostě hodně znát
f- a, vím, že se vám to tady nelíbí, pořád máš tu možnost svézt ty děti;) (není to e66, ale když jsem si posunul sedačku v e87, kterou manželka před koupí e64 děti vozila pohodlně dozadu - mám 195 cm - tak to s tím místem byla stejná slabota)
g- cena - já měl na svojí 6 hroznou kliku, tak to nemůžu relevantně posoudit... ale 6 cabrio bude za víc
nevidím důvod pro Z4, pokud opravdu nechceš dát od začátku všem najevo, že chceš být prostě sám
6 vs 7
pro 7 platí
a
c
f

g
pro 6
b zvuk
je důležité si uvědomit, co je priorita, 7 je jasná volba rozumu, 6 tě donutí ke kompromisům s rodinou ale to auto člověka dostane svým charakterem (a přiznejme si, kupujeme si to my pro radost...)
nabízí se taky varianta, nechat si 530d a prodat MB B (jezdila by tvoje manželka s manuálem?), já jsem takhle totiž přesadil svojí ženu z e87 do e53 a sebe do e64;), pak máte praktické auto, kdybyste chtěli jet opravdu někam daleko a vést hodně věcí a ty něco pro sebe, co ti doma projde;)
a když už 7, tak 760Li s nižším nájezdem, mít v autě motor co se dával i do Rolls Royce, to má sakra něco do sebe... žijeme jenom jednou, ale jasně, není to volba rozumu (tou je 745/750Li)
další otázkou je, jak dlouho si chceš 7 nechat, pokud napořád (takový auta už se nedělají) tak tě to nemusí trápit (bude 100% problém prodat auto s V12 po dalších třeba 10 letech), taky teoreticky můžeš změnit práci a nemusíš dostat služební a s V12 na benzín jezdit každodenně město ve špičce bude brutal,
jo, ještě k tomu služebnímu, ale to určitě víš, zvyšuje se daňový základ o 1% ceny vozu včetně DPH, u auta za 500K to dělá cca 15K Kč, o které člověk přinese domu ročně méně (závislost je cca lineární), já jsem z tohoto důvodu služ auto pro soukromé účely odmítnul (no, koukali na mě divně, to jo;)), což taky hraje pro 745/750Li na LPG a zaměstnavatele s O3 poslat někam...
Re: Jakou E66 se služebním autem?
Právě že moje žena s manuálem jezdit neumí
a když jsem ji viděl řídit Favorita, tak mně toho auta bylo fakt líto.
Svoje bych ji z tohoto důvodu ani nesvěřil. 
7er bych si asi už nechal na furt, protože nic lepšího už nikdy nebude.
No i když, jak nedávno psal Jarax ohledně zplynování W221 S65...
. To by bylo super, ale zatím je to moc drahý.



7er bych si asi už nechal na furt, protože nic lepšího už nikdy nebude.



- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Jakou E66 se služebním autem?
nejrozumější volba pro celou rodinu i pro sebe je 750Li e66 s LPG kde se vleze 90-103L nádrž toroid. A mužeš vesele cestovat všude po světě.
Ideální pak ještě sehnat nějakou luxusně vybavenou s menším nájezdem viz 150-180tis km a hned udělat olej v automatu a základní servis. Asi tak bych to viděl jako nejlepší volbu bez kompromisů.
6er je pěkná bez dětí a stěhování rodiny po čr.
760Li je pěkná ale nesmí člověk platit náklady...to pak hodně přitíží peněžence ... ono jezdit za 14-16L benzínu a propálit 10-20tis měsíčně v benzínu není moc dobrej pocit když si to vynásobíš 12x tak budeš hodně špatně spát pokud nemáš kilopade měsíčně čistého a peníze tě netrápí....a umíš počítat....třeba najedeš málo a projedeš jen 8tis ale stejně bys s LPG byl na třetině nákladu oproti 6litru V12 v benzínu.
Navíc nakonec kdykoliv to auto pak prodáš i za 5let či 10 protože je moc žádané 750iL s LPG v čr.
Ideální pak ještě sehnat nějakou luxusně vybavenou s menším nájezdem viz 150-180tis km a hned udělat olej v automatu a základní servis. Asi tak bych to viděl jako nejlepší volbu bez kompromisů.
6er je pěkná bez dětí a stěhování rodiny po čr.
760Li je pěkná ale nesmí člověk platit náklady...to pak hodně přitíží peněžence ... ono jezdit za 14-16L benzínu a propálit 10-20tis měsíčně v benzínu není moc dobrej pocit když si to vynásobíš 12x tak budeš hodně špatně spát pokud nemáš kilopade měsíčně čistého a peníze tě netrápí....a umíš počítat....třeba najedeš málo a projedeš jen 8tis ale stejně bys s LPG byl na třetině nákladu oproti 6litru V12 v benzínu.
Navíc nakonec kdykoliv to auto pak prodáš i za 5let či 10 protože je moc žádané 750iL s LPG v čr.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou E66 se služebním autem?
minulý týden tu byl zákazník co má 196cm, má E60 i E65, tak jsem se ho schválně ptal kde se mu líp sedí a prej jednoznačně v 7er, že si může víc natáhnout nohy, lépe se tam poskládá. podle mě sedíš fakt blbě, zkus jestli moc neležíš a mezi hlavou a stropem máš 4 prsty, ono najít si vhodnou pozici v komfortech je fakt nadlouho. já si nedávno smazal omylem paměti a pak jsem ještě 2 týdny hledal spravnou pozici.Joshuax píše:Z praxe... Sezen si nekoho s E66 a zkus si tam nastavit sedacku tak, aby jsi se v tom citil pohodlne.
At delam co delam, pedaly jsou prilis blizko. Kdyz si nastavim pohodlny posez na nohy, uz jsem prilis daleko od volantu. Kdyz se mi i ten podari dostat dost blizko k sobe, uz mi loket konci az za loketni operkou ve dverich. Kdyz si nastavim sedadlo blize a doladim pozici ruky (ridim levou rukou na spodni hrane volantu, kterou mam prave v takove resting pozici na leve operce), tak uz mi zase nevychazi misto na nohy a kopu do volantu. Podotykam, ze merim jenom 190cm. Takze ja jsem byl z tohohle hlediska z Licka trosku zklaman, ale je to auto manzelky, takze mi to tak nevadi a na miste spolujezdce je dost mista i na natezene nohy
Z pozice ridice si s tim nejak dokazu poradit na kratsi trasy, ale na delsi to neni nic moc. Podobny problem jsem mel treba i v E46, zatimco v E36, E39 ci E61 tento problem nemam a dokazu si nastavit vsechny veci dle predstav.
Re: Jakou E66 se služebním autem?
Hezke prirovnani.TANN3R píše: Přímovstřik no, to je taková benzínová nafta..
Re: Jakou E66 se služebním autem?
Zajimalo by me doporuceni alternativy k 6er:)) mimo staj bmw..
Kdyby slo o hledani emoci za volantem, kde 7er toho asi moc nevyvola,pote co odezni prvni waaao efekt. Tak me osobne prastilo do kuli projizdka v totalne trapnym Ford mustang 5.0 v8, rok stary( to co maj ted vsichni).to auto je hezky kdyz u toho clovek stoji a ma klice v kapse. A ten zvuk a jak se to klepe je vopravdu fajn. Jizdne asi nic moc ,ja sem datel a nepoznam co jak drzi prilepeny v zatacce.. myslim ze za svezeni to urcite stoji.
Kdyby slo o hledani emoci za volantem, kde 7er toho asi moc nevyvola,pote co odezni prvni waaao efekt. Tak me osobne prastilo do kuli projizdka v totalne trapnym Ford mustang 5.0 v8, rok stary( to co maj ted vsichni).to auto je hezky kdyz u toho clovek stoji a ma klice v kapse. A ten zvuk a jak se to klepe je vopravdu fajn. Jizdne asi nic moc ,ja sem datel a nepoznam co jak drzi prilepeny v zatacce.. myslim ze za svezeni to urcite stoji.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jakou E66 se služebním autem?
tak to jsou ameriky, ono to nic neumí, ale rozdává to radost, prostě díky špatnejm jízdním vlastnostem a velkymu charakteru máš radost i pří 100kmh, což se ti v 6er určitě nestane.
vzhledem k tomu že 6er je prakticky dvoumístný auto, tak bych bral asi i nějaké roadstery, Z4, Z3, nějaká ten Boxster apod.
vzhledem k tomu že 6er je prakticky dvoumístný auto, tak bych bral asi i nějaké roadstery, Z4, Z3, nějaká ten Boxster apod.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: Jakou E66 se služebním autem?
Za e63 přímá náhrada v ceně kolem 300k neexistuje. Při srovnání, co za své peníze dostaneš je 6er ve své kategorii daleko nepřekonatelná.
Jinak mě to teda taky táhne víc k US (mustang). Sice je to pomalejší, ošklivější, zpracování je hrozné a komfort v podstatě neexistuje, ale má to něco do sebe. V podstatě to má všechno, co BMW chybí - spolehlivost, charakter, zábavnost, levné díly. A zas tomu chybí všechno, co je na BMW dobré - zpracování, jízdní vlastnosti, výbava..
Jinak mě to teda taky táhne víc k US (mustang). Sice je to pomalejší, ošklivější, zpracování je hrozné a komfort v podstatě neexistuje, ale má to něco do sebe. V podstatě to má všechno, co BMW chybí - spolehlivost, charakter, zábavnost, levné díly. A zas tomu chybí všechno, co je na BMW dobré - zpracování, jízdní vlastnosti, výbava..
Re: Jakou E66 se služebním autem?
To mne se zase libi Corvette, ale tu nesmis nabourat. Jasne, ze se toho moc v Mustangu nesere, protoze jsou 100 let za opicema. Nic to neumi.
Navic je to z Ameriky. Americka zvykacka je prece lepsi nez Evropska
.
Navic je to z Ameriky. Americka zvykacka je prece lepsi nez Evropska
