Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

nejspis altik je kaput

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Matt_CZE
Registrovaný
Příspěvky: 485
Registrován: ned 03.07.2016 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: nejspis altik je kaput

#41 Příspěvek od Matt_CZE »

JaraX píše:altík to chce řešit preventivně cca při 2 kilech. u vzduchovýho výměna ložišek a uhlíků, u vodního výměna pouzdra který praskne a on se pak rozšrotuje a samozřejmě taky ložiska.
u BMW umře většinou někde 200-300tkm. u Forda co měl otec umřel altík při 110tkm(auto kupoval nový)
Prosím pěkně, chtěl bych se zeptat, když teď budu tahat ten alternator ven, mám rovnou vyměnit i ten držák, resp. pouzdro, ve kterém je alternator uložený, než nechat opravit altík a pak to řešit znovu, nebo jak? :-) Stojí za to to udělat hned při jednom?

EDIT: hele mi to nedá, já vím, že je to blbej dotaz, ale zeptám se - proč vlastně nejde přehodit vodou chlazený altetnátor za vzduchem chlazený, když mají oba 180A? Udělali tam něco zákeřně naschvál jinak..? Zkoumali jste to někdo? Protože podle VIN se mi v ETK zobrazuje buď 180A vodou, nebo vzduchem chlazený... Ale asi to tak jednoduché nebude, co?
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: nejspis altik je kaput

#42 Příspěvek od JaraX »

no přetěsnit si to pod altíkem není špatný, půl práce už budeš mít hotové, pak si koupíš jedno těsnění a dáš ho tam, žádná konzole se samozřejmě nemění. ale práce je to ještě dost - zavěsit motor, sundat konzoli motoru, sundat konzoli altíku.

ty altíky prohodit jdou, ale ten vodní altík je dle mého lepší, stačí v něm co 10 let vyměnit pouzdro a ložiska a je to. ten vzduchovej trpí na velký odběry při stání, trpí na olej z ventideklů atd. navíc je to valeo. Ty bosche pry umíraj na přehřátí nedostatečnýho vodního okruhu, ale to se mi moc věřit nechce, navíc půjdu do thermostat kitu a pak to bude ještě lepší.
Odpovědět