Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Po výměně řemenice poškozená ložiska na klice? e60/530d

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

Po výměně řemenice poškozená ložiska na klice? e60/530d

#1 Příspěvek od gunner »

Zdravím,řeším opět problém s řemenicí,po výměně se ozívalo písknutí při vypnutí motoru.Dále jsem si všiml vibrací, které se objevily hned po nastartování motoru (před výměnou řemenice žádné vibrace nebyly) přenáší do celého auta,nejvyraznější jsou asi na volantu a řadičce.Zavezl jsem auto zpět do servisu...kde mi řekli,že může být řemenice z výroby špatná,že ji sundají a hned se uvidí.Když ji sundali tak vibrace byli pořád stejné...a na klice prý "změřili" vůli 0.6mm.Majitel servisu mi řekl,že ta stará řemenice mi tím jak byla poškozená poničila ložiska na klice a ted když se dala ta nová tak se to projevuje těmi vibracemi,protože jak je pevná tak tu vůli nevstřebá a proto jsou tam ty vibrace.Motor beží čistě a hladce,ale raději s tím nejezdím.Nevím co s tím...jestli se pouštět do opravy,nebo to s tím problémem prodat,ani nevim,kolik bych za to mohl chtít...
Oprava by pry mohla vyjít cca 40tis. a neni prý jistý,že to bude ok :(
Taky by mi zajímalo,jestli se nemohlo něco poškodit v tom servisu,když tu řemenici měnili.
Budu moc vděčný za každou radu.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Po výměně řemenice poškozená ložiska na klice? e60/530d

#2 Příspěvek od JaraX »

ono se běžné stává že řemenice na klice sebou u nafty běžně vezme celou klikovku, nevím co s tím jelikož lidi s naftama většinou odmítaj do toho auta investovat a jezdí radši s problémem, takže každej komu se to třepalo to nechal tak, ono se to pak zadře na klice nebo vymlátí šálky a pak se dá druhej motor. hold živit naftu není levnej špás, ačkoliv si to lidi z neznámých důvodů myslí. je to na tobě co s tím, bud spravit, ale oprava za 20k to pořádně nikdy nebude nebo si na to zvyknout a nachystat prachy na druhej motor kterej ale může být to samý a nebo to prodat a koupit si auto s normálním motorem.
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

Re: Po výměně řemenice poškozená ložiska na klice? e60/530d

#3 Příspěvek od gunner »

Tohle je můj třetí 3.0D nikdy jsem s ním neměl větší potíž...a ted tohle :roll:
A to jsem se tak radoval,že se mi povedl koupit motor origo bez DPF.
Nemám absolutně představu, kolik bych za to mohl chtít a hlavně kde to inzerovat,nikdy jsem auto se závadou neprodával.Za kolik se dá sehnat celý motor?
Díky za odpověď.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

Re: Po výměně řemenice poškozená ložiska na klice? e60/530d

#4 Příspěvek od TANN3R »

Kde jako má být ta vůle 0,6mm? Tohle kdyby měla klika v uložení, tak to mlátí jako kráva a ani by to nemohlo mazat.. Není to vůle pro uložení té řemenice?
Tyhle motory sou nesmrtelny, když se o něj člověk stará, tzn. řemenice, vstřiky, případně dvouhmota se musí hlídat. Nevýhoda, že se zase špatně shání, je jich málo. V Polsku počítej tak 25-40 za holej motor a musíš dávat pozor, aby si nekoupil verzi z E46 150Kw, ta má jinak uchycení převodovky..
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

Re: Po výměně řemenice poškozená ložiska na klice? e60/530d

#5 Příspěvek od gunner »

Asi na té řemenici,nebo uložení kliky radiálně.
Vše bylo v pořádku,než se vyměnila ta řemenice,přijde mi divný, že by ta řemenice poničila ložiska na klice aniž by to bylo nějak poznat...i když to co mi řekl v tom servisu dává docela smysl.Motor běží zatím hladce,nejel jsem s tím cca100km od té výměny.

Kolik bych za to mohl chtít,kdybych to chtěl prodat v tomhle stavu?

Našel jsem tenhle inzerát
https://www.sbazar.cz/ludvicek.j/detail ... tor-prodam
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc
Klubové ID: 3633

Re: Po výměně řemenice poškozená ložiska na klice? e60/530d

#6 Příspěvek od TANN3R »

Prodejní cena, těžko říct. Záleží na stavu zbytku auta a na výbavě.

Není problém sehnat 160Kw motor, ale ty máš snad ještě origo bez dpf, tj. euro 3 ne? Ten se právě shání špatně, protože jich bylo málo. Euro 4 je jinej..
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

Re: Po výměně řemenice poškozená ložiska na klice? e60/530d

#7 Příspěvek od gunner »

Aha,já myslel,že je stejnej a je tam akorát ten DPF a upravená řídící jednotka...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: Po výměně řemenice poškozená ložiska na klice? e60/530d

#8 Příspěvek od JaraX »

tam je hodně rozdílu, vstřiky atd.
gunner
Registrovaný
Příspěvky: 255
Registrován: čtv 16.07.2009 00:00
Bydliště: Plzen

Re: Po výměně řemenice poškozená ložiska na klice? e60/530d

#9 Příspěvek od gunner »

Díky za info.
Ještě bych byl moc vděčný,kdyby jste mi nastínili přibližnou cenu,za kolik bych to mohl v tomto stavu zkusit prodat...auto mám cca jeden rok,dělal jsem na něm veškeré filtry a náplně,nejel jsem s ním cca 6tis.
Rok v.2003,manuál,šed. metal,interiér černá kůže,bez navigace.

Díky G.
Odpovědět